onko minulla mitään mahdollisuutta saada iskettyä kaveriani joka 2vuotta sitten oli todella ihastunut minuun mutta minä halusin vain olla kaveri.
nyt olemme 3vuotta aina välillä säätänyt kaikenlaista ja olen halunnut häntä sen koko ajan. hän ei ole näyttänyt eikä sanonut että tahtoisi minusta enään mitään vakavaa.
tiedän että hän minusta pitää mutta missä mielessä? aina kännissä on valmis sänkyyn kanssani jos vihjaan.
tukehdun näihin tunteisiin kun kaipaan ja haluan häntä vain niiiiiiiiin paljon.
en saa oikein edes puhuttua hänen kanssaan kun on niin vaikea.
haluaisin että hän tahtoisi minua taas niinkuin silloin joskus eikä nyt vaan aina silloin tällöin kun kännissä nähdään..
miehet/ naiset sanokaa onko toivo ihan menetetty vai onko mahdollista että saisin hänet uudelleen haluamaan minua ja vain minua?
vinkkejä kaipais...
rakastunut ystävään.
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472