Minkälaisen

oinoz_petzina

deitin veisit suoraan kotiisi heti näytille? Tietäisit että tässä se nyt on. Deitti olisi myös samaa mieltä. Enkä nyt tarkoita seksiä heti ensimmäisillä treffeillä.

19

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkein millasen vaan.

    • Sitoutumaan valmis M

      Lähtökohtaisesti täytyy varmaan olettaa, että tykkäisin naisen ulkonäöstä. Nyt Huom!! kaikki naiset. Kun sanon, että kunhan tykkäisin deitin ulkonäöstä, niin se tarkoittaa ihan eri asiaa kuin jos joku nainen sanoisi niin. Minun kohdallani se tarkoittaa sitä, että n. 80% naisista olisi silmääni riittävän kauniita. Naisten kohdalla se tarkoittaisi sitä, että 5% miehistä olisi naisen silmään riittävän komeita.

      Nyt kun tuo ulkonäkö on saatu selvitettyä pois alta, niin listaan asioita, joita tulisi löytyä muutamien ensimmäisten treffien aikana, jotta veisin deitin vanhempien luokse tyyliin ensimmäisen kuukauden aikana:

      -> Naisen tulisi jollain tavalla tehdä selväksi, että hän haluaa vakavan parisuhteen ja toivoo perhettäkin, ja että aiempien miesten kanssa se ei ole onnistunut

      -> Naisen tulisi jollain hienovaraisella tai vähemmän hienovaraisella keinolla kysyä minun mielipidettäni näistä tulevaisuuden ajatuksista

      -> Naisen tulisi jollain hienovaraisella tai vähemmän hienovaraisella keinolla kertoa, että hän on ollut sukupuolisuhteissaan hillitty, ei ole harrastanut vakipanoja ollenkaan, eikä yhden yön juttujakaan montaa...

      -> Naisen tulisi kertoa elämänfilosofiastaan ja arvoistaan. Niihin tulisi kuulua ainakin muutama seuraavista: oikeudenmukaisuus, luonto, maltillinen uskovaisuus tai agnostismi (ateismi suuri turn off), kohtuullisuus (materialismi suuri turn off), jatkuva sivistyksen hankkiminen, ymmärrys ei tuomitseminen

      -> Naisessa tulisi olla jotain mielenkiintoista, jotain tarttumapintaa. Taiteellisuutta, filosofisuutta, seikkailumieltä tai jotain muuta sellaista. (seikkailumieli ei tarkoita kolmen kimppaa sir_einon ja Free Fannyn kanssa)

      -> Ainoa hiukan pinnallinen kriteeri, jonka joudun myöntämään. Naisen pitäisi osata pukeutua kohtuullisen naisellisesti ja klassisesti. Jos nainen ei osaisi, niin sitten joutuisin vähitellen opettamaan naista tässä asiassa ennen kuin veisin vanhempieni luokse.

    • FF

      En minkäänlaista.

    • Eewuli

      En varmaan minkäänlaista sillä perheeni on ankaran arvioivaa sorttia.
      Tulisi hirmuset tenttaukset heti, jolla otettaisiin vain selvää onko mies tarpeeksi hyvä tyttärelle ja uudeksi perheenjäseneksi.
      Ei minun existä juuri pidetty, eivät vieraillessaan antaneet hyvää kuvaa itsestään.

    • Jos molemmat tietää ja tiedostaa et halutaan toinen toisemma, niin miksei vois vaikka heti viedä mutta tosissaan täytyy tietää varmasti että haluaa jatkossakin olla yhdessä.

    • upppp

      up

    • alea_iacta_essi

      Sellaisen kiltin, fiksun ja turvallisen miehen veisin kotiini näytille. Kissani saisivat suorittaa kriittisen arvion, sikäli kuin ikkunalaudalla loukoilulta ehtivät.

      • Oletko tyhmä?

        Tässä taidettiin puhua vanhempien luokse näytille viemisestä....


      • alea_iacta_essi
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        Tässä taidettiin puhua vanhempien luokse näytille viemisestä....

        Taidat olla itse sekä täystoope että huumorintajuton.


    • sir_eino

      Ai äidille? No en mä sille ala erikseen naisia esittelemään. Jos seurustelen ja tulee jotain asiaa kotiin niin sitten otan tyttöystävän mukaan. En erityisemmin halua esitellä ketään vanhemmilleni. Tai siis en erityisemmin halua esitellä vanhempiani kenellekään naiselle. No, tämän suhteen osalta pahin on takana. Äiti ja isi tavattu ja eroa ei tullut.

    • Mun kotona on lapsia enkä taatusti vie niiden eteen mitään ekaa kertaa tavattua tyyppiä :O

    • rfdf34

      Sellaisen naisen, jonka kokisin kaikin puolin viehättäväksi, ja jonka kanssa henkinen synkka olisi niin hyvin valmiiksi kohdallaan, että totuutta tietämätön sivullinen varmaan päättelisi, että siinä on jo vakiintunut pari keskustelemassa. Ihmeellistä kyllä muutamia tällaisia naisia on muutama tullut tavattua - varattuja valitettavasti vain.
      Ja toki minun pitäisi myös olla vakuuttunut siitä, että hänkin tuntee vahvaa vetoa minua kohtaan.

    • jackaroo

      En ole koskaan vienyt ketään kotiini vanhemmille näytille, joten se kynnys viedä joku sinne on todella korkea. Ehkä sitä voisi ensin vaikka seurustella sen vuoden tai pari ja sitten vasta kertoa vanhemmille että tapailee jotain naista.

    • neiree

      en veisi näytille ennen kuin olisin varmasti todella varma että siitä voisi tulla vakavempaa. porukat ei ole millään tavalla arvostelevia tai veemäisiä, mutta se kysymys tulva...eijei :)
      isälle veisin näytille päivää ennen hääpäivää (olettaen että menisin joskus naimisiin), sen verran humoristinen tyyppi. sen sanoja lainaten "kun tuot miehen näytille, juotan pullon kossua, sit saunotaan ja katotaan minkälainen juippi se on " :DD

      • apua...

        olen posliini. Ja mittakin sieltä asteikon alapäästä.


    • violet.

      "Tietäisit että tässä se nyt on."

      No tämä ja lisäksi oltava tarpeeksi sovinnainen. Esim. yli 2v nuorempaa, paljon vanhempaa tai ei-kaukasialaista en pystyisi vanhemmilleni esittelemään ehkä ikinä. Kaikkien em. kanssa voisin kyllä seurustella.

    • Yksinkertaista

      Pääsääntö on, että jos kehtaan jonkun kanssa heilastella, niin kehtaan sen myös sukulaisille ja tutuilleni esitellä.

      • Sama juttu mulla. Ei oo ollu tapana hävetä omia valintoja.


    • Jos mun tunteet miestä kohtaan on syviä, niin miksipä en sitä vanhemmilleni ja sukulaisilleni voisi näytille viedä.
      Ihan heti en sitä tosin tekisi, vaan ensin tarviisin varmuutta suhteen kestävyydestä.
      Mutsin mielipiteellä ei juurikaan ole merkitystä, mutta iskän toivon pitävän puolisostani, koska isi on mulle rakas :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe