Miehet hoi...

_minni_

Yhden yön/illan jutut, hetken hurmat, kertapanot...Onko niin, että (melkein) kaikki miehet on valmiita panemaan, jos tilaisuus siihen tulee? Enkä väitä etteikö naiset toimisi samalla tavoin.

Mutta siis...löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?

17

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoripukkia kaikki

      Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa.

      • yyyyjudtyt

        "Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa."

        Tämä on 100% totta, joka ainut mies (oli sitten varattu taikka vapaa) lähtee naisen mukaan joka on tarpeeksi viehättävä tämän mielestä ja tilaisuus otollinen.


    • Jätkä 25

      No minä ja ainakin jotkut kaverini, kaverinkaverini, tutut. Tiedän vielä joitain. Tosin vähenemään päin kyllä minun mielestäni näyttää vahvasti olevan johtuen tästä nykyisestä ruttotaudista nimeltä panokulttuuri.

    • ikisinkku35

      Löytyy, ainakin minä olisin sellanen. Mut valitettavasti kukaan ei halua tutustua minuun.

    • 10+1

      Löytyy! Heitä kutsutaan nettislangissa Alemman Tason Miehiksi, sillä he eivät kelpaa kenellekkään ja ovat naisten loppumattoman halveksinnan ja huomiotta jättämisen kautta menettäneet loputkin itsetunnostaan ja luottamuksestaan naisiin.

      • Paskanpuhujia kaikki

        Kaikki ne, jotka vastasivat "löytyy" valehtelevat.


      • Jätkä 25

        No eipä taas ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa tuo ;)


    • tehomies

      " löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?"

      LÖYTYY

    • Juu, en harrasta yhden yön juttuja. Tosin ei ole ollut mahdollisuuksiakaan. En usko että pystyisin suoriutumaan jännitykseltä vieraan kanssa.

    • No ei siihen tarvi tutustumista ollenkaan jos nainen on viehättävä. Että juu eipä siihen tarvi tunnetta eikä tutustumista riittää että intohimon tunne on, mutta järjellä pystyy kontrolloimaan itsensä.

    • Kyllä niitä

      on, ainakin maaseudulla piileksii ns.perussuomimiestä (ei tark.puoluetta) vaikka kuin.... ne ei vaan esiinny tällaisilla hieman huuhaa-nettipalstoilla :/
      Osa niistä on vähän 'persoonia, aikanaan mm. fakta homma -tvsarjassa niistä kuvattiin paria tyyppiä :) Osa olisi luonteeltaan kutakuinkin ok, nykyiseen urbanisoituneeseen elintapaan kaikki ei vaan sopeudu, vaan menisivät joutohetkinään mielellään vaikka pilkille tai 'silmän välttäessä' paikalliseen kirkonkylän kuppilaan lottoamaan ja oluelle ja piereskelemään....
      Osa pystyy (kone)yrittäjiksi ja/tai omistaa paljon metsää.... eli kyllä niitä jonkun verran on, vaatisi vain naiseltakin vähän vastaavan tai joustavan luonteen....
      Ps.Ihan extreme-tapaus tuollaisesta maaseudun yrittäjästä oli yks einari kun perusti tätä nykyä ihan maalman kärkeä olevan metsäkoneyrityksen
      (ponsse)

    • _minni_

      Eli löytyy ainakin jokunen...tuohon kommenttiin jostain alemman tason miehistä en osaa sanoa mitään...eli onko sit olemassa ylemmän ja keskitason miehiä kans? Jaotellaanko naisetkin näin? :p

      Maaseudulla piileksisi tälläisiä miehiä..voi hyvin olla, mutta yhtä lailla oletan, että niitä voi piileksiä myös katukivien alla...

      Etsintä jatkukoon...

    • näin luulen

      puheissaan miehet on valmiita. tosipaikan tullen kaikki ei

      eihän kaikille naisillekin löydy seuraa yöstä vaan lähes kaikille

    • Tunteikas mies

      Tutustumisen ja tunteen voi saavuttaa puolesta tunnista pariin tuntiin aikana, jonka jälkeen voidaan siirtyä seksiin.

      Eli täältä löytyy!

    • ei irtosuhteita!

      Kyllä niitä löytyy katukivienkin joukosta ainakin allekirjoittanu. Mutta valtaosa kavereista kyllä oli enempi irtosuhteiden harrastajia, että kaipa me tosissaan aika harvinaisia ollaan.

    • jepp sellisesta ei oo mitään järkee eikx vaan,mitens muuten...t xxx

    • Hiio hoi

      Tarvitsen tunteen että pidän toista nättinä, mukavana ja kivan oloisena. Sen tunteen herääminen ei edellytä itseltäni vanhanaikaista tutustumista, vaan tunne voi herätä ihan muutamassa minuutissa. Olen valmis viettämään mukavan oloisen ihmisen kanssa yhden illan/hetken/yön/kerran.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe