Voiko joku avata?
Oma rauha parisuhteessa
22
1413
Vastaukset
- ...
no vittu sitä, että saa välillä olla rauhassa.... eli itsekseen !!!
Heh..sitä että olis parempi jäädä sinkuksi, jos toinen niin kovasti häiritsee.
- Miähen rauha
Jos asuu toisen kanssa yhdessä, on itsestään selvää, että jossain vaiheessa alkaa kaivataa myös omaa rauhaa. Se on sitä, että voi lueskella, katsoa tv
Joo. Jotenkin noin se menee. Mun mielestä saa tehä omiaan, jos sille tuntuu ja saa tulla tykö kun sille tuntuu. Mulla ei ainakaan ole juttuja, mitä mun pitäis saada tehdä ehdottomasti yksin. EHDOTTOMASTI ET SAA TULLA TÄNNE juttuja siis. Mutta luonnostaan on juttuja, jotka ei toista kiinnosta niin kun mua tai häntä. Eli se aika järjestyy ihan luonnostaan ilman hampaiden kirskuttelua.
- hus hus ;)
tinka_tiger kirjoitti:
Joo. Jotenkin noin se menee. Mun mielestä saa tehä omiaan, jos sille tuntuu ja saa tulla tykö kun sille tuntuu. Mulla ei ainakaan ole juttuja, mitä mun pitäis saada tehdä ehdottomasti yksin. EHDOTTOMASTI ET SAA TULLA TÄNNE juttuja siis. Mutta luonnostaan on juttuja, jotka ei toista kiinnosta niin kun mua tai häntä. Eli se aika järjestyy ihan luonnostaan ilman hampaiden kirskuttelua.
Kuitenkin roikut koko ajan kaulassa kuin takiainen ja miehen silmät pullistuu ulos silmäkuopista, kun kuristat häntä muka halien :-D
- Miähen rauha
tinka_tiger kirjoitti:
Joo, olen oikeasti nainen, mutta ajattelin näin miehen suulla olla vakuuttavampi. Ei kai sanomani vesittynyt nyt kun kerroin oikean sukupuoleni? Vaihtaa vain nainen sanan tilalle miehen ja ohjelmat formuloihin ja lätkään :)
hus hus ;) kirjoitti:
Kuitenkin roikut koko ajan kaulassa kuin takiainen ja miehen silmät pullistuu ulos silmäkuopista, kun kuristat häntä muka halien :-D
Heh, osittain varmaan tottakin väittämäsi. Mutta kyllä mä sentään annan tilaa toiselle hengittääkin. Mun kirjoituksistani se ei ehkä julki käy, välittyy ehkä enemmän jotain muuta. Sanotaan, että kun kumpikin tykkää halimisesta ja paijaamisesta, se ei ole ongelmaksi koitunut. :-)
Tarttee mennä taaskin. Mukavaa palstailtaa.Miähen rauha kirjoitti:
Joo, olen oikeasti nainen, mutta ajattelin näin miehen suulla olla vakuuttavampi. Ei kai sanomani vesittynyt nyt kun kerroin oikean sukupuoleni? Vaihtaa vain nainen sanan tilalle miehen ja ohjelmat formuloihin ja lätkään :)
Ei ole väliä kumpaa sukupuolta olet. Asian ydin on se juttu.
- frost-free
Heh, useimmilla miehillä ei ole juuri mitään mistä jakaa joten mun puolesta mies saa olla rauhassa kunhan hoitaa taloudellis-eroottis-emotionaalisen puolen nuhteettomasti!
- jyuiolölöääå
frost-free kirjoitti:
Heh, useimmilla miehillä ei ole juuri mitään mistä jakaa joten mun puolesta mies saa olla rauhassa kunhan hoitaa taloudellis-eroottis-emotionaalisen puolen nuhteettomasti!
Tooosi pitkän suhteen karaisemana on yhdyttävä frost-freen näkemykseen.Tuo konsepti toimii, ei norminaiset niin ihmeitä vaadi.
No se on tietysti sitä, että miehellä on esimerkiksi oma huone. Autotalli, "työhuone" tai pienimmissä kerrostalokämpissä miehen huoneeksi valikoituu WC. Lisäksi siihen kuuluu oikeus mykkäkouluun, urheilun tuijottaminen ilman häiriötekijöitä ja viikonloppureissut poikien kanssa.
Suuresti omaa rauhaa arvostavat lähtevät isyyslomalla viikoksi lappiin kalastamaan tai talvilomalla kavereiden kanssa Pattikselle. Kyllähän lomalla on hyvä pitää lomaa myös puolisosta, että jaksaa taas arkena...- kopkopavaahakas
Avata oven vai? Ensin koputetaan, kiitos. Parisuhteessakin.
Se tarkoittaa sitä, että ukko ei sano akalle, seuraavien esimerkkien mukaisesti:
'Mitä sä sinne facebookiin nyt kirjoitat?'
'Millä sivulla sä nyt surffaat?'
'Häh? Otiksä toisenki perunan?!'
'Sä oot syäny karkkia!'
'Puristeleksä finniä?!'
Jne.
Yleistä itsestäänselvyyksien toistelua ja muuta kyttäämistä. Eikä se oo oikeastaan se, että mitä kysyy, vaan se äänensävy, että miten kysyy.
Niin, meillä ei ole omaa rauhaa parisuhteessa ja minä olen siihen syypää. Ku mä oon tällääne mustasukkaane roikkuja.- monon kuva
Et kai sä oikeasti ole tuollanen? Mä antaisin heti kenkää.
- frost-free
Tukahduttamista havaittavissa!!!?!!
No vaikka sitä, et saa olla puhumatta kumppaninsa kanssa(muuta kuin jotkut pakolliset asiat) vaikkapa pari viikkoa ilman selittelemään joutumisen pakkoa.
Sitä, että nainen pysyttelee poissa miehen näkökentän keskialueelta ja on hiljaa. Tapahtui, mitä tapahtui.
Kehittyminen rauhassa, ilman toisen opastusta.
SITÄ.... SIVUHISTORIAA.... EI..... MENNÄ.... TONKIMAAN.
- frost-free
Ei tulis mie-leen-kään; sullahan on se data-aika arkisin 18-20 valvotusti!!!!!!
- frost-free
ei sellaista ole muutenkuin toisen kuoleman jälkeen.
- edfghjkiugbnmloiugfd
*no sitä ettei toinen kyttää kokoajan niskassa, prkl*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163