En löytänyt mistään tähän kysymykseen vastausta..
Mulla on tatuoijalla aika torstaina ja tulee suht iso (n.20cm korkee) kuva selkään.. voiko seksiä harrastaa heti? ..olen nainen
Tuore tatuointi ja seksi
34
7347
Vastaukset
- Tytt.
Öö.. Miksei vois? Selällään makaaminen ei varmaan oikeen onnistu, mut muuten joo.
- jnjnkjljkö
sitä mä vähän meinasinkin, ettei selällään makaaminen itellä ainakaan varmaan tee hyvää :)
t.aloittaja - jupe-1989
lipa typerä kysymys.
voi ristus..
- Tri Zychero
Ei tietenkään. Tatuoidun ihmisen tulee pidättäytyä seksistä ehdottomassa selibaatissa 36 kuukautta, edes masturbointi ei tule kysymykseen. Tämän vuoksi tatuointiliikkeet ohjaavat turvallisuussyistä asiakkaansa toimenpiteen jälkeen muutamaksi vuodeksi luostariin. Jos erehtyy harrastamaan seksiä alle 36 kuukautta vanha tatuointi vartalossaan, on seurauksena 98,7 prosentin varmuudella vakava sukupuolitauti, syfiliksen penisilliinille resistantti muoto, lääkärikunnan ammattikielessä ns. D-kupin kuppa. Selkä on erityisen altis alue tällaisen taudinkuvan kehittymiselle.
- :))
Jos muna hankaa selkään niin ehkä kannattaa pidättäytyä jonkin aikaa.
- jhikijuo
... tarkoitatko sisä- vai ulkopuolelta?
P.S.
Olenko vähän yksinkertainen kysymyksineni? - :))
jhikijuo kirjoitti:
... tarkoitatko sisä- vai ulkopuolelta?
P.S.
Olenko vähän yksinkertainen kysymyksineni?Siis munan vai selän ulko- vai sisäpuolta?
Kumpaa kysymyksesi tarkoittaa?
Itse tarkoitan selän ulkopuolen hankausta munan ulkopuolella.
- Se on kuule
sun seksit ny sekstailtu,tatuoituna ei saa sekstailla,olis kannattanu ottaa ensin selvää aisoista.
- kiitos nauruista
Ei helvetti mikä kysymys... :) Mistä näitä bimboja sikiää?
- totuus sattuu
Tatuoinin otto on ehkä typerin tapa "ilmaista" itseään.
- totuus sattuu ;)
Jos tatuoinnit ei kiinnosta niin voisit mennä jollekin toiselle palstalle päivystämään. Sulla ei taida kauheasti olla mitään elämää?
- äijäsavo81
sulla on varmaan korvis ja jos olet mies se merkkaa että olet hintti.
itellä on lasten nimet selässä tatuoitu ja en kadu päivääkään että ne otin.
pitäsköhän sun vaihtaa sivustoa tai painua 60 luvulle jolloin kaikki oli puhtaita ilman tatuointeja.
- harakankuvia selässä
Pane nyt varmuuden vuoksi ennen tatuointia, ettei musteet sekoa pitkin
selkää, sen jälkeen pelkkää suihinottoa 2vk ajan n. 2krt päivässä.. - 23wde22
:D Toivottavasti kysyjä ei ollut tosissaan, tuskin. Hauska keskustelu silti. Kiitos hyvistä nauruista :D
- tdgffd
LOL
- 1232435435
Herää kysymys että mikähän tarkoitus tällä kysymyksellä on, mistä se juontaa juurensa? Onko tatuointi tarkoitus maksaa luonnossa antikapitalistiseen tyyliin "työ työstä" periaatteella samantien jolloin velkaa ei synny?
- Vuoroin vieraissa
Hehheh. Onnistuuhan se, jos ei heittäydy selälleen. Muutama viikko cowgirl-meinigillä menee varmasti mukavasti ;)
- tattaripylly
oikeesti ethän ollut tosissasi siis haloo......
muuten ei seksiä ennen tatskaajalle menoa eikä sen jälkeen never ever- nainen vm 88
voi piru taas mikä kysymys...arght! ja jotkut vastaa oikeesti... hih...kaikkihan on totta täällä netin maailmassa...
- Perhonen Pohkeessa!!
Kyllä pitää olla tymänsorttinen kysymys!!
Mikäli pystyy itse aikuisena allekirjoirttamaan tatskaliikkeen vaatiman paperin,missä vakuutat olevasi varma ,niin Voi Sua Naisressua,kun sivuilla pitää kysyä,mites sitä nyt Rakastellaan!!
Tuntuu,ettet tainnutkaan olla varma siitä,että kuva seuraa sinua hautaan asti.Kyllä niitä Rakastekuasentoja on muitakin,kuin selällään makaaminen,kun pistät mielikuvituksen vaan lentämään!
Nainen voi seistä vaikka päällään.....koittanut olen! Ihan jännää.
Mieleen tuli,että halusit vain "mainostaan isoa tatuointiasi!
Hyvää ja mielenkiintoista seksikesää!
Hyvää kokeilun mielen kesää Sinulle - hyvät naurut
Hölmö olet!
- morgan-kane
johan nyt toki voi harrastaa vaaka-mamboa mutta varovasti
- Veripalvelun täti
Tatuoinnin ottaminen voi tuoda mukanaan HIV:n. Ainakaan verta ei saa luovuttaa ihan pian tatoinnin oton jälkeen.
- akka harakka
no,hei haloo te pöllöt!ei kaikkee vaan voi tietää...ja sie nainen joka otat tatskan,niin ei se vaikuta miteskää sekstailuun..ja ne parantuu nopeesti kyl.nou hätä!!!mulla on itteellä myöskin joka puolella tatskoi.eikä ne oo häirinny..ole häpi kuvastasi ja elämästäsi..nainen myöskin minä.enkä tod bimbooo.
- TatuoituNaekkonen
Itselleni tehtiin puolen selän kokoinen tatuointi keskelle selkää,ei ihan heti tehnyt mieli olla selällään mut onneksi mielikuvitusta löytyy :)
Ei muuten kyl estä mitään :D - Athmos
Kuhan nyt otat vaan sen verran verkkaisa varveja ettei hiki nouse pintaan, voi puskea värin pihalle :)
- Ei pelkoa
Ei kai siinä hiki tule jos nainen ei muuta kuin selällään makaa.
Partneri sen sijaan tekee työn ja hikoilee.
- Tatuoinnin.
Ottajat eivät edusta penaalin terävintä kärkeä,kuten jo aloittajan kysymyksestä ilmenee. Näin kesällä näkee ihmisten iholla,jos jonkinlaista tatuointia. Kauempaa katsottuna tatuoinnit näyttävä pahoilta mustelmilta ja jaloissa olevat tatuoinnit suonikohjuilta.
- Yualle
Onko se mihin kohtaa selkää...? Huono juttu, jos kovin alhaalla on ja taka-asennosta aikoo jätkäsi sua painaa. Ainaski minä "käsittelen" muijani selkää taka-asennosta niitatessa aika kovin ottein ja kovin tuore tatska ei sellasta kestä...:/
- suklaamuna.
Vaikka heti. Mä voin tulla poraan sua kakkoseen kuivana heti tatskan oton jälkeen. Lopuksi saat imeä poskeen.
Siitä vaan oikeaan reiteen hyvää joulua ja vasempaan hyvää uuttavuotta ja tulen pistäytymään siinä pyhien välissä:D
- muuttaja1
tatuointi ei ole esteenä harrastaa sexiä....
- Yllätysmuna
Tatuoituna on kiva harrastaa seksiä
Terveisin Yllätysmuna
Ps. en ole käynyt testeissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756