Olen 40 nainen. Erosin pitkästä liitosta n.kaksi vuotta sitten. Meillä on aikuistuvat lapset. Elämä on siis sinällään mallillaan.
Puolisen vuotta sitten tapasin mukavan miehen netin kautta.Hän ei vielä tavatessamme ollut virallisesti edes eronnut, mutta antoi olettaa asioiden olleen jo selvät. Olemme tapailleet "lasten ehdoilla". Aluksi oli ruusuista ja yhteydenpito oli tiivistä. Olen kuunnellut erojuttuja ja ollut auttavana osapuolena keskusteluissamme suhteisiin liittyvistä asioista.
Kesää kohden miehelle on tullut lisää omia menoja,joista hän ilmoittelee "viime tipassa".
Olenkin mennyt nyt itseeni. Olenko liian vaativa, vai pitäisikö minun ajatella enemmän vain iseäni ja omia menojani.Minulla on paljon ystäviä ja mukavia harrastuksia. Myös perhekuvio vie oman osansa ajankäytöstäni.
Haluaisin jo parisuhteelta hieman enemmän. Ehkä haluaisin jonkinasteista sitoutumistakin ilman kihlautumista, tms. Olenko turhan hätäinen? Rakastan miestä, mutta en halua häntä kahlita, enkä ole edes mustasukkaista tyyppiä.
Mikä minua vaivaa?
Mikä mättää???
1
134
Vastaukset
- huuha
Puolen vuoden tutustumisella kukaan ei vielä rakasta. Ihan peruspsykologiaa. Olet rakastunut. Aika sitoutumishaluiselta vaikutat ja varmaan se mieskin sen on vaistonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057