Kuinka monen naisen tunne-elämän olet rikkonut?

frost-free

Mies, kuinka monen naisen tunne-elämän olet saanut sekaisin ja rikkonut omassa pienisieluisuudessasi ja lihallisissa himoissasi?

29

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutaman. Eikä läheskään joka kerta ole ollut kyse minun lihallisista himoista...

• Taitaa olla

jokin muu dignoosi sopivampi Geenio-ääliölle

• tähdetjatähdet

• tähdetjatähdet kirjoitti:

Lihaa saa kaupasta. Naisia "rikkoessasi" olet hajottanut vain itsesi. Naiset eivät ole heikkoja:)

http://www.youtube.com/watch?v=w11HZ8psLio&feature=related

Jos nyt niin paljon kiinnostaa, voin kertoa, että olen rikkoutunut ainostaan kerran. Se rikkoutuminenkin oli vuosien prosessi, kun yritti jotenkin korjata sitä rikkoutuvaa itseään. Sitten jossain kohti tuli oivallus, ettei kuolevaa ollut mieltä pitää hengissä. Järkevintä oli hajottaa se raunio ja rakentaa sen tilalle uusi, mikä ei ole niin helposti hajotettavissa. Ei ainakaan kenenkään muun, kuin rakentajan toimesta. Koska kukaan muu ei tiedä miten sen voi hajottaa. Kuinka voisikaan, kun ei ole suunnitellut sitä, ei rakentanut, ei materiaaleja siihen valinnut...

Ja sitäpaitsi lihatiskejä on muuallakin kuin vaan ruokakaupoissa.

Ja naiset ovat heikkoja. Naiset eivät olisi naisia, jos eivät olisi heikkoja. En toivoisi asian olevan millään toisella tavalla. Miehet tulevat heikoiksi, kun alkavat käyttämään naisten heikkouksia naisia vastaan päämääränä rikkoa nainen. Se on taas jotain, mitä minä en tee. En ole ikinä tahallani ja tarkoituksella rikkonut ketään. Minun kanssa vaan voi käydä niin, että rikki menee. Sellainen mahdollisuus on aina olemassa ja usein olen siitä varoittanutkin etukäteen. Mutta vaaleanpunaisten lasien läpi ei vaan taida nähdä kovin selvästi tai sitten ei muuten vaan välitä ja uskoo kestävän jotain mitä ei kestä. Heh...tai sitten luulee omavansa yliluonnollisia kykyjä ja kuvittelee osaavan muuttaa toisen mieleisekseen. Tää on niinku niin nähtyä syineen ja seurauksineen...

Kukaan täällä ei ole varmaan tajunnut tätäkään biisiä ja miksi olen sitä joskus tänne linkittänyt...

http://www.youtube.com/watch?v=8Bv802FwvCY

• frost-free
        Genio.Mente kirjoitti:

Jos nyt niin paljon kiinnostaa, voin kertoa, että olen rikkoutunut ainostaan kerran. Se rikkoutuminenkin oli vuosien prosessi, kun yritti jotenkin korjata sitä rikkoutuvaa itseään. Sitten jossain kohti tuli oivallus, ettei kuolevaa ollut mieltä pitää hengissä. Järkevintä oli hajottaa se raunio ja rakentaa sen tilalle uusi, mikä ei ole niin helposti hajotettavissa. Ei ainakaan kenenkään muun, kuin rakentajan toimesta. Koska kukaan muu ei tiedä miten sen voi hajottaa. Kuinka voisikaan, kun ei ole suunnitellut sitä, ei rakentanut, ei materiaaleja siihen valinnut...

Ja naiset ovat heikkoja. Naiset eivät olisi naisia, jos eivät olisi heikkoja. En toivoisi asian olevan millään toisella tavalla. Miehet tulevat heikoiksi, kun alkavat käyttämään naisten heikkouksia naisia vastaan päämääränä rikkoa nainen. Se on taas jotain, mitä minä en tee. En ole ikinä tahallani ja tarkoituksella rikkonut ketään. Minun kanssa vaan voi käydä niin, että rikki menee. Sellainen mahdollisuus on aina olemassa ja usein olen siitä varoittanutkin etukäteen. Mutta vaaleanpunaisten lasien läpi ei vaan taida nähdä kovin selvästi tai sitten ei muuten vaan välitä ja uskoo kestävän jotain mitä ei kestä. Heh...tai sitten luulee omavansa yliluonnollisia kykyjä ja kuvittelee osaavan muuttaa toisen mieleisekseen. Tää on niinku niin nähtyä syineen ja seurauksineen...

Kukaan täällä ei ole varmaan tajunnut tätäkään biisiä ja miksi olen sitä joskus tänne linkittänyt...

hehe, susta olisi ainakin helppo erota jos ei muuta...

• //*
        Genio.Mente kirjoitti:

Naiset eivät ole heikkoja. Aivan sama, miten päin sinä asian toivot olevan. Soittele sä vain biisejäsi;)

• ;)
        //* kirjoitti:

Naiset eivät ole heikkoja. Aivan sama, miten päin sinä asian toivot olevan. Soittele sä vain biisejäsi;)

;)

• Genio.Mente kirjoitti:

Kuulostaa hieman skitsofrenialle tämä sun persoonallisuuden muuttumisen prosessi...

Vahvuudestasi olet väärässä... olet äärettömän heikko... olet selvästi se kuollut ruumis edelleen, joka on pohjattoman rikkinäinen... uusi, minkä olet kasannut, on pelkkä pinnallinen harha, näytelmä ihanteesta ja fantasiasta.
        Tulkitset kaiken päin helvettiä omien patologioidesi mukaan ja koitat todistaa väärintulkitasi todeksi, koska et kestä väärässäolemista ja tämän väärintulkinnan todistamiseksi, pyrit rikkomaan jokaisen naisen. Todellisuudessa olet naiivi niin omaa kyynisyyttäsi kohtaan, kuin naisiakin kohtaan. Kyynisyys on vain pinnallinen näytelmä pohjattoman naiiviutesi päällä. Kyynisyyteen ja rakennettuun väärintulkintaan on aina helppo paeta, koska ymmärtämättömyytesi ja naiiviutesi takia pelkäät rikkuvasi. Vahva mies ei tarvitse tekaistua kyynistä näytelmää, johon paeta todellisuutta siinä pelossa, että nainen kuitenkin taas rikkoisi.

Kirpela-keississä naiiviutesi nousi esiin aika voimakkaasti. Kovasti toit siinäkin asiassa esille minun tyhmyyttäni ja naiiviuttani, vaikka sellaista ei juurikaan ollut olemassa ja koitit esittää itsellesi tätä kieron ja vittumaisen miehen rooliasi, mut totuus on, että kukaan muu kirpelan miehistä ei ole ollut yhtä ymmärtämätön ja lapsenuskoinen, kuin sinä olet ollut. Naiiviutesi paikkasit siinäkin vastareaktiolla, ajattelemalla kaiken korostuneen kyynisesti.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että olet ääriesimerkki henkilöstä, jonka pitäisi olla hoidossa mielisairaalan suljetulla osastolla... olet vaarallinen niin muille, kuin itsellesikin, etkä elä todellisuudessa. Oikea paikka tällä hetkellä olisi vankimielisairaala.

• Mussukka, kaikki hyvä liha on huolella nuijittua, ja sama pätee sieluunkin ennenkuin se on valmis tarjoiltavaksi.

• Niin no, missään muuten ei ole manuaalia siitä että miten naisia tulee ajella ilman että tulee tunnevammoja. Koska manuaalia ei ole niin romuralliahan siitä tulee.

• frost-free
        Kukkomies kirjoitti:

Niin no, missään muuten ei ole manuaalia siitä että miten naisia tulee ajella ilman että tulee tunnevammoja. Koska manuaalia ei ole niin romuralliahan siitä tulee.

useimmiten se manuaali taotaan päähän kotona, tietenkin jos ei ole ollut sellaisia vanhempia on tulos ymmärrettävä...

• Kieltämättä, pihvinhimo saattaa aiheuttaa tunne-elämän häiriöitä vegaaneissa.

(ryhtyisinköhän fennopaleovegaaniksi ja ihan vain soppaa hämmentääkseni)

• Voiko fennopaleovegaani muuten syödä muuta kuin vehkan juuria, jäkälää ja marjoja?

• buddy-love kirjoitti:

Voiko fennopaleovegaani muuten syödä muuta kuin vehkan juuria, jäkälää ja marjoja?

Ja voiko fennopaleovegesadisti syödä muuta kuin noita edellisiä - kunnolla piestynä?

• Kukkomies kirjoitti:

Ja voiko fennopaleovegesadisti syödä muuta kuin noita edellisiä - kunnolla piestynä?

Kunnolla piiskattu jäkälä on taatusti suussasulavaa.

Voisiko siihen piiskaukseen käyttää jotakin valtavan suurta polttomoottorikäyttöistä laitetta.
        (hämmentää lisää)

(ja jos hommaan lissä furryismin, niin kaikki tehdään kanipuvussa) :)

• buddy-love kirjoitti:

Kunnolla piiskattu jäkälä on taatusti suussasulavaa.

Voisiko siihen piiskaukseen käyttää jotakin valtavan suurta polttomoottorikäyttöistä laitetta.
        (hämmentää lisää)

(ja jos hommaan lissä furryismin, niin kaikki tehdään kanipuvussa) :)

fennopaleofurryvegesadisti

• Kukkomies kirjoitti:

Jostain syystä kanipuvussa viihtyvä vegaani on kohtuuttoman huvittava ajatus.
        :)

• Kukkomies kirjoitti:

http://www.corpun.com/machine.htm

Ja tuossa ehdotelmat piiskauskoneeksi, en sitten tiedä saako noita diesel-käyttöisenä.

• Kukkomies kirjoitti:

http://www.corpun.com/machine.htm

Ja tuossa ehdotelmat piiskauskoneeksi, en sitten tiedä saako noita diesel-käyttöisenä.

Keskiajalla joku teki neljän hevosen voimalla toimivan parranleikkuukoneen.
        Pää työnnettiin aukosta ja sirppimäiset terät lyhensivät ja muotoilivat parran.
        Yhdellä kertaa se pystyi muistaakseni käsittelemään kymmenkunta asiakasta.

Jostain kumman syystä asiakkaat eivät uskaltaneet ryhtyä asiakkaiksi.

• donkeymanni
        buddy-love kirjoitti:

Keskiajalla joku teki neljän hevosen voimalla toimivan parranleikkuukoneen.
        Pää työnnettiin aukosta ja sirppimäiset terät lyhensivät ja muotoilivat parran.
        Yhdellä kertaa se pystyi muistaakseni käsittelemään kymmenkunta asiakasta.

Jostain kumman syystä asiakkaat eivät uskaltaneet ryhtyä asiakkaiksi.

Minä kehitin 3000hevosvoiman pesukoneen Libertyn pääkoneesta
        Osina lihakoukku , ketjua, 5kg punnus ja tynnyri.

• en yhdenkään

• Lasketaanks äiskä?

• xbabe

Ei lasketa :) Käy nukkumaan!

*tuutimazulla jazzulallaa*

• xbabe kirjoitti:

Ei lasketa :) Käy nukkumaan!

*tuutimazulla jazzulallaa*

Epistä. Jos nyt ne lihalliset mieliteot jätetään laskuista, niin sehän just pitäis laskea. Teen tosta aloituksen, jahka jaksan.

Joo, nukkumaan pitäis kyllä mennä. Tai eka tohon sohvalle pötkölle ja lipittään kaljaa. Jos vaikka sitten untakin sais:/

• Ai tänään vai yleensä?

• Kukassa nyt pumppas ja dumppas, vai mistä ny on kyse?

• frostuien miäs:D

• vierasta kieltä

• Mikä ihme se moraali olikaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60