Olen muuttamassa rovaniemelle, Siskonpolulla näyttäisi olevan paljon vapaita asuntoja. Onko kellään kokemuksia paikasta?
Vastaukset 16
- 19*9
Talot nyt on mitä on ja asukkaat on mitä on. Ei mitään parhaita taloja asua mut ei niitä huonoimpiakaan.
- Anonyymi
Moneskos kerta tämä onkaan, kun aloittaja on muuttamassa Rovaniemelle?
- lplklkoj
En muuttaisi... Kaveri muutti sinne, muutti aika vikkelästi pois kun naapurista alko löytymään ties mitä möyhön polttelijoita...
- lännen rautakoura
muuten mukava paikka, jos viihtyy spurgujen,dokujen ja hortujen kanssa. T.Lännen rautakoura
- kalleeeee555
tervetuloa ryypäämään meidän joukkoon......treveisin kalevi 55v
- puliveivaaja
Kukas ne "pistetalot"????Meinaan ne kelta-puna-sinikattoiset vanhat rötiskökerrostalot nykyään omistaa ja vuokraa?
Vissiin olleet joskus -70-luvulla hoitsujen työsuhdeasuntoja.
Voi joku korjata, jos vaikka olen väärässä.
- Suurin vuokra-asunto
välittäjä on Rovaniemen vuokra-asuntovälitys, ne tietää.
http://www.roivv.fi/ - sisterstreet
Mie vain itte asustin sielä pari vuotta, eikä kyllä mitään ongelmia ollu
- heiheimoimoimoi
Olen asunut pari kertaa, hyviä asuntoja, hyvällä paikalla ja suhteellisen viihtyisää. asunut vuonna 2000 ja 2007
- Iggogogo
Millaisia ovat asua tätä nykyä?
- Anonyymi
Ei kannata muuttaa. Itse asun sielä ja olen kärsinyt uniongelmista ja paljon. Naapurit möykkäävät ja yskivät kokoajan ja kuuluu selvästi oman asunnon luo. Onneksi aion kohta muuttaa pois.
- Anonyymi
Autopaikoista saattaa olla puute.
- Anonyymi
mina olla tukannut paljo,luhut matka kaapakeskus.
- Anonyymi
Upea paikka ja vielä upeammat asukit!!! Sinkkuja piisaa joiden laatu ei kelpaa edes korkalovaaraan!!!
- Anonyymi
Ostiko sina tonttimus
- Anonyymi00016UUSI
Yhteiskunnan elättejä asuu suurimmaksi osaksi. Asuu myös kunnollisia työssäkäyviä,mutta enimmäkseen häirikköjä. Metelöivät ja häiriköivät. Ei voi suositella kellekkään,on korkalovaaran tasoa jo tämä paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973005Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472467Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.461249- 371037
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä285926Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10814Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk49670- 37649