"Minä rakastan sinua"
Koska luulit nämä sanat viimeksi?
34
179
Vastaukset
Tarkoititko
"Minä omistan sinut" ?- xbabe
En, vaan sitä mitä kirjoitin.
- sdcjb
Eilen illalla. Mutta en luullut, vaan kuulin.
Minua halattiin, suudeltiin ja rakastettiin...- xbabe
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos :)
- sdcjb
xbabe kirjoitti:
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos :)
Eeen, vaan rakastin takaisin :)
- frosty rek.out
Rakkaus todistetaan näin:
"Vittu mä oon LUONU sut!!".
hähä! :D Eilen ja tänäänkin. Mä kuulen ne korvillani aika usein ja sydämelläni kaiken aikaa silloinkin, kun kullan suu ei sano mitään. Tai hän ei ole edes paikalla.
- joopati joo
Enpä ole noita sanoja ikinä kuullut ja tässä iässä tiedän jo etten ikinä niitä tule kuulemaan.
- :D
Eilen. Mutta nämä asiat ei kuulu tänne. En ole tilitysvelvollinen tänne enkä kellekään muulle:D
tinka_tiger kirjoitti:
Päätit silti avautua, miksi?
Koska kerran täytyy kaikkea kokeilla :D Nyt jo kaduttaa. Ihan kuin olisin häpäissyt sen, joka sanoi rakastavansa :( Tietyt asiat pitää pitää omana.
:D kirjoitti:
Koska kerran täytyy kaikkea kokeilla :D Nyt jo kaduttaa. Ihan kuin olisin häpäissyt sen, joka sanoi rakastavansa :( Tietyt asiat pitää pitää omana.
Myös isoäitiä ja naapurin tytärtä? Kuka käskee pitämään asioita omana? Ja miksi?
Häpeätkö sä jotenkin sitä ihmistä joka sua rakastaa vai itseäsi?
tinka_tiger kirjoitti:
Häpeätkö sä jotenkin sitä ihmistä joka sua rakastaa vai itseäsi?
Olet aika outo. En vain halua levitellä niin pyhää ja yksityistä asiaa kuin rakkautta, jossain tällaisella palstalla. Eikö tämä ole selvää? Ei tietenkään kukaan käske. Mitä ihmettä?
Olet aika outo. En vain halua levitellä niin pyhää ja yksityistä asiaa kuin rakkautta, jossain tällaisella palstalla. Eikö tämä ole selvää? Ei tietenkään kukaan käske. Mitä ihmettä?
Mitä outoa mussa sitten on? Sekö mut tekee oudoksi, että ehkä ajattelen ja toimin erilailla kun sinä? Onko sulle kaikki erilainen outoa ja pahaa? Pyhää ja yksityistä? Pyhää? Miten toi pitäis ymmärtää?
Rakkautta voi vaalia, vaikka ei pidäkkään sitä salaisuutena. Ei se siitä pilaannu. Miksi sä olet tällaisella palstalla, jos sulla on niin paljon ennakkoluuloja sun ja palstan yhteensovittamisesta? Eiks nääkin täällä ole ihmisiä, siinä missä säkin? Ehkä nekin jotain rakkaudesta ja rakastamisesta tietää sun lisäksi.- :D
tinka_tiger kirjoitti:
Mitä outoa mussa sitten on? Sekö mut tekee oudoksi, että ehkä ajattelen ja toimin erilailla kun sinä? Onko sulle kaikki erilainen outoa ja pahaa? Pyhää ja yksityistä? Pyhää? Miten toi pitäis ymmärtää?
Rakkautta voi vaalia, vaikka ei pidäkkään sitä salaisuutena. Ei se siitä pilaannu. Miksi sä olet tällaisella palstalla, jos sulla on niin paljon ennakkoluuloja sun ja palstan yhteensovittamisesta? Eiks nääkin täällä ole ihmisiä, siinä missä säkin? Ehkä nekin jotain rakkaudesta ja rakastamisesta tietää sun lisäksi.Sori ei jaksa nyt. Jatka jonkun muun kanssa.
Sori ei jaksa nyt. Jatka jonkun muun kanssa.
Niin, sulta loppuu kapasiteetti. Olethan säkin vain ihminen, eikä sullakaan ole kaikille luuloillesi perusteltua selitystä. Kyllä mä sen tiesin. :-)
tinka_tiger kirjoitti:
Niin, sulta loppuu kapasiteetti. Olethan säkin vain ihminen, eikä sullakaan ole kaikille luuloillesi perusteltua selitystä. Kyllä mä sen tiesin. :-)
Loppuu aika. Ja energia. Olet aika energia-syöppö, kun on tässä paljon muutakin :D
Loppuu aika. Ja energia. Olet aika energia-syöppö, kun on tässä paljon muutakin :D
Niin niin joopa joo. Kapasiteetti on ehkä selitetty jossain päin nettiä suomeksikin. :-)
tinka_tiger kirjoitti:
Niin niin joopa joo. Kapasiteetti on ehkä selitetty jossain päin nettiä suomeksikin. :-)
Sinä vaan et kertakaikkiaan tajua mitä sanon. Ei mitään. Sellasta sattuu.
Sinä vaan et kertakaikkiaan tajua mitä sanon. Ei mitään. Sellasta sattuu.
Heh..tai sitten sä itse et tajua mitä sulle sanotaan. Kannattasko ryhtyä sellasiin hommiin mihin kapasiteetti riittää, ettei tartte selitellä, kun on vähän muutakin. x'D
Kun ei pysty niin sen voi vaan myöntää, ei se ole niin kamalaa. :)- :D
tinka_tiger kirjoitti:
Heh..tai sitten sä itse et tajua mitä sulle sanotaan. Kannattasko ryhtyä sellasiin hommiin mihin kapasiteetti riittää, ettei tartte selitellä, kun on vähän muutakin. x'D
Kun ei pysty niin sen voi vaan myöntää, ei se ole niin kamalaa. :)Ai sä vedät jotain bimbon roolia. No sitten :D
Ai sä vedät jotain bimbon roolia. No sitten :D
Ota nyt ensin se pääs sieltä perseestäs pois, niin näet mitä sun ympärillä on. Ja kuuletkin jotain muutakin, kun suolistos lurinaa. Jutellaan sitten, kun mun ei tarvi puhua syvälle jonnekkin. :-D
Mitä sekoilet! Jos nainen sanoo miehelle "Minä rakastan sinua" tarkoittaa se sitä, että sinun rahasi ovat minun ja minun rahat ovat minun. Tai, olen juuri jakanut persettäni kaikille (myös kavereillesi) ja haluan hieman levätä kanssasi.
Noniin. Nyt kuulostaa jo paremmalta. Olet taas oma itsesi :) Oot ihan jees :) Hähä!
- rose18
minä kuulen päivittäin ja hoen itsekkin että rakastan sinua, olet vain mun 8D
- ÖÖööm TOTA:.!1%#?+
.
Miksi tuollaista pitäisi kuulla
. Luulin kuulleeni...
oisko ollu jotain... 28.4.2011... Niin että ne minulle lausuttiin... Jälkikäteen voisin veikata, kuulleeni väärin... :D ... kun tota parisuhdestatustaan tässä tarkastaa...Minkäs ikäinen tuo meidän juniori onkaan....on siitä jo aika monta vuotta.
- aldelius
En muista, tai no toissapäivänä "Joojoo mäkin sua."
:/ - sairasfoorumi!!
Viiittuako se sulle kuuluu, että kuka mulle on ILR- elämässäni tärkeä?? Ei ketään mulle tuttuja käy näillä palstoilla tai foorumilla ja toivon erittäin syvästi, ettei kukaan mulkku ole kiinnostunut ainakaan minusta näillä palstoilla - melkein kiehun raivosta, kun muistelen sitäin kuinka tän palstan sekopäät epäasialliset rekisteröityneet vakkarit minua akateemista sivistynyttä naista aikoinaan näissä keskusteluissa kiusasi. Enkä toista sanaa akateemisuus siksi, että haluaisi molopäitä enää enempää kateelliseksi tai länkyttämään että " on ylimielistä sanoa olevansa akaaaateeminen", vaan SIKSI, että haluan korostaa, etten ole ainakaan mikään se, joka minun teksteilläni toimeton idiootti esiintyy tällä foorumilla selkäni takana. Kas kun ei hutsuksikin vielä leimattu minua sivullista PELKÄSTÄÄN julkisella palstalla minulle tyystin tuntemattomien kanssa satunnaisesti keskustelemassaa käyvää!
Vitun vajakit: puhuttelee mua sivullista joksikin "eewariksi".. Paskapäät ahdistelee minua netissä ja kyylää ja kyttää - oikein sukupuolenkin ja tekemisetkin ns. "tietävät" mielestänsä, vaikkei mulla ole edes rekisteröityä nimimerkkiä tälläselle saastaiselle häiriköiden foorumille!!! luulin?
kun tietää ei tarvitse luulla
ääneen sanottuna kuulin viimeksi eilen, nukkumaan mentäessä
muroon joskus kuullut, mut ei miulle ole kukaan sanonut noin "onneksi"
- mr_groove
Naiselta varmaan kolme vuotta sitten. Eipä se sana itseltänikään helposti enää irtoa naiseen kohdistuvana. Lapseltani kuulin sen viimeksi eilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741