Elikkäs joo, oon ollut tuolla kyseisessä yhtiössä töissä puoli vuotta sitten ja se oli täysin huijausta!!! Myyvät puhelimitse sähköä joka tule siis suomen energia yhtiöstä!! Asikkaat ovat olleet tyytymättömiä etteivät maksa halvempaa sähköä vaikka niin luvataan eikä hintatakuu pidä paikkansa.Myöskään itse en saanut sovittua palkka määrää vaan annettiin vain parin päivän palkka vaikka olin siellä monta kuukautta. Muut siellä työskentelevät sanoivat etteivät heille oltu maksettu koko palkkaa vaan osa siitä.
LEMON HOUSE OY
6
504
Vastaukset
- en osta ikinä
tyhmä on se joka mitään mistään puhelinmyynnistä yleensäkään ostaa ja ei ehkä ole myösään kovin viisasta mennä ko. paikkoihin töihin, ihan omaa mielenterveyttä ajatellen.
- ei kovin reilua
Tälläistä sähköä Lemon House myy :O
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1846378- Ex-työntekijä
Kyllä viranomaiset jossain vaiheessa laittaa tuollaselle touhulle stopin...
Ota yhteyttä ammattiliittoon ja vaadi se mikä sinulle kuuluu!
Itse en suosittelisi Lemon House Oy :tä pahimmalle vihamiehellenikään!
Kannattaa ottaa etukäteen tarkalleen selvää miten bonusmallit yms
menee, alalla on täysin rehellisiäkin toimijoita jotka maksavat huomattavasti
parempaa palkkaa sekä täysin läpinäkyvästi ja lain mukaan.
Terveisin: Ex-työntekijä,
nykyään töissä telemarkkinoinnissa toisessa firmassa ja 100% onnellinen - L-Kaaleppi
Ex-työntekijä kirjoitti:
Kyllä viranomaiset jossain vaiheessa laittaa tuollaselle touhulle stopin...
Ota yhteyttä ammattiliittoon ja vaadi se mikä sinulle kuuluu!
Itse en suosittelisi Lemon House Oy :tä pahimmalle vihamiehellenikään!
Kannattaa ottaa etukäteen tarkalleen selvää miten bonusmallit yms
menee, alalla on täysin rehellisiäkin toimijoita jotka maksavat huomattavasti
parempaa palkkaa sekä täysin läpinäkyvästi ja lain mukaan.
Terveisin: Ex-työntekijä,
nykyään töissä telemarkkinoinnissa toisessa firmassa ja 100% onnellinenVoisitko kertoa tämän rehellisen firman nimen niin voin hakea itsekin. Olen nyt 3. firmassa ja teen myyntiä toimiston 1.-3. parhaana koko ajan mutta palkkavääntö joka kuukausi ottaa aivoon.
- kauppaeikäy
Ite olen tällähetkellä töissä kyseisessä firmassa ja suoraa sanottuna v*tuttaa suunnattomasti että lähdin edes koko touhuun,muuten mulla ei oo mitään valittamista mutta ei vaan pää kestä koulua ja töitä yhtäaikaa.. :(. Saapa nähä miten tulee palkka vai tuleeko ollenkaan!?! Toisaalta ne jotka on sielä koko ajan ne "pomot" niin ne on tosi mukavia ja luotettavan tuntusia !(:
- buhaahhaha
Konkurssi tule että pölähti! Hahahahha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471