miks ei venäjän miehet ota yhteyttä suomalaisiin naisiin, jos kerran sieltä naiset ottavat suomen miehiin yhteyttä? Onko jollain naisella kokemusta heistä?
venäjältä mies?
14
1034
Vastaukset
- oh la laa
venäläiset miehet on kuulemma väkivaltasia juoppoja, joilla yleensä jonkin sortin raiskausfetissi
- Pyh ja pah!!!!!!!!!!
"venäläiset miehet on kuulemma väkivaltasia juoppoja, joilla yleensä jonkin sortin raiskausfetissi "
Äläpäs yleistä!! Suomessakin on monen monta väkivaltaista juoppo-hullua, mutten sentään yleistä tämän sisältyvän jokaiseen suomi-mieheen. Paljon hyviä miehiä on venäjässä joten kateutta taitaa olla tuo turhan haukkuminen!!
- vodkaa palmu
Venäläinen nainen pitää siitä että mies pitää naisen kurissa, eikä Venäjällä puhuta avioliitossa taphtuvista raiskauksista mitään, ei sielä nainen valita päänsärkyä jos valittaa niin mies ottaa silti vaimonsa. Aika harvalle Suomalaiselle miehelle Venäläinen nainen sopii.
- omas
Just just, taitaa olla vastaveto miehille, kun he täällä kyselee venakkojen
perään, MUTTA jos oot tosissas, niin,,,,,,,,,ääässs antaapa olla. - 555555
olen puolitosissani. Tiedän kyllä että he ovat juoppoja, eikä asumisen taso houkuttele. Mutta on siellä miljoonia ja miljoonia ihmisiä, ehkä joku rakettitiedemies tai shakkimestari voisi olla kiinnostava...? toisi vaihtelua mulle.Nää mammanpojat on nähty.
- 5674457
Oletko kova pihtailemaan, sitä kokeilemaan Venäläisen miehen kanssa, siinä ei sinua auta poliisikaan, kun raiskaa sinut ja jos poliisi puuttuu asiaan, niin Venäjän ulkoministeriö on asiassa heti kiinni ja poliisilla on sen jälkeen paskathousuissa.
- s+v
Kannattaa kokeilla! Varmasti löytyy hyviä ja paljon, itse löysin naiseni sieltä ja olen hyvin tyytyväinen. Hänen ystävät ovat oikein mukavia ja miehet asiallisia. Ehkä löydät jonkun rikkaan vieläpä niin poistuu toinenkin huoli elämästä :)
Suosittelen avoimin mielin lähestymään heitä, kielitaitokin nykyään parempi mutta saat kyllä varautua erilaiseen mieskulttuuriin kuin täällä, nuo raiskauspuheet sentään voit unohtaa.
Ja miehille sanoisin, että suosittelen samaa :) - HALUAISIN HÄNET MIEH
Kyllä ottavat yhteyttä. Olen keski-ikäinen nainen ja joitain vastauksia on tullut Petrokoilaisilta miehiltä.
Kuvista, joita paljon toisin kuin suomalaismiehillä, komea, hoikka ,kaunis mies kauniissa Laatokan maisemissa, ja paljon muitakin kuvia. Ottaisin heti mieheksni, ongelmana on vaan kielimuuri, hän ilmoituksensa mukaan on valmis muuttamaan Suomeen, mutta meillä ei ole yhteistä kieltä.Hän puhuu vaan venäjää ja vähän englantia, olemme käännöskoneen avulla vaihtaneet viestejä.
e rittäin miellyttävän tuntuinen, notkeavartaloinen, aivan ihana mies. - hyviä kokemuksia
Mä tapailin pari vuotta tosi mukavaa ja kivannäköistä venäläistä naista. se sanoi et venäläiset miehet on juoppoja ja väkivaltaisia ja kohtelee naista tosi huonosti.
Sen takii venäläiset naiset kirjoittelee suomalaisille miehille. Olen saanut aika
paljon vastauksia venäläisiltä naisilta. Suomalainen nainen ei sen sijaan vastaile miehille, tai ainakaan mulle. Venäläiselle naiselle naamavärkkikään ei paljoo merkkaa. Kunhan kohtelee hyvin niin se melkeen riittää jo. - komeampia ovat
Kyllähän se venäläiselle naiselle merkkaa eniten suomalaisten miesten tuotaso, samoin kuin elintasokin mikä Suomessa on aivan eri luokkaa kuin venäjällä. Tämän kaikki tiedämme.siinä on sitten miehen ukonäkö sivuseikka.
Kyllä venäläinen mies on komea, ja ajaa suomimiehen ohi tullen mennen, mutta heillä ei useinkaan ole varallisuutta, eikä mitään houkutinta suomalaisnaisilla lähteä Venäjän kurjuuteen paremman elintason maasta. Kunnollisia miehiä siellä on varmasti enemmän kuin suomessa! - Täti 44v
Minulla oli aikoinaan komea Sergei, kaatui mihin kaatui, mutta kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja otan kyllä mielelläni venäläisen miehen, jos sellainen sopiva kävelee vastaan. Osaavat pukeutuakin paremmin kuin suomipojat ym......
- tulinentumma
Minäkin olen ajatellut kallistua johonkin Sergeihin..jos vain sopiva löytyisi. Suomi miehet on aika lailla useimmat itserakkaita narsisteja. Luulevat itsestään liikoja , jotkut ovat huonon itsetunnon omaavia, vaikka ovatkin komeita. Mutta useimmat komeat miehethän ovatkin ihan k.päitä....voin sanoa , koska itse olen kokenut tuonlaiset "tyypit".
- hyviä kokemuksia
Ei mun mielestä kaikki venäläis miehet ol huonoja. Mun tapaamani tyttöystävä vaan sanoi että yleensä venäläiset miehet ovat juoppoja ja kohtelevat naista kuin orjaa. Siksi tämä mun tapaamani tosi mukava nainen halusi tuntea kuinka joku kohtelee häntä hyvin ja tykkkää hänestä. Venäläiset naiset jota olen tavannut , on tosi mukavia eivätkä ajattele mitä suomalainen tienaa. Rakkautta ne haluaa vaan.
- Izabellaz
Ovat huomanneet, etteivät suomalaiset naiset ole niin tyhmiä, että alkaisivat elättää ketään...
Huvittavaa, kuinka venäläisten naisten ulkonäköä, pukeutumista jne, jaksetaan aina kehua. Harva Suomeen naiduista naisista ansaitsee itse rahat ulkonäkönsä ja vaatekaappinsa ylläpitoon. Saati pystyy rahallisesti osallistumaan yhteiseen elämään.
Mutta onnea vaan kaikille valitsemiensa (saamiensa) puolisoiden kanssa. Onneksi valinta on vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783