Miehet hoi...

_minni_

Yhden yön/illan jutut, hetken hurmat, kertapanot...Onko niin, että (melkein) kaikki miehet on valmiita panemaan, jos tilaisuus siihen tulee? Enkä väitä etteikö naiset toimisi samalla tavoin.

Mutta siis...löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?

17

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoripukkia kaikki

      Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa.

      • yyyyjudtyt

        "Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa."

        Tämä on 100% totta, joka ainut mies (oli sitten varattu taikka vapaa) lähtee naisen mukaan joka on tarpeeksi viehättävä tämän mielestä ja tilaisuus otollinen.


    • Jätkä 25

      No minä ja ainakin jotkut kaverini, kaverinkaverini, tutut. Tiedän vielä joitain. Tosin vähenemään päin kyllä minun mielestäni näyttää vahvasti olevan johtuen tästä nykyisestä ruttotaudista nimeltä panokulttuuri.

    • ikisinkku35

      Löytyy, ainakin minä olisin sellanen. Mut valitettavasti kukaan ei halua tutustua minuun.

    • 10+1

      Löytyy! Heitä kutsutaan nettislangissa Alemman Tason Miehiksi, sillä he eivät kelpaa kenellekkään ja ovat naisten loppumattoman halveksinnan ja huomiotta jättämisen kautta menettäneet loputkin itsetunnostaan ja luottamuksestaan naisiin.

      • Paskanpuhujia kaikki

        Kaikki ne, jotka vastasivat "löytyy" valehtelevat.


      • Jätkä 25

        No eipä taas ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa tuo ;)


    • tehomies

      " löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?"

      LÖYTYY

    • Juu, en harrasta yhden yön juttuja. Tosin ei ole ollut mahdollisuuksiakaan. En usko että pystyisin suoriutumaan jännitykseltä vieraan kanssa.

    • No ei siihen tarvi tutustumista ollenkaan jos nainen on viehättävä. Että juu eipä siihen tarvi tunnetta eikä tutustumista riittää että intohimon tunne on, mutta järjellä pystyy kontrolloimaan itsensä.

    • Kyllä niitä

      on, ainakin maaseudulla piileksii ns.perussuomimiestä (ei tark.puoluetta) vaikka kuin.... ne ei vaan esiinny tällaisilla hieman huuhaa-nettipalstoilla :/
      Osa niistä on vähän 'persoonia, aikanaan mm. fakta homma -tvsarjassa niistä kuvattiin paria tyyppiä :) Osa olisi luonteeltaan kutakuinkin ok, nykyiseen urbanisoituneeseen elintapaan kaikki ei vaan sopeudu, vaan menisivät joutohetkinään mielellään vaikka pilkille tai 'silmän välttäessä' paikalliseen kirkonkylän kuppilaan lottoamaan ja oluelle ja piereskelemään....
      Osa pystyy (kone)yrittäjiksi ja/tai omistaa paljon metsää.... eli kyllä niitä jonkun verran on, vaatisi vain naiseltakin vähän vastaavan tai joustavan luonteen....
      Ps.Ihan extreme-tapaus tuollaisesta maaseudun yrittäjästä oli yks einari kun perusti tätä nykyä ihan maalman kärkeä olevan metsäkoneyrityksen
      (ponsse)

    • _minni_

      Eli löytyy ainakin jokunen...tuohon kommenttiin jostain alemman tason miehistä en osaa sanoa mitään...eli onko sit olemassa ylemmän ja keskitason miehiä kans? Jaotellaanko naisetkin näin? :p

      Maaseudulla piileksisi tälläisiä miehiä..voi hyvin olla, mutta yhtä lailla oletan, että niitä voi piileksiä myös katukivien alla...

      Etsintä jatkukoon...

    • näin luulen

      puheissaan miehet on valmiita. tosipaikan tullen kaikki ei

      eihän kaikille naisillekin löydy seuraa yöstä vaan lähes kaikille

    • Tunteikas mies

      Tutustumisen ja tunteen voi saavuttaa puolesta tunnista pariin tuntiin aikana, jonka jälkeen voidaan siirtyä seksiin.

      Eli täältä löytyy!

    • ei irtosuhteita!

      Kyllä niitä löytyy katukivienkin joukosta ainakin allekirjoittanu. Mutta valtaosa kavereista kyllä oli enempi irtosuhteiden harrastajia, että kaipa me tosissaan aika harvinaisia ollaan.

    • jepp sellisesta ei oo mitään järkee eikx vaan,mitens muuten...t xxx

    • Hiio hoi

      Tarvitsen tunteen että pidän toista nättinä, mukavana ja kivan oloisena. Sen tunteen herääminen ei edellytä itseltäni vanhanaikaista tutustumista, vaan tunne voi herätä ihan muutamassa minuutissa. Olen valmis viettämään mukavan oloisen ihmisen kanssa yhden illan/hetken/yön/kerran.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1850
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      908
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      697
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      668
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe