Nettitreffi-ilmoituksissa varsin moni mies ilmoittaa että hänellä on urheilullinen vartalo, vaikka totuus lienee monessa tapauksessa se että ko. miehen vartalo on hoikka tai normaali.
Minkälainen on mielestäsi urheilullinen vartalo?
Kyllähän esimerkiksi maratoonari on urheilullinen, mutta mielestäni maratoonarin vartalo on hoikka, kuulantyöntäjä taas on pyöreä.
Itse olen 185 pitkä ja painan 80 kiloa, vartaloni on jonkinverran lihaksikas ja jäntevä sekä vahva ja omassa profiilissa olen ilmoittanut olevani hoikka.
Minkälainen on urheilullinen vartalo?
20
2585
Vastaukset
- kaikki tiedämme
kyllä me jokainen tiedetään millainen on urheilullinen vartalo, mutta kenellä sellainen on, on taas eri asia....Omasta mielestään varmaan useimmat tälläisen vartalon omaavat...
Sinulla on ihannemitat mieheksi. Olet varmasti oikein komea ja urheilullinen, sekä hoikkakin ilmoittamiesi mittojen perusteella. Niin. 100m sprintterillä, kuulantyöntäjällä ja maratoonarilla on kaikilla varmasti "urheilullinen vartalo", mutta kaikilla silti täysin erilainen. Näistä varmaan se 100m pinkojan kroppa on lähinnä sitä mitä Suoli24:n treffipalstalla tarkoitetaan "urheilullisella", eli sixpäkki ja kanuunankuulahartiat.
Ja jengihän liiottelee noissa profiileissa itseään ihan surutta. Miehet laittavat mielellään itselleen "urheilullisen" kropan, naiset sitten taas laittavat "normaalin" jos ovat hieman ylipainoisia, ja "pyöreä" mikäli ovat selkeästi liikalihavia.- 50+.
Joo kyllä sitä mielellään laitetaan että on 'normaali' vartalo, itsekin (naisena) laitoin niin proofiiliin aikoinaan vaikka vatta hiukan pömpöttääkin, mutta olen normaalipainoinen.
Joskus tapasin miehen jolla oli se normaalivartalo, laittoi jopa valokuvan (ehkä 10v vanha, tai kuvaa oli käsitelty), kun oli eka treffit, autossaan, huvitti kun sen vatta ei meinannut mahtua penkin ja ratin väliin :D
No nyt on seukattu uuden 'normaalivartaloisen' kanssa, komia kupu on silläkin, itsellä oli sellainen kahdeksannella kuulla kun aikoinaan olin raskaana. Mutta muuten menee hyvin, pitäähän sitä hiukan valehdella profiilissaan että edes joku vastaisi.
- käpy_
Kakkosnelonen lankku, vatsa lommolla.....napa selkärangassa kiinni.
- lädet etoo
Sanoo michelin-poju jolla laardit aaltoilee eikä ole nähnyt varpaitaan kuin viimeksi lapsena.
- käpy_
lädet etoo kirjoitti:
Sanoo michelin-poju jolla laardit aaltoilee eikä ole nähnyt varpaitaan kuin viimeksi lapsena.
Väärin, en ole michelin-poju tyyliä. 183 / 75, mutta en lankkukaan, sitä
paitsi kunhan lohkaisin, ei niin tosissaan...............
- hoikka et ole
Urheilullinen vartalo on sellainen jossa ei ole näkyvästi rasvaa. Mainitsemasi maratoonarin vartalo on juuri tällainen eli urheilullinen. Kyyläntyöntelijöiden pallomahoissa ei ole mitään urheilullisuutta.
- jipjoo
Olen joskus kysynyt mieheltä joka sanoi omaavansa urheilullisen vartalon, että mitä hän tällä tarkoittaa, oli mitoikseen maininnut 180cm ja 95kg eikä sen kummin ilmoituksensa mukaan liikkunut. HÄn vastasi että kroppa jossa voi hyvin ja jolla harjoittaa säännöllisesti liikuntaa (3krt / viikko).
Toinen herra ihmetteli että miksi hän ei pitkänä ja urheilullisena miehenä kelpaa - pitkä mies kyllä oli mutta elintaso tai kaljan kittaaminen näkyi jo hyvin selkeesti ja kaukaa - vyötärön seudulla. Kysyin häneltä että mikä liikunta tekee hänestä urheilullisen. Mies, noin 40v, tähän pokkana vastaa että :"hän on pelannut kaksikymmentävuotiaana sm-liigassa lätkää" - tivasin mieheltä että : "niin niin mutta mitä sinä teet tänäpäivänä jotta koe olevasi urheilullinen" - vastaus: en juuri mitään.
Tässä vain muutama selitys siitä miksi moni mies ilmoittaa olevansa urheilullisen vartalon omaavia herroja.
Minusta urheilullinen vartalo eroaa tavallisesta vartalosta rasva% -ja lihasmassan määrän suhteen. Minä en koe pitkänmatkan juoksijavartaloa urheilulliseksi se on vain laiha ... ja silti pidän maratoonareita - siis ihan kilpatasolla, kova kuntoisina henkilöinä. - komeakamu
Urheilullinen vartalo on jäntevä/ lihaksikas ja rasvaprosentti suht alhaalla.
Mielestäni 185/80 ei ole hoikka vaan normaali tai urheilullinen - ..............
Urheilullinen mies ei missään nimessä saa olla liian laiha!! Kropan suhteet pitää olla kunnossa eli ei saa olla tikkujalkoja tai naisellisia pieniä käsiä noin niinkuin esimerkkinä...sellaistakin kun on nähty!! Ei se ,että harrastaa liikuntaa tee ihmisestä kropaltaan vielä urheilullista...Näin se vaan on!
- kotikuntoilija
itsellä pituus 188cm ja paino 89kg, sen verran kotitreeniä olen tehnyt että sixpäk näkyy himmeästi ja että rinnat ovat kiinteät eikä roiku eli ei ole miestissejä. olkapäihin hieman on saatu pyöreää muotoa. profiiliin olen merkannut hoikka.
ei vaan riitä itsetunto laittamaan siihen sitä urheilullista ku nainen sit treffeillä tietysti olettaa näkevänsä jonku kehonrakentajan- Shelovesyou
Olisit nyt laittanut edes että normaali : ).
Yli 30-vuotiaalta urheilulliselta mieheltä odottaisin, että hän harrastaa liikuntaa, ei ole vararenkaita vaan kiinteä vatsa ja muutenkin timmi vartalo (voi siis johtua elintavoistakin osaksi) ja hyvät welintavat näkyvär terveytenä, ryhtinä ja elinvoimaisuutena
- 8+9
Minusta 'urheilullinen' = lihaksikas. Onhan maratoonarikin urheilullinen mutta ei sillä tavalla kuin itse urheilullisen ymmärtäisin.
Ruumiinrakenteissa kuuluisi mielestäni olla vaihtoehtoina mieluummin ektomorfi, endomorfi ja mesomorfi; ne kertoisivat enemmän kuin nykyiset vaihtoehdot. Itselleni ektomorfit ovat kauhistus, en voi sietää laihoja miehiä. Itse olen mesomorfi.- näinseon
Onhan maratoonarikin urheilullinen tosin se ei näy päällepäin. yleensä ne on kuivia korppuja, laihoja, ei missään lihaksia.
Vrt pikamatkojen ja pitkien matkojen juoksijoita. kyllä on pikamatkojen kavereilla pinkeät pakarat ja reidet, nam! ;)
Urheilullinen vartalo NÄKYY, eli on treenattu lihaksia; käsivarsia, rinta- ja jalkalihaksia, ja vatsalihaksia.
Kuulantyöntäjillä ei välttämättä ole urheilullinen vartalo, toki niissäkin näkee pienimahaisia eikä kauheita mörssäreitä.
- 185/82
Et kyllä hoikka ole. Itse olen 185/82 enkä kutsuisi itseäni hoikaksi, vaan normaaliksi tai urheilulliseksi. Maratoneja olen juossut, mutta ei se minusta hoikkaa tee.
Jos olet siinä määrin jäntevä, että lihakset (esim. vatsalihakset) erottuvat, voit mielestäni kutsua itseäsi urheilulliseksi. - onko epäselvää?
millainen oli spartalaisen vartalo? entä mitä kuvitelits mikä o urheilluu. paini? yleisuhreilu, uinti? niin katso niistä sm tason vaikka..en mä autoilijoiden vartaloa enkä mäkihyppääjienkään pitäs kovin urheilullisena mutt ratsastajien jo kai...
- sportti body :D
Maraton, kuulantyöntö, sumopaini, shakki ja tractor pulling ovat urheilulajeja muiden joukossa ;) Siitä vaan valitsemaan mieleisensä miesvartalo.
- ................
Samaa mieltä edellisten kaa, urheilullinen vartalo ei ainakaan ole liian laiha! Sopivasti painoa pitää löytyä_ ei siis läskiä_ vaan painoa urheilullisella ihmisellä.
Mulle tulee hoikasta miehestä mielleyhtymä hernekeppiin.... ei kiva. - Reality bites
Urheilullinen vartalo tarkoittaa, että rasvaprosentti on alhaalla ja lihasmassa korkea. Urheilullista vartaloa ei ole henkilöllä joka harrastaa esim. golfia ja lenkkeilee tai käy kuntosalilla satunnaisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894