Onko narsisti

mies16v.

sellainen tyyppi joka aina määrää mitä katsotaan telkkarista ja joka syö salaa toistenkin karkit?

Jos on, niin minä olen sellainen :D

14

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

On ja sellainen tyyppi myös haukkuu toisia ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut.

• Mun käsittääkseni ehta narsisti on tunnekylmä muita kohtaan ja näkee vain itsensä. Muut on vain välineitä päästä johonkin tavoitteeseen. Ikään kuin pelinappuloita laudalla. Ne osaa näytellä hyvin aidosti kaikkia inhimillisiä tunteita ja solmia ihmisiä sormensa ympärille, mutta harvemmin silkasta rakkaudesta tai aidosta välittämisestä. Paitsi itseään kohtaan.

Ei, toi ei ole narsismia mitä sä tai xbabe kirjoitti. Ei tyylipuhtaasti. Kuka vaan voi haukkua muita ja pitää omia ajatuksiaan parempina kun muiden, se ei vielä tee ihmisestä narsistia. Korkeintaan arvioivan ja ajatuksiaan arvostavan. Määrätietoisen ja ehkä itseriittoisen. Se ei kuitenkaan ole vielä narsismin ydin, osa sitä kylläkin.

• totta.

Mun käsittääkseni ehta narsisti on tunnekylmä muita kohtaan ja näkee vain itsensä.

• Niin, voisin ajatella että hän ei kykene empatiaan, sympatiaan tai solmimaan aitoja tunnesiteitä muihin ihmisiin. Tuskin narsisti heittäytyy koskaan täysillä ja tunteella esimerkiksi rakkaussuhteeseen. Tai luopuisi jostain itselle elintärkeästä toisen vuoksi?

Jotenkin mulle on tullut mielikuva, että narsisti on kuin ihmisen näköinen kuori, jolla on umpinainen ydin. Jos jotain siellä ytimessä pulpahtaa, se on kaikki omaksi eduksi. Voisi kuvitella, että narisisti pitää itseään luomakunnan uljaimpana olentona. Suurine ajatuksineen ja oivalluksineen. Hän on hiomaton timantti, jota muut saa ihailla ja jos et ihaile olet narsistille vain riippakivi.

• tinka_tiger kirjoitti:

Niin, voisin ajatella että hän ei kykene empatiaan, sympatiaan tai solmimaan aitoja tunnesiteitä muihin ihmisiin. Tuskin narsisti heittäytyy koskaan täysillä ja tunteella esimerkiksi rakkaussuhteeseen. Tai luopuisi jostain itselle elintärkeästä toisen vuoksi?

Jotenkin mulle on tullut mielikuva, että narsisti on kuin ihmisen näköinen kuori, jolla on umpinainen ydin. Jos jotain siellä ytimessä pulpahtaa, se on kaikki omaksi eduksi. Voisi kuvitella, että narisisti pitää itseään luomakunnan uljaimpana olentona. Suurine ajatuksineen ja oivalluksineen. Hän on hiomaton timantti, jota muut saa ihailla ja jos et ihaile olet narsistille vain riippakivi.

Toki, kun ihailet olet narsistille helppo välipala. Kun hän on saanut jauhaa sua tarpeeksi saadakseen susta mitä halusi, hän voi surutta dumpata sut. Jotenkin luulen ettei hän arvosta ketään aidosti, ainoastaan pitää etäisyyttä niihin joiden älykkyys voi tuntua uhkalta paljastumisen kannalta. Toisinaan hänen röyhkeytensä sokaisee jopa narisistin omat silmät.

Tässä kohdassa hyvin rakennetut lavasteet voivat paljastua ja totuus näkyä. Mutta narisisti on hyvä löytämään uusia uhreja. Vaikka vanhoista kunnon lypsylehmistä hänelle eniten toki iloa on.

• Törkein narsisti:.!1

.

Juo toistenkin kaljat suoraan pussista!!!11!!11!!11

.

• Narisisti se on!! NARI sisti. Ne tulee ja juo toisten kaljat ja talloo kukkapuskat, sitten ne vielä naurahtaa ja sylkäsee lähteissään.

• olet.

Narisisti se on!! NARI sisti >Sinä olet.

• Ai minäkö narsisti? Hehe mä voin olla iso egoinen suurisuu toisinaan. Mutta ei musta narsistia saa, mä olen siihin ihan liian kiltti ja hyvä sydäminen.Tykkään liikaa aidosti ihmisistä.

Mä sentään voin antaa itselleni luvan olla toisia huonompi ja hävitä. Voin heittää itseni täysin tunteen valtaan tietäen, että mä voin hajottaa siinä itseni palasiksi. Mä voin ryhtyä tikkatauluksi rakkaani vuoksi ja kuolla säästääkseni toisen elämän. Eiii musta saa hyvää narsissia. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=7k1sU9tCJow&feature=related

Ainiin ja mulla on omatuntokin...

• aaaaaaaaaaaaaaa.

Hah,hah,haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

• ihaillen itseään...

...runkkaa peilin edessä

• kaunis blondi

Eikö sitä tee kaikki? Ainakin me naiset ;)

• perskeles tuosta tulikin mieleen et miul oli tarkoitus vetää sokerihumala tänään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe