Jos olet alle 175 senttinen mies, älä lue tätä tai masennut. Perustuu noin 15 vuoden kokemukseeni.
Aina kun istun tai ajan pyörällä, naiset ovat katselleet minua ilmiselvästi kiinostuneena tai ainakin jollakin tapaa olleet otettuja ulkonäöstäni, mutta tarina on aivan toinen seisaaltani.
Olen vain 173 senttiä pitkä, mutta istualtani näytän ilmeisesti paljon pidemmältä. Ainakin 182-187 cm ystävieni päät ovat aina samalla korkeudella istuessamme esim. yökerhossa.
Pistänyt karun seikan merkille pituuskysymyksessä
21
902
Vastaukset
- 20+18
No se raja on ilmeisesti se 175. Olen 176 cm, ja minua tullaan usein iskemään yökerhoissa, joskus katukahvilassakin tai muissa tapahtumissa, vaikka seisoisin. Uskoisin, että miehessä on kuitenkin monia muitakin tärkeitä asioita kuin pituus ja ulkonäkö. Vähän sama kuin sanotaan, että kukaan pienitissinen nainen ei kelpaa miehille. Eihän se niin ole :D.
- kyllä se taitaa
"Olen 176 cm, ja minua tullaan usein iskemään yökerhoissa, joskus katukahvilassakin tai muissa tapahtumissa, vaikka seisoisin."
Olla niin, että kultainen keskitie pätee myös pituudessa. Itse olen 185 cm, ja minua ei ole vielä kukaan tullut iskemään, ei edes juttelemaan. Olen kyllä pannut merkille, että juuri lyhyemmät vievät kaikki naiset. Olen ehkä liian pitkä paikallisille naisille.
- mmm:mmm
Itse olen 175cm ja kyllä naisrintamalla on ainakin tähän asti tarjontaa piisannut. Ei ole tarvinnut käteen tyytyä, vaikka mikään varsinainen supliikkimies en olekaan. Kasvot keränneet kehuja ja ehkä tietynlainen habitus.
- 170-mies
Lopeta jo tuo pituudesta nillittäminen reppana. Tuota samaa jauhamista kukaan jaksa.
- Kylmä totuus
170-mies.. se koira älähtää, johon kalikkaa kalahtaa..
- ......
Sun itkupotkuraivari-tekstejä paljon lukeneena alan kyllä ihan kiusallani vältellä kaikkia alle 180-senttisiä miehiä, kun te lyhyet ette kuulemma meille naisille kelpaa.
- Kylmä totuus
Hehe, täällä on ilmeisesti useampikin samasta asiasta avautuva henkilö.
- .......
Kylmä totuus kirjoitti:
Hehe, täällä on ilmeisesti useampikin samasta asiasta avautuva henkilö.
No kyllä mä tuolla samalla nimimerkillä olen nähnyt aika monia tilityksiä aiheesta... ryhdistäydy hyvä mies!
- Kylmä totuus
....... kirjoitti:
No kyllä mä tuolla samalla nimimerkillä olen nähnyt aika monia tilityksiä aiheesta... ryhdistäydy hyvä mies!
Kylmät kädet on eri nimimerkki, kuin Kylmä totuus.
- 170-mies
Täh?? Nyt en ymmärtänyt kommenttiasi yhtään, mutta en usko menettäneeni siinä mitään. Toistan tässä itseäni, mutta sanon edelleen että lopeta nillitys, hyväksy vartesi sellaisena kuin se on ja ala vihdoinkin elämään tätä elämää.
Ok? - wer5ew6je5y7j
Tollasta se on kun ei ole pää terve. Sitä vikaa haetaan muualta.
- jhiti
Tutkimusten mukaan 12 % suomalsisista naisista kelpaa 175 cm pitkä mies. Yli 195 cm miehen haluaa vain 3 % Suomalaisista naisista. Valta enemmistö naisista haluaa n. 185 cm pitkän miehen
70% suomalaiset naiset haluaa tummatukkaisen miehen.
Elikä miesihanne on tummatukkainen 185 cm pitkä mies joka ei siis näytä vähäänkään suomalaiselta.
Kaikista huonoin tilanne on miehillä jotka ovat yli 195 pitkiä vaaleita ja sinisilmäisiä. Näitä naiset todella karttavat.
175 cm pitkiä miehiä on pilvin pimein naimisissa missien ja kaunottarien kanssa. Nämä naiset ovat usein pitempiä kuin sulhonsa.
Missit tai kaunottaret eivät sen sijaan koskaan seurustele yli 195 cm pitkien etenkään suomalaisen näköisten vaaleitten miesten kanssa.
Elikä ehdottomassa paskaringissä ovat nuo yli 195 cm pitkät eivät 175cm pitkät miehet.- fgfgfgtuf
Taas tätä samaa paskaa jotka on postattu tänne ennenkin.
"Elikä miesihanne on tummatukkainen 185 cm pitkä mies joka ei siis näytä vähäänkään suomalaiselta."
Ai että tummatukkainen ja pitkä mies ei voi näyttää suomalaiselta? Kyllä ainakin omat yli 180 senttiset ja ruskeatukkaiset miespuoliset kaverini näyttävät ihan suomalaisilta. Ei jokainen ruskeatukkainen suomalainen mies näytä ulkomaalaiselta, siihen tarvitaan paljon muutakin kuin pelkkä tukan väri senkin tampio.
Taas jotain blondien miesten katkeraa propakandaa.. - Kylmä totuus
Huom! 195 kyllä todellakin kelpaa, mutta ei ole sinänsä VAATIMUS. Toisessa ääripäässä (175cm jne.) homma on aivan toinen.
- ei jättiläisille
Kylmä totuus kirjoitti:
Huom! 195 kyllä todellakin kelpaa, mutta ei ole sinänsä VAATIMUS. Toisessa ääripäässä (175cm jne.) homma on aivan toinen.
mielummin lyhyempi kuin ylipitkä
- 196cm
Vai että kaikista huonoin tilanne yli 195cm miehillä. Pyh ja pah, persjalkaisten kääpiöiden panettelua. Itse 196cm hyväryhtisenä ja normaalipainoisena miehenä en ole kyllä pannut merkille että naiset välttelisivät. Pikemminkin päinvastoin, varsinkin pitkiltä naisilta saa usein kiinnostuneita katseita. Eikä ainakaan meikäläistä edes kiinnosta vaikkei lyhyet naiset lämpenisikään yli 195cm miehille, koska ei itseänikään pahemmin sytytä alle 180cm naiset.
Kyllä se vain niin on että paskimmassa jamassa ovat alle 175cm miehet...
nimim. senttiäkään en antaisi pois
- Kylmä totuus
Sacha Baron Cohen on aivan uskomaton tyyppi. Hän käyttää pituuttaan hyväksi päästäkseen piireihin, mutta nolaakin siellä itsensä tarkoituksella täysin totaalisesti.
Kannattaa tutustua tyypin tuotantoon: http://www.imdb.com/name/nm0056187/
Borat (2006)
Bruno (2009) - oikeasti?
Naisen näkökulma: Olet harhainen idiootti.
Ehkä naiset eivät lämpene, koska olet persjalkainen ja harhainen.- Mohhammed
Kyllä se fakta on että lyhyt mies, alle 175 cm, on jotenkin näkymätön naisille jollei muuten omaa positiivisesti erottuvaa = eksoottista ulkonäköä.
Tämä on aika mielenkiintoinen huomio. "Kaikista huonoin tilanne on miehillä jotka ovat yli 195 pitkiä vaaleita ja sinisilmäisiä. Näitä naiset todella karttavat." Siis esimerkkinä vaikkapa Matti Vanhanen.
Elikä miesihanne on tummatukkainen 185 cm pitkä mies joka ei siis näytä vähäänkään suomalaiselta. Kyllä tämäkin pitää osittain paikkansa. Osalla suomalaisista naisista on ulkomaalaisuusfetissi.
En oikein ymmärrä mitä pahaa siinä on jos myöntää ettei tumpit kelpaa. Elämä ei ole aina reilua. - Kylmä totuus
Mohhammed kirjoitti:
Kyllä se fakta on että lyhyt mies, alle 175 cm, on jotenkin näkymätön naisille jollei muuten omaa positiivisesti erottuvaa = eksoottista ulkonäköä.
Tämä on aika mielenkiintoinen huomio. "Kaikista huonoin tilanne on miehillä jotka ovat yli 195 pitkiä vaaleita ja sinisilmäisiä. Näitä naiset todella karttavat." Siis esimerkkinä vaikkapa Matti Vanhanen.
Elikä miesihanne on tummatukkainen 185 cm pitkä mies joka ei siis näytä vähäänkään suomalaiselta. Kyllä tämäkin pitää osittain paikkansa. Osalla suomalaisista naisista on ulkomaalaisuusfetissi.
En oikein ymmärrä mitä pahaa siinä on jos myöntää ettei tumpit kelpaa. Elämä ei ole aina reilua.Fakta on kyllä, mutta tuo ylipitkä-teoria ei todellakaan pidä paikkaansa.
- 4574575
Kylmä totuus kirjoitti:
Fakta on kyllä, mutta tuo ylipitkä-teoria ei todellakaan pidä paikkaansa.
Näin on. Pituus on miehelle aina plussaa. Ehkä jotkut ihan täys ylilyönnit 230cm voi olla jo negatiivinen juttu, mutta sellaisia ei löydy maailmasta kuin muutama ja he tienaavat NBA:ssa ==> saavat naisen joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184