haluaisin teiltä vastauksia ja kokemuksia, kuinka olette yhdessä selvinneet. En halua nyt tähän ketjuun sellaisten kirjoituksia, keille tuli ero, en halua kakkosten kommentteja, vaan ainoastaan heiltä toivon kokemuksia, ketkä ovat päättäneet jatkaa liittoaan.
Miten pystyitte aloittamaan kaiken uudestaan? Kuinka kovan työn olette joutuneet tekemään? Oletteko tyytyväisiä valintaanne jatkaa liittoa? Kävittekö terapeutilla? Kuinka uskoton on osoittanut katumustaan?
Olisi myös hienoa, jos uskoton osapuoli kirjoittaisi. KUinka vaikeaa jatkaminen oli sinulle, kun luottamusta ei ollut? Mikä sai sinut yrittämään ja miten sait puolisosi vakuuttumaan siitä, että haluat todella jatkaa ja pelastaa liittosi? Mikä sai sinut loepttamaan salasuhteen ja valitsemaan vaimon? yms.
Te, ketkä olette selvinneet pitkään jatkuneesta uskottomuudesta
31
495
Vastaukset
- Mirri2011
Kun uskottomuus tuli julki, mies pyysi heti anteeksi ja sanoi, että ei jatka enää toisen naisen kanssa. Minä soitin toisen naisen aviomiehelle ja kerroin asian, miehen vein allekirjoittamaan avioeropaperit ja järjestin hänelle saman tien uuden kämpän. Lapset itkivät surkeasti.
Mies laittoi erosähköpostinsa toiselle naiselle minullekin kopiona. Puhui tunteistaan avoimemmin kuin aikoihin, kertoi salailun ja jännityksen olleen kuin huumetta, jota ei tahtonut lopettaa, vaikka toisen suhteen jatkamisessa ei mitään järkeä ollutkaan. Koska olivat salailleet niin taitavasti, hän ei ollut uskonut jäävänsä koskaan kiinni.
Pistin miehen psykiatrille käymään läpi tunteitaan ja toimintaansa. Hulluhan tuo on, kun tuommoista tekee ja vielä SELLAISEN naikkosen kanssa. Psykiatria ja muuta vastaavaa ikänsä kammonnut mies kävi kiltisti.
Jossain vaiheessa aloitimme yhteisen perheterapian. Siellä mies, ensimmäistä kertaa elämässään, puhui ajatuksistaan, tunteistaan, haluistaan, peloistaan. Jossain vaiheessa aloin katsoa häntä uusin silmin: tuo mies on kiinnostava.
Aikanaan aloitimme uudelleen läheisemmän kanssakäymisen ja mies muutti takaisin kotiin. Helppoa tämä ei vieläkään ole; olen epäluuloinen, en luota, en usko. Mies elää läpinäkyvää elämää, tulee vapaaehtoisesti kanssani kaiken maailman kissanristiäisiin, joihin ennen häntä ei olisi saanut kirveelläkään. Näin hän tekee osoittaakseen, että olen tärkeä; minusta on kivaa, kun hän tulee, joten hän tulee.
Vuosia on kulunut ja alan pikku hiljaa uskoa miehen muuttuneen. Silti varovaisuuskin asuu meillä: jos jotain taas sattuu, olen nopea toimija. Ei ole vielä sattunut...- Entinen kakkonen
Niin munkin salarakas jäätyään kiinni meidän suhteesta, lähti psykiatrille vaimon painostuksesta, kulki hänen kanssa kaikissa kissanristiäisissä kuin hyvin koulutettu koira. Mutta se ei tarkoittanut, että hän olisi tehnyt sen vaimonsa takia vaan siksi että meidän suhde jatkui edelleen. Eli hän teki näin,koska haluaisi vaimonsa uskovan että hänen takiaan yrittää ja tekee niinkuin vaimo haluaa.
Eli tarkoitus on oli vain karistaa epäluulot vaimolta, jotta ei vaikuttaisi siltä että meidän suhde jatkui.
Perhanan hyvin valehtelijoita ja näyttelijöitä nämä pettävät miehet ovat (teatterikoulu on menettänyt heissä paljon). - kakkosen navan ympär
Entinen kakkonen kirjoitti:
Niin munkin salarakas jäätyään kiinni meidän suhteesta, lähti psykiatrille vaimon painostuksesta, kulki hänen kanssa kaikissa kissanristiäisissä kuin hyvin koulutettu koira. Mutta se ei tarkoittanut, että hän olisi tehnyt sen vaimonsa takia vaan siksi että meidän suhde jatkui edelleen. Eli hän teki näin,koska haluaisi vaimonsa uskovan että hänen takiaan yrittää ja tekee niinkuin vaimo haluaa.
Eli tarkoitus on oli vain karistaa epäluulot vaimolta, jotta ei vaikuttaisi siltä että meidän suhde jatkui.
Perhanan hyvin valehtelijoita ja näyttelijöitä nämä pettävät miehet ovat (teatterikoulu on menettänyt heissä paljon).Kaikenlaista sontaa kakkonen heittää. Että hänen takiaan kaikki. Voi luoja!
- käännetty kolikko
Perhanan hyvin valehtelijoita ja näyttelijöitä nämä pettävät miehet ovat (teatterikoulu on menettänyt heissä paljon).Olet varmasti hyvin ylpeä toiminnastasi?! Vinkki sinulle; psykiatrilla ei käydä kenenkään painostuksesta kuin korkeintaan kerran. On ilmeisesti miehellä "muutakin" syytä. Ehkäpä et edes tiedä näitä muita syitä mitkä psykiatrilla käymiseen johtivat. Ei niitä aikoja anneta siksi, että vaimo vaatii...Mies on voinut myös sinne itse haluta, jotta vaimo ei eroaisi tai vaihtoehtoisesti miehen toiminta voi oikeasti johtua psyykkisestä sairaudesta... Et tainnut itse ymmärtää omaa paikkaasi tässäkään vaiheessa? En ymmärrä miten olet voinut jatkaa kakkosena?!
- Entinen kakkonen
kakkosen navan ympär kirjoitti:
Kaikenlaista sontaa kakkonen heittää. Että hänen takiaan kaikki. Voi luoja!
Et tainut ymmärtää oikein, en puhunut että minun takia, vaan siksi että tämä mies sai jatkaa suhdettaan minun kanssa. Eli hän teki tämän itsensä takia, koska eihän nämä miehet halua luopua kummastakaan. Hyvin yksinkertaista.
Ja kuten nimimerkistä huomasit olen entinen kakkonen, eli palautin miehen vaimolleen, koska silmäni aukesivat huomaamaan mitä kusetusta kaikki on. Ei kusettanut ainoastaan minua vaan myöskin vaimoaan. - Entinen kakkonen
käännetty kolikko kirjoitti:
Olet varmasti hyvin ylpeä toiminnastasi?! Vinkki sinulle; psykiatrilla ei käydä kenenkään painostuksesta kuin korkeintaan kerran. On ilmeisesti miehellä "muutakin" syytä. Ehkäpä et edes tiedä näitä muita syitä mitkä psykiatrilla käymiseen johtivat. Ei niitä aikoja anneta siksi, että vaimo vaatii...Mies on voinut myös sinne itse haluta, jotta vaimo ei eroaisi tai vaihtoehtoisesti miehen toiminta voi oikeasti johtua psyykkisestä sairaudesta... Et tainnut itse ymmärtää omaa paikkaasi tässäkään vaiheessa? En ymmärrä miten olet voinut jatkaa kakkosena?!
Vastaa myös sinulle, en ole ylpeä siitä mitä tein, mutta minä en ollut se joka petti vaan mies, vaimojen on vain vaikea ymmärtää/käsittää tämä.
Ymmärsin täysin paikkani, en halunnut miestä itselleni, Ymmärsin että hän oli naimissa, eli ymmärryksessä ei ole mitään vikaa.
Psykologille tai psykiatrille voi tilata ajan vaikka vaimon vaatimuksesta, ajanvarauksessa eivät kysele miksi sinne haluat.
Kuten huomasit nimimerkistä en ole enään kakkonen, eli palautin miehen vaimolleen. Kuka loppupeleissä haluaa valehtelevan miehen itselleen? - hoo ja haa
Et tainut ymmärtää oikein, en puhunut että minun takia, vaan siksi että tämä mies sai jatkaa suhdettaan minun kanssa. Eli hän teki tämän itsensä takia, koska eihän nämä miehet halua luopua kummastakaan. Hyvin yksinkertaista.
Ja kuten nimimerkistä huomasit olen entinen kakkonen, eli palautin miehen vaimolleen, koska silmäni aukesivat huomaamaan mitä kusetusta kaikki on. Ei kusettanut ainoastaan minua vaan myöskin vaimoaan.Oleppa mikä olet, sinulla ei ollut eikä ole valtaa tuohon parisuhteeseen. Se on yksinomaan heidän asiansa. Sinä et palauttanut mitään, sinut jätettiin. Jos mikä on yksinkertaista- se olet sinä.
- olet jätetty
Vastaa myös sinulle, en ole ylpeä siitä mitä tein, mutta minä en ollut se joka petti vaan mies, vaimojen on vain vaikea ymmärtää/käsittää tämä.
Ymmärsin täysin paikkani, en halunnut miestä itselleni, Ymmärsin että hän oli naimissa, eli ymmärryksessä ei ole mitään vikaa.
Psykologille tai psykiatrille voi tilata ajan vaikka vaimon vaatimuksesta, ajanvarauksessa eivät kysele miksi sinne haluat.
Kuten huomasit nimimerkistä en ole enään kakkonen, eli palautin miehen vaimolleen. Kuka loppupeleissä haluaa valehtelevan miehen itselleen?Miksi sinä ketjusta toiseen matelet tässä asiassa. Eli et palauttanut mitään, sinut jätettiin ja se sinun on vaikea hyväksyä. Toivottavasti opit, että vaimo oli parempi miehelle ja mies vaimolle.
- Entinen kakkonen
olet jätetty kirjoitti:
Miksi sinä ketjusta toiseen matelet tässä asiassa. Eli et palauttanut mitään, sinut jätettiin ja se sinun on vaikea hyväksyä. Toivottavasti opit, että vaimo oli parempi miehelle ja mies vaimolle.
Ihan miten haluat asiat ymmärtää, jos se helpottaa sun olotilaasi.
Valitettavasti en tullut jätetyksi vaan toisten päin, mutta tätähän on vaimojen vaikea uskoa tai ette halua uskoa. - ajanhukkaa
Anteeksi en halua olla ilkeä, mutta etko tuntenut miestäsi kunnolla ennen naimisiinmenoa kun nyt vasta tullut noita asioita ilmi?
? Meillä oli juuri samantyylinen tilanne, vuosia kaikkea tuota kuin ylhäällä, mutta kuule ei luonne pettävä sellainen muutu. Turhaan minäkin hukkasin vuosia ja petyin taas pahasti ja erosin - 28
Perhanan hyvin valehtelijoita ja näyttelijöitä nämä pettävät miehet ovat (teatterikoulu on menettänyt heissä paljon)."en halua kakkosten kommentteja, vaan ainoastaan heiltä toivon kokemuksia, ketkä ovat päättäneet jatkaa liittoaan. "
Alkuperäinen ei halunnut kakkosten kirjoituksia. Pitikö taas tehdä tästäkin ketjusta sellainen, joka ei johda mihinkään?
Minäkin lukisin mielelläni pettämisestä selvinneiden kirjoituksia! - 22
ajanhukkaa kirjoitti:
Anteeksi en halua olla ilkeä, mutta etko tuntenut miestäsi kunnolla ennen naimisiinmenoa kun nyt vasta tullut noita asioita ilmi?
? Meillä oli juuri samantyylinen tilanne, vuosia kaikkea tuota kuin ylhäällä, mutta kuule ei luonne pettävä sellainen muutu. Turhaan minäkin hukkasin vuosia ja petyin taas pahasti ja erosinEn tiedä kysytkö minulta, mutta todella tunsin mieheni, yhdessäoloa on tulossa 25 vuotta. Ei ollut pettävää sorttia. Elämän varrelle nyt mahtuu kaikenlaista, sairautta, born outtia yms., joista ei voi koskaan tietää. Varmaan tiedät, että avioliittokin muuttuu vuosien varrella. Mieheni ihastui toiseen naiseen ja se vei. Kun siinä oli muitakin vaikeuksia, valitettavasti jossain vaiheessa ihminen voi olla aika heikko. Ja on minussakin vikani, teidän sen.
Ei se pettäminen ole aina niin yksiselitteistä. Enkä usko ollenkaan siihen, ettei pettäjä voi muutttua. Riippuu kuinka pettää, keiden kanssa ja miten. Mieheni tapauksessa oli ihastuminen ja kyseessä sama henkilö. Tunteet mukana. Elämä miehellä muuten sekaisin.
On tietysti sitten taas eri asia sellainen, jossa naiset vaihtuu tiheään tai käytetään maksullisia.He ovat sitten niitä vaikeampia tapauksia. Kun naista vain käytetään.
Mutta en todellakaan tiennyt joutuvani tälläisten asioiden eteen. Tuskimpa kukaan oikeasti alkoholistiakaan mieheksi ottaa tai pahoinpitelijää. Kuten sanon, asiat muuttuvat vuosien varrella.
Ei kukaan voi taata sinulle seuraavaa vuotta, ettet sairastuisi tai muuta sellaista. Kyllä elämä on aika arvoituksellista. Jotkut asiat vain johtavat toiseen ja siitä toiseen tapahtumaan. Niin se elämä vain menee.
- 12+4
Kyllä meitä uskottomuuden jälkeen liittoa jatkaneita löytyy, mutta eipä siitä täällä pahemmin kiinnosta kertoa. Paskaa tulee kakkosilta niskaan sekä eronneilta, jotka ovat katkeruuteen jääneet.
Sen voin sanoa, että erittäin tyytyväisiä ollaan ja entistä vahvempia Työtä, tahtoa, anteeksiantoa sekä aitoa rakkautta vaatii. Luottamus löytyy, jos molemmilla on tahtoa.
Mies kävi terapiassa ja katumus näkyi pitkän aikaa arjessa. Mutta jossain vaiheessa petetyn on lopetettava uhrin asema ja liitossa pitää olla tasavertaisia. Ei katumusharjoituksia pettäjältä voi aina odottaa, jossain vaiheessa kärsimykset on jätettävä taakse. Tähän hetkeen voimme vaikuttaa, emme eiliseen, niin se vain on.
Mieheltäni vastaus miksi valitsi vaimonsa; Kukaan ei paikkaani hänen sydämessään tule viemään. Meillä on ollut hyvä avioliitto, eikä minua parempaa vaimoa olisi voinut olla".
Katkeriin kommenteihin voin jo vastata, että tämän minä tiedän;) - Juliet Jonesin häpy
Minäkin jatkoin. Otin vähäksi aikaa (vain) itselleni asioista perillä olevan rakastajan. Pian lopetan hänen kanssaan, kai.(Jos maltan...)
Petturi-miehenkin kanssa menee mainiosti. Nyt hän rakastaa minua(kin), kun pelkää raukka jäävänsä yksin ja menettävänsä aikamoisen määrän sosiaalista statusta joka on vuosien varrella nimenomaan minun kanssani hankittua. Salarakas ei ollutkaan sitten tarpeeksi kaunis, älykäs, eikä kuulemma kovin mukavakaan, selvinpäin ei sitä kuulemma kestänyt, ei osannut riittävästi ruotsia bisnesten hoitamista varten, sängyssä keskinkertainen jne. Hoh hoijaa.- voi jee
Jo on hyvin sinulle valehdellut sun mies, ja sinä uskoit kaiken?Noin miehet juuri tekee pelastukseen,,,ja suhun upposi, ei voi olla totta.
- en luovu mistään
Meillä kans liitto jatkuu ja töitäkin teen sen eteen näennäisesti. Jatkan myös salasuhdettani, enkä aio sitä kyllä lopettaakkaan. En halua luopua talostamme ja puolisoni varallisuudesta sitä kun on, siis tavallaan rakastan häntä/hänen omaisuuttaan yli kaiken. Salarakkaani taas antaa minulle sitä oikeata rakkautta, minkä voimalla jaksan henkisesti tämän kaiken ja minusta tämä kaikki on sen arvoista, ei tarvitse luopua mistään jos oikein jotakin haluaa ja olla silti onnellinen. Mutta jos jostain joutuisin luopumaan on se kumpi vain, en olisi enää onnellinen sen myönnän kummastakaan en halua luopua.
- näinkin
Näin muuten juuri kiitti minulle mies , henkisestä jatkamisesta ja rakkaudesta, kotona sitä ei saanut ja se on muuten ihan totta. Näinhän se useimmiten menee, että molemmat halutaan pitää...siis jos rakastettu siihen suostuu. Itse en suostunut, vaan sanoin miehelle että koska tekee niin kipeää että hän menee rakastelun jälkeen kotiin, tai pidennettyjen tai "Norjan työnmatkojen" jälkeen(oikeesti olimme vällyjen alla tai yhdessä kokaten tai urheillen koko viikonloppuja), niin on tehtävä valinta. Kun rakastuu ei voi jakaa toista, sen mies myönsi myös, Vaimo oli hänelle aivan sama, lapsia kohtaan todella huono omatunto, joten päädyimme pitkän veivaamisen jälkeen että hän yrittää jos pystyy kotona lasten vuoksi eteenpäin, jotta vauva kasvaa isommaksi. HUOM: vain lasten vuoksi, vaimoa kohtaan hän ei tuntenut huonoa omatuntoa. Oli pettänyt ennenkin.
- arrrrghhh
näinkin kirjoitti:
Näin muuten juuri kiitti minulle mies , henkisestä jatkamisesta ja rakkaudesta, kotona sitä ei saanut ja se on muuten ihan totta. Näinhän se useimmiten menee, että molemmat halutaan pitää...siis jos rakastettu siihen suostuu. Itse en suostunut, vaan sanoin miehelle että koska tekee niin kipeää että hän menee rakastelun jälkeen kotiin, tai pidennettyjen tai "Norjan työnmatkojen" jälkeen(oikeesti olimme vällyjen alla tai yhdessä kokaten tai urheillen koko viikonloppuja), niin on tehtävä valinta. Kun rakastuu ei voi jakaa toista, sen mies myönsi myös, Vaimo oli hänelle aivan sama, lapsia kohtaan todella huono omatunto, joten päädyimme pitkän veivaamisen jälkeen että hän yrittää jos pystyy kotona lasten vuoksi eteenpäin, jotta vauva kasvaa isommaksi. HUOM: vain lasten vuoksi, vaimoa kohtaan hän ei tuntenut huonoa omatuntoa. Oli pettänyt ennenkin.
Helvetin akka, lopeta jo toi sun iänikuinen jankutus.
Ei tota enää jaksa kukaan. - p¤¤¤¤¤¤Kle::::::
näinkin kirjoitti:
H¤¤¤¤¤I, että tympii sun juttusi!! Lopeta!! Rautalangastakin sulle on jo väännetty asia, mies valitsi vaimonsa ja perheensä. Sinä jäit katkerana lehdelle soittelemaan ja se näkyy. Vaikka kuinka haluaisit, että vaimo on miehelle aivan sama, niin vaimo on vaimo ja sinä harhoissasi. Anna perheen jo olla. Mies nyt luritteli sulle mitä luritteli ja sä kirjoitat niitä valheita täällä totetana. Todella naurettavaksi itsesi teet!! Olet surkea luuseri! Vittu, tuollaisia kakkosia? Ilmankos ne on kakkosia!! Olisi edes senverran älyä, että tajuaisi oman tilansa. Hae nyt apua!!! Olisi luullut, että olet saanut auringonpistoksen, mutta tota on jatkunut jo kauan....
- totuuksia vain
p¤¤¤¤¤¤Kle:::::: kirjoitti:
H¤¤¤¤¤I, että tympii sun juttusi!! Lopeta!! Rautalangastakin sulle on jo väännetty asia, mies valitsi vaimonsa ja perheensä. Sinä jäit katkerana lehdelle soittelemaan ja se näkyy. Vaikka kuinka haluaisit, että vaimo on miehelle aivan sama, niin vaimo on vaimo ja sinä harhoissasi. Anna perheen jo olla. Mies nyt luritteli sulle mitä luritteli ja sä kirjoitat niitä valheita täällä totetana. Todella naurettavaksi itsesi teet!! Olet surkea luuseri! Vittu, tuollaisia kakkosia? Ilmankos ne on kakkosia!! Olisi edes senverran älyä, että tajuaisi oman tilansa. Hae nyt apua!!! Olisi luullut, että olet saanut auringonpistoksen, mutta tota on jatkunut jo kauan....
En tiedä ketä tämä p...le tarkoittaa, mutta minun tapauksessa ei ukko luritellut..vaan kyllä kaikki oli totista totta, ja kyllä vaimo sai luettavakseen miehen kirjoitukset kun ei meinannut uskoa. On tietenkin kauheaa mutta toisaalta hyvä todisteiden vuoksi lukea samat mitä mies on vaimolla päin kasvoja sanonut, ettät esim todella rakastaa häntä kakkosta ja pettänyt usein vaimoaan eri naisten kanssa, ja että oikeesti syvät tunteet kakkosta kohtaan, Myös sai lukea, että mies valmis luopumaan melkein kaikesta naisen, kakkosen vuoksi ja miksi. Pahinta varmasti on on ollut lukea yhteiset miehen suunnitelmat ja tunteiden paljastukset. Vaimo varmaankin luuli että mies haki vain seksiäö niinkuin muissakin syrjähypyissä, mutta ei, mies rakastuikin pahemman kerran! Se on kova pala. mutta tyhmän vaimon oma syy jos ei uskonut.
On se hirveetä vaimona, voin kuvitella, lukea tekstiä miehensä kirjoittamana, jota aina luullut niin uskolliseksi (paisti yhden kerran myöntänyt suhteen ja itse lopetti, viamo anteeksianatava, tietenkin, ja kellekkään ei kerrottu), lukea että miehellä ollut koko ajan toisia suhteita, koska ei todella kaipaa vaimoaan esim. kun tulee työmatkoilta kotiin, on helpottonut kun saa olla poikien kanssa kolmistaan ja vaimo poissa, kun tulee sisälle alkaa ahdistava olo.
Mitä tämä kertoo liitosta? AHDISTAA, toinen etsii rakkautta ja pettää harkitusti muualla. MIes sanoi, että olisi hyvä jos joku kertoisi vaimolle, että mies kulkee toisen naisen kanssa, siksi liikuimme aivan avoimesti, koska meillä ei ollut tarvetta piilotella rakkauttamme. MUtta ei , kukaan ei raaskinut kertoa vaimolle, no syy oli varmasti että vauva mahassa ja syntyikin sitten. EN ollut iloinen että aiheutin tuskaa tälle vaimolle, en todellakaan, olin vain aivan varma että tätä ei mies ikinä enää anteeksi tule saamaan, petos on niin paha. Kielsin mistä jättämästä vaimoa pulaan, suorastaan opastin tekstiviesteillä miten tukisi vaimoa joka itki vaikka ei häntä rakasta. Ajattelin kyllä en että ikinä voisi elää jos vaimolle ja lapselle tapahtuisi jotakin. Mutta emme miehen kanssa voineet olla ilman toisiammekaan.
Kun mies tunnustaa tällaisia asiota kakkoselle ja alkaa suunnitella hänen kanssaan tulevaisuutta, niin minä ainakin vaimona en aikailisi yhtään erota, KOSKA TIETÄSIN ETTÄ JOS MIES JATKAA KANSSANI ON SE PELKÄSTÄ VELVOLLISUUDESTA KOLMEA LASTA KOHTAAN, EI SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA OIKEASTI JA RAKASTAISI MINUA. Ainoastaan säälistä, ja velvollisuudesta.
Itse en ikinä voisi kuvitella asuvani yhdessä ja yrittäväni eteenpäin miehen kanssa joka ei todellla panosta avioliittoon, ja tietäisin että jatkossakin kun mies on työmatkoilla, urheiuluharrastuksen jälkeen jatkoilla tmv..käy toista naista panemassa.Ja varmasti jatkuu, sen mies myönsi minulle, myös seksuaalisesti on vaimo maalaisityttö, joka ei täytä miehen toiveita ulkonäöllisesti vartalosta eikä henkisesti viisaudessa. Ja tämä on totta, sen huomasin, vaimo todella on eri tasoa kuin mies. Mutta varmasti hyvä...toiselle miehelle, ei hänelle. Väärä henkilö.
Vaikka mies pettikin kanssani, en ajatellut sitä niin pahana, kun sain nimittäin tietää nämä asiat ja koko suhteessa tapahtuneet asiat. Miehen olisi joka tapauksessa pitänyt omien sanojensa mukaan olla tarpeeksi voimakas eroamaan jo kauan sitten ennen lapsia. Mutta me, Me olimme kuin luotuja toisillemme, myös henkisesti, ja sen mies itse sanoi ensin. Telepatia ja henkinen yhteys on vieläkin.
On paha nähdä miestä(soittaa minulle silloin tällöin) kun huomaa että hän kärsii ja yrittää nyt pitää huolta kolmesta lapsestaan, mutta vaimo on hänelle niin mitättömän tärkeä, toki äitinä arvostaa.Silmiin katsoesamme on siinä se haikeus, ja sama ensi katseen rakkaus ja sielujen kumppanuus.
Tekee pahaa, mutta kaikella on tarkoitus.
Ehkä näin oli tarkoitettu, ehkä jonkin ajan pääst vaimo tajuaa että missä mennään, ja uskaltaa itsekkin luovuttaa tietäen että ei ssärkynyttä sydäntä, niin monta kertaa, korjata. Miksi kituuttaa yhdessä, kun luottamus nolla, miksi ei ymmärretä, että toinen olisi onnelllisempi ilman sinua, ja ehkä sinäkin saisit uuden onnen?
Säälin miestä sen vuoksi, että ei ollut uskallusta erota, mutta kertoi ajan viel tulevan, sitä minun ei tarvitse tietenkään odottaa.
Säälin myös vaimoa, joka mahdollistaa miehelle syrjähypyt ja omalla toiminnallaan antaa aina anteeksi, ja kuin skakaali puolustaa miestään muiden edessä. Nämä muut nauravat partaansa, kun mies minutkin heille esitteli, työkavereita, perhystävi - 13
totuuksia vain kirjoitti:
En tiedä ketä tämä p...le tarkoittaa, mutta minun tapauksessa ei ukko luritellut..vaan kyllä kaikki oli totista totta, ja kyllä vaimo sai luettavakseen miehen kirjoitukset kun ei meinannut uskoa. On tietenkin kauheaa mutta toisaalta hyvä todisteiden vuoksi lukea samat mitä mies on vaimolla päin kasvoja sanonut, ettät esim todella rakastaa häntä kakkosta ja pettänyt usein vaimoaan eri naisten kanssa, ja että oikeesti syvät tunteet kakkosta kohtaan, Myös sai lukea, että mies valmis luopumaan melkein kaikesta naisen, kakkosen vuoksi ja miksi. Pahinta varmasti on on ollut lukea yhteiset miehen suunnitelmat ja tunteiden paljastukset. Vaimo varmaankin luuli että mies haki vain seksiäö niinkuin muissakin syrjähypyissä, mutta ei, mies rakastuikin pahemman kerran! Se on kova pala. mutta tyhmän vaimon oma syy jos ei uskonut.
On se hirveetä vaimona, voin kuvitella, lukea tekstiä miehensä kirjoittamana, jota aina luullut niin uskolliseksi (paisti yhden kerran myöntänyt suhteen ja itse lopetti, viamo anteeksianatava, tietenkin, ja kellekkään ei kerrottu), lukea että miehellä ollut koko ajan toisia suhteita, koska ei todella kaipaa vaimoaan esim. kun tulee työmatkoilta kotiin, on helpottonut kun saa olla poikien kanssa kolmistaan ja vaimo poissa, kun tulee sisälle alkaa ahdistava olo.
Mitä tämä kertoo liitosta? AHDISTAA, toinen etsii rakkautta ja pettää harkitusti muualla. MIes sanoi, että olisi hyvä jos joku kertoisi vaimolle, että mies kulkee toisen naisen kanssa, siksi liikuimme aivan avoimesti, koska meillä ei ollut tarvetta piilotella rakkauttamme. MUtta ei , kukaan ei raaskinut kertoa vaimolle, no syy oli varmasti että vauva mahassa ja syntyikin sitten. EN ollut iloinen että aiheutin tuskaa tälle vaimolle, en todellakaan, olin vain aivan varma että tätä ei mies ikinä enää anteeksi tule saamaan, petos on niin paha. Kielsin mistä jättämästä vaimoa pulaan, suorastaan opastin tekstiviesteillä miten tukisi vaimoa joka itki vaikka ei häntä rakasta. Ajattelin kyllä en että ikinä voisi elää jos vaimolle ja lapselle tapahtuisi jotakin. Mutta emme miehen kanssa voineet olla ilman toisiammekaan.
Kun mies tunnustaa tällaisia asiota kakkoselle ja alkaa suunnitella hänen kanssaan tulevaisuutta, niin minä ainakin vaimona en aikailisi yhtään erota, KOSKA TIETÄSIN ETTÄ JOS MIES JATKAA KANSSANI ON SE PELKÄSTÄ VELVOLLISUUDESTA KOLMEA LASTA KOHTAAN, EI SIITÄ ETTÄ MIES HALUAA OIKEASTI JA RAKASTAISI MINUA. Ainoastaan säälistä, ja velvollisuudesta.
Itse en ikinä voisi kuvitella asuvani yhdessä ja yrittäväni eteenpäin miehen kanssa joka ei todellla panosta avioliittoon, ja tietäisin että jatkossakin kun mies on työmatkoilla, urheiuluharrastuksen jälkeen jatkoilla tmv..käy toista naista panemassa.Ja varmasti jatkuu, sen mies myönsi minulle, myös seksuaalisesti on vaimo maalaisityttö, joka ei täytä miehen toiveita ulkonäöllisesti vartalosta eikä henkisesti viisaudessa. Ja tämä on totta, sen huomasin, vaimo todella on eri tasoa kuin mies. Mutta varmasti hyvä...toiselle miehelle, ei hänelle. Väärä henkilö.
Vaikka mies pettikin kanssani, en ajatellut sitä niin pahana, kun sain nimittäin tietää nämä asiat ja koko suhteessa tapahtuneet asiat. Miehen olisi joka tapauksessa pitänyt omien sanojensa mukaan olla tarpeeksi voimakas eroamaan jo kauan sitten ennen lapsia. Mutta me, Me olimme kuin luotuja toisillemme, myös henkisesti, ja sen mies itse sanoi ensin. Telepatia ja henkinen yhteys on vieläkin.
On paha nähdä miestä(soittaa minulle silloin tällöin) kun huomaa että hän kärsii ja yrittää nyt pitää huolta kolmesta lapsestaan, mutta vaimo on hänelle niin mitättömän tärkeä, toki äitinä arvostaa.Silmiin katsoesamme on siinä se haikeus, ja sama ensi katseen rakkaus ja sielujen kumppanuus.
Tekee pahaa, mutta kaikella on tarkoitus.
Ehkä näin oli tarkoitettu, ehkä jonkin ajan pääst vaimo tajuaa että missä mennään, ja uskaltaa itsekkin luovuttaa tietäen että ei ssärkynyttä sydäntä, niin monta kertaa, korjata. Miksi kituuttaa yhdessä, kun luottamus nolla, miksi ei ymmärretä, että toinen olisi onnelllisempi ilman sinua, ja ehkä sinäkin saisit uuden onnen?
Säälin miestä sen vuoksi, että ei ollut uskallusta erota, mutta kertoi ajan viel tulevan, sitä minun ei tarvitse tietenkään odottaa.
Säälin myös vaimoa, joka mahdollistaa miehelle syrjähypyt ja omalla toiminnallaan antaa aina anteeksi, ja kuin skakaali puolustaa miestään muiden edessä. Nämä muut nauravat partaansa, kun mies minutkin heille esitteli, työkavereita, perhystäviEn oikein ymmärrä, miten tämä ketju nyt koskettaa sua? Luitko aloittajan kirjoitusta ollenkaan?
Ole hyvä, aloita itse aihe, josta haluat kirjoittaa. Älä pilaa muuten hyvää asiallista ketjua. Ei tuo sinun ripittäytyminen liity tämän ketjun alle mitenkään.
- 22
Oli sentään muutama ihana asiallinen kirjoitus joukossa, kiitos teille ja todellakin olette vahvoja ihmisiä! Toivon teille ihanaa loppuelämää.
En sitten taas ymmärrä, että miksi kakkosten piti kirjoitella. Nimenomaan pyysin, etteivät he kirjoittaisi. No miten vaan, turhaan kirjoititte, en saanut mitään ammennettua teidän teksteistä kuitenkaan.
Mutta hienoa oli kuulla, että on pareja, ketkä ovat selvinneet. Kiitos kun kirjoititte. - Rilla?=)
Toiset naiset mielellään kertovat tällä palstalla, miten heidän salasuhteensa jatkuu kiinni jäämisen jälkeenkin. Millainen ihminen jatkaa valehteluaan aina vain, valehtelee vielä puhuvansa tottakin? Tällaisten miesten kanssako kakkoset haluavat todella seurustella, olla mukana valheessa, avittaa sitä, että valhe jatkuu vaan? -Jos se mies valehtelee kaikesta, jopa totuuden puhumisesta vaimolleen, miksei hän sitten valehtelisi myös kakkoselle, ehkä vaimon kanssa onkin aktiivinen ja vilkas seksielämä ja rakkautta paljon?
Tällaiset ovat kuitenkin harvinaisia poikkeuksia. Useimmat pettävät miehet ovat ajautuneet tilanteeseen itselleenkin yllätykseksi, ovat jatkaneet suhdetta ja samalla jollain tasolla inhonneet itsekin tekemisiään - ja inhonneet ajan myötä vähän jopa sitä kakkosta, joka on tällaiseen mukaan lähtenyt, valmis siis kusettamaan miten ja milloin vaan. Onko tällainen henkilö oikeasti henkilö, jonka haluaisi vaimokseen tai lastensa elämään jollain tasolla mukaan???
Minä uskon, kun mies kertoo siitä, miten homma pääsi alkamaan, miten kakkoselta tuli hyvät ideat siitä, miten R-kioskilta ostetaan prepaid liittymät ja laitetaan vanhaan, käyttämättömään puhelimeen, missä puskassa on hyvä tavata ja miten autot ajetaan... Jossain vaiheessa miehelle oli tullut mieleen ajatus siitä, että onko tuo kovinkin kokenut tässä, kun kaikki tulee niin valmiina pakettina. Siinä vaiheessa alkoi katsomaan tätä naista tarkempaan, huomasi luonteenpiirteitä, jotka eivät tuntuneet niin hyviltä - lyhyt seksikohtaaminen salassa oli yksi juttu, mutta että tämän naisen olisi ottanut pidemmäksi aikaa elämäänsä, ei... Sitten oli alkanut vaihe, jossa mies ei ollut enää yhtä innostunut kuin alussa, mutta nainenpa oli, alkoi järjestämään itseään yllättäviin paikkoihin, kun mies oli perheensä kanssa liikkeellä ja hommaan alkoi tulla ikävää uhkailun sivumakua...
Mies on vapaaehtoisesti terapiassa käynyt läpi niitä elämänalueita, joilla hän on heikko ja lähtee kiusaukseen mukaan. Hän on opetellut puhumaan asioistaan, kertomaan avoimesti, mistä hän tykkää ja mistä ei.
Tämä on pitkä prosessi, mutta se jatkuu...- 1212
Ja sinä uskot kaiken mitä miehesi kertoo?
- Pettänyt mies
Noin minäkin sepitin vaimolleni kun jäin kiinni. Tämä toinen nainen oli suurinpiirtein väkisin vienyt minut ja hän toimestaan kaikki tapahtui, minulla ei ollut suurinpiirtein mitään sanomista.
Upposi vaimoon hyvin, sain anteeksi. Ja jatkan edelleen suhdetta, jos jään kiinni niin kerron taas että nainen vei väkisin jne.
Helppoa! - tsottsottsot
Pettänyt mies kirjoitti:
Noin minäkin sepitin vaimolleni kun jäin kiinni. Tämä toinen nainen oli suurinpiirtein väkisin vienyt minut ja hän toimestaan kaikki tapahtui, minulla ei ollut suurinpiirtein mitään sanomista.
Upposi vaimoon hyvin, sain anteeksi. Ja jatkan edelleen suhdetta, jos jään kiinni niin kerron taas että nainen vei väkisin jne.
Helppoa!Joku epätoivoinen kakkonen taas loruilee...
- 756645
Hyvä kirjoitus! Usein kakkoset täällä rääkyy etteivät pettävää miestä huolisikaan. Totuus on kuitenkin usein aivan toisenlainen. Juuri niin kuin kirjoitit, eivät ne miehet sitä kakkosta elämäänsä kuitenkaan loppupeleissä halua. Ei sellaista naista joka on tuollaisissa touhuissa mukana kukaan fiksu mies vaimoksi eikä todellakaan lastensa elämään halua.
- pimpelipom.
Pettänyt mies kirjoitti:
Helppoa!Et ole mies, mutta jos olisit, niin aika moni varmasti on sitä mieltä, että noin tyhmän kommentin sormillaan naputellut ukko ei ole tarpeeksi älykäs tollaseen peliin.
- Pettänyt mies
pimpelipom. kirjoitti:
Et ole mies, mutta jos olisit, niin aika moni varmasti on sitä mieltä, että noin tyhmän kommentin sormillaan naputellut ukko ei ole tarpeeksi älykäs tollaseen peliin.
Juuri näin ajattelinkin että kirjoitukseeni vastataan, KIrjoitukseni muutettiin katkeran kakkosen kirjoitukseksi,
Anteeksi vain armon naiset, mutta juuri tämän takia pettäminen on helppoa, kaikki on sen kakkosen syytä. Kukaan ei uskonut mitä kirjoitin (vaikka täyttä totta), vaan se käännettiin kakkosen kirjoitukseksi.
Miettikääpä naiset hieman..
- Kata2011
Näillä kakkosilla on hyvää aikaa, kun ne miehet, jotka heitä yli kaiken rakastaa, ehtii panemaan vain kerran kuukaudessa puoli tuntia, kun se paha vaimo, jonka kanssa on pakotettu naimisiin, eikä saa erotakaan, vahtii... Loppukuukausi on siis odottelua...:)
- normaalia on
Meillä töissä on yks mies naimisissa tosin ja sit nainen myös naimisissa monta vuotta on heidän suhteensa kestänyt. Tulevat töihin yhessä, ovat töissä koko ajan yhdessä ja lähtevät kotiin yhdessä. Kärähtäneet ovat jopa naisen oikea mies kävi töissä meuhkaamassa tälle toiselle et jätä mun vaimo rauhaan ja käy miehen kotona, suhe vain jatkuu. Ollaan tosissaan ihmetelty tätä kuviota, miksi se jatkuu kaikesta uhkailusta ja siitä että kaikki ovat siitä tietoisia. Todella outoa. Nyt kun olen lueskellut tätä palstaa, olen huomannut toisille on kaikki yhteistä puolisotkin ja niistä vielä riiellään, ettei se meidän työpaikan suhde olekkaan mitenkään omituinen ihan normaali kuvio taitaakin olla kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892