Yhden yön/illan jutut, hetken hurmat, kertapanot...Onko niin, että (melkein) kaikki miehet on valmiita panemaan, jos tilaisuus siihen tulee? Enkä väitä etteikö naiset toimisi samalla tavoin.
Mutta siis...löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?
Miehet hoi...
17
218
Vastaukset
- huoripukkia kaikki
Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa.
- yyyyjudtyt
"Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa."
Tämä on 100% totta, joka ainut mies (oli sitten varattu taikka vapaa) lähtee naisen mukaan joka on tarpeeksi viehättävä tämän mielestä ja tilaisuus otollinen.
- Jätkä 25
No minä ja ainakin jotkut kaverini, kaverinkaverini, tutut. Tiedän vielä joitain. Tosin vähenemään päin kyllä minun mielestäni näyttää vahvasti olevan johtuen tästä nykyisestä ruttotaudista nimeltä panokulttuuri.
- ikisinkku35
Löytyy, ainakin minä olisin sellanen. Mut valitettavasti kukaan ei halua tutustua minuun.
- 10+1
Löytyy! Heitä kutsutaan nettislangissa Alemman Tason Miehiksi, sillä he eivät kelpaa kenellekkään ja ovat naisten loppumattoman halveksinnan ja huomiotta jättämisen kautta menettäneet loputkin itsetunnostaan ja luottamuksestaan naisiin.
- Paskanpuhujia kaikki
Kaikki ne, jotka vastasivat "löytyy" valehtelevat.
- Jätkä 25
No eipä taas ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa tuo ;)
- tehomies
" löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?"
LÖYTYY Juu, en harrasta yhden yön juttuja. Tosin ei ole ollut mahdollisuuksiakaan. En usko että pystyisin suoriutumaan jännitykseltä vieraan kanssa.
No ei siihen tarvi tutustumista ollenkaan jos nainen on viehättävä. Että juu eipä siihen tarvi tunnetta eikä tutustumista riittää että intohimon tunne on, mutta järjellä pystyy kontrolloimaan itsensä.
- Kyllä niitä
on, ainakin maaseudulla piileksii ns.perussuomimiestä (ei tark.puoluetta) vaikka kuin.... ne ei vaan esiinny tällaisilla hieman huuhaa-nettipalstoilla :/
Osa niistä on vähän 'persoonia, aikanaan mm. fakta homma -tvsarjassa niistä kuvattiin paria tyyppiä :) Osa olisi luonteeltaan kutakuinkin ok, nykyiseen urbanisoituneeseen elintapaan kaikki ei vaan sopeudu, vaan menisivät joutohetkinään mielellään vaikka pilkille tai 'silmän välttäessä' paikalliseen kirkonkylän kuppilaan lottoamaan ja oluelle ja piereskelemään....
Osa pystyy (kone)yrittäjiksi ja/tai omistaa paljon metsää.... eli kyllä niitä jonkun verran on, vaatisi vain naiseltakin vähän vastaavan tai joustavan luonteen....
Ps.Ihan extreme-tapaus tuollaisesta maaseudun yrittäjästä oli yks einari kun perusti tätä nykyä ihan maalman kärkeä olevan metsäkoneyrityksen
(ponsse) - _minni_
Eli löytyy ainakin jokunen...tuohon kommenttiin jostain alemman tason miehistä en osaa sanoa mitään...eli onko sit olemassa ylemmän ja keskitason miehiä kans? Jaotellaanko naisetkin näin? :p
Maaseudulla piileksisi tälläisiä miehiä..voi hyvin olla, mutta yhtä lailla oletan, että niitä voi piileksiä myös katukivien alla...
Etsintä jatkukoon... - näin luulen
puheissaan miehet on valmiita. tosipaikan tullen kaikki ei
eihän kaikille naisillekin löydy seuraa yöstä vaan lähes kaikille - Tunteikas mies
Tutustumisen ja tunteen voi saavuttaa puolesta tunnista pariin tuntiin aikana, jonka jälkeen voidaan siirtyä seksiin.
Eli täältä löytyy! - ei irtosuhteita!
Kyllä niitä löytyy katukivienkin joukosta ainakin allekirjoittanu. Mutta valtaosa kavereista kyllä oli enempi irtosuhteiden harrastajia, että kaipa me tosissaan aika harvinaisia ollaan.
jepp sellisesta ei oo mitään järkee eikx vaan,mitens muuten...t xxx
- Hiio hoi
Tarvitsen tunteen että pidän toista nättinä, mukavana ja kivan oloisena. Sen tunteen herääminen ei edellytä itseltäni vanhanaikaista tutustumista, vaan tunne voi herätä ihan muutamassa minuutissa. Olen valmis viettämään mukavan oloisen ihmisen kanssa yhden illan/hetken/yön/kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846