Olemme seurustelleet kuukausia,asumme erillään ja kaikki on sikäli hyvin...kai?
Miten te muut naiset reagoitte jos huomaat että miehesi katselee muita vähäpukeisia naisia kaupoilla..saatika flirttaa niiden kanssa..vilkuilee ja hymyilee jne?minusta se on loukkaavaa!minua ei pidä edes kädestä.
Toinen asia mikä minua häiritsee on se että suhteessamme minä olen se joka pitää yhteyttä yllä.mieheltä ei tule viestiä eikä puhelua ennenkun olen itse koittanut häntä tavoittaa.
Ja jos tympäännyn enkä sitten laita viestiä niin ei tää silti tajua,sanoo vaan "no ethän itsekkään soittanut/tekstannut" jos kysyn asiasta.
siis wtf??!!miksi hän käyttäytyy näin?ja tämä on vain jäävuorenhuippu..
Mikä miestä vaivaa?!
3
287
Vastaukset
- jepulistani
Kuinka useasti sitten tapaatte?
Kuulostaa pikkuisen tutulta tuo yhteydenpito. kyllä siinä tulee fiilis, ettei toista kiinnosta, vaikka kuinka löytyisikin jokin järkevä ja perusteltu syy. Vaikka sen tietäisikin pitävän paikkansa, silti tuntuu ettei toista kiinnosta, koska kaipa nyt ottaisi yhteyttä mieskin oma-aloitteisesti jos kiinnostaisi. Tai sitten se vaan odottaa että sinä otat yhteyttä, pääsee helpolla. Rakastatteko toisianne ja suunnitteletteko yhteistä tulevaisuutta?
Mutta sanoisin, että kun on elämää jo nähnyt, ei minua häiritse jos miehen pää kääntyy kun näkee vähäpukeisia naisia. Flirttailu tosin hieman eri asia.. - Eewuli
Keskustelu pystyyn ja kysyt haluaako hän olla sinun kanssasi vakavasti vai mikä tässä on homman nimi. Toisekseen voisit sanoa, että hänen käytöksensä loukkaa sinua.
- kuinka tyhmä
voit olla? Voihan sen käytöksestä todeta, että ei todellakaan halua olla, vaikka inttäisi mitä muuta! Ei ne sanat vaan teot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760