Olen nähnyt oman osani kaikenmaailman pelimiehistä (kuten varmaan muutkin naiset, jotka eivät ole nuoruuttaan viettäneet läysin erakkoina) ja seurauksena on se, että nykyisin suhtautumiseni miehiin on niin kyyninen ja epäluuloinen, että yksikään mies ei varmaan saa minua vakuuttuneeksi omasta vilpittömyydestään.
Jos joku mies minulle tulee juttelemaan, niin ajatukseni on heti tyyliä. "Jassoo, mitä sä oikein yrität. luuletko etten näkisi lävitsesi ?" Vaikka miehellä ei olisi mitään taka-ajatuksia mielessä. En myöskään usko miehen puheita, jos hän kertoo haluavansa tutustua minuun tai muuta sellaista. Annan pakit ja/tai käyttäydyn muuten tympeästi, ja pahimmillaan teen tämän jopa huomaamattani.
Sitä on vain tullut sellainen alitajuinen reaktio, että kaikki miehet puhuvat pelkkää paskaa ja kehenkään ei voi luottaa. Siksipä varmaan en ole koskaan seurutellut, sillä kunnollisimmalle ja parhaimmalle miehellekään on täysin mahdotonta saada minut vakuuttuneeksi siitä, että hän oikeasti on vakavissaan kiinnostunut minusta eikä ole vain seksin perässä.
Liian kyyninen suhtautuminen miehiin
45
775
Vastaukset
- sdfagsd
What goes around comes around.
- Kiinn0stunut
Mitäpä jos mies vilpittömästi ja rehellisesti kertoo sinulle, että hän haluaa sinulta ennenkaikkea pillua? Ja sen jälkeen ehkä mahdollisesti kenties syventää tuttavuuttanne seurustelun suuntaan, mutta tätä hän ei varmasti voi luvata ennen kuin on päässyt panemaan sinua.
Palkitsetko miehen rehellisyydestä vai rankaisetko häntä siitä?- neiree
:) rehellisyyshän on hienosta. jos mies haluaa tuikkasta, ni mielummin sen sanoo sitten suoraan, eikä kierrellen, kaarrellen ja kosiskellen.
eli jos tarpeeksi useasti palkitset rehellisyydestä, naisesta tulee käytetty.
jos ei anna, rankasee näin ollen miestä, kun se ei pääse "koeajamaan"...
tämähän on ikuinen oravanpyörä (jos nyt ymmärsin sun pointin tässä) ja sit miehet sitä kiroo ku naiset on käytettyjä :DD
- Diiba-daaba-duuba
Oma vikasi. Mitäs olet antanut vittuasi kaikenmaailman falskeille panoeinoille. Olisit hakeutunut niiden kunnollisten miesten juttusille niin et olisi joutunut pettymään. Ai niin, mutta nehän on tylsiä eivätkä saa pimppiä kihelmöimään.
- Miesasialuuseri
Millähän logiikalla te kuvittelette, että niiden ex miesten spermat jäisi sinne pimppuun sisälle? Oletteko oikeasti niin tyhmiä ettette tiedä asioiden oikeaa laitaa vai onko joku tutkinut jonkun naisen emättimen mikroskoopilla ja todennut, että kyllä, kyllä täällä on vielä jonkun vanhaa spermaa?
Ei kyllä taida teillä tietoa hygieniasta eikä paikkojen pesemisestä. Naisen anatomiakin taitaa olla hakusessa.
- uyr
Typerä ATMn kirjoittama provo.
- ap.
Ehkä olen pelimiesten "käyttämä", ehkä en. Mutta eipä niitä kunnollisiakaan miehiä ole näkynyt mailla eikä halmeilla. Sitä on aika vaikea tutustua kunnollisiin miehiin, jos sellaisia ei kerta kaikkiaan ole tarjolla.
Täälläkin monet miehet ihmettelevät, että miksi kunnollinen mies ei kelpaa. No, minulle olisi kelvannut, mutta kun ei minulle kerran muuta ole koskaan ilmeisesti ollut tarjolla kuin pelureita, niin minkäs sille sitten voi. Täytyy tyytyä siihen mitä saa, vai mitä?- mies tositarkoitukse
Jos oikeasti tuot esiin sen mieheen tutustuessa, että vihaat pelimiehiä, niin ottasin sinut ilomielin, vaikka olisit parin pelimiehen käyttämäkin. Olisi todella ihanaa löytää nainen, joka vihaa panoeinoja. Enkä vitsaile. Jos tapaisin naisen, josta huokuis läpi syvä vastenmielisyys ja pyhä viha panoeinoja, pukkeja ja muita naissankareita kohtaan, niin se olisi minulle kuin lemmenjuomaa.
- sir_eino
mies tositarkoitukse kirjoitti:
Jos oikeasti tuot esiin sen mieheen tutustuessa, että vihaat pelimiehiä, niin ottasin sinut ilomielin, vaikka olisit parin pelimiehen käyttämäkin. Olisi todella ihanaa löytää nainen, joka vihaa panoeinoja. Enkä vitsaile. Jos tapaisin naisen, josta huokuis läpi syvä vastenmielisyys ja pyhä viha panoeinoja, pukkeja ja muita naissankareita kohtaan, niin se olisi minulle kuin lemmenjuomaa.
Voi vittu, minä olen julkkis. Nettinikkini takia pelimies on saanut uuden synonyymin, panoeino.
- Vai yrititkö edes
"kun ei minulle kerran muuta ole koskaan ilmeisesti ollut tarjolla kuin pelureita, niin minkäs sille sitten voi."
Miten monelle ei-pelimiehen-oloiselle miehelle sitten olet tehnyt aloitteen, ja johtivatko ne kaikki pakkeihin? - ap.
Vai yrititkö edes kirjoitti:
"kun ei minulle kerran muuta ole koskaan ilmeisesti ollut tarjolla kuin pelureita, niin minkäs sille sitten voi."
Miten monelle ei-pelimiehen-oloiselle miehelle sitten olet tehnyt aloitteen, ja johtivatko ne kaikki pakkeihin?No sehän siinä onkin, että en uskalla luottaa omaan vaikutelmaani miehestä. Senverran on tullut nähtyä kunnollisen ja kiltin ja jopa ujonkin oloisia miehiä esimerkiksi omien ystävien seurustelukumppaneina, jotka ovatkin osoittautuneet kaikenlaisiksi häntäheikeiksi ja pettäjiksi.
- ....................
"Sitä on aika vaikea tutustua kunnollisiin miehiin, jos sellaisia ei kerta kaikkiaan ole tarjolla. "
Ihanko totta? Uskon, että koet noin, mutta kun itselläni ei ole kokemusta muusta kuin juuri kunnollisista miehistä ja kyllähän heitä riittää vaikka kuinka. Toki pelureitakin on, mutta lieneekö itselläni käynyt tuuri ja ne pelurit aika nopeasti huomaa tai muuten sellaiset miehet, joiden kanssa yhteiselosta ei missään nimessä voi tulla mitään.
Toivottavasti nyt kyynisyys ei saa yliotetta, sillä onhan noita kunnollisia miehiä. Ja tarjolla varmasti sinullekin, vaikka eivät ehkä ole niitä jotka heti ensimmäisenä kohdistamassa huomiota itseensä. Ihan fiksuja, äärettömän huomioivia ja suoraselkäisiä miehiä löytyy vieläkin. - sitä saa mitä...
ap. kirjoitti:
No sehän siinä onkin, että en uskalla luottaa omaan vaikutelmaani miehestä. Senverran on tullut nähtyä kunnollisen ja kiltin ja jopa ujonkin oloisia miehiä esimerkiksi omien ystävien seurustelukumppaneina, jotka ovatkin osoittautuneet kaikenlaisiksi häntäheikeiksi ja pettäjiksi.
Et vastannut kysymykseen, eli ilmeisesti olet vain jäänyt passiivisena odottamaan supliikkimiesten lähentelyjä. En ihmettele saalistasi.
- ap.
sitä saa mitä... kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen, eli ilmeisesti olet vain jäänyt passiivisena odottamaan supliikkimiesten lähentelyjä. En ihmettele saalistasi.
Ja naisenko pitää tehdä kaikki vai ? Miehethän kuulemma inhoavat tyrkkyjä naisia
- kiltti mies
ap. kirjoitti:
Ja naisenko pitää tehdä kaikki vai ? Miehethän kuulemma inhoavat tyrkkyjä naisia
Miehet inhoavat tyrkkyjä naisia baareissa mutta ei muualla.
Naisen ei tarvitse tehdä kaikkea mutta naisen pitää tiputtaa kiviä polun varteen merkiksi että mies osaa perille. Jos tunnet kivan miehen joka vaikuttaa kiltiltä eikä miltään pelimieheltä niin hymyile hänelle ja hankkiudu tilanteisiin joissa olette kaksin tämän miehen kanssa. Kiltit miehet eivät ole yhtä hyviä ja pelottomia iskemään naisia kuin pahat miehet. - just jobbff
Juuri näin se on . Ei ne miehet naisia piiritä jotka eivät ole tottuneita naisia iskemään käsittelemään tai nussimaan.
- Näkkipapana
sir_eino kirjoitti:
Voi vittu, minä olen julkkis. Nettinikkini takia pelimies on saanut uuden synonyymin, panoeino.
Ei se niin mene! Panoeino.... siinä se pano on suomalainen mies ja se ei no on suominainen ! Nämä on normit...... ainahan suominainen vastaa ei no milloinkaan se ei sano kyllä, vaan aina tulee se EI NO.....
- kunnollinen M
Ikävä juttu sinun kannaltasi. Surullista on, kun nainen on sydämessään tositarkoituksella liikkeellä, mutta kohtaa vain ikäviä henkilöitä. Mutta niin miehiin kuin naisiinkin mahtuu paljon vastenmielisiä tapauksia. Miehet ehkä tuovat oman kielteisyytensä suoremmin esille. Viisaasti kuitenkin tekee, kun on pidättyväinen ja tarkkailee ihmisiä. Naisen on parempi olla yksin, kuin hyväksikäytettävänä väärän tyypin kanssa, näin uskon.
- Jätkä 25
Mites et kai vaan anna ekoilla treffeillä? Silloin ainakin joudut paljon suuremmalla todennäköisyydellä hyväksikäytetyksi, mut jos siitäkin huolimatta olet ollut hyväksikäytön kohteena, niin voisit silloin jo turvautua tutustumaan ensin kaveripohjuudelta mieheen. Olisiko se mitään?
- ap.
Missä niitä miehiä on, jotka haluaisivat tutustua naiseen kaveripohjalta ? Siis se peruskuvio kun on se, että joku mies tulee vonkaamaan seksiä baarissa, ja kun ilmoitan etten harrasta sellaista, niin mies häipyy koittamaan onneaan jonnekin muualle. Miehiä ei kerta kaikkiaan kiinnosta tutustua minuun.
- mies tositarkoitukse
ap. kirjoitti:
Missä niitä miehiä on, jotka haluaisivat tutustua naiseen kaveripohjalta ? Siis se peruskuvio kun on se, että joku mies tulee vonkaamaan seksiä baarissa, ja kun ilmoitan etten harrasta sellaista, niin mies häipyy koittamaan onneaan jonnekin muualle. Miehiä ei kerta kaikkiaan kiinnosta tutustua minuun.
Muutama neuvo:
1) yritä tutustua miehiin jossain, missä ei olla kännissä
2) älä anna seksiä ainakaan kuukauteen ensitapaamisesta. Nuku kuitenkin miehen kanssa, jos tunnet olosi luottavaiseksi ettei mies raiskaa sinua. Kun nukut miehen kanssa, niin tarkkaile miten hyvin mies kestää sen, että muna seisoo mutta seksiä ei saa. Kuulostaa käsittämättömältä ohjeelta, mutta sitten näet jos teet tämän. Seksiriippuvainen panoeino on aivan tuskissaan tällaisesta. Voit hyvin kuvitella, miten uskollinen on mies, joka ei pysty olemaan paria yötä ilman seksiä.
3) lähde miehen kanssa toisille tai kolmansille treffeille johonkin, missä tapaatte paljon ihmisiä (sekä miehiä että naisia), olette vähintään muutaman alkoholiannoksen verran kännissä, ja olette ainakin osan ajasta erillänne. Kun olette erillänne, niin tarkkaile miestä sivusilmällä. Onko hän flirttailemassa vieraiden naisten kanssa?
4) VARO MIEHIÄ, JOTKA HEITTÄVÄT SULAVAA SEKSILÄPPÄÄ SINULLE HYVIN NOPEASTI! Ei kukaan mies, joka etsii naista tositarkoituksella, aloita ensitapaamista tai ekoja treffejä sillä, että puhuu pikkutuhmia. Varo siitä huolimatta, että miehen jutut naurattaisivat sinua. - jackaroo
ap. kirjoitti:
Minä en oikeastaan edes pysty tutustumaan naisiin kovinkaan nopeasti, joten jonkinlainen kaveripohjalta tutustuminen olisi varmaan ihan järkevä aloituskeino minulle.
Mutta se tuo mukanaan kuitenkin sellaisen ongelman mistä täälläkin aina joskus on kirjoiteltu, eli sen että miten se mies voisi sitten joskus päästä siitä kaveri kastista siihen deittailu kastiin? - mies tositarkoitukse
Muutama neuvo:
2) älä anna seksiä ainakaan kuukauteen ensitapaamisesta. Nuku kuitenkin miehen kanssa, jos tunnet olosi luottavaiseksi ettei mies raiskaa sinua. Kun nukut miehen kanssa, niin tarkkaile miten hyvin mies kestää sen, että muna seisoo mutta seksiä ei saa. Kuulostaa käsittämättömältä ohjeelta, mutta sitten näet jos teet tämän. Seksiriippuvainen panoeino on aivan tuskissaan tällaisesta. Voit hyvin kuvitella, miten uskollinen on mies, joka ei pysty olemaan paria yötä ilman seksiä.
3) lähde miehen kanssa toisille tai kolmansille treffeille johonkin, missä tapaatte paljon ihmisiä (sekä miehiä että naisia), olette vähintään muutaman alkoholiannoksen verran kännissä, ja olette ainakin osan ajasta erillänne. Kun olette erillänne, niin tarkkaile miestä sivusilmällä. Onko hän flirttailemassa vieraiden naisten kanssa?
4) VARO MIEHIÄ, JOTKA HEITTÄVÄT SULAVAA SEKSILÄPPÄÄ SINULLE HYVIN NOPEASTI! Ei kukaan mies, joka etsii naista tositarkoituksella, aloita ensitapaamista tai ekoja treffejä sillä, että puhuu pikkutuhmia. Varo siitä huolimatta, että miehen jutut naurattaisivat sinua.siis 4) kohtaan tarkennus. Toki monikin mies saattaa heittä jotain pikkutuhmaa, mutta nyt puhutaan eri asiasta. Nyt puhutaan sellaisesta miehestä, joka koko ajan varovaisesti ja "kulman takaa" palaa seksiaiheisiin ja esimerkiksi kierrellen ja kaarrellen kehuu vartaloasi. Painotus sanalla VAROVAISESTI. Panoeino puhuu seksijuttuja niin että et pidä niitä törkeyksinä. Varo miestä, joka puhuu paljon seksijuttuja, mutta niin etteivät ne edes ärsytä sinua, jos et keskity ärsyyntymään.
- ap.
Muutama neuvo:
4) VARO MIEHIÄ, JOTKA HEITTÄVÄT SULAVAA SEKSILÄPPÄÄ SINULLE HYVIN NOPEASTI! Ei kukaan mies, joka etsii naista tositarkoituksella, aloita ensitapaamista tai ekoja treffejä sillä, että puhuu pikkutuhmia. Varo siitä huolimatta, että miehen jutut naurattaisivat sinua."1) yritä tutustua miehiin jossain, missä ei olla kännissä"
Ihan hyvä ehdotus, vaan missä sellaisia paikkoja on, jossa voisi luontevasti tutustua. Kavereita ei juurikaan ole ja työpaikan molemmat miehet ovat varattuja ja yli viisikymppisiä. Harrastuksissakaan ei voi oikein luontevasti jutella mistään muusta kuin itse asiasta. Pari kertaa olen koittanut (tosin naisten kanssa, mutta sitä ilmeisestikin pidetään jotenkin tungettelevana).
Ja suomessahan sitä taidetaan pitää hirvittävänä loukkauksena ja rauhanhäiritsemisenä jos kehtaat yrittää tutustua muualla kuin baariympäristössä. - tretertetert
ap. kirjoitti:
"1) yritä tutustua miehiin jossain, missä ei olla kännissä"
Ihan hyvä ehdotus, vaan missä sellaisia paikkoja on, jossa voisi luontevasti tutustua. Kavereita ei juurikaan ole ja työpaikan molemmat miehet ovat varattuja ja yli viisikymppisiä. Harrastuksissakaan ei voi oikein luontevasti jutella mistään muusta kuin itse asiasta. Pari kertaa olen koittanut (tosin naisten kanssa, mutta sitä ilmeisestikin pidetään jotenkin tungettelevana).
Ja suomessahan sitä taidetaan pitää hirvittävänä loukkauksena ja rauhanhäiritsemisenä jos kehtaat yrittää tutustua muualla kuin baariympäristössä.Toisaalta taas baareissa etsitään yleensä vain seksiä, koska sellaisessa ympäristössä vastakkaisen sukupuolen tapaaminen ja vaikutuksen tekeminen perustuu seksuaalisesti aggressiiviseen käyttäytymiseen, siis nopeasti itse asiaan, eli seksuaalistyyppistä flirttiä ja suutelua ja kämpille panemaan. Baareissa harvemmin pääsee tutustumaan syvemmin ja ne miehet jotka ei osaa niitä pelimiehen elkeitä jotka saa naisilla pöksyt pyörimään jaloissa jää huomaamatta.
Nainen tekee aina itse oman valinnan lähteekö pelimiesten matkaan mukaan. Turhaa siirtää vastuuta niille miehille, koska itse ei muka mitään asialle voinut. - Gordon Gekko
Muutama neuvo:
4) VARO MIEHIÄ, JOTKA HEITTÄVÄT SULAVAA SEKSILÄPPÄÄ SINULLE HYVIN NOPEASTI! Ei kukaan mies, joka etsii naista tositarkoituksella, aloita ensitapaamista tai ekoja treffejä sillä, että puhuu pikkutuhmia. Varo siitä huolimatta, että miehen jutut naurattaisivat sinua.On eri asia puhua seksiläppää ja pikkutuhmia? Pikkutuhmuus on melkein kaikkien hyvien vapaa-ajan ihmissuhteiden peruskiviä. Ainakin mulle.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gordon Gekko kirjoitti:
On eri asia puhua seksiläppää ja pikkutuhmia? Pikkutuhmuus on melkein kaikkien hyvien vapaa-ajan ihmissuhteiden peruskiviä. Ainakin mulle.
On eri asia heittää kerran illassa joku kömpelö pikkkutuhma juttu, tai toisaalta puhua jatkuvasti jotain pikkutuhmaa ja kokeilla rajoja. Ja tietenkin tehdä se sulavasti kuten panoeino tekee. Sinä taidat kuulua panoeinojen ryhmään, ja se ei sitten ollut kohteliaisuus, vaikka saatat sen sellaisena ottaa.
- jackaroo
Minulla on vähän samansuuntaisia ongelmia naisten suhteen. En oikein osaa nähdä itseäni siinä valossa että uskoisin kenenkään naisen olevan oikeasti kiinnostunut minusta, vaan epäilen aina asiaan liittyvän jotain muuta.
Jotenkin tuo epäluottamus naisia kohtaan on ihan täysin absurdia, sillä toisin kuin aloittajalla, minulla ei ole mitään syitä olla epäluuloinen naisia kohtaan. Ei minulla ole mitään huonoja kokemuksia naisista, mutta minun on kuitenkin vaikea ymmärtää että joku olisi oikeasti minusta itsestäni kiinnostunut. Ehkä tämä johtuu omasta puutteellisesta parisuhdekokemuksestani tai sitten huonosta itsetunnostani naisten suhteen. - Mies1985
Yksi mahdollisuus on että et ole miesten silmissä hirveän kovaa valuuttaa ulkonäöllisesti mutta et kuitenkaan niin ruma etteivätkö miehet haluaisi panna. Ne miehet jotka haluavat paljon ja helppoa seksiä lähestyvät varmaan monesti sen kaltaista naista.
- ap.
Eli tilanne on toisin sanottuna täysin toivoton ?
- eritasomarkkinat
Näinhän se juuri menee. Siksi usein mitä kauniimpi nainen sitä vähemmän käytetty.
Rumat ja tavisnaiset ovat usein sellaisia, että ottaessaan itseään ylempitasoisen miehen, tämä mies etsii vaistomaisesti parempaa. Tai käyttää kerran reikänä.
Voisi verrata tilanteeseen missä naisella on köyhä mies, mutta hän vaihtaa tämän miehen helposti rikkaaseen. - ap.
eritasomarkkinat kirjoitti:
Näinhän se juuri menee. Siksi usein mitä kauniimpi nainen sitä vähemmän käytetty.
Rumat ja tavisnaiset ovat usein sellaisia, että ottaessaan itseään ylempitasoisen miehen, tämä mies etsii vaistomaisesti parempaa. Tai käyttää kerran reikänä.
Voisi verrata tilanteeseen missä naisella on köyhä mies, mutta hän vaihtaa tämän miehen helposti rikkaaseen."Rumat ja tavisnaiset ovat usein sellaisia, että ottaessaan itseään ylempitasoisen miehen, tämä mies etsii vaistomaisesti parempaa. Tai käyttää kerran reikänä."
Eli miehet ovat pinnallisia ja itsekkäitä. - joo jaa jaa
ap. kirjoitti:
"Rumat ja tavisnaiset ovat usein sellaisia, että ottaessaan itseään ylempitasoisen miehen, tämä mies etsii vaistomaisesti parempaa. Tai käyttää kerran reikänä."
Eli miehet ovat pinnallisia ja itsekkäitä.Miehet ovat pinnallisia ja itsekkäitä, mutta niin ovat naisetkin. Eikö naistenkin kannattaisi vähentää pinnallisuutta ja olla menemättä mukaan niiden komeiden tai jännittävien miesten huijauksiin?
Itse en ole mitenkään erityisen pinnallinen mies, mutta enpä ole juuri huomannut, että naisia se kiinnostaisi. - ap.
joo jaa jaa kirjoitti:
Miehet ovat pinnallisia ja itsekkäitä, mutta niin ovat naisetkin. Eikö naistenkin kannattaisi vähentää pinnallisuutta ja olla menemättä mukaan niiden komeiden tai jännittävien miesten huijauksiin?
Itse en ole mitenkään erityisen pinnallinen mies, mutta enpä ole juuri huomannut, että naisia se kiinnostaisi."Miehet ovat pinnallisia ja itsekkäitä, mutta niin ovat naisetkin. Eikö naistenkin kannattaisi vähentää pinnallisuutta ja olla menemättä mukaan niiden komeiden tai jännittävien miesten huijauksiin?"
Kun se olisikin noin yksinkertaista, vaan kun ne ei-komea ja ei-jännittävätkään miehet eivät taida olla sen parempia
- Reipas Poikmies
Moni nainen arvioi miehen elämän jännittävyyttä supliikin tai ulkonäön mukaan, vaikka mies olisikin erilainen kuorensa alla, mutta se sääntö on poikkeuksetta voimassa meidän parisuhdemarkkinoillamme.
Lisäksi miehet jotka osaavat käsitellä naisia, osaavat sitä tehdä naisen tavattuaankin. Parhaat mahdollisuudet tutustua naisiin saa miehet joilla on siihen parhaat edellytykset- vaikka tämä tarkoittaisi niiden panoeikkojen piiritystä mikä on toki ikävää naisille jotka etsivät muuta juttua. - Eewuli
Kuulostaa tutulta siinä mielessä etten itsekään hevin usko miesten puheita.
- :P
No mut hei, se on just noin kun sanot! Mitä sitä huonoa omaatuntoa siitä tuntemaan, kun näkee ja tuntee vaan totuuden kaikista miehistä! :D
Vakavissaan, ajattelen itse ihan samoin. Kokemus opettanut, niinkuin varmaan jokaisen vähänkin kauemmin eläneen naisen...- ----------
Omaa tyhmyyttänne saatte kiittää, että olette lähteneet kusipääpelimiesten matkaan.
Naiset ovat selkärangattomia, koska eivät suostu ottamaan vastuuta omista valinnoistaan.
- Mersun konepelti
Kyllä totta puhut ! Tässä näemme oikein nykyaikaisen Suominaisen !!
Ensin hän on nauttinut pelimiehistä riemurinnoin ja huulin, nyt sitten ei kelpaa kukaan.... paitsi Gampialainen kalastaja. :D Kaikki on huonoa suomimiehissä ja se on tietysti suomimiehien "omavika" Nämä narisevat naaraat ovat jo maanvaiva, heidän ryppyotsaisuutensa näkyy kaikkialla, kaupankassoilla, ovilla, busseissa, katukäytävillä, heitä ei tyydytä enää edes kemikalio osasto.
Matonpesu paikoilla he riehuvat tuskaansa ulos..... koko maailmaa vihaten !
Onneksi olkoon suominainen..... postimyynti pelaa kaukoidästä ja lelut voi aina palauttaa takuuajan puitteissa. - fghjygdyhjgt
Jos mies on kyyninen, hän on paha ja vaarallinen yleistäjä, naistenvihaaja. Kaikki tuomitsevat tällaisen miehen. Kyynisyys on miehen omaa syytä. Mutta yleensä mies on kyyninen yksinäisyyttään ja kokemattomuuttaan, ei siksi että hän olisi nussinut liian montaa naista.
Kun nainen on kyyninen, hän on hyvä, kiltti ja hyväksikäytetty uhri. Kyyninen nainen sanoo totuuden: Kaikki miehet ovat pahoja. Ja kaikki nyökkäävät hyväksyvästi ja kannustavat kyynistä naista. Kyyninen nainen puhuu kokemuksesta. Onhan hänellä kokemusta lukemattomista pelimiehistä, joiden matkaan hän on suostunut. Kukaan ei syyllistä naista yleistämisestä. Kukaan ei saa syyllistää naista pelimiesten matkaan lähtemistä. Kaikki on miesten syytä ja Suomi on yhden totuuden maa. - SvartPetter
Mitäs pahaa seksissä on? Sehän on kaunein asia kahden toiseaan rakastavan ihmisen välillä
Ei maha sit mtn ei.
- tiedän tämän tunteen
Kuule. Tuo pätee vain tiettyyn sukuun.. johon epäluuloinen asenne. Vai mitä?
Kaikkiin muihin voi suhtautua luontevasti ja luottavaisesti:)- tiedän tämän tunteen
Romanskit. On pahimpia. Ketään ei saa sorsia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847