RKP-fasistien Helsinki tuhlaa rahat pois suomalaisilta.

SUOMALAISET ALAS !

RKP-fasistinen Kokoomus-viherruskea Helsinki etsii rahareikiä jotta suomalaisväestölle ei riittäisi rahaa.

Rahat jaetaan tuhansina euroina mamuille, suomlaaiset ilman asuntoja köyhyydessä. AAsuntoja kyllä järkätään ja rakennetaan, kunon kyse maahanmuuttajista taa maassamme loisijoista. Työpaikat jaetaan osaamattomille mauille ennemmin kuin osaaville suomalaisille- rahat pois suomalaisilta ja työkkäriin hatu kourassa...

Guggenheimeja, muasiikkitaloja, eduskunnan kellaria ja mitä lie projekteja kehitetään että saadaan miljardeja tuhlattua, ja tietysti RKP-läheisille firmoille riittää osinkoja...?

8

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomruotkielinkirjalisus

      totta.

      Kantaväestön tuhoaminen aina ollut RKP-fasistein ohjelmassa- päämaja Helsinki, jossa RKP-eliitti asustaa ja keksii rahamenoja suomalaisten verorahoille- mm. kulttuuri, jne.

    • ääriajattelematon

      Viimetteeks paljastu että Suomessa tapettiin 30 000 venäläistä vankia osdan aikana!

      Kukahan takana- VIHAPUHE-RKP... ... ?

    • efwhrgherhhe

      hjurrien johtama kylä

      kaikki hjurrieliitin hyysärit elelee sieelä kissanpäiviä suomalaisten verorahoilla

    • nejtack

      joko ovat sotkeentuneet sosialietuuksiin, siellä sitä rahaa olis

    • köhköh

      Tottahan se on, että eteläsuomen elätit syövät koko Suomen rahat.

    • Punikkienpesä

      TÖRSIEN asuttama velkainen Helsinki ei pärjää omillaan. veronmaksajien rahoilla tehdään luusereille uudet isot (75m2) kämpät................
      Helsingin kaupunki on Suomen suurin vuokranantaja. Kaupungin omistamista vuokra-asunnoista noin 50 000 on valtion tuella rakennettuja.
      http://yle.fi/uutiset/helsinki_lyttaa_tulorajojen_palauttamisen_valtion_tukemiin_vuokra-asuntoihin/8398179
      Helsingin TÖRSÄT ei maksa näiden kämppien vuokria vaan taas valtio maksaa ......Helsingin Sanomien mukaan asumistukia maksetaan yhteensä 1,7 miljardia euroa vuodessa. Vuokralla asuvista yli 60 prosenttia saa asumistukea, kertoo Helsingin Sanomat. Asumistukia maksetaan nyt enemmän kuin koskaan aiemmin: yhteensä 1,7 miljardia euroa vuodessa.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001244604.html
      Kaikki tuo raha kupataan hesalaisen törsän iloksi kehäkolmosen ulkopuolelta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe