Olin ajatellut jo löytäväni sinut rakas, mutta ei, olen edelleen sinkku. Elämäni muuttuu pian ja olin aina jatellut, että täss vaiheessa olisit jo tukeni. No et ole. Olen edelleen sinkku, elämäni muuttuu ja olen yksin sen keskellä. Pelottaa ja haluaisin syliisi. Tiedän, että kaikki menee varmasti hyvin, mutta voi että kun se halaus auttaisi.
En pysty siihen yksin
7
156
Vastaukset
- kyllä kaikki
Menee hyvin ;) Virtuaalihalaus. Voithan aina kirjoittaa tänne jos joku asia huolestuttaa.
- sinkkuna pitkään
Kiitos muru!
- haluhalata
Tyydyt vaan vähän vähempään etkä ole niin kronkeli, niin ei tarvitse olla yksin. Yksinäisyys on oma valinta. Sulle ei vaan kelpaa kukaan ja tukikepiksi ja orjaksi ei ketään pelkästään haluisikaan.
- sinkkuna pitkään
Oikeassa olet, mutta ei se vaan tee siitä yhtään helpompaa. Mutta
-ensimmäinen askel otettu ja meni hyvin. Kyllä se tästä, kaksin olisi vaan kivempaa. - just joooo
sinkkuna pitkään kirjoitti:
Oikeassa olet, mutta ei se vaan tee siitä yhtään helpompaa. Mutta
-ensimmäinen askel otettu ja meni hyvin. Kyllä se tästä, kaksin olisi vaan kivempaa.Joo mutta jos yksin joudut menemään etkä naisestakaan tukea saa siinä mielessä mitä se nuorelle miehelle merkitsee, niin jos vaikka sitten onnistut yksinäsi niin miten sitten myöhemmin valitset niistä naisista jotka ovat olleet nuorena muiden miesten tukena silloin kun se näille miehille tarpeen on ollut , ja jotka miehet siinä vaiheessa nämä naiset jo ovat vaihtaneet nuorempaan ja kauneempaan. Kaiken päälle voit olla tuossa vaiheessa johonkin mittaan vielä turn-offkin tällaisille mahdollisesti hyvin paljon itseäsi parissuhde/seksi-kokeneemmille naislle, ja juuri tästä syystä. Niin että aika turhauttava voi olla tilanteesi naisasioita ajatellen myöhemmin elämässäsi.
- Niiin-pä
just joooo kirjoitti:
Joo mutta jos yksin joudut menemään etkä naisestakaan tukea saa siinä mielessä mitä se nuorelle miehelle merkitsee, niin jos vaikka sitten onnistut yksinäsi niin miten sitten myöhemmin valitset niistä naisista jotka ovat olleet nuorena muiden miesten tukena silloin kun se näille miehille tarpeen on ollut , ja jotka miehet siinä vaiheessa nämä naiset jo ovat vaihtaneet nuorempaan ja kauneempaan. Kaiken päälle voit olla tuossa vaiheessa johonkin mittaan vielä turn-offkin tällaisille mahdollisesti hyvin paljon itseäsi parissuhde/seksi-kokeneemmille naislle, ja juuri tästä syystä. Niin että aika turhauttava voi olla tilanteesi naisasioita ajatellen myöhemmin elämässäsi.
Ei tämä ole vain miesten ongelma ja tilanne voi tulla eteen, vaikka olisi suhteessa aiemmin ollutkin, eikä siinä suhteessakaan aina tukea saa.
- ei ei tukea
Niiin-pä kirjoitti:
Ei tämä ole vain miesten ongelma ja tilanne voi tulla eteen, vaikka olisi suhteessa aiemmin ollutkin, eikä siinä suhteessakaan aina tukea saa.
Ja aina on parempi yksin kuin paskassa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760