ihan rehellinen mielipide mun profiilista http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=952152
Jos tulisin kadulla vastaan ja teillä nyt olis noi ennakkotiedot jostain syystä päässy tietoisuuteen niin kiinnostaisko?
Kertokaas naisina
27
1150
Vastaukset
- Miehenä totean
Sulla on hyvät mitat miehelle. Ehkä lihasta voisit hankkia vähän siellä salilla.
Ulkonäöstä sanon että sinun päänmuoto on hyvä ja ainut asia jota voi parantaa on tuo kampaus.
Samoin ilmettä voisi ehkä tuosta vähän kohentaa. Vähän liian tosikko, ainakin silmiin pitäisi saada pikkaisen lisää eloa.
Tekstiin panostaisin lisää ja jättäisin ehkä osan tuosta liirumlaarumista kertomatta (venyttelyineen yms.) Mukaan huumoria ja pientä jutun juurta muutakin.
Ja ei kiinnotais kun olen hetero. ;)
Mutta pikkaisen jos susta sais edes vähän säkenöivemmän ja särmikkäämmän kuvan niin aivan varmasti monelle naiselle kelpaisi.
Olet ainakin paremman näköinen kuin allekirjoittanut, mikä nyt ei ole iso saavutus. - millamagia123
Ens töikses aja pääsi kaljuksi.Ihan totta! Sinulle jos kelle sopii se tyyli,koska nykyinen saa sinut näyttämään ainakin 10 vuotta vanhemmalta,ja se takuuvarmasti karkottaa parikymppiset neitokaiset.Ensiarviot kun todellakin tehdään ulkoisen habituksen perusteella.Itseni ainakin saa kalju mies kuumaksi,siis jos mies muutenkin on kiinnostava...
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan,hetero kun olen :D Älä kerro heti kaikkea mahdollista itsestäs,toisen mielenkiinto lopahtaa äkkiä.Keskustelu voi pyöriä yleisellä tasolla,mutta kerro kuitenkin jotakin henk.kohtaistakin.
Huumori on vaikea laji,omaa kokemusta paljonkin.Melko monesti on toinen jäänyt lähestulkoon suu auki katsomaan,olenko tosissani vai en.Mutta siinäpä se testi tulee:joko toinen kiinnostuu entistä enemmän tai siirtyy seuraavaan typykkään.Mutta peliin mukaan juuri sinulle ominaista huumoria,ei missään tapauksessa väkisin vääntämistä.
Ennen kaikkea:ole oma itsesi.Liika yrittäminen ja roolin vetäminen kostautuu.Edessä pitkä,kuuma kesä.Tsemppiä!- parikymppinen neito
Mut ainakin karkottaisi kalju pää.
- Ja nainen vastasi
Näytät 35 vuotiaalta!
- dzgsfh
vähintään! toivekumppanin iästä päättelin, että olet nuorempi.
- njknsk
Mun mielestä olet oikein komea, mutta hiusmalli ei oikein imartele sua. Mun mielestä hiusmallin takia sämmenen näytät semmoiset kymmenen vuotta vanhemmalta sekä se malli syö hirveästi sun ulkonäköäsi. Lisäksi panostaisin parempaan kuvaan. Ja mun neuvo on ihan vain semmoinen kuva missä ei tarvitse itse pitää sitä kameraa kädessään, se jos mikä ärsyttää. Oletan ainakin että olet räpsäissyt kuvan itsestäsi oikean käden perusteella. Ok, eihän tuo kaikkia häiritse, mutta mulle se antaa aina tietyn kuvan miehestä, enkä nyt puhu positiivisessa mielessä.
Mä en aio kommentoida muuten sun profiilista, mutta kuvaa petraisin ehdottomasti. Olet komea, mutta se ei oikein nyt näy kuvassa niin kuin voisi.- Repesin naurusta
"Ja mun neuvo on ihan vain semmoinen kuva missä ei tarvitse itse pitää sitä kameraa kädessään, se jos mikä ärsyttää. Oletan ainakin että olet räpsäissyt kuvan itsestäsi oikean käden perusteella. Ok, eihän tuo kaikkia häiritse, mutta mulle se antaa aina tietyn kuvan miehestä, enkä nyt puhu positiivisessa mielessä. "
Mitenkäs se kuva pitäs sitte ottaa? Onko vasempi käsi parempi vai pitääks kamera laittaa hyllylle vai kuttua naapuri ottamaan kuva?
Vai onko tämä joku muslimi-ei-kättele-tällä-kädellä-koska-on-pyyhkinyt-sillä-takapuolesta tyyppinen homma?
:D
Ihan uskomattomia tyyppejä täälä, ei vittu oikeesti - sdfgsfdgsdfgsd
Repesin naurusta kirjoitti:
"Ja mun neuvo on ihan vain semmoinen kuva missä ei tarvitse itse pitää sitä kameraa kädessään, se jos mikä ärsyttää. Oletan ainakin että olet räpsäissyt kuvan itsestäsi oikean käden perusteella. Ok, eihän tuo kaikkia häiritse, mutta mulle se antaa aina tietyn kuvan miehestä, enkä nyt puhu positiivisessa mielessä. "
Mitenkäs se kuva pitäs sitte ottaa? Onko vasempi käsi parempi vai pitääks kamera laittaa hyllylle vai kuttua naapuri ottamaan kuva?
Vai onko tämä joku muslimi-ei-kättele-tällä-kädellä-koska-on-pyyhkinyt-sillä-takapuolesta tyyppinen homma?
:D
Ihan uskomattomia tyyppejä täälä, ei vittu oikeestiEn ole tuo jolle vastasit, mutta eikös nyt ainakin lähes kaikissa digikameroissa ole ajastettu laikaisu, tms. juuri kuvan ottamiseen itsestä tai koko porukasta, joten ei siihen silloin kättä tai naapuria tarvita.
- Repesin naurusta
sdfgsfdgsdfgsd kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta eikös nyt ainakin lähes kaikissa digikameroissa ole ajastettu laikaisu, tms. juuri kuvan ottamiseen itsestä tai koko porukasta, joten ei siihen silloin kättä tai naapuria tarvita.
Mitä väliä sillä on?
Siis onko se otettu ajastimella vai kädellä?
Mikä ihmeen "tietty kuva eikä positiivisessa mielessä" siitä voi syntyä?
Tästä puuttuu nyt joku nainen joka kertoo että "jos on ajastimella otettu kuva niin mies osaa käyttää tekniikka" ja jos on jonkun toisen ottama niin sitten miehellä on sentään jotain kavereita. XD
Teidän jutut ovat niin umpimielisen hauskoja ettei ole tosikaan. - sdfgsfdgsdfgsd
Repesin naurusta kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Siis onko se otettu ajastimella vai kädellä?
Mikä ihmeen "tietty kuva eikä positiivisessa mielessä" siitä voi syntyä?
Tästä puuttuu nyt joku nainen joka kertoo että "jos on ajastimella otettu kuva niin mies osaa käyttää tekniikka" ja jos on jonkun toisen ottama niin sitten miehellä on sentään jotain kavereita. XD
Teidän jutut ovat niin umpimielisen hauskoja ettei ole tosikaan.Ei sillä mulle olekkaan mitään väliä itselleni, kunhan totesin useamasta kamerasta löytyvän kyseinen ominaisuuden, kun luulin ettet ole tietoinen asiasta. Voit toki pitää umpimielesen hauskana sitä jos joku vastaa kysymykseen, tai ei pidä jotakin kuvaus tapaa tai aihetta edustavana (esim. käsikuvauksesta, pullokädessä, ilman paitaa, liikaa vaatteita, liian vähän vaatteita, tuntemattoman käsi olkapäällä, ei hymyä, vain kasvo kuva,liian kaukaa tai pieni, suttuinen, sukupuoli elimen kuva, eläimen kuva, jne.), mutta en nyt itse osaa nähdä mitään umpimilisen hauskaa jos joku vastaa rehellisesti kysyttyyn kysymykseen. Kai sinullakin voi olla jotain asioita jotka ei miellytä aloittajan profiilissa ja joka taas muille olisi OK.
- ----
ajele pääs, niin komistut! vaik itse olen muutenki heikkona kaljuihin miehiin..;)
- hauska kaveri
niii,tai hanki peruukki...:DD
- Lolleeeedddd
Lisää lihasta kiitos ja toisenlaiset kasvot
Joo kyllä mä ajattelin kesäksi vetää kunnon treenit ja vähän lihasta ranteeseen.
Voiskohan sitä laittaa profiilikuvaan aurinkolasit päähän vai oliskohan tuo liian ylimielisen näköistä?mikk86 kirjoitti:
Joo kyllä mä ajattelin kesäksi vetää kunnon treenit ja vähän lihasta ranteeseen.
Voiskohan sitä laittaa profiilikuvaan aurinkolasit päähän vai oliskohan tuo liian ylimielisen näköistä?Luulen että aika moni naisista haluaa nähdä silmät kuvasta. Joten jätä aurinkolasit pois suosiolla.
- ups.kok.
http://deitille.fi/blogi/category/deittailu Hyviä vinkkejä! :)
- Sarkku.neiti87
jUUPS,Kiinnostais varmaan.. :)
- .
Minua ei kiinnostaisi koska, sinun näköisesi miehet eivät pidä minun näköisestä naisesta.
Huomaan pienet ilmeen värähdykset ihmisten kasvoilla. ns.microilmeet. - diudiu__21
Ei kiinnostaisi. Ja uskon, ettet sinäkään kiinnostuisi minusta, kuten ylempikin neito epäili. Olen 21-vuotias ja tyyliltäni varmaan aivan erilainen, kuin mitä haet.
Mutta niin, suosittelisin vaihtamaan tuon kuvan johonkin iloisempaan, hymyä huuleen! Ja ei missään nimessä aurinkolaseja, silmät ovat sielun peili, ei niitä kannata peittää. Liian monilla miehillä on tuollainen vähän liian totinen ilme noissa ilmoituksissaan, minuun iskisi paremmin kuva, jossa on rento hymy päällä. Ja loppujen lopuksi en kyllä saanut mitään irti tuosta kuvauksesta. Aika ympäripyöreää. Millaisista elokuvista pidät? Sano esimerkkejä. Mistä bändeistä pidät?- - m31
Niiden elokuvien ja bändienkö myötä sitä toista ihmistä valitaan? Itse en ole koskaan ymmärtänyt profiileissa mainittuja hirveitä elokuva- ja bändilistoja. Minulle riittää alkuun näistä tieto ihan siitä minkä genren elokuvat ja musiikki kiinnostavat. Vaikka itse mm. musiikkia paljon kuuntelenkin ja suosin etenkin rockmusiikkia ja toki voisi olla hauskaa, jos kaiken muun lisäksi kumppani pitäisi jokseenkin samantyylisestä musiikistakin, niin en toisaalta tarvitse tietoa edes tällä tasolla. Ihmisessä on paljon muita tärkeämpiä ja syvällisempiä asioita, jotka menevät tällaisten pintapuolisten asioiden ohi. Toki yhtenevät kiinnostuksen kohteet ja tietty samankaltaisuus yhdistää ja sellaista myös haen, mutta niitä asioita löytyy varmasti muistakin asioista ja ylipäätään siitä millä tavalla erilaisista asioista ajattelee. Ja lopuksi: näistä asioistahan voi vaikka kysyä ja saada siten sitä keskustelua avattua viesteihin :)
- diudiu___21
- m31 kirjoitti:
Niiden elokuvien ja bändienkö myötä sitä toista ihmistä valitaan? Itse en ole koskaan ymmärtänyt profiileissa mainittuja hirveitä elokuva- ja bändilistoja. Minulle riittää alkuun näistä tieto ihan siitä minkä genren elokuvat ja musiikki kiinnostavat. Vaikka itse mm. musiikkia paljon kuuntelenkin ja suosin etenkin rockmusiikkia ja toki voisi olla hauskaa, jos kaiken muun lisäksi kumppani pitäisi jokseenkin samantyylisestä musiikistakin, niin en toisaalta tarvitse tietoa edes tällä tasolla. Ihmisessä on paljon muita tärkeämpiä ja syvällisempiä asioita, jotka menevät tällaisten pintapuolisten asioiden ohi. Toki yhtenevät kiinnostuksen kohteet ja tietty samankaltaisuus yhdistää ja sellaista myös haen, mutta niitä asioita löytyy varmasti muistakin asioista ja ylipäätään siitä millä tavalla erilaisista asioista ajattelee. Ja lopuksi: näistä asioistahan voi vaikka kysyä ja saada siten sitä keskustelua avattua viesteihin :)
Jos luit aloittajan profiilin, niin siellähän ei kerrota edes genreistä tai musiikkityyleistä, vaan "kaikki käy". Ja todellisuudessahan yleensä niin ei ole, joten voisi hieman valottaa mistä erityisesti pitää. En usko, että hc-hevari tulisi välttämättä tykkäämään jostain iskelmän suurkuluttajasta.
- 13 tusinassa
Ihan rehellinen mielipide: päässäni alkoi heti soimaan J. Karjalaisen laulu ' Mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään' Ei värähdä.
- Nainen Itä-Suomi
Hiuksiin muutos, kalju oikeasti kävisi sinulle. Hieman hymyä. Älä aloita ikinä tekstiä tyyliin "mitähän tähän kirjoittaisi". Miltei kaikki ajattelee noin, mutta ei sitä kannata kirjoittaa näkyviin. Muutoin hyvä teksti, joskaan ei persoonallinen. Kaikki väittävät olevansa rehellisiä ym. Eihän kukaan voi kirjoittaa "olen epärehellinen, sisäänpäinkääntynyt...jne". Ja kaikissa profiileissa on typerää tarkat paino ym toiveet. Etenkin kun miehet eivät osaa arvioida naisten painoa tai järkevää pituuspaino-suhdetta. Parhaita on profiilit joissa noita ei ole lainkaan tai haitari on todella suuri. Ihmisillä on niin erimuotoisia vartaloja ettei painolla voi suoraan sanoa miellyttääkö jotakuta vai ei.
- Pilkunviilaaja N
Ja korjaa pilkkuvirheet tekstistä eli lisää ne oikeisiin kohtiin. Tulee huolitellumpi kuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756