olen seurustellut 6 vuotta saman naisen kanssa ja petän häntä kokoajan. Kerran petin häntä sillä tavalla, että hän oli samassa talossa viereisessä huoneessa. Olen myös käynyt kaikki hänen kaverinsa läpi, mutta en pysty lopettamaan. En voi sille minkään että hänen kaverinsa kiihottavat minua enemmän kuin hän itse. Tyttöystäväni on ihan söpö mutta tylsä. Kertokaa kokemuksia, olenko sika? pitäisikö minun kertoa ja erota vai mitä teen?
unfaithfull
3
193
Vastaukset
- angel or devil?
Minulla on vähän sama tilanne, mutta toisinpäin. Olen seurustellut 6 vuotta mieheni kanssa ja luulen/tiedän että hän on pettänyt minua koko ajan. Aika sikamaistahan se on, en vain itse jaksa ottaa asiaa puheeksi. Odotan että hän on rehti ja kunnon mies ja kertoo itse. Itse vietän oikein railkasta elämää mieheni selän takana, joten parisuhteeni on aika turha..
- oikea nainen
Mitäs jos vaikka tappasit ittes luuseri keskenkasvuinen paska.Toivottavasti tyttösi saa kaiken selville huorakavereistan ja sinusta.Sä tulet kärsimään tuhkamuna::)))
- pekka itkonen
Et ole sika, anna mennä vaan. Pakkohan se on jostain pesää saada jos oma akka ei anna tai on lahna tjsp. Pitää sitä saada pesää kunnolla kun on nuori vielä ja muna seisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560