Suomideitti ja Treffipalsta

paskat saitit?

Kumpaiseltakaan sivustolta, suomideitti.com ja treffipalsta.com ei löydy minkäänlaista kohtaa mistä saisi poistettua profiilinsa. Alkaa vähän päre kärytä kun en kummallakaan saitilla tee mitään kun ei minulle vastaa kuin joku papparainen kerran vuodessa!

8

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä..

Onneks en sinne suomideittiin menny rekisteröityyn vaik meinasin.. Treffipalstalle menin ja huomasin saman. Lähetin poistopyynnön ylläpidollekin, ei vastattu mitään ja sielläpä se profiili vieläkin roikkuu vaikken aikoihin oo edes kirjautunu... kaipa ne hankkii mahdollisimman suurta jäsenmäärää tollei ettei pysty poistaan, ja vois mainostaa miten "suosittu" on. Mutta aivan sama, homehtukoon siellä.. onneks ei ollu sentään mikään maksullinen, ainakaan toi treffipalsta! Ainiin, YKS yhteydenotto on tullu sitäkin kautta tässä puolen vuoden aikana :D hyvä tietää että siellä suomideitissä on yhtä "aktiivinen" meininki..

• paskat saitit?

Nämä ovat kuin toistensa kopioita. Poistin kuvani ja kuvaukseni, ja sen jälkeen sitten joku papparainen ottaa yhteyttä ja sanoo että vaikutat kiinnostavalta, hän hakee itseään nuorempaa. Siinähän hakee. Alkaa jo todella kyrsiä kaikki ukot jotka luulevat että maailma pyörii heidän napansa ympäri ja koska HE haluavat nuoremman naisen, niin sen nuoremman naisen pitää olla ihan myyty ja onnesta hoosiannaa huutaen rynnätä vaarin vanhainvaraksi.

Harmittaa vähän kun hyvä nikki menee hukkaan, kun ei sitä sitten oikein viitsi muualla käyttää jos vielä jossain seuraa hakee, kun se on "jumissa" noilla kahdella saitilla. Mutta sama se, pitäkööt sitten hyvänään. Ikänikin muutin 90-vuotiaaksi että siitä vaan taatot sitten kirjoittelemaan.

• paskat saitit?
        paskat saitit? kirjoitti:

Nämä ovat kuin toistensa kopioita. Poistin kuvani ja kuvaukseni, ja sen jälkeen sitten joku papparainen ottaa yhteyttä ja sanoo että vaikutat kiinnostavalta, hän hakee itseään nuorempaa. Siinähän hakee. Alkaa jo todella kyrsiä kaikki ukot jotka luulevat että maailma pyörii heidän napansa ympäri ja koska HE haluavat nuoremman naisen, niin sen nuoremman naisen pitää olla ihan myyty ja onnesta hoosiannaa huutaen rynnätä vaarin vanhainvaraksi.

Harmittaa vähän kun hyvä nikki menee hukkaan, kun ei sitä sitten oikein viitsi muualla käyttää jos vielä jossain seuraa hakee, kun se on "jumissa" noilla kahdella saitilla. Mutta sama se, pitäkööt sitten hyvänään. Ikänikin muutin 90-vuotiaaksi että siitä vaan taatot sitten kirjoittelemaan.

Sain s-postiini ohjeet profiilin poistoon. Kyllä onkin niin kimurantiksi tehty etten olisi moista kuuna päivänä keksinyt. Tämä käy molemmilla saiteilla. Toiselle kun menin en päässyt edes sisään, että lienevätkö itse poistaneet "90-vuotiaan" profiilini. Toisella onnistuin.

Ohjeet:

Voit poistaa profiilisi menemällä: Asetukset -> Yksityisyys -> Kuka voi nähdä profiilini -> Poista tilini.

http://suomideitti.com/page/yleis/ukk/

Tekisivät helpommaksi niin ei tarvitsisi "usein kysellä".

• Suomideitti.com

Profiilin poistamiseen on aivan selkeät ohjeet kohdissa ukk ja yhteydenotto sivulla on linkki ohjeeseen "koskeeko yhteydenottosi profiilin poistoa?" Ja ei tarvitse päreen kärytä ainahan voi ottaa yhteyttä ja vastattu ollaan aina, eikö?

> Tekisivät helpommaksi niin ei tarvitsisi "usein kysellä".

Vaikka asiat olisivat kissan kokoisilla kirjaimilla kirjoitettu silti jotkun eivät niitä löydä =)

Kirjoitit suomideitin sivulle blogin: kuinka poistaa profiili?? (johon muuten vastasimme), kirjoitit profiiliisi: kuinka poistaa profiili? ja nytten kirjoitat tänne profiilin poistamisesta. Eikö olisi ollut helpompaa ottaa yhteyttä ylläpitoon ja pyytää poistamaan profiili? Et ottanut meihin yhteyttä kertaakaan. Blogi kirjoituksen jälkeen ymmärsimme yskän ja poistimme profiilisi. Ei voi olla näin vaikeeta!

Terveisin,
      Suomideitti.com

• Kannanottaja

"Ja ei tarvitse päreen kärytä"
        "Vaikka asiat olisivat kissan kokoisilla kirjaimilla kirjoitettu silti jotkun eivät niitä löydä =)"
        "Ei voi olla näin vaikeeta!"

Tuota noin - puutun tässä tähän keskusteluun sen verran, että vaikken ko. sivustosta ole itse aikaisemmin kuullutkaan, saati sitten että olisin sieltä seuraa hakenut, totean, että yllä olevan kaltainen kommunikointi palveluntarjoajalta käyttäjille ei kyllä ole asiallista. Aivan uskomatonta tekstiä. Sanonpa vain, että ko. kirjoittajan ei noilla käytös- ja kommunikointitavoilla asiakkaita kohtaan kannata ryhtyä kaupalliseen liiketoimintaan.....................

Olipa hyvä nähdä tämäkin keskusteluketju, jotta osaa yhden sudenkuopan välttää.

• paskat saitit.

Itsekin olen sitä mieltä että tämä kuulostaa aika harrastelijamaiselta saittinne taholta tulla tänne haukkumaan jotakuta jonkin aikaa saittianne käyttänyttä ihmistä ("ei voi olla näin vaikeeta"!)

Vaikea-sana kirjoitetaan että "vaikeaa" eikä "vaikeeta" ja on teidän asianne tehdä palvelustanne niin helppo että huonommasta huomio- tahi arvauskyvystä kärsivä yksilö pystyy myös operoimaan siellä.

Kuten ehkä huomasit, tai et, olin oheistanut tuonne ylemmäs saamani ohjeet eli OLIN JO ITSE mainostanut että saitiltanne kyllä löytyy ohjeet, joten perään haukkuminen oli aika aiheetonta ja huonoa mainosta teille. Yksittäinen ihminen voi kyllä olla pallo hukassa, mutta jos kokonainen saitti on vaikeasti tulkittavissa ja sitten sieltä joku vielä huutelee perään jos joku kehtaa esittää kritiikkiä toisaalla, niin ei se hyvältä vaikuta teidän kannaltanne ajateltuna.

Kaiketi siinäkin on jotain miettimisen aihetta että suurimmalla osalla niistä saiteista joilla olen liikkunut minun ei ole ikinä tarvinnut tutkia mitään UKK-osiota (ja siksi sellaisen lukeminen ei kovin helposti päähäni pälkähdäkään).

Mutta enpä tule enää toimintaanne häiritsemään. Turhaa se olisikin kun tarjonta oli olematonta, kummallakin saitilla (lieneekö sama taho molempien taustalla kun ovat toistensa kopioita - ei vaikuta järin luotettavalta tuollainenkaan seikka).

• Suomideitti.com

Kirjoituksessani lainasin ensimmäisen kirjoittajan sanoja kun hän mainit että "päreet palaa". Ja riippuu kai millä tavalla tuota lukee mutta ei ollut tarkoitus haukkua, paitsi viimeinen kommentti oli ehkä aiheeton. Mutta jos on ongelma niin eikö voi ottaa yhteyttä siihen kuka voi poistaa sen profiilin?

• jklsadjfkljfl

Kyllä nyt ihan samaa mietin, että meni viimeisetkin halut olla siellä kuoleman hiljaisuudessa. Todella tökeröä tekstiä asiakkaille. Sietäisitten hävetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe