Ovatko kaikki seurustelukumppaninne kyselleet seksikumppaneittenne määrästä? Oletteko vastanneet rehellisesti?
Kyselettekö itse seksikumppaneitten määrästä seurustelukumppanilta?
Vaistoaako sen onko nainen/mies kokenut vai ei?
Seksikumppanien määrän kysely
31
221
Vastaukset
Jotkut ovat olleet uteliata. Olen vastannut rehellisesti, etten ole ihan varma, mutta on niitä muutama ollut...
Itse en kysele. Kyllä ne vilkkaamman ja vähemmän vilkkaamman sosiaalisen ja seksuaalisen elämän eläneet erottaa toisistaan ilman utelujakin.kuka niitä kaikkia muistais
Määrästä viis. Laatu ratkaisee!
Genio.Mente kirjoitti:
Yläpeukun paikka, muruseni...
Kompensoidaan se yläpeukku sit, kun on taas joulupata-aika :)
Laadusta tinkimättä!maniamaria kirjoitti:
Kompensoidaan se yläpeukku sit, kun on taas joulupata-aika :)
Laadusta tinkimättä!Mutta tämä oli taas laadutonta, muruseni...
Luulisi, et keksit jotain parempaa kuin joulupata...Genio.Mente kirjoitti:
Mutta tämä oli taas laadutonta, muruseni...
Luulisi, et keksit jotain parempaa kuin joulupata...Ei kaikki paremmat puoleni näy täällä.
maniamaria kirjoitti:
Ei kaikki paremmat puoleni näy täällä.
Ei voi näyttää jotain sellaista, mitä ei ole.
Genio.Mente kirjoitti:
Ei voi näyttää jotain sellaista, mitä ei ole.
Turha toteamus.
Ei kaikki elä niinkuin sä.maniamaria kirjoitti:
Turha toteamus.
Ei kaikki elä niinkuin sä.Kyse ei ollutkaan siitä miten elää. Kyse oli siitä minkälainen olet.
Esimerkiksi minä voin elää monella eri tavalla ja olen silti minä. Samaa ei voi sanoa kovinkaan monesta muusta.
Mutjoo. Se siitä. Turha jatkaa, kun menee yli sinun käsityskyvyn kuitenkin.
Ps. Ja sinusta jäi näkemättä hyvin pieni osa sinua. Voin sanoa, ettei se ole mitään sellaista, mitä en olisi jo monia kertoja nähnyt.- Kodan rakentaja
Genio.Mente kirjoitti:
Kyse ei ollutkaan siitä miten elää. Kyse oli siitä minkälainen olet.
Esimerkiksi minä voin elää monella eri tavalla ja olen silti minä. Samaa ei voi sanoa kovinkaan monesta muusta.
Mutjoo. Se siitä. Turha jatkaa, kun menee yli sinun käsityskyvyn kuitenkin.
Ps. Ja sinusta jäi näkemättä hyvin pieni osa sinua. Voin sanoa, ettei se ole mitään sellaista, mitä en olisi jo monia kertoja nähnyt.Kumma tyyppi. Teet paljon turhia asioita..
Kysymyksestä riippumatta, ilmoitan olevani yleensä ihan liian rehellinen.
- erfghjkloiuhgcxsdfgh
monte24 kirjoitti:
monesti rehellinen vastaus on epäuskottava, parempi sanoa suoraan et tuhansia.
Nimpä.Tai kaikki liikkuva :)
Ai tänää vai yleensä?
Ovatko kaikki seurustelukumppaninne kyselleet seksikumppaneittenne määrästä?
-Ei. Itseasiassa ei tule mieleen yhtään joka olisi kysellyt
Oletteko vastanneet rehellisesti?
-Tuskin vastaisin rehellisesti vaan lisäisin lukuun ainakin 100 ja katselisin uteliaan naamanilmeitä suurella mielenkiinnolla.
Kyselettekö itse seksikumppaneitten määrästä seurustelukumppanilta?
-En kysele. Ei kiinnosta yhtään, ei määrä eikä henkilöt.
Vaistoaako sen onko nainen/mies kokenut vai ei?
-Kyllä sen huomaa jos toinen ei ihan varmemmasta päästä ole. Se ei välttämättä ole huono asia. Mulle on tärkeämpää että henkilöllä on ylipäätänsä ollut nais/parisuhde/seksikokemuksia.- :)
Papun ja A:n
livtreffit:
--moi. mä olen Papu, oleksää A?
--joo
--Onx sull exii paljonkin?
--Olix se kauniimpi, ko mää?
--ei
--Olix sill nätimpi peppu, ko mul?
--ei
--Entäs tissit?
--ei
--Olix se rikas?
--ei
--Kuinkauan te seukkasitte shit?
--ei seukattu
--No miss te tapasitte shit
--Tansseis
--Jaa, kui shit kävi?
--hain tanssiin, muttei se suastunu:(
--Emmääkä sua huali. ku sää puhelet vaan existäs, ekkä kuuntele mua
hyvästi! - 40v ja poika
" Mulle on tärkeämpää että henkilöllä on ylipäätänsä ollut
nais/parisuhde/ seksikokemuksia."
Mitä jos kokemusta ei ole lainkaan? 40v ja poika kirjoitti:
Mitä jos kokemusta ei ole lainkaan?no sit kannattaa jättää papu ja miut väliin. hankkikoot kokemusta muualta
:) kirjoitti:
Papun ja A:n
livtreffit:
--moi. mä olen Papu, oleksää A?
--joo
--Onx sull exii paljonkin?
--Olix se kauniimpi, ko mää?
--ei
--Olix sill nätimpi peppu, ko mul?
--ei
--Entäs tissit?
--ei
--Olix se rikas?
--ei
--Kuinkauan te seukkasitte shit?
--ei seukattu
--No miss te tapasitte shit
--Tansseis
--Jaa, kui shit kävi?
--hain tanssiin, muttei se suastunu:(
--Emmääkä sua huali. ku sää puhelet vaan existäs, ekkä kuuntele mua
hyvästi!Sulla on paha ongelma tuossa lukemisen ymmärtämisessä... :/
40v ja poika kirjoitti:
Mitä jos kokemusta ei ole lainkaan?Joo, komppaan Montea.
- no,
40v ja poika kirjoitti:
Mitä jos kokemusta ei ole lainkaan?se on sellaisten hiukka ylimielisten ihmisten ajattelua ennakkoluuloilla höystettynä, sokeutta nähdä ihmistä ihmisenä, mutta pitää antaa ihmisten olla ja ajatella tavallaan.
Eipä ole kyselleet enkä minäkään. Taino joskus aikoinaan taisin joltain kysyä, mutten saanu mitään selkeetä vastausta, joten päättelin sen tiedon olevan suht turhaa. Kyllä mä vastaan jos kysyy. Emmä sillä valehtelullakaan mitään lisäpisteitä saisi.
Pannuhan se on ennen mua ketä on. Minkäs sille enää mahtaa. Oli ja meni. Nyt on nyt. Mutta toki josse nyt olis kauhee kylän pässi, niin vois mua hiukan ilkoittaa, enkä vasiten lähtis semmosen kelkkaan. Mut jos ei tiedä niin voi vaan luulla.
Kaitpa sen vaistoaa, ainakin sen jos menee ihan räpläämiseksi. Eikä taho luonnistua.- tinka on lu...
tähän ketjuun vastasit muttet sellaiseen ketjuun, jossa kysyttiin kuinka monta eri kumppania sulla on ollut.
tinka on lu... kirjoitti:
tähän ketjuun vastasit muttet sellaiseen ketjuun, jossa kysyttiin kuinka monta eri kumppania sulla on ollut.
No en vastannu. Alle 1-10 väliltä. Enemmän kun yksi vähemmän kun 10, siinä sulle arpomista. ;-) Muista et mulla on tapana jättää riittävästi marginaalia.
- ...
Jos sulla olis vähänkään seksikokemusta, et huutelisi täällä joka palstalla puutettasi.
- Pillussamulkutuineet
Kyllä sen pillunreikää tutkituttamalla selvittää onko nainen neitsyt vai muiden nussima. Naimisiin neitsyen kanssa ehdottomasti, muiden nussima luokoon "rakastumisensa" niihin miehiin, joihin lutkan "ihana rakkaus" teemanäytelmä puree, kyllä lutkasta oikea puoli lopulta kyllästymisen yhteydessä löytyy. Ainoa lääke lutkalle on vieras kyrpä pillussa, siitä ne saa lisäenergiaa ja ovat innoissaan aina kun pääsevät kapakkaan ilman miestä.
Naisen persereiästä tuleva paska on porton ulostamaa tai neitsyen ulostamaa. Itse haluaisin haistaa aamupaskantaneen naisen paskanhajua vessassa niin että se olisi tullut neitsyen persereiästä eikä usean eri miehen nussineen naisen perseestä. Onhan se selvää että näissä kahdessa naisessa on suuri ero: muiden nussima jätös vs. nussimaton Prinsessa. Ovatko kaikki seurustelukumppaninne kyselleet seksikumppaneittenne määrästä? Ei ole. Yksi kysyi ja sitten ei uskonut, että niitä oli niin vähän, pöh.. Ja.. no eka tiesi kyllä, että oli eika.Oletteko vastanneet rehellisesti? Olen.
Kyselettekö itse seksikumppaneitten määrästä seurustelukumppanilta? En ole kysynyt koskaan, mutta yks ex kertoi (se joka kyseli myös multa).
Vaistoaako sen onko nainen/mies kokenut vai ei? Ehkä, en tiedä. Oleellisempaa on onko seurustelukokemusta ylipäätään, mutta eipä sekään ole ollut tärkeää. Mielummin kokematon sekä seurustelusta että yhden illan jutuista kuin kokenut yhden illan pokaaja.- Yksikään ei ole
kysellyt, enkä ole minäkään. Täälläpäin (hki) asialla ei ole merkitystä.
- rose18
miten nyt vastaisin 8)
kyllä tietoon on tullut mutta ei se maailmaa pelasta,liian vähän kokeneesta tulee olo että hän tahtoo varmaa kokee lisääkin , että tulee pettää ja enemmän kokeneestä koetaan että helpommin pettää.. Jotkut ovat kyselleet ja moni sellainenkin on kysellyt, jonka kanssa ei ole ollut mitään suhdetta ja näille vieraammille en ole kyennyt vastaamaan.
Olen tainnut parilta, kolmelta kysyä, mutta en ota tuota aihetta itse esiin puheeksi. Vähän törkeä asia alkaa kyselemään suhteen alkuvaiheessa.. Kyllä sen yleensä havaitsee, jos pareja treffejä enemmän tapailee, jos naisen päällä on useampi ukko käynyt. Mut eihän se kumppanien määrä vielä kokemusta takaa, paitsi jos kyseessä oli tällä kertaa hienovarainen ilmaisu tietynlaiselle käyttäytymiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837