Pien vinkki!

LadyLadyLady

Haluatteko tietää missä vois tavata kunnollisen ja kiltin naapurin tytön? Jonkun jonka maailmaan mahtuu muutakin kuin bilettäminen ja shoppailu?

LENKKIPOLULTA TAI KOIRAPUISTOSTA!

Koira ainakin kertoo vastuuntunnosta.

13

542

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfqwerty_M85

Mitenkähän lenkkipolulla lähestyisi..?

Tutun koiraa olin taannoin ulkoiluttamassa ja tosin hyvinhän siellä koirapuistossa tyttöjen kanssa juttuun pääsi, mutta kun se koiran omistaminen on yksi pahin turn-off. Kivoja ovat silloin tällöin, mutta itse en ainakaan sellaista kämppääni halua, joten jatko vaikuttaisi vähän hankalalta, jos jonkun kanssa alkaisi synkata.

• Anti-prinssi

Hankin siis koiran sitä varten että saan naisen iskettyä?
      Onko se sinusta vastuuntuntoista?

Mitenkäs lenkkipolulla hikisenä sydämen tykyttäessä ja jonkun naapurn tytön pyrähtäessä tuhatta ja sataa ohi oikein hänet siitä isket?

Kuulostaa naisen unelmoinnilta että se ihana komea sporttinen ja spontaani mies tuosta vain tulisi vastaan ja pysäyttäisi. Nainen itse hädin tuskin hymyilee tai katsoo ketään silmiin lenkkipolulla tietysti itse, mutta jospa se prinssi saapuisi...............................

Pyöräillessä on tullut kyllä mieleen joskus että jonkun niistä neitokaisista jotka tapittaa voisi hyvinkin iskeä. Eikun jarrut pohjaan ulinalla ja sitten siinä esittämään kahvikutsua...tosi kätevää.

Ehkä herkkupalojen, purulelun ja kepin kanssa meno koirapuistoon ilman koiraa olisi se ratkaisu tällaiselle "kunnollinen", fiksu ja suht kiltihkö naapurin mies joka ei juo ja välitä autoilla yms. rehvasteluista.

• m27w

Nokun nyt puhutaan lenkkipolulla iskemisestä niin vastatkaa nyt palstan naislukijat mitä tekisit jos ohijuostessani yhtäkkiä pysähtyisin hikisenä iskemään sua lenkkipolulta.

Innostuisiko juttelemaan vai kaivaisitko käsiveskasta kättä pidempää ja alkaisit kirkua apua seksuaalisen ahdistelun pelossa?

Miten mä voin tunnistaa että sa kaipaisit siellä lenkillä ollessas seuraa ja että sä olet sinkku?

• Anti-prinssi

Esimerkkinä eräs naine jota yritin lähestyä erään kerran keväällä.

Hän katsoi puoliksi ihmetellen kun pysähdyin ja tervehdin. Kommentoin millainen sää oli ja sitten kerroin nähneeni hänet muutaman kerran lenkillä ja kiinnostaisko lähteä kahville istumaan.

Hän sanoi "no en mä nyt taida lähteä" pään jo kääntyäessä poispäin... ja alkoi ottamaan askelia pois.

On pari muutakin vastaavaa kokemusta, joten tuota on luvassa jos meinaatte lenkkipolulta iskeä.

• nainen23v.

ensinäkin en halua että minua isketään kun olen hikinen ja naama punaisena. todennäköisesti ärtyisin, kun minun juoksutahtini rikotaan. jos mies olisi joku törkeän komea ja hymyilisi valloittavasti, hän saisi kaiken anteeksi. mutta tällaiset miehet eivät joudu iskemään naisia eli FAIL

• en voisi..
        Anti-prinssi kirjoitti:

Esimerkkinä eräs naine jota yritin lähestyä erään kerran keväällä.

Hän katsoi puoliksi ihmetellen kun pysähdyin ja tervehdin. Kommentoin millainen sää oli ja sitten kerroin nähneeni hänet muutaman kerran lenkillä ja kiinnostaisko lähteä kahville istumaan.

Hän sanoi "no en mä nyt taida lähteä" pään jo kääntyäessä poispäin... ja alkoi ottamaan askelia pois.

On pari muutakin vastaavaa kokemusta, joten tuota on luvassa jos meinaatte lenkkipolulta iskeä.

on se aika iljettävää olla hirveessä hiessä, tukka liisterinä ja saada treffikutsu, en minäkään lähtisi koskaan. Sama koskee myös kuntosaleja, naama punaisena siellä ensin ähisee ja siitäkö treffeille.. ei takuulla, vaikka itse mister maailma kysyis.

• taklaaja

Niii,eipä kai sitä voi muuta kuin juosta vastaan ja taklata kunnolla nainen metikköön..:D
      Pahoitella ja pyytää kahville:D

• ........

kokeiles minuun tuota, lepyttelyyn tarvitaan useampi kahvi :D

• kiinnostaa taas

kertokaa kokemuksianne luonnossa iskemisestä ja jatkoista?!

• .........

No täällä ei lenkillä pahemmin näy miehiä. Tai jos näkyykin, niin ovat vaimon kanssa sauvakävelemässä samanlaiset tuulipuvut päällä. Olis oikeesti mukava, jos joskus joku samanikäinen tulis juttelemaan.

Koirapuistossa kerran törmäsin kivan oloiseen mieheen ja meillä oli saman rotuiset koiratkin. Harmi vaan meidän urokset aloitti tappelun ja se tutustuminen jäi siihen. Tämä mies jäi kuitenkin kaihertamaan mieltä, sillä siinä oli jotain kiinnostavaa.

• Lenkkeilijämies

Ei voi pysähtyä lenkillä ollessa naisille juttelemaan, ettei syke laske.

• <3<3<3

Mut jos saisin sun sykkees nousuun ;)

• superuuvelo

Tuo koirapuisto kuulostaa aika potentiaaliselta, siellä kun liikutaan kävelyvauhdilla ja koirista voi keksiä jotain aloitusta.
      En tosin viitsi laiskana eläimenpitäjänä alkaa rääkkäämään jotain koiraa saadakseni naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5990
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3446
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2641
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2129
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1252
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1095
    Aihe