Miksi miesten-logiikka palstalle eksyy älykköjä kuten Genio.Mente?
Eivätkö hänen kaltaiset viihdy ennemmin filosofia-palstalla?
Älykköjen palsta
45
122
Vastaukset
- rose18
filosofia-palstall eksyy henkilöitä, jotka kuvittelee olevan fiksuja ja siellä mollaa toisia.
- mies16v.
Oletko filosofi? :o)
- rose18
mies16v. kirjoitti:
Oletko filosofi? :o)
en mutta olen kuullut, että aattelen vastaavasti kuin filosofit 8)
- Kebbu
rose18 kirjoitti:
en mutta olen kuullut, että aattelen vastaavasti kuin filosofit 8)
Täytyy sanoa, että hyvin harvoin tulee vastaan sellaista nerokkuutta mitä olen tällä palstalla nähnyt. Todella harvoin. Sen kunniaksi laitan teillekin iloksi linkin tällaisella http://bit.ly/Osallistujat sivulle, missä voitte mitellä älyn saralla parhaaksi katsomalla tavalla.
- ihaileva nainen
Genio on älyn huipentuma! Miten hänen kaltainen ihminen voi olla eksynyt meidän maanmatosten joukkoomme???
- odottavalla kannalla
Kuinka komea ja älykäs ihminen tuo Genio. Aina saa ihmetellä mikä suuri viisaus sieltä paukahtaa!!!
- oih voih
Kyllä se on viisas!
Ihana mies kerta kaikkiaan! - rose18
tuliko tästä läähätys palsta?
Ei ne kehtaa, vaikka haluaisivatkin. Gentsu on vittuillut liikaa kaikille, ei ole soveliasta näyttää, että tykkää gentsusta...
- rose18
Genio.Mente kirjoitti:
Ei ne kehtaa, vaikka haluaisivatkin. Gentsu on vittuillut liikaa kaikille, ei ole soveliasta näyttää, että tykkää gentsusta...
nii puskita on hyvä huudella 8D
mutta todellisuuden huomatessa, taitaa olla karvaista sakkia paikalla.XD rose18 kirjoitti:
nii puskita on hyvä huudella 8D
mutta todellisuuden huomatessa, taitaa olla karvaista sakkia paikalla.XDSamapa se mulle. Tottunut jo siihen kauan sitten...
Sitäpaitsi parhaat keskusteluni täällä olen käynyt silloin, kun mulla ei vielä ollut mitään nimimerkkiä.
En mä tiedä, mutta itse kaipaisin lisää uusia persoonallisuuksia tänne. Toivottavasti kuitenkaan kukaan ei sellaista mene itselleen tekemään. Täältä kun ei niin vaan pääse pois.
Tällä hetkellä näyttää palsta olevan aika kulunut ja väritön.Vaihdetaan nikkejä ja yritetään esiintyä uusina palstalaisina. Samalla käytetään vanhoja ja keskustellaan itsemme kanssa. Ei muuten ole parempaa väittelyä kuin väittely itsensä kanssa.
Genio.Mente kirjoitti:
Vaihdetaan nikkejä ja yritetään esiintyä uusina palstalaisina. Samalla käytetään vanhoja ja keskustellaan itsemme kanssa. Ei muuten ole parempaa väittelyä kuin väittely itsensä kanssa.
Muuten kyllä, muttaku emmä jaksa, eikä mulla oo niin aikaakaan. Eikä kyllä mielenkiintoakaan.
Tietysti jos joku muu tai jotkut muut sen tekee, niin en pistäis ollenkaan pahitteeksi.- kesämanna
Genio.Mente kirjoitti:
Vaihdetaan nikkejä ja yritetään esiintyä uusina palstalaisina. Samalla käytetään vanhoja ja keskustellaan itsemme kanssa. Ei muuten ole parempaa väittelyä kuin väittely itsensä kanssa.
Olethan tsirra ja leggins tytsykin.
relaxed_eyes kirjoitti:
Muuten kyllä, muttaku emmä jaksa, eikä mulla oo niin aikaakaan. Eikä kyllä mielenkiintoakaan.
Tietysti jos joku muu tai jotkut muut sen tekee, niin en pistäis ollenkaan pahitteeksi.Mut tosissaan. Ei täällä tule uudet tyypit viihtymään, kun miettii The Palstan nykyistä tarjontaa. Dazu, anzzy, monte, fiona, frosty, vili, huutava mömmömies, mies 16v jne...
Mutta mitä tämä palsta kaipaisi on se, että edes nämä vanhat oppisi keskustelemaan ilman, että kokisi toiset palstalaiset jollain tavalla uhaksi. Täkäläinen keskustelu on nykyisin sellaista, että joko heitetään joku naseva juttu ja häippästään tai sitten se joku oman mielipiteen myyminen keskustelematta siitä, että miksi on siihen tulokseen tullut.
Perkele! En tiedä muista, mutta kyllä minun mielestä keskustelu on jotain muuta, kuin esimerkiksi Looginen Argumentaatia tai kaikki muu paska, mitä täältä nykyisin löytyy...Genio.Mente kirjoitti:
Mut tosissaan. Ei täällä tule uudet tyypit viihtymään, kun miettii The Palstan nykyistä tarjontaa. Dazu, anzzy, monte, fiona, frosty, vili, huutava mömmömies, mies 16v jne...
Mutta mitä tämä palsta kaipaisi on se, että edes nämä vanhat oppisi keskustelemaan ilman, että kokisi toiset palstalaiset jollain tavalla uhaksi. Täkäläinen keskustelu on nykyisin sellaista, että joko heitetään joku naseva juttu ja häippästään tai sitten se joku oman mielipiteen myyminen keskustelematta siitä, että miksi on siihen tulokseen tullut.
Perkele! En tiedä muista, mutta kyllä minun mielestä keskustelu on jotain muuta, kuin esimerkiksi Looginen Argumentaatia tai kaikki muu paska, mitä täältä nykyisin löytyy...Toi oli illan paras että minut koetaan uhaksi, sinut täällä kokee monet naisnikit oikeesti uhaksi se totuus. On sulla pari ns,. ystvää kenties mutta monet kavahtaa koska kukaan ei halua jotua sun kynsiis.
En usko todellakaan että minä täällä olisin ihmisille tai uusille uhka.
Kun sä et kerta täällä kenestäkään pidä, miksi sun pitää täällä roikkua päivästä päivään ja aiheuttaa eripuraa?weawery kirjoitti:
Toi oli illan paras että minut koetaan uhaksi, sinut täällä kokee monet naisnikit oikeesti uhaksi se totuus. On sulla pari ns,. ystvää kenties mutta monet kavahtaa koska kukaan ei halua jotua sun kynsiis.
En usko todellakaan että minä täällä olisin ihmisille tai uusille uhka.
Kun sä et kerta täällä kenestäkään pidä, miksi sun pitää täällä roikkua päivästä päivään ja aiheuttaa eripuraa?Sinä et ole uhka. Sinä olet yksi vatipää muiden joukossa, jota minä en ainakaan jaksa. En sellaisina annoksina, mitä tarjoilet.
Genio.Mente kirjoitti:
Sinä et ole uhka. Sinä olet yksi vatipää muiden joukossa, jota minä en ainakaan jaksa. En sellaisina annoksina, mitä tarjoilet.
Niin siinä se ongelma sulla on, kun täällä on melkein kaikki vatipäitä mitä sä täällä teet?
Ei toi sun antiskaan kovin kattavaa ole itseesi olet kehunut vuodesta toiseen ja keskustelutaito on 0 pelkkää youtubee linkitystä.
ttp://keskustelu.suomi24.fi/allposting/genio.mente?page=116
Perustele miksi luokittelet täällä ihmiset eriarvoiseen asemaan, mä taas näen sut jostain syystä oikeesti kieroutuneena kaverina ja olen nähnyt kerta kerran jälkeen jonkun kimpussa.
No se sun keinosiaselvittää elämäsi ongelmia privassa kenties.weawery kirjoitti:
Niin siinä se ongelma sulla on, kun täällä on melkein kaikki vatipäitä mitä sä täällä teet?
Ei toi sun antiskaan kovin kattavaa ole itseesi olet kehunut vuodesta toiseen ja keskustelutaito on 0 pelkkää youtubee linkitystä.
ttp://keskustelu.suomi24.fi/allposting/genio.mente?page=116
Perustele miksi luokittelet täällä ihmiset eriarvoiseen asemaan, mä taas näen sut jostain syystä oikeesti kieroutuneena kaverina ja olen nähnyt kerta kerran jälkeen jonkun kimpussa.
No se sun keinosiaselvittää elämäsi ongelmia privassa kenties.Kerro mulle yksi juttu. Miten keskustellaan keskustelutaidottomien kanssa? Minä tiedän sen, mutta tiedätkö sinä?
Genio.Mente kirjoitti:
Kerro mulle yksi juttu. Miten keskustellaan keskustelutaidottomien kanssa? Minä tiedän sen, mutta tiedätkö sinä?
http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/genio.mente?page=116
Sulla ei ole tässä kuin 10.000 aforismia ja riitaa sekä youtubia, etsi vastaus sieltä.weawery kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/genio.mente?page=116
Sulla ei ole tässä kuin 10.000 aforismia ja riitaa sekä youtubia, etsi vastaus sieltä.Parhaat palani on poistettu. Aika usein kun täällä on joskus yrittänyt keskustella jopa palstan aihepiiriin kuuluvista asioista, on jostain syystä keskustelut ilmoitettu asiattomiksi. Tiedä nyt miksi niin...? Viritä siinä sitten keskustelua teidän kanssanne...
Mutjoo... Gentsu käy nyt nukkumaan. Huomenna on perjantai ja viikonloppu. Saatte gentsuvapaan viikonlopun palstalla. Gentsu palaa sitten kattomaan, että miten teidän keskustelutaito on kehittynyt sinä aikana...
Ps. Kuinka monta kertaa olen muuten toivonut, että et kommentoisi minulle mitään? Jos olisit kunnioittanut toivettani, ei tarvitsisi sinun saada osaasi gentsun vittuiluista.
Hyvää yötä...- ***
Genio.Mente kirjoitti:
Kerro mulle yksi juttu. Miten keskustellaan keskustelutaidottomien kanssa? Minä tiedän sen, mutta tiedätkö sinä?
Miten keskustellaan sellaisesta aiheesta joka ei kiinnosta ketään?
- Öitä.
Genio.Mente kirjoitti:
Parhaat palani on poistettu. Aika usein kun täällä on joskus yrittänyt keskustella jopa palstan aihepiiriin kuuluvista asioista, on jostain syystä keskustelut ilmoitettu asiattomiksi. Tiedä nyt miksi niin...? Viritä siinä sitten keskustelua teidän kanssanne...
Mutjoo... Gentsu käy nyt nukkumaan. Huomenna on perjantai ja viikonloppu. Saatte gentsuvapaan viikonlopun palstalla. Gentsu palaa sitten kattomaan, että miten teidän keskustelutaito on kehittynyt sinä aikana...
Ps. Kuinka monta kertaa olen muuten toivonut, että et kommentoisi minulle mitään? Jos olisit kunnioittanut toivettani, ei tarvitsisi sinun saada osaasi gentsun vittuiluista.
Hyvää yötä...Kerro mulle yksi juttu. Miten keskustellaan keskustelutaidottomien kanssa? Minä tiedän sen, mutta tiedätkö sinä?
Tuossa vastaus sulle, itse vastasit jo. - tuubitituu
Genio.Mente kirjoitti:
Parhaat palani on poistettu. Aika usein kun täällä on joskus yrittänyt keskustella jopa palstan aihepiiriin kuuluvista asioista, on jostain syystä keskustelut ilmoitettu asiattomiksi. Tiedä nyt miksi niin...? Viritä siinä sitten keskustelua teidän kanssanne...
Hyvää yötä...Gentsu käy nyt tutimaan :D Gentsu suuttuu ja gentsu vittuilee, kun ette osaa keskustella gentsusta niinkuin gentsu haluaa. Miksi kukaan ei kunnioita gentsun toivetta olla hänen armolleen kommentoimatta.
Nyt tuli paha moka, kun gentsu unohti laittaa tuubin? Jokohan se on saanut youtubesta bannia:) - suomalainen.
tuubitituu kirjoitti:
Gentsu käy nyt tutimaan :D Gentsu suuttuu ja gentsu vittuilee, kun ette osaa keskustella gentsusta niinkuin gentsu haluaa. Miksi kukaan ei kunnioita gentsun toivetta olla hänen armolleen kommentoimatta.
Nyt tuli paha moka, kun gentsu unohti laittaa tuubin? Jokohan se on saanut youtubesta bannia:) - pirisevä pää
Genio.Mente kirjoitti:
Hyvää yötä..."Parhaat palani on poistettu"
HAHHAHHIHIIHEHEE... Hän kaikessa armossaan on suvainnut vastata vatipäille. Aamen ja halleluja. - ;))))
Genio.Mente kirjoitti:
Hyvää yötä...Sanallisen tunneilmaisun puuttuminen - Narsisti haluaa puhua itsestään ja vain itsestään. Hän ei ole kiinnostunut muista ihmisistä eikä heidän sanomisistaan, elleivät ole mahdollisia Lähteitä, ja silloinkin vain saadakseen heidän lähdettään. Hän käyttäytyy pitkästyneesti, ylenkatsoen, jopa vihaisesti, jos hän kokee, että muut vievät hänen kallista aikaansa ja siten väärinkäyttävät häntä.
Narsisti on ylipäänsä hyvin kärsimätön, helposti pitkästyvä, ja hänen keskittymiskykynsä on hyvin heikko - ellei hän itse ole keskustelun aiheena. Kuka tahansa voi ruotia julkisesti narsistin intiimin elämän kaikki yksityiskohdat ilman mitään jälkimaininkeja, ellei hänen puheensa ole "emotionaalisesti värittynyt".
Jos narsistilta kysytään suoraan hänen tunteistaan, hän älyllistää, järkiperäistää, puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, tai kehittää kuvitteelliselta tuntuvan tarinan, jonka omaelämäkerrallisuus on epäilyttävää. Narsistit puhuvat itsestään mielellään mekaanisin termein, tehokkaina automaatteina tai koneina.
Lähde: http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html - puolustusmekanismi
;)))) kirjoitti:
Sanallisen tunneilmaisun puuttuminen - Narsisti haluaa puhua itsestään ja vain itsestään. Hän ei ole kiinnostunut muista ihmisistä eikä heidän sanomisistaan, elleivät ole mahdollisia Lähteitä, ja silloinkin vain saadakseen heidän lähdettään. Hän käyttäytyy pitkästyneesti, ylenkatsoen, jopa vihaisesti, jos hän kokee, että muut vievät hänen kallista aikaansa ja siten väärinkäyttävät häntä.
Narsisti on ylipäänsä hyvin kärsimätön, helposti pitkästyvä, ja hänen keskittymiskykynsä on hyvin heikko - ellei hän itse ole keskustelun aiheena. Kuka tahansa voi ruotia julkisesti narsistin intiimin elämän kaikki yksityiskohdat ilman mitään jälkimaininkeja, ellei hänen puheensa ole "emotionaalisesti värittynyt".
Jos narsistilta kysytään suoraan hänen tunteistaan, hän älyllistää, järkiperäistää, puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, tai kehittää kuvitteelliselta tuntuvan tarinan, jonka omaelämäkerrallisuus on epäilyttävää. Narsistit puhuvat itsestään mielellään mekaanisin termein, tehokkaina automaatteina tai koneina.
Lähde: http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.htmlhttp://www.healingeagle.net/Fin/Burney/emotional_defenses.html
- alv-liskot
Genio.Mente kirjoitti:
Mut tosissaan. Ei täällä tule uudet tyypit viihtymään, kun miettii The Palstan nykyistä tarjontaa. Dazu, anzzy, monte, fiona, frosty, vili, huutava mömmömies, mies 16v jne...
Perkele! En tiedä muista, mutta kyllä minun mielestä keskustelu on jotain muuta, kuin esimerkiksi Looginen Argumentaatia tai kaikki muu paska, mitä täältä nykyisin löytyy...mulla ei ole pitkään aikaan ollu uusia nikkejä. Ryynänen, vaku, Kipsamies ja Fifi-neiti ovat kaikki unohtaneet salasanansa. Pojatkaan eivät enää kirjoittele, käytän poikien tunnusta...
minkähänlainen olisi kiva?
Hämmentävintä oli se, kun joskus piruuttani tein aloituksen "ihana sää ulkona, taidan levittää kosteusvoidetta vartalooni ja mennä sitten lenkkeilemään raittiiseen metsään" - ja palstan ämmät vastasi heti kuorossa että juu just näin on ja näin hekin tekee 8-O
Maaah. Genio nyt on vaan persoona, siinä missä muutkin. Emmä usko, että oikeat älyköt täällä paljoa hengailis. Eiköhän niillä ole älykkömäisempiäkin hommia olemassa.
Älykkäitähän täällä sen sijaan meistä kaikki on. osataan ajatella, kirjottaa ja lukea. Noh osa meistä vähän ontuvasti, suonette anteeksi halttaamiseni. Mutta pääasiahan on että kaikilla on paljon sanottavaa. :-)
ja jos ei ole juuri asiaa, mutta haluaa silti mölistä joukon jatkona voi laittaa youtube linkin, näin. Ja opiskella samalla vaikka kieliä(kreikka on muuten aika hankalaa) ja katsella aah upeita kuvia kkrhm..tarkoitan tietty sitä seinää siinä takana.
http://www.youtube.com/watch?v=zwnmHa7Ndpg&feature=related
Tai ainahan voi pistää surkeaksi huumoriksi (ala-arvoiseksi), niin kun minä teen. Kun olen laiskistunut ja olo on noh sanoin kuvaamattoman "venttiliä vailla". Olkaa kivoja toisillenne elkääkä aina potkiko. Perkele mukulat, kuka teistä haluaa kävellä takas päiväkotiin??!!! Noniin ja rauha.- voi **
geneo inhoaa suakin! miks sä kehut sitä ja ruokit narsistia lisää?
voi ** kirjoitti:
geneo inhoaa suakin! miks sä kehut sitä ja ruokit narsistia lisää?
Heh, eikä inhoo. Kyllä se musta ainakin Petenä tykkäs hirveesti, sillon tällön kun Peteksi heittäydin. Mut siis enhän mä mitään kehunnu. Vaik eiks Gentsulla ole muka persoonaa?
Opetellaas lisää Kreikkaa (mä olen päättäny oppia).
http://www.youtube.com/watch?v=0PcPgbQKh9U&feature=related
Muutes aika kiva, eikö?- älä ole tyhmä
tinka_tiger kirjoitti:
Heh, eikä inhoo. Kyllä se musta ainakin Petenä tykkäs hirveesti, sillon tällön kun Peteksi heittäydin. Mut siis enhän mä mitään kehunnu. Vaik eiks Gentsulla ole muka persoonaa?
Opetellaas lisää Kreikkaa (mä olen päättäny oppia).
http://www.youtube.com/watch?v=0PcPgbQKh9U&feature=related
Muutes aika kiva, eikö?se on narsisti!!
älä ole tyhmä kirjoitti:
se on narsisti!!
Eikö narsistillakin ole silti persoona? Ehkäpä hiukan kenkunlainen mutta siltikin persoona, ehkä parikin hehhehe..
http://www.youtube.com/watch?v=3ddioSLtAds&playnext=1&list=PL651361EB5FFC4F45
Täs kylälkin on tollasia..- tyhmä olet jazu
tinka_tiger kirjoitti:
Eikö narsistillakin ole silti persoona? Ehkäpä hiukan kenkunlainen mutta siltikin persoona, ehkä parikin hehhehe..
Täs kylälkin on tollasia..minua ei sinun linkkisi kiinnosta
tyhmä olet jazu kirjoitti:
minua ei sinun linkkisi kiinnosta
Emmä tyhmä ole, mullon vaa vähän tylsää. Mut mä meen pihalle, jos se helpottas. Mukavaa päivää. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=97RjuC9YeXg- kuinka tunnistaa nar
tinka_tiger kirjoitti:
Täs kylälkin on tollasia.. kuinka tunnistaa nar kirjoitti:
Joo kyllä. Tarkkaan kun rupee miettimään, niin narsistejahan me ollaan yks jos toinenkin. Jonkun asteisia. Tietysti tiukat kriteerit pitäs täyttyä, koska narsistia on niin helppoa esittääkin. On vaan kauheen laskelmoiva ja kalsa. Ylentää vähän itteensä ja naureskelee toisille. Äkkiäkös toi uppoo lukijaan.
Oon mä lueskellu narsismista jonku verran. Mutten kai koskaan ole ihan tyylipuhtaan, ehdan narsistin kanssa ollut lähemmin tekemisissä. Siis irl. Niin et oisin päässy lähteeksi tai innoittajaksi. Palstaa ei lasketa mukaan.tinka_tiger kirjoitti:
Joo kyllä. Tarkkaan kun rupee miettimään, niin narsistejahan me ollaan yks jos toinenkin. Jonkun asteisia. Tietysti tiukat kriteerit pitäs täyttyä, koska narsistia on niin helppoa esittääkin. On vaan kauheen laskelmoiva ja kalsa. Ylentää vähän itteensä ja naureskelee toisille. Äkkiäkös toi uppoo lukijaan.
Oon mä lueskellu narsismista jonku verran. Mutten kai koskaan ole ihan tyylipuhtaan, ehdan narsistin kanssa ollut lähemmin tekemisissä. Siis irl. Niin et oisin päässy lähteeksi tai innoittajaksi. Palstaa ei lasketa mukaan.Juu eihän sitä voi toisesta sanoa etttä on narsisti, ennenkuin tuntee sen ihmisen oikeesti ja silloinkin en kykenisi tekemään sitä diagnoosia.
Vain harva ammattilainenkaankään kykenee narsistin tunnistaa, olen niin kyllästynyt tuohon narsisti ja narsisti juttuihin että. Voihan henkilö olla muuten vaan vaikee henkilö tai persoona ja ei se ole silti narsisti.
Mutta toi pete oli aika hyvä, en sitä kunnolla enään muista, hyvin joo gentsu tuli sen kanssa toimeen sen muistan.
Ehkä joku tulee toimeen paremmin jos luulee että kirjoittaja on mies kuin nainen.weawery kirjoitti:
Juu eihän sitä voi toisesta sanoa etttä on narsisti, ennenkuin tuntee sen ihmisen oikeesti ja silloinkin en kykenisi tekemään sitä diagnoosia.
Vain harva ammattilainenkaankään kykenee narsistin tunnistaa, olen niin kyllästynyt tuohon narsisti ja narsisti juttuihin että. Voihan henkilö olla muuten vaan vaikee henkilö tai persoona ja ei se ole silti narsisti.
Mutta toi pete oli aika hyvä, en sitä kunnolla enään muista, hyvin joo gentsu tuli sen kanssa toimeen sen muistan.
Ehkä joku tulee toimeen paremmin jos luulee että kirjoittaja on mies kuin nainen.Niimpä. Moniin ns. luokituksiin tosiaan saa mahtumaan aina jonkun tietämänsä ihmisen. Vähän kun lääkärikirjaa selaamalla löytyy kaikki mahdolliset vaivat. Nii se Pete. Se on semmonen totta ja taruakin tapaus. :-D
- tahti_sade
Ensinnäkin on kyseenalaista arvioida ihmisten älykkyyttä yhden osa-alueen mukaan, toisekseen älykkö voi olla sosiaalinen älykkö, joka ei halua kroonisesti keskustella jostain puisevasta aiheesta tiedoistaan huolimatta.
- frost-free
No jos sinä Gentsu lasket älykkyydeksi tai taiteeksi vittuilun niin kai me sitten annamme sen tittelin sinulle, ole hyvä *ojentaa vittuilupokaalin*, happy now? Ainiin sulle ei vittuilla, aikuiselle miehelle joo niinhän se olikin, en sano mitään menen pois.Heippa, ainiin sekin on lapsellista, en sano mitään, olen hiljaa.Joopa hei keksin leikin, esitetään kaikki ettei palstaa ole olemassa ja aletaan mykiksi.Joo olipas tuokin nyt nössösti sanottu...
*vaikenee suuntaasi*
- kentsu.Älykääpio
frostiekin voisi ottaa tilaisuudesta VAARIN
ja e´JEESUS-TEIPPIÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386