Seurustelusuhteemme loppui muutama kuukausi sitten. Mies tulee nykyään useammin mieleeni kuin suhteen lopettamisen jälkeen. Alku oli vaikeaa, mutta olen selvinnyt aika hyvin. Suhde loppui riitaan ja päätökseen, ettei mitään yhteydenpitoa enää tule olemaan.
Minua harmittaa se riita. Ikäväkin on välillä. Meneekö hyvin alkanut ero pilalle, jos otan yhteyttä ja pyydän anteeksi. Olen myös huolissani hänestä. Tiedän, ettei meillä ole tulevaisuutta, vaikka ihan salaa toivon ystävyyttä vieläkin.
Mitä ihmettä teen! Annanko jo kokonaan olla vai yritänkö vielä edes jonkinlaisia välejä? Pelkään saavani vastaan ylimielisyyttä. En haluaisi sitä pahaa oloa taas...
Kannattaako ottaa vielä yhteyttä?
6
570
Vastaukset
- pimpehhlipom
Oma neuvoni on että älä soita, se on molemmille helpompaa.
Itse en haluaisi ex sältäni soittoa vaikka sitä joskus toivoisi, parempi ettei soita. - töistä
Anteeksi pyytäminen kannattaa aina, tee se jo ihan oman sielunrauhan vuoksi..
- ..
Mistäpäin ketjun aloittaja olet?Mies, nainen? Itse eronnut muutana kk sitten ja en halunnut ystävyyttä vaikka toinen halusi. Pahaan riitaan päättyi.
T:mies- Hallaa vai ei
Nainen olen. Et ole minun ex, koska ehdottomuus taisi olla minun vaatimukseni (harmi) :(.
Miltä sinusta nyt tuntuisi kun pahin tunnemylläkkä ja ketutus ovat ohi, jos toinen ottaisi yhteyttä ja haluaisi sopia riidat. Ei siis mitään suhdetta enää, mutta luoda jonkilaiset "hyvää uutta vuotta -välit" kuitenkin. - ..
Hallaa vai ei kirjoitti:
Nainen olen. Et ole minun ex, koska ehdottomuus taisi olla minun vaatimukseni (harmi) :(.
Miltä sinusta nyt tuntuisi kun pahin tunnemylläkkä ja ketutus ovat ohi, jos toinen ottaisi yhteyttä ja haluaisi sopia riidat. Ei siis mitään suhdetta enää, mutta luoda jonkilaiset "hyvää uutta vuotta -välit" kuitenkin.Tuntuis pahalta, mutta kaippa sekin ihmisestä riippuu..
- Hallaa vai ei
Puolesta ja vastaan kommentit, tuossahan ne on perustelut molempiin. Toisella voisi jo unohtaa ja jatkaa eteenpäin, mutta jättäisi asian rumasti roikkumaan. Toinen tapa voisi hoitaa omaatuntoa, mutta voisi myös ajaa takaisin niihin kaikkiin ikäviin asioihin joista halusin eroon... Ja ihan pienellä: (...voisiko vielä olla mitään onnistumisen mahdollisuutta, jos ongelmat saisi hoidettua kuntoon...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847