Olen muuttamassa rovaniemelle, Siskonpolulla näyttäisi olevan paljon vapaita asuntoja. Onko kellään kokemuksia paikasta?
Siskonpolku
15
3436
Vastaukset
- 19*9
Talot nyt on mitä on ja asukkaat on mitä on. Ei mitään parhaita taloja asua mut ei niitä huonoimpiakaan.
- Anonyymi
Moneskos kerta tämä onkaan, kun aloittaja on muuttamassa Rovaniemelle?
- lplklkoj
En muuttaisi... Kaveri muutti sinne, muutti aika vikkelästi pois kun naapurista alko löytymään ties mitä möyhön polttelijoita...
- lännen rautakoura
muuten mukava paikka, jos viihtyy spurgujen,dokujen ja hortujen kanssa. T.Lännen rautakoura
- kalleeeee555
tervetuloa ryypäämään meidän joukkoon......treveisin kalevi 55v
- puliveivaaja
Kukas ne "pistetalot"????Meinaan ne kelta-puna-sinikattoiset vanhat rötiskökerrostalot nykyään omistaa ja vuokraa?
Vissiin olleet joskus -70-luvulla hoitsujen työsuhdeasuntoja.
Voi joku korjata, jos vaikka olen väärässä.
- Suurin vuokra-asunto
välittäjä on Rovaniemen vuokra-asuntovälitys, ne tietää.
http://www.roivv.fi/ - sisterstreet
Mie vain itte asustin sielä pari vuotta, eikä kyllä mitään ongelmia ollu
- heiheimoimoimoi
Olen asunut pari kertaa, hyviä asuntoja, hyvällä paikalla ja suhteellisen viihtyisää. asunut vuonna 2000 ja 2007
- Iggogogo
Millaisia ovat asua tätä nykyä?
- Anonyymi
Ei kannata muuttaa. Itse asun sielä ja olen kärsinyt uniongelmista ja paljon. Naapurit möykkäävät ja yskivät kokoajan ja kuuluu selvästi oman asunnon luo. Onneksi aion kohta muuttaa pois.
- Anonyymi
Autopaikoista saattaa olla puute.
- Anonyymi
mina olla tukannut paljo,luhut matka kaapakeskus.
- Anonyymi
Upea paikka ja vielä upeammat asukit!!! Sinkkuja piisaa joiden laatu ei kelpaa edes korkalovaaraan!!!
- Anonyymi
Ostiko sina tonttimus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883