Syrjivätkö pariutuneet sinkkuja, mitä mieltä olette?
Minun kokemukseni on, että kaikkein eniten syrjivät sellaiset ihmiset, jotka ovat pariutuneet, päässeet työelämässä uralle, ja asuvat jossain rivarissa. Monet kaverini ovat alkaneet todella ilkeiksi päästyään tuohon vaiheeseen. Ilmeisesti sinkkukaverin halveeraaminen tekee itselle jotenkin paremman olon.
30+ sinkkujen kokemuksia?
6
147
Vastaukset
- viisastunut täti
Olen itse sinkuksi jäätyäni, tiedostaen tai tiedostamatta karttaa ystäväpariskuntia.
Mistä lie johtuu...kaipa sitä on katkera kun jäi yksin, mutta sillähän ei mitään voiteta.
Jotenkin ei vaan saa lähdettyä kyläilemään sinne, missä on pariskuntia, mielummin muiden yksinäisten luo. - sfgbhsf
no se ei välttämättä sitä tarkota et ne sua halveerais. kyse voi olla siitä, että kuherrusjakson jälkeen on arki tullut ja sinkuille ollaan salaa kateellisia. eihän niitä(sinkkuja) oo ollenkaan kiva nähdä ku ne selittää et missä kaikkialla on taas voinu käydä ja mitä kaikkee tullu tehtyä. ainaki itsellä harmitti tuo niissä sinkuissa kun olin parisuhteessa.
ja tähän vielä lisäyksenä et ei kaikki tajua sitä arjen vastaantuloa ikinä vaikka ikää ois 50. se parisuhteessa eläminen ei todellakaan ole arjen tultua niin ihanaa kun sinkun mielikuvituksissa. - Reipas Poikamies
Olen huomannut että suomi-kulttuurissa lautatalon, velka-volvon ja pitkän pankkilainan luvatussa maassa, on siitä skenestä toisin ajatteleva mies hyvinkin omillaan kun niistä asioista duunissa tjs yhteisössä jutellaan.
- RP
Ai niin, tosiaan sinkkuna ollessani koin että kavereideni "no sä voitkin tulla ja mennä miten haluat" aiheutti vähän närää jonka toki ymmärsin. Oli sillä hintansa, sitä en kiellä. Vieläkään.
- mielenrauhaa hakevat
nuo on isoja asioita kuten asunnon ostaminen. ei silloin haluta ympärillä toisenlaisia ajatuksia herättäviä ihmisiä vaan samanmielisiä.
- naiseton ja työtön
Tietysti ne ovat isoja asioita mutta pitääkö sinkkukaverille ilkeillä ja purkaa paineet? Enhän minäkään sinkkuna pura yksinäisyyttäni pariutuneiden kavereiden syyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847