Mistä niitä saa, en löydä netin kautta. Haluaisin varmistuksen.
Yksityisetsiväpalvelut
8
572
Vastaukset
- ....
Eikö ihan puhelinluettelosta löydä? Kyllähän noita palveluita on. Omassakin asuinkaupungissakin kuljin vähän aikaa sitten sellaisen puljun ohi. Tosin taksat lienevät kalliita :(. Etkö voisi omalla vakoilulla selvittää asiaa ?
- kova peli
Mä olen itse jo pidemmän aikaa miettinyt että siinäpä vasta yritysidea...siis silleen että ottaa vähemmän fyrkkaan ja naisena sopivasti osaa luikerrella epäillyn lähituntumaan ja voila....hetkessä on paska laulanut sen mitä asiakas haluaakin kuulla.
- etsivät yksityisesti
Kotitalousvähennys verotuksessa näistä palveluista! :)
- tämä on jostain
keskustelupalstalta linkitetty. Ja kyllä niitä etsiviä löytyy googlaamalla kun laittaa hakusanaksi yksityisetsivä.
Yksityisetsivä paljasti petturin
--------------------------------------------------------------------------------
Haluaisin rohkaista niitä naisia/miehiä, jotka epäilevät kumppaninsa pettävän, käyttämään yksityisetsivien palveluja. Itse ajauduin siihen tilanteeseen, että halusin täyden varmuuden mieheni petturuudesta. Hän itse kielsi asian, mutta yksityisetsivän käyttö pariin kertaan paljasti totuuden. Hänelle ei jäänyt enää mitään selitettävää. Yksityisetsivän käyttö ei ollut niinkään kallista, sainpahan varmuuden jäytävään epätietoisuuteen. Yksityisetsivien/etsivätoimistojen yhteystiedot löytyy vaikka googlaamalla. - järkeilijä..
JOssain aikakausilehdessä oli kerran yksityisetsivän haastattelu. Se sanoi että lähes kaikissa hänen selvittelemissään tapauksissa on oltu petoksen tiellä.
Eli jos olet niin pitkällä epäilyksissäsi että palkkaat yksityisetsivän, mikset säästäisi rahaa ja eroaisi samantien? - jussi121
Minä käytin totsecin palveluja. Oli nopea, tehokas ja toimi erittäin kohteliaasti ja huomaamattomasti. Eipä arvannut vaimo että kärähtää =) Siinä oli turha selitellä kun oli vahvat todisteet Levin reissun touhuista! Eikä se ollut minusta kallista, ei ollenkaan. Googlestahan noita toimistoja löytyy, laittaa vain hakusanaksi yksityisetsiväpalvelu.
- markku66
Jep! Todella asiallinen ja ystävällinen palvelu! Voin suositella!
- hyvä juttu
Kyllä tuossa säästää aikaa ja vaivaa. Minustakin kannattaa. Itselläni on mennyt vuosia pettävien miesten kanssa ja osin anteeksiantavaisuuteni vuoksi silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756