- tummanruskeet silmät ja tummanruskeet hiukset, jotka on taipuisat, paksut, puolipitkät
- 183cm, timmi, lihaksikas, treenattu
- leveät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret
- vahva
- iso muna, 23cm
- ruskettunut
- silmis pitää olla sellast flirttiä
- ei oo perus idioottimies joka on vaa pillun peräs, vaan ihastuu, haluu tutustuu muhun, hullaantua, rakastua
- kohtelee mua ku prinsessaa ♥
- hyvä sängys, kykenee tyydyttään mut täydellisesti
- pukeutuu vähä löysiin vaaleisiin farkkuihin, rentoihin kauluspaitoihin joist jättää ylhäält pari nappii auki..
- rikas (ainaki suhteellisen)
- ei oo mikään naistenmies eikä liian sliipattu, vaan on luonnollisesti hyvännäköinen.
- ei oo täynnä itteään vaan pitää itteään ihan normaalina miehenä
- ikä 23v
- omistaa kivan auton ja antaa mulle shoppailurahaa
- muistaa sanoo et rakastaa mua ja ostella pikku lahjoja ja kukkia
- tykkää suudella ja on tosi taitava siinä
- miehekäs, ei valita tai itke
siinä kai ne tärkeimmät... tuollainen ku viel löytys mut suomes nyt on lähinnä sellasii vaaleehiuksisia kaljamahoja joil 5sentin "muna" jota ei osata edes käyttää.
MUN UNELMAMIES ♥
17
709
Vastaukset
- Jeesusta ihaileva
Lain välitti Mooses,
armon ja totuuden toi Jeesus Kristus.
Jeesus on ihannemieheni. - provo,
Provo. provo, provo
- w46he5yjtk
kuvasit itseäsi hienosti viimeisellä rivillä, aloittaja.
- oikea nainen:)
Kirjoittaja joku ylipainoinen kuvatus naiseksi:)
- rosa-m
Että sellainen aivopieru tänään.
Mitäs ajattelit tälle unelmien miehelle itse antaa? - sama :D
mutta noille löytyy paljon ottajia
- huh huh
"- iso muna, 23cm"
Siitä vain sitten etsimään. Tulee varmasti pitkä etsintä, ellei sitten ole lottovoittaja-ainesta. Meinaan tuollainen kalu on harvemmalla, kuin yhdellä miehellä kymmenestätuhannesta.
Ja tuohon kun yhdistää nuo muut vaatimukset, niin taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa tuollaiset miehet ainakin Suomessa. Eikä varmaan yhden käden sormistakaan tarvitse kaikkia sormia laskemiseen käyttää.- fdfdgddgf
23 vuotiaana aika harva on suhteellisen rikas. Se taitaisi karsia jo alle kymmeneen jos vain Suomesta lasketaan. Tosin jos ottaa rikkaat vanhemmat mukaan laskuihin niin sittenhän asia lienee eri.
- onnea matkaan
teini
- .1993.
mun ihannemies OIS JUSTIIN JOKAISTA KOHTAA MYÖTEN SAMANLAINEN :o) aika jännä...
- Minun unelma mieheni
0_0 Ja mulla kun on vaikeaa löytää itselleni sopiva mies.
- Jos riidellään niin pystyisi miehen kanssa sopimaan asiat rauhallisesti ja asiallisesti keskustelemalla.
- Jos joku asia vaivaa tai jossain asiassa on parannettava myös molemmat uskaltaa puhua siitä.
- Kumpikin uskaltaisi korjata/kertoa tarvittaessa toisen virheet.
- Kumpikin pitäisi huolen siitä, että kotityöt tulee jaettua tasavertaisesti molempien kesken.
- Uskollinen ja luotettava. ( ja odottaa tietenkin samaa minulta).
- Näyttää välittävänsä minusta ja tottakai haluaisi viettää kanssani aikaa.( ja odottaa samaa myös minulta.)
- Pyytää joskus mukaan kavereiden kanssa illan viettoon. ( Ei kuitenkaan aina tarvitse ja sama pätisi tietenkin minuun).
- Helppo molemmilla puhua lähes mistä tahansa.
- Nauretaan ja itketään yhdessä.
- Juo kohtuudella.( Ei välitä baareissa käymisestä tai riittää esim. kerran vuodessa käyminen. Sauna ja juhlajuominen on sallittu molemmilla kunhan ei känniin ota.)
- Normaali painoinen. ( Ei haittaa vaikka olisi isoluinen kaveri tai vähän massua jne.)
- Kärsivällinen ja avulias.
Nämä ovat plussaa, mutta ei välttämättömiä.
Ei polta ( koska itse en polta.)
Kohtuu Liikunnallinen. ( Esim käy salilla,lenkillä säännöllisesti jne ja saisi minut houkuteltua mukaan.)
Tykkää eläimistä ( koska minäkin pidän.)
Tykkä luonnossa liikkumisesta,kalastuksesta jne.
Hyvä matikassa ( koska itse olen siinä huono)
Osaa englantia ( koska itse en osaa xD)
käsilihakset
Hmm... Tuntuu näistä huolimatta, että toivon liikaa koska en ole vielä löytänyt sopivaa miestä itselleni. - Leena os herppeenluo
Hefnerilläkin vaikeuksia löytää ihannemiestä. Rikkaus, rakkaus ja rusketus tärkeätä miehellä. Tämä kertoo jotain naisen älykkyydestä.
Noi ominaisuudet olisi kaikki mullakin ja osa -ominaisuuksista. Mistähän mahdat etsiä miehiä?- minun unelma mieheni
Maailmalta. =)
- fsdfh
Alottaja taas joku joka saa kaiken minkä haluaa ja isi maksaa. No, fantasioitahan saa olla mut tuo menee roimasti yli. Futistermein "ja hän laukoo pallon kolmanteen kerrokseen"
- Adonissz
tommoselle miehelle olet vain peruspano, joka dumpataan ensitilassa
- n23v.
ihannemies-maku muuttuu heti, kun ihastut johonkuhun tuosta muotista poikkeavaan. minä monta vuotta ihastuin ja seurustelin ainoastaan tummahiuksisten/piirteisten miesten kanssa, nyt olen in löööv vaaleapiirteiseen (ei suomalaiseen) mieheen, jolla on kauneimmat sinivihreät silmät jotka olen eläessäni nähnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877