Tienaan 1000 euroa kuussa bruttona

Älyn haamu

nyt kun olen töissä. Työaika on 25 h viikossa. Töihin menen neljäksi iltapäivällä ja homma on mukavaa toimistotyötä ja samalla voi surffailla netissä.

Tienaisin ehkä noin 1600 euroa kuussa jos menisin kokopäivätöihin mutta silloin joutuisin heräämään aikaisin. Joutuisin myös sietämään amispässityökavereita kun nyt saan olla samoissa tiloissa MYÖS nättien opiskelijatyttöjen kanssa. Se kuudensadan euron erotus palkassa on halpa hinta paremmasta elämänlaadusta.

18

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari hunttia?

Paljonko tuo on lisää sossun rahaan?

• Älyn haamu

Peruspäiväraha on 551 euroa kuussa bruttona. Lisäksi saan tietenkin asumistukea saman määrän sekä töissä ollessa että työttömänä.

• just joooo
        Älyn haamu kirjoitti:

Peruspäiväraha on 551 euroa kuussa bruttona. Lisäksi saan tietenkin asumistukea saman määrän sekä töissä ollessa että työttömänä.

Jos olet oikeasti tuollaisen työpaikan saanut niin pidä ihmeessä se. Älä turhaan kuvittele itsestäsi liikoja. Maailmassa on niin perkeleesti miehiä ja paljon jo suomesssakin, eikä ollenkaan mitään niin huonoja miehiä, mutta silti sellaisia joilla ei ole yhtään mitään eikä edes tuollaista työpaikkaa.

• Mies1985

Moni elää vähemmälläkin. Ei tuo nyt niin paha ole. Minäkin haluaisin tuollaisen osa-aikatyön mutta ei ole helppoa saada.

• Älyn haamu

Korjaan sen verran että tuossa 1000 eurossa on hieman viikonloppulisiä mukana. Normaalisti bruttopalkka työssäni on noin 800 euroa. Työpaikallani on paljon opiskelijoita joille työ on vain osapäivähommaa mutta minä skippaan opiskelut.

• No, Äly

Onko se vakituinen paikka vai määräaikainen?

• .....

Eli n. 10 e tunti. Se on tosiaan vähän.

• ..................

Ymmärrätsä kuinka säälittävä olet?

• Älyn haamu

Kyllä.

• ...........

Onko tämäkin lutkan syytä?

• Älyn haamu

On koska jouduin lopettamaan opiskelut hänen masinoimansa häiriköinnin vuoksi.

• kannattaako?
        Älyn haamu kirjoitti:

On koska jouduin lopettamaan opiskelut hänen masinoimansa häiriköinnin vuoksi.

Sulla menee tuosta palkasta veroihin noin 15% - vai oleko väärässä?

Saatko täyden asumistuen, vai alensivatko? Entä saatko toimeentulotukea?

Paljonko enemmän saat rahaa nyt kun saisit mitään tekemättä?

Kauako tuo työ kestää?

• vanhempi täti-ihmine

Minusta ehdottomasti on hyvä asia, että teet töitä. Sitä kautta saat uusia tuttavia. Moni kotiin jämähtänyt pitkäaikaistyötön alkaa oikeasti kärsimään mielenterveysongelmista, kun on päivät pitkät tekemättä mitään. Nuoren ihmisen kannattaa miettiä myös työkokemusta eikä pelkkää liksaa.

Itse olen 14-22-vuotiaana ennen valmistumistani ammattiin tehnyt kaikenlaisia hanttihommia: hoitanut lapsia, ollut töissä tehtaassa, luonut lumia, siivonnut, ollut töissä kahvilassa, ollut pakkaamossa, jakanut mainoksia. Niillä rahoilla tein kaksi ulkomaanmatkaa ja sain itsenäisyyttä, kun ei tarvinnut käsi ojossa olla äidiltä anelemassa roposia. Kun vihdoin valmistui ammattiin, niin osasi arvostaa sitä, että mitä kaikkea on tehnyt, niistä on selvinnyt jne.

• Saan ansiosidonnaista työttömyyskorvausta n. 1200 €/kk bruttona.

• Älyn haamu

Mulla ei ole mitään saumoja tuollaisiin tukiin joten joudun kituuttamaan.

• Älyn haamu

Haittaako naisia jos mies on tyhjätasku? Viime vuonna tienasin just ja just yli kymppitonnin.

• Clarie

No kyllä haittaa jos mies on tyhjätasku, eihän silloin voi tehdä mitään yhdessä joka maksaa, koska siihen en suostuisi, että minä aina maksaisin. Jos molemmilla on rahaa, ei ole niin väliä kuka maksaa, silloin voi vuorotella.

• sinkkuonrumasana

Jaa minua ei ainakaan haittaa jos mies on tyhjätasku. Sit alkaa haitata jos mies alkaa ehdottelemaan yhteistä tiliä:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3175
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2805
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2390
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1616
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1518
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe