Hampurilainen

Annu

Onks kellään kokemusta tosta hampurilaisjutusta, ku pari jätkää ehdotti mulle viikonloppuna sitä. Eli milt se tuntuu ku molempiin reikiin pannaan yhtäaikaa? Sattuuks ja mis asennos ois paras se tehä? Kiinnostusta kyl ois.

14

19463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija

Kyseessä ei tietenkään ole hampurilainen vaan, HOTDOG, eli hodari kahdella nakilla, kiitos.

• luulin

että se on sandwich.
        no,ihan sama.
        toisen mulkun liike tuntuu omaan kulliin...

• luulin kirjoitti:

että se on sandwich.
        no,ihan sama.
        toisen mulkun liike tuntuu omaan kulliin...

Toi tunne on ällistyttävä. Itse makaan selälläni. Vaimo mun päällä mun muna pillussa. Sit vieraat miehet painaa sitä peppuun. Vaikka miten laukean niin tunne vieraasta kalusta vaimo pepussa saa minut jäykistymään uudestaan.

• Kapu_

Kyllä on ja neuvon mielelläni lisää

• yx vaa

siis hot dog on se ku paskotaan tissien väliin sellanen makkara ja pistetään pippeli siihen makkaran päälle ja sit puristetaan tissit yhteen...siinä on hotdog!! =)

• Eeva
        yx vaa kirjoitti:

siis hot dog on se ku paskotaan tissien väliin sellanen makkara ja pistetään pippeli siihen makkaran päälle ja sit puristetaan tissit yhteen...siinä on hotdog!! =)

no, kokemusta omaavana voin sanoa että mun mielestä ihan ok, kunhan ne sun miehet on sellasia joihin voit luottaa.
        Paras asento mun mielestä oli se että istuin peppulla alla makaavan päälle kasvot jalkojen suuntaan. Toinen tuli sitten naimaan pimppaan. Allaoleva mies liikkui toisen tahdissa.Oli aika täysi olo,myönnetään. Ne orgasmitkin oli sitten sen veroista herkkua, hieroin klittaa samalla.
        Toinen vaihtoehto on elokuva asento eli istut päälle pimsuun ja toinen tulee takaa peppuun.
        Muista kuitenkin että sinä ohjaat mitä tehdään ja missä tahdissa.

• Jussi_03

eli voileipää kuvailit...

• asiantuntija

Se on HODARI, eli siis NAKKISÄMPYLÄ KAHDELLA NAKILLA.

• sulla
        asiantuntija kirjoitti:

Se on HODARI, eli siis NAKKISÄMPYLÄ KAHDELLA NAKILLA.

on hodari!!!
        Ilman nakkia....

• moi

Mahtava juttu.
      Kokeile luulen että pidät siitä:)
      Niin tein ainakkin minä, ja nyt olen sitä harrastanut useemmin, mieheni kanssa.
      Mutta se toinen on vain meen yhteinen sauva.
      Wau tuntuu mahtavalta. ja sitten jos joku vielä tosiaan vois helliä sitä klitoo..... niin ihanaa auts.. mähän oon ihan märkänä,,

• nainen
    • jebulitsi

päin olet?? Tunnen sut ehkä..laita vaikka koti kaupungin eka kirjain.

• Anonyymi

Mä otti hog hot mä lime nakki

• Anonyymi

SUOLISEKSI KIINNOSTAA SPEHMAA PAKSAREIKÄÄN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3912
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3590
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2302
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1704
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1618
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      963
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      949
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      875
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe