nyt kun olen töissä. Työaika on 25 h viikossa. Töihin menen neljäksi iltapäivällä ja homma on mukavaa toimistotyötä ja samalla voi surffailla netissä.
Tienaisin ehkä noin 1600 euroa kuussa jos menisin kokopäivätöihin mutta silloin joutuisin heräämään aikaisin. Joutuisin myös sietämään amispässityökavereita kun nyt saan olla samoissa tiloissa MYÖS nättien opiskelijatyttöjen kanssa. Se kuudensadan euron erotus palkassa on halpa hinta paremmasta elämänlaadusta.
Tienaan 1000 euroa kuussa bruttona
18
262
Vastaukset
- pari hunttia?
Paljonko tuo on lisää sossun rahaan?
- Älyn haamu
Peruspäiväraha on 551 euroa kuussa bruttona. Lisäksi saan tietenkin asumistukea saman määrän sekä töissä ollessa että työttömänä.
- just joooo
Älyn haamu kirjoitti:
Peruspäiväraha on 551 euroa kuussa bruttona. Lisäksi saan tietenkin asumistukea saman määrän sekä töissä ollessa että työttömänä.
Jos olet oikeasti tuollaisen työpaikan saanut niin pidä ihmeessä se. Älä turhaan kuvittele itsestäsi liikoja. Maailmassa on niin perkeleesti miehiä ja paljon jo suomesssakin, eikä ollenkaan mitään niin huonoja miehiä, mutta silti sellaisia joilla ei ole yhtään mitään eikä edes tuollaista työpaikkaa.
- Mies1985
Moni elää vähemmälläkin. Ei tuo nyt niin paha ole. Minäkin haluaisin tuollaisen osa-aikatyön mutta ei ole helppoa saada.
- Älyn haamu
Korjaan sen verran että tuossa 1000 eurossa on hieman viikonloppulisiä mukana. Normaalisti bruttopalkka työssäni on noin 800 euroa. Työpaikallani on paljon opiskelijoita joille työ on vain osapäivähommaa mutta minä skippaan opiskelut.
- No, Äly
Onko se vakituinen paikka vai määräaikainen?
- .....
Eli n. 10 e tunti. Se on tosiaan vähän.
- ..................
Ymmärrätsä kuinka säälittävä olet?
- Älyn haamu
Kyllä.
- ...........
Onko tämäkin lutkan syytä?
- Älyn haamu
On koska jouduin lopettamaan opiskelut hänen masinoimansa häiriköinnin vuoksi.
- kannattaako?
Älyn haamu kirjoitti:
On koska jouduin lopettamaan opiskelut hänen masinoimansa häiriköinnin vuoksi.
Sulla menee tuosta palkasta veroihin noin 15% - vai oleko väärässä?
Saatko täyden asumistuen, vai alensivatko? Entä saatko toimeentulotukea?
Paljonko enemmän saat rahaa nyt kun saisit mitään tekemättä?
Kauako tuo työ kestää?
- vanhempi täti-ihmine
Minusta ehdottomasti on hyvä asia, että teet töitä. Sitä kautta saat uusia tuttavia. Moni kotiin jämähtänyt pitkäaikaistyötön alkaa oikeasti kärsimään mielenterveysongelmista, kun on päivät pitkät tekemättä mitään. Nuoren ihmisen kannattaa miettiä myös työkokemusta eikä pelkkää liksaa.
Itse olen 14-22-vuotiaana ennen valmistumistani ammattiin tehnyt kaikenlaisia hanttihommia: hoitanut lapsia, ollut töissä tehtaassa, luonut lumia, siivonnut, ollut töissä kahvilassa, ollut pakkaamossa, jakanut mainoksia. Niillä rahoilla tein kaksi ulkomaanmatkaa ja sain itsenäisyyttä, kun ei tarvinnut käsi ojossa olla äidiltä anelemassa roposia. Kun vihdoin valmistui ammattiin, niin osasi arvostaa sitä, että mitä kaikkea on tehnyt, niistä on selvinnyt jne. Saan ansiosidonnaista työttömyyskorvausta n. 1200 €/kk bruttona.
- Älyn haamu
Mulla ei ole mitään saumoja tuollaisiin tukiin joten joudun kituuttamaan.
- Älyn haamu
Haittaako naisia jos mies on tyhjätasku? Viime vuonna tienasin just ja just yli kymppitonnin.
- Clarie
No kyllä haittaa jos mies on tyhjätasku, eihän silloin voi tehdä mitään yhdessä joka maksaa, koska siihen en suostuisi, että minä aina maksaisin. Jos molemmilla on rahaa, ei ole niin väliä kuka maksaa, silloin voi vuorotella.
- sinkkuonrumasana
Jaa minua ei ainakaan haittaa jos mies on tyhjätasku. Sit alkaa haitata jos mies alkaa ehdottelemaan yhteistä tiliä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62390
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181616
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504