Paljonko laihdutan?

...

Tarkoituksena olisi pudottaa painoa noin 5kg paastoamalla. Kuinka paljon laihdutan, jotta paino todella jää siihen -5kg alkuperäisestä. Tarkoitan sitä että sitten kun alkaa syömään, niin tulee varmaan useempi kilo takaisin. 10kg riittävä?

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typeryys tyhmistää

Paasto ei laihduta noin. Henki lähtee ennen kuin tuo 5 kiloa.

Mutta senkus kokeilet. Voisit pitää täällä päiväkirjaa kuinka sujuu paastolla laihduttaminen ja elämä kuukausi sen jälkeen...

• pätkäpaastoaja

Normaali pidempiaikainen paasto ei ole hyvä laihdutuskeino, koska 60 h jälkeen aineenvaihdunta hidastuu ja sen jälkeen lähtee lihaksia ja nestettä ja vähemmän rasvaa. Kokeile sen sijaan pätkäpaastoa,eli paastotaan enintään 48 h ja sen jälkeen syödään, se on loistava rasvanpolttodieetti. Kehonrakentajien keskuudessa on suosittu menetelmä, missä paastotaan 16 h ja syödään sen jälkeen 8 h. Tässä pitää vain ottaa huomioon, että kaloreista tulee vajausta. Itse olen noudattanut menetelmää, missä paastoan 24 h ja syön 24 h. Ja kun paaston aloittaa ja lopettaa illalla saa syödä joka päivä ainakin kerran. Olen kerran paastonnut myös 40 h. Olen nyt ollut pätkäpaastolla reilu 3 viikkoa ja paino on lähtenyt n.4,5 kg ja nimenomaan rasvaa, huomaan sen peilistä selvästi. Liikuntaa jaksan harrastaa, mutta se kannattaa ajoittaa niin, että sen jälkeen saa syödä, jotta palautuminen lähtee hyvin käyntiin. Nälkää tässä joutuu kestämään, mutta se tarkoittaa sitä, että keho ei ole säästöliekillä ja rasvat palaa tehokkaasti. Syödä saa melko vapaasti ja herkutellakin hieman, koska kalorivajausta tulee paljon, syön mm. liikunnan jälkeen kahvin kanssa aina 30-50 g tummaa suklaata. Olen kokeillut aiemmin normaalia kalorivajausdieettiä ja VHH:ta, nekin toimivat, mutta tämä on ollut paras. Kirjoitin jokin aika sitten pätkäpaastosta tähän ketjuun:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9869242

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe