Olen aikuinen nainen, ihan mukavan näköinen, iloinen ja kauniiksikin sanottu nuorekas ja sitä rataa..tuntuu vaan että suhteeni ei oikein kestä, korkeintaan puoli vuotta ja sitä rataa. Tosin minulla on pitkä liitto takana josta kaksi ihanaa lasta, toinen kohta aikuinen. Miehet kyllä katselevat minua, mutta monasti eivät sitten uskalla tulla tekemään lähempää tuttavuutta. Olin tuolla treffipalstalla ja tapailin muutamaa, mutta ei vaan se kiinnostus herännyt.. onko muilla tälläisiä kokemuksia??
Mikä minussa on vikana??
28
639
Vastaukset
- Perusteekkari
Olet todennäköisesti joko a.) vaikea luonne b.) joustamaton c.) molempia
no juu,,,,,,,,,,ei välttämättä mitään näistä,jos ei natsaa sitten ei.tuntuu joskus kun noita profiileja lukee,kaikki on huippuliikunnallisia,reippaita,raittiita,romanttisia kaunosieluja,totuus on aika usein kaukana tästä.itse tapasin eräänä lauantaiaamuna absolustin joka kaatu syliin 11 pintaan,ei kuppilassa vaan kahvilassa,sitten on nää einariepätoivot jotka hakee vaan sänkyseuraa.yks haukku eka kerralla entisen muijansa ja ilmoitti samalla ettei halua olla tenaviensa kanssa missään tekemisissä(siis se muidu oli niiden äiti)revi näistä huumorii sitten.aloittajalle tsemppiä uuden ihmissuhteen hakuun,voi kävellä vastaan jossain muualla,mihinkään jonninjoutavaan ainakaan ei kannata aikaansa tuhlata(=
- ap.
ihan normi mimmi ikäistäni vielä nuoremman näköinen, olen erittäin empaattinen työnikin kuvastaa sitä, jotenkin vaan kyllästyn, tosin olen aika kiltti.
- ap.
lumikki333 kirjoitti:
no juu,,,,,,,,,,ei välttämättä mitään näistä,jos ei natsaa sitten ei.tuntuu joskus kun noita profiileja lukee,kaikki on huippuliikunnallisia,reippaita,raittiita,romanttisia kaunosieluja,totuus on aika usein kaukana tästä.itse tapasin eräänä lauantaiaamuna absolustin joka kaatu syliin 11 pintaan,ei kuppilassa vaan kahvilassa,sitten on nää einariepätoivot jotka hakee vaan sänkyseuraa.yks haukku eka kerralla entisen muijansa ja ilmoitti samalla ettei halua olla tenaviensa kanssa missään tekemisissä(siis se muidu oli niiden äiti)revi näistä huumorii sitten.aloittajalle tsemppiä uuden ihmissuhteen hakuun,voi kävellä vastaan jossain muualla,mihinkään jonninjoutavaan ainakaan ei kannata aikaansa tuhlata(=
Tämä viimeine tapamani mies netin kautta oli tisssuttelija, hyvin osasi sen peittää, tuli sitten totiuus esiin aika nopeasti.
En taida enään netistä hakea mitään seuraa, ehkä yksin sitten parempi, saa ainakin päättää omista asioista, eikä ottaa muita huomioon.
- 11+20
Voi, olen tavannut netin kautta paljon useamman kuin "muutaman", aluksi pitkän kirjoittelun jälkeen ja sittemmin mahdollisimman nopeasti. Ei toimi. Joko jompi kumpi pettyi tapaamisessa tai molemmat.
Elävässä elämässä näkee heti, toimivatko kemiat, netti on ajan tuhlausta. - näinluulen
Luulen että katselet vääriä miehiä!!
- Puhut ruoka suussa.
Sä oot ruma ja lihava
- ap.
No enkä ole iloinen empaattinen paljon nuoremman näköinen hyvässä duunissa sosiaalinen erittäin aistillinen ja sitä rataa mutta miestä ei vaan löydy..
- je
Ootkos ihan varma et ton puolen vuoden jälkeen suhde olis loppunu?
Ettet vaan tekis liian hätäisiä johtopäätöksiä asiassa ja hermostunu ensimmäisen vähän negatiivisen jutun ilmetessä?
Kun lukee näitä juttuja täällä niin saa kuvan et aika pienestä hermostutaan ja lopetetaan.
Niin täällä on tarjontaa yllin kyllin ja vauhtisokeus yllättää helposti, kuitenkin ne vaikeudet tekee siitä suhteesta kestävämmän.- ap.
No tämä kävi silleen sitten , että oli se alkoholi mukana kuvioissa aika voimakkaasti, Kamala kiire olis ollu muuttaa yhteen ja sitä rataa. Joskus otan itsekkin, mutta en joka vkl..lauantai aamu alkoi tällä kaverilla koiran kanssa ulos ja kaljapullo mukaan..ei jaksa näitä tissuttelijoita.. vaikeuksia saa olla, mutta ei alkoholi vaikeuksia..nytkin sama kaveri hakee taas seuraa ja profiili tehty sen mukaan että on absolutisti..että voi voi :))
ap. kirjoitti:
No tämä kävi silleen sitten , että oli se alkoholi mukana kuvioissa aika voimakkaasti, Kamala kiire olis ollu muuttaa yhteen ja sitä rataa. Joskus otan itsekkin, mutta en joka vkl..lauantai aamu alkoi tällä kaverilla koiran kanssa ulos ja kaljapullo mukaan..ei jaksa näitä tissuttelijoita.. vaikeuksia saa olla, mutta ei alkoholi vaikeuksia..nytkin sama kaveri hakee taas seuraa ja profiili tehty sen mukaan että on absolutisti..että voi voi :))
Mä oon huomannu et toi juomattomuus taitaa olla nykyään negatiivinen asia?
Ei kai voi olla hauskaa selvinpäin.. ?- --------------------
trokee2 kirjoitti:
Mä oon huomannu et toi juomattomuus taitaa olla nykyään negatiivinen asia?
Ei kai voi olla hauskaa selvinpäin.. ?"Mä oon huomannu et toi juomattomuus taitaa olla nykyään negatiivinen asia?
Ei kai voi olla hauskaa selvinpäin.. ? "
Ehkä tuo pätee joidenkin teinien keskuudessa, mutta eri asia kun puhutaan aikuisista.
- 13+15
Samanlaista tuntuu olevan täälläkin. Hieman alkaa tuntua että miehet valehtelevat. Etsivät elämänkumppania, mutta todellisuudessa hakevat aina vain uutta parempaa naista. Sitä unelmaa jota ei välttämättä löydä. Törmäsin tälläiseen mieheen ja seurusteltiin yli vuoden. Hän valehteli kaikesta mistä vain voi profiilissaan. Siis oli aivan profiilinsa vastakohta. Mitenkä sitten tuollaisen kanssa rakentaa parisuhdetta kun tulee ilmi valheita koko ajan. Miksi ihmeessä valehdella itsestään kaiken eihän se ole hyvän parisuhteen alku jos luottamus kerta toisensa jälkeen murtuu. Onkohan tuolla treffipalstalla oikeasti joku etsimässä elämänkumppania?
- qwq
Jotta ei tule noin valtavia pettymyksiä naiset, niin selvittäkää taustat ennen kuin etenette sen pidemmälle näiden "tyyppien" kanssa. Kunnon ristikuulustelua ensin puhelimessa moneen kertaan lapsuudesta lähtien, ovelasti ja perusteellisesti. Saattavat puhua itsensä pussiin ja valheet sekä muut epäkohdat paljastuvat ajoissa. Myös itse olen retkahtanut pari kertaan näihin tapauksiin ja siitä oppineena joka hetki varuillani.
- ap.
Olin siellä taas vähän aikaa mulla oli kuvakin, ei vaan mitään järkevää löydy! Sit monet siellä lähettää kuvan ja ei vaan iske ei yhtään sellanen mikä kiinnostais!!
En kyllä tajua! Aion kyllä olla yksin, tulee sitten jos tulee!!
Parempaa ne aina siellä haluaa, monet varmasti jäännyt koukkuun sinne sivuille! Viikonloppuseuraa monet hakevat ja maanantaina taas uudestaan haetaan uutta seuraa..voi voi..!! Hyvää kesää!! :))
- :DD
Ei sussa ole mikään vikana. Sun vaan tarttee tietää mitä haluat.
- ap.
Totta!! Niin aion mietiskellä tässä oikein ajan kanssa!! Mun vanhin poikaki sanoi että ole yksin! Aika hyvin sanottu!!
- aikuinennainenjo
Nettideittailin aikani, mutta en enää hae sieltä tosimielessä ketään. Kaveri- ja hupimielessä pidän profiilia silloin tällöin.
Olen tavannut kiinnostavampia ja itselleni sopivampia miehiä livetilanteissa. Tottahan näissäkin on virheitä, mutta kenessä - varsinkin eronneessa - ei olisi. Minussakin on. Mutta kasvokkain on vain huomattavasti luonnollisempi tapa tutustua, kun "kemian" ja molemminpuolisen kiinnostuksen näkee ihan heti ja sitten voi haastatella, onko mitään yhteistä jatkoa ajatellen. Ja pohtia, ovatko ne virheet sellaisia joita voisi kumminkin sietää...
Netti aiheuttaa sen, että ihmisillä on kauheat odotukset ja ajatellaan että profiili on joku "takuu" ihmisen ominaisuuksista ja luotettavuudesta, melkein kuin kirjallinen todistus tms. Totuus on että moni vasta eronnut, jopa eroa haikaileva varattu laittaa profiilin, vaikkei ole vielä lainkaan valmis suhteeseen. Se on monelle aikuiselle seurustelun opettelua uudestaan, mistä seuraa tietynlainen lapsekkuus ja teinimeininki. Toisaalta ovat nämä "teoriassa vapaat", joilla voi olla profiili vuosikausia, vaikka jonkinlaisissa tapailusuhteissa olisivat kuitenkin.
Ole realisti. Ei netissä liiku mitään sinkkuihmisten kermaa, usein melkeimpä päinvastoin. Jos oikeasti olet puoleensavetävä, mene ihmisten ilmoille ja katsele sieltä. Kun siellä kohtaat miehen, tiedät ainakin että hän on aidosti - ainakin sillä hetkellä - kiinnostunut. Ei leikisti tai teoriassa, niin kuin moni nettideittailija. Kasvokkkain on myös huomattavasti vaikeampi esittää muuta tai valehdella kuin netissä.- ap.
Juuri näin, tämä niin totta! Ihan samaa olen miettinyt, netti vääristää aika paljon kaikkea saa ihan toisenlaisen kuvan sitten livenä ja melkein aina pettyy jollain tasolla! Usein vielä olisi ihan kivan oloinen mies, mutta asuu sitten kaukana, eihän siitä mitään tule!!
- .........
kiire yhteen asumaan on näillä tissuttelijoilla, saisivat juoda turvallisesti,joku valvos, ei muuta he halua.
- ap.
Ei niin, ihan kamalia tyyppejä :))
- potkuja päähän
ap. kirjoitti:
Ei niin, ihan kamalia tyyppejä :))
Tapasin miehen 24 kautta . Olin poistamassa profiiliani kokonaan palstalta kun huomasin että olin saanut meilin, luvin sen ja vau mies oli tekstiä ja kuvaa myöten täydellinen. Tapasimme nopeaan tahtiin ja hups hän vei tolpat alta justiinsa rakastuin häneen ekana viikonloppuna.
Pari kuukautta meni siivillä Olin onneni kukkúloilla tuntuio että toinenkin oli samoilla aaltopituuksilla, mutta sitten alkoi tulla lunta tupaan huomasin että hän oli joka päivä hieman maistissa, ja sitten joka ilta paarissa j sitten että hänellä oli entisiä naisystäviä joiden kanssa oli jatkuvasti yhteydessä. Profiilissa on kuva komeasta miehestä ja kertoo itsestään kaikkea mahdollista hyvää kuten harrastukset mutta mikään ei pidä paikkaansa. ja nyt en pääse hänestä eroon suvaitsen jopa juopottelua. että näin meillä - ap.
potkuja päähän kirjoitti:
Tapasin miehen 24 kautta . Olin poistamassa profiiliani kokonaan palstalta kun huomasin että olin saanut meilin, luvin sen ja vau mies oli tekstiä ja kuvaa myöten täydellinen. Tapasimme nopeaan tahtiin ja hups hän vei tolpat alta justiinsa rakastuin häneen ekana viikonloppuna.
Pari kuukautta meni siivillä Olin onneni kukkúloilla tuntuio että toinenkin oli samoilla aaltopituuksilla, mutta sitten alkoi tulla lunta tupaan huomasin että hän oli joka päivä hieman maistissa, ja sitten joka ilta paarissa j sitten että hänellä oli entisiä naisystäviä joiden kanssa oli jatkuvasti yhteydessä. Profiilissa on kuva komeasta miehestä ja kertoo itsestään kaikkea mahdollista hyvää kuten harrastukset mutta mikään ei pidä paikkaansa. ja nyt en pääse hänestä eroon suvaitsen jopa juopottelua. että näin meilläJust näitä siellä sitten näköjään riittää, lemppaa ulos heti tollanen ukko, harmia saat vaan, vaikka tiedän että on tosi vaikeaa.
Ne osaa niin hyvin peittää sen juomisen, kopkemusta on niistä miehistä ja hyvää ei seuraa.
- Kerron kokemuksista
Enpä usko, että tapaisin mukavan ja kunnollisen miehen Suomi24 kautta.
Miehet, joille olen vastannut tai joita olen tavannut ovat järkiään olleet hyvin asiallisia ja kiinnostavia persoonia ... kunnes!!!
Yksikin mies kertoi harrastavansa naisten tapailua. Vakisuhteeseen hänellä ei ollut aikomustakaan. Mies ei ole varmaankaan mikään juoppo, mutta rakastaa ulkoterassielämää ja elämänhistoriansa kertomista yhä uudelleen ja uudelleen.
Eräs leskimies taas paljastui naimisissa olevaksi. Miehen salarakas oli kuollut ja hän tuntee olevansa nyt leski, vaikka onkin naimisissa.
Toinen naimisissa oleva mies kirjoitti olevansa käytännössä sinkku, koska vaimo on sairastunut vakavasti ja läheisyys kotona ei enää pelaa. Mies kirjoitti suoraan tarvitsevansa salasuhteen vaimonsa lähtemistä odotellessaan. Odotusajan mies ajatteli käyttää etsimällä uutta vaimoa jo valmiiksi.
Eräs mies halusi kiihkeästi tulla lankoja pitkin kotiini. Vannoi kaiken pelaavan ja lupasi tyytyväisyystakuun. Huh, huh, tälläisiä ehdotuksia. Eikö ne ukkoparat ymmärrä yhtään mitään? Sääliksi käy!
Mies, johon ihastuin ja jota tapailin jonkun aikaa, paljastui ennen pitkää varsinaiseksi Auervaaraksi. Kuvioissa oli mukana ex-vaimo, miestään pettävä salarakas, lukuisia muita ystävättäriä ja maksullisia naisia.
Vaikuttaa siltä, että monet ovat tosiaan jämähtäneet treffipalstoille ja hakevat sieltä itselleen parempaa ja parempaa naista, ihan niinkuin ovat varmaan tehneet tähänkin saakka. Itsekritiikki puuttuu tai omakuva on vääristynyt ja lopulta jäädäänkin sitten yksin iän myötä valinnan varan vähentyessä.
Ongelmana on myös yletön alkoholin kanssa läträäminen. Täysin raittiita tai alkoholia kohtuukäyttäviä huumorintajuisia, elämänmyönteisiä, hyvin käyttäytyviä, siistejä miehiä ei tahdo löytyä näiltä markkinoilta. Tissuttelevia älyttömyyksiä höpöttäviä kännikaloja senkin edestä.
Harmittaa! Olemmeko pilanneet tämänkin foorumin löytää sopiva elämänkumppani. Kuka enää jaksaa uskoa treffipalstoihin? En minä ainakaan.- ap.
Osuit naulan kantaan.
Minulla aivan samalaisia kokemuksia,viina kuuluu kuvaan aika monilla,
tai sitten saa olla jonkun terapeuttina, jotain mätää noissa miehissä on tuolla treffi puolella. Luulen ja uskon että kukaan täysijärkinen mies, ei hänellä ole aikaaakaan tuollaiseen. Minä poistin profiilini ajat sitten, enkä aio enään laittaa.
Mun vanhin poika sanoikin, että se on epätoivoisten paikka, että kukaan fiksu mies ei ole siellä. No näin meillä..Hyvää kesää kaikille :) - onnstnt
ap. kirjoitti:
Osuit naulan kantaan.
Minulla aivan samalaisia kokemuksia,viina kuuluu kuvaan aika monilla,
tai sitten saa olla jonkun terapeuttina, jotain mätää noissa miehissä on tuolla treffi puolella. Luulen ja uskon että kukaan täysijärkinen mies, ei hänellä ole aikaaakaan tuollaiseen. Minä poistin profiilini ajat sitten, enkä aio enään laittaa.
Mun vanhin poika sanoikin, että se on epätoivoisten paikka, että kukaan fiksu mies ei ole siellä. No näin meillä..Hyvää kesää kaikille :)Poika on oikeassa osittain. Kukaan fiksu mies ei ole siellä kovin kauaa.
Hänellä on nimittäin vientiä, tiedän kokemuksesta. Viimeksi profiili oli kaksi viikkoa ja nyt ollaan oltu yhdessä jo kohta kolme vuotta. Joskus näitä juttuja käyn katsomassa ihan huvikseni, mutta profiilia en ole aikonutkaan laittaa enää takaisin.
Kannattaa todella miettiä, mitä kumppanista tahtoo. Minulla oli mietittynä asiat, ne lukivat profiilissani ja olen mitä lupasin. Muuta ei tarvittu. Ensimmäisen viestin jälkeen kirjoiteltiin viikossa varmaan sata viestiä. Sitten tavattiin ja todettiin molemmat, että tätä kannattaa jatkaa.
Netissä on hyvä aloittaa kun ei tiedä toisesta muuta kuin sen mitä toinen viesteihinsä laittaa. Molempien ollessa tositarkoituksella liikkeellä tämä on äärettömän tehokas tapa aloittaa. Bluffi ei kestä kovin kauaa viesteissä, arjessa vielä lyhyemmän aikaa. - Larpas86
onnstnt kirjoitti:
Poika on oikeassa osittain. Kukaan fiksu mies ei ole siellä kovin kauaa.
Hänellä on nimittäin vientiä, tiedän kokemuksesta. Viimeksi profiili oli kaksi viikkoa ja nyt ollaan oltu yhdessä jo kohta kolme vuotta. Joskus näitä juttuja käyn katsomassa ihan huvikseni, mutta profiilia en ole aikonutkaan laittaa enää takaisin.
Kannattaa todella miettiä, mitä kumppanista tahtoo. Minulla oli mietittynä asiat, ne lukivat profiilissani ja olen mitä lupasin. Muuta ei tarvittu. Ensimmäisen viestin jälkeen kirjoiteltiin viikossa varmaan sata viestiä. Sitten tavattiin ja todettiin molemmat, että tätä kannattaa jatkaa.
Netissä on hyvä aloittaa kun ei tiedä toisesta muuta kuin sen mitä toinen viesteihinsä laittaa. Molempien ollessa tositarkoituksella liikkeellä tämä on äärettömän tehokas tapa aloittaa. Bluffi ei kestä kovin kauaa viesteissä, arjessa vielä lyhyemmän aikaa.Totta..
Itse olin pari kuukautta.. Siinä tuli muutaman tytön kanssa käytyä treffeillä kun ei niitä nettilöpinöitä jaksa.. Kyllä ne tosissaan olevat lähtee ulos kattomaan ja tutustumaan kasvotusten.. Muutaman nyhverötytön jälkeen osu samanlainen ilonen kaunis ja kaikin puolin näpsäkkä tyttö kohdalle... 9 kk takana ja nyt kihloissa.. :) Mut joo aika harvassa siellä on sellaset "kunnon tytöt" tai "-pojat" Tahtoo olla aina niiitä joilla on joku syy ettei normielämästä löydy ketään. Itse eksyin tänne kun ei oikeen Baareissa hengailu innostanut.. Lähinnä sai vain ehdotuksia yhden yön juttuihin eikä sit ketään löytyny joka ois oikeesti halunnu jakaa sen elämän mitä itse elän...
Mut vaikea se on itsestään kirjoittaa huonoa. varsinkin meille suomalaisille omien vikojen myöntäminen tuntuu olevan yllättävänkin vaikeaa..
- ap.
Voisiko olla sitten niin, että olen vain sellainen mangneetti, etä vedän puoleeni aina vääränlaisia miehiä, vähän ehkä siipirikkoja jo valmiiksi?
Itselläni kuitenkin kaikki asiat hyvin, ja elämä tosi mallikasta, toivoisin toisellakin olevan, Mene ja tiedä.
Sateista päivää kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535