olen seurustellut 6 vuotta saman naisen kanssa ja petän häntä kokoajan. Kerran petin häntä sillä tavalla, että hän oli samassa talossa viereisessä huoneessa. Olen myös käynyt kaikki hänen kaverinsa läpi, mutta en pysty lopettamaan. En voi sille minkään että hänen kaverinsa kiihottavat minua enemmän kuin hän itse. Tyttöystäväni on ihan söpö mutta tylsä. Kertokaa kokemuksia, olenko sika? pitäisikö minun kertoa ja erota vai mitä teen?
unfaithfull
3
188
Vastaukset
- angel or devil?
Minulla on vähän sama tilanne, mutta toisinpäin. Olen seurustellut 6 vuotta mieheni kanssa ja luulen/tiedän että hän on pettänyt minua koko ajan. Aika sikamaistahan se on, en vain itse jaksa ottaa asiaa puheeksi. Odotan että hän on rehti ja kunnon mies ja kertoo itse. Itse vietän oikein railkasta elämää mieheni selän takana, joten parisuhteeni on aika turha..
- oikea nainen
Mitäs jos vaikka tappasit ittes luuseri keskenkasvuinen paska.Toivottavasti tyttösi saa kaiken selville huorakavereistan ja sinusta.Sä tulet kärsimään tuhkamuna::)))
- pekka itkonen
Et ole sika, anna mennä vaan. Pakkohan se on jostain pesää saada jos oma akka ei anna tai on lahna tjsp. Pitää sitä saada pesää kunnolla kun on nuori vielä ja muna seisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872