Myynnissä siis 3 päivän(17.-19.6) lippu Camp Provinssiin, hinnasta voidaan neuvotella.
Myydään lippu Camp Provinssiin!
9
175
Vastaukset
Oletko facebookin käyttäjä? Suosittelen sinne menemistä, valtava kysyntä! Itse sain camp provinssi lippuni myytyä 60 eurolla sitä kautta.
- Elviiis-93
Onko lippu vielä myynnissä? Kovasti olisi sille lipulle tarvetta! (: Jos hinta ei mene ihan pilvissä.
- ..
Joo lippu on vielä myynnissä, 65 euroa olen ajatellut pyytää ja postitus kuuluu hintaan tietysti. Onko liian paha hinta?
- Elviiis-93
Itse ajattelin hieman alempaa hintaluokkaa. :D vaikka lipuilla kyllä kova kysyntä varmasti onkin. :) olisiko 40 liian vähn? :D
- Elviiis-93
Onko kyseessä siis pe-ma lippu? Mietin vain kun camp provinssiin ei ole ollut 17.-19.6 lippua myynnissä? :D vai oonko ny jotenki hukas tän asian kans? :D
- ..
hupsista, siis joo on pe-ma lippu! 50 eurolla voisin myydä..:D
- Elviiis-93
Juu okei no niin ajattelinkin! :D Mutta joo, sopiiko jos ilmoitan tämän viikon aikana kuinka teen lipun suheen? Ennen viikonloppua. :) Kun täs olis vielä pari muuttujaa niin pitääs niitä selviellä ensiksi. :D voinko saada vaikka s.postin yms. minne sitten voi ilmoitella? :D kuinka kaukana lippu muuten sijaitsee? :D
- ..
Lippu olis joensuussa, ja ilmoita vaan sitten vaikka ennen viikonloppua että mitä teet.. [email protected] tuonne voipi ilmotella vaikka sitten:D
- Elviiis-93
jooo asiat hoidettu, sähköpostia laitoin. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089