Tarkoitan eron jälkeistä kaveruutta...
seurustelin noin puoli vuotta erään miehen kanssa, joka kehuskeli kovin sitä että olen hänen pitkä aikaisin seurustelukumppani ikinä.
Ehdimme paljon puhua yhteisestä tulevaisuudesta yms.
Suhteeseen kyllä kuului seksi ja sen semmoiset rakkaudenosoitukset sun muut.
Rakastimme toisiamme palavasti, mutta olihan niitä riitojakin :(
oli sellaisia suhde-ero-suhde juttujaa välillä että erottiin ja taas uudestaan.
(mies jätti minä en.)
mutta nyt sitten tuli varmaankin todellisesti lopullinen ero.
En olisi halunnut sitä mutta tämä sanoi että se olisi parempi näin.
Nimittäin kun näin hänet seuraavana päivänä toisen naisen kanssa, suutuin ja menin hänen juttusille ja hän sanoi vain että olisivat vain kavereita. (mustasukkaisuus)
mutta olen oppinut suurista virheistäni mitä olen hänelle sanonut (mm. että hän vain leikki tunteillani ja oli kuin mikäkin playeri) (ja tiedän nyt miehistä paljon enemmän.)
Ja nyt tässä joskus kirjoitan hänelle tekstiviestiä ja annan anteeksi mitä oon sanonu/tehny ja pyytäisin että jos olisimme vain kavereita.
Tuskin vastaa puheluunkaan ja että ainakin lukee txt-viestin. Asuu kaukana.
(koska tämä sanoi, ettei ota minuun yhteyttä)
Olisiko tämä mitenkään järkevä vaihtoehto? (sopia rauhaa ja puhevälejä?)
sillä hän on ollut minulle niin suuri tuki elämässäni vaikka olenkin valehdellut ja kiukutellut. Nyt vain enää piipitän hänen korvissansa, joten onko minkäänlaista järkeä sopia rauhaa maan päälle?
ihan sen takia ettei hän vain muuta tulevaisuuden suunnitelmiaan minua välttääkseensä. jos vaikka lupaan hänelle etten ole semmoinen pököpää, kuten ennen. Haluan vain olla puheväleissä ja en halua että kukaan on minulle vihainenkaan.
Kertokaahan, järkeä vai ei?
Vaikka en pomppisi hänen silmissään jatkuvasti ja ole hänelle enää niin iso taakka.
miten ihmeessä sopia exän kanssa?
4
623
Vastaukset
- Tarvitaanko tommosia
Voi lapsikulta jos jo tuossa iässä on noin draamaattinen, ei hyvää lupaa.
Jospa menisit oikeasti opettelemaan elämää ja suhderehellisyyttä peiliin katsoen. Tule sitten 30v narisemaan jos siltä tuntuu.... täällä nämä draamalehmät antavat sinulle kovin väärän kuvan... kun ne pojatkin on niin kilttejä vielä. Voi jessus mihin ollaan menossa........ - aiheen aloittaja
8----D ehesdfkl.. joo aattelin olla kertomatta ikää mutta hups vaan tiesin että tästä koituu vielä aikamoine juttujuu..
Mutta haluanpahan vain kuulla kokemuksia vähän teiltä kokeneemmilta henkilöiltä..
Mutta niin vastausta olen vieläkin vailla... En mitenkään tahtoisi teettää kovin suurta numeroa tästä, mutta kun niin.
Yritän parhaani mukaan muuttaa tapojani.
Mutta olen oppinut virheistäni, joita en todellakaan tee toiste, niin voiko se noin vain toimia?
okeiokei lisäänpä vettä myllyyn ja sanon vielä erittäinkin vakavasti otettavan asian. minulle on diagnosoitu vajaa puolivuotta sitten kaksisuuntainen mielialahäiriö.. (ja sain apua kyllä vain kyseiseltä exältäni)
Kyllä vain.. vieläpä mielenvikainen pikkusika täällä hei. - kakskytäkaheksaskiii
Et siinäkään suhteessa ole mikään poikkeus, 99,6% täällä kommentoivista naisista on henkisesti sairaita. Joten oikein hyviä neuvoja saat kaltaisiltasi ;))
Tui tui tui......- plaa plaa plaa
100% täällä pyörivistä miehistä on henkisesti sairaita. Sovinistisia, oman maansa naisia vihaavia reppanoita jotka eivät ole ikinä saaneet naista ja sitten purkavat katkeraa vitutustaan täällä :). Tui tui tui..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242551Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492180Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262012Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141850Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581608Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121142Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181119- 55990
- 63965
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2938