Mitkä ihmeen pullossa kasvaneet ressukat täällä oikein valittavat? Amin sitä ja tuo tätä ja valivalivali kun ei itse saa.
Jos ihmisellä on mukava luonne tai tai kiva ulkonäkö tai reilusti rahaa tai mainetta tai älyä tai sitten kaikkia näitä, hän TOTTA KAI kelpaa useammille potentiaalisille kumppaneille kuin semmoinen, jolla ei ole kehumista luonteessa, ulkonäössä, lompakossa, maineen laadussa tai älyssä tai näiden yhdistelmässä. Toiset nyt voivat valita isommasta joukosta kuin toiset - ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä tai valittamista.
Nuo lyhenteillä pelleilyt saisivat myös jo jäädä. Sen sijaan, että kutsuu itseään mukamas ylpeästi ATM:ksi, voi kutsua itseään rehellisesti mieheksi, jonka luonne ja muut avut eivät kiinnosta naisia. Siltä pohjalta luulisi olevan tyhmemmänkin jampan helppo ymmärtää, että kehno ei kelpaa, mutta paremmat viedään käsistä, ja valittaminen on siis ihan turhaa suunpieksäntää.
Yrittäkää myös ymmärtää se, että naiset eivät ole vääränlaisia (eivät miehetkään ole). Kannattaa tarkastella hetki niitä kiinnostavia naisia ja tehdä johtopäätöksen kelpaamisestaan sen sijaan, että tapittaa päivästä toiseen niitä ei-kiinnostavia naisia ja valittaa, etteivät nämä ole kiinnostavia. Sen johtopäätöksen soisi muuten kaikkien kannalta olevan tämä: jos ei kelpaa, mutta haluaa kelvata, muuttaa omatoimisesti itseään siihen suuntaan, että kelpaa. Jollei pysty muuttumaan, tyytyy sitten valittamatta siihen, minkä ansaitsee.
Lopettakaa valittaminen ja tasohömpötys
58
219
Vastaukset
- plebeiji111
"jos ei kelpaa, mutta haluaa kelvata, muuttaa omatoimisesti itseään siihen suuntaan, että kelpaa. Jollei pysty muuttumaan, tyytyy sitten valittamatta siihen, minkä ansaitsee."
Niinpä. Jotkut ehkä ajattelee niin, että jos ei homma itsellä toimi, pilataan ilo muiltakin. - Femakot hilluu taas
Halveksuttavaa miesvihaa tässä ketjussa.
- keskitason nainen
Ehei, kyse ei todellakaan ole miesvihasta, vaan siitä, että moni mies on niin laiska ja saamaton eikä tee mitään sen eteen, että kelpaisi paremmin naisille. Sen sijaan tällaiset laiskurit siirtävät syyn sinkkuuteensa naisille: on muka naisten syy että he ovat ikuisesti sinkkuja.
Kiitän onneani siitä, että vanhempani ovat kannustaneet minua ja veljeäni opiskelemaan ja yrittämään päästä elämässä eteenpäin. Sillä tavoin olen pienestä pitäen oppinut, että jokainen meistä on itse vastuussa elämästään ja jos jotain haluat, niin sen myös saat, kunhan olet valmis tekemään todella paljon töitä sen eteen.
On aika surullista, jos ihminen ei tajua, että hän itse pystyy tekemään asioita päästäkseen elämässään haluamaansa suuntaan. Minullakin elämässä on tapahtunut tosi ikäviä asioita, mutta aina on niistä päässyt yli ja joskus on pitänyt mennä tavoitetta kohti mutkien kautta.
Jos nyt miettii sinkkumiehen tai -naisen asioita, niin onhan sitä paljon, millä voi parantaa omaa "markkina-arvoaan". Kaikki ei tosiaankaan ole rahasta kiinni. Voi kuntoilla ja esimerkiksi sivistää itseään lukemalla lehtiä & kirjoja kirjastossa. Vaatevarastoaankin voi päivittää esim. kirppiksiltä saa uudet farkut vitosella. Töitäkin saattaisi löytyä paremmin, kun alkaisi tietoisesti kehittämään itseään monipuolisesti. Työväenopistossa tai iltalukiossa voi lukea vaikka jotain uutta kieltä tai parannella vanhaa kielitaitoa.
Hirmu usein eniten kiirettä valittavat ihmiset ovat niitä, jotka tuijottavat monta tuntia päivässä telkkaria tai ovat koneella tuntitolkulla. Sellaisella ihmisellä ei ole "aikaa" irrottaa päivästä tuntia esimerkiksi siihen, että lähtisi kävelemään ja parin viikon kävelytreenien jälkeen alkaisi juosta osan matkasta niin, että kunnon taas kasvaessa lopulta jaksaisi juosta koko lenkin. Yleensä fyysinen treeni parantaa mielialaa sekä stressinsietokykyä. Harvemmin muuten paljon liikkuvat onkaan mitään himokiukuttelijoita:) - wtg4aterstgsrg
keskitason nainen kirjoitti:
Ehei, kyse ei todellakaan ole miesvihasta, vaan siitä, että moni mies on niin laiska ja saamaton eikä tee mitään sen eteen, että kelpaisi paremmin naisille. Sen sijaan tällaiset laiskurit siirtävät syyn sinkkuuteensa naisille: on muka naisten syy että he ovat ikuisesti sinkkuja.
Kiitän onneani siitä, että vanhempani ovat kannustaneet minua ja veljeäni opiskelemaan ja yrittämään päästä elämässä eteenpäin. Sillä tavoin olen pienestä pitäen oppinut, että jokainen meistä on itse vastuussa elämästään ja jos jotain haluat, niin sen myös saat, kunhan olet valmis tekemään todella paljon töitä sen eteen.
On aika surullista, jos ihminen ei tajua, että hän itse pystyy tekemään asioita päästäkseen elämässään haluamaansa suuntaan. Minullakin elämässä on tapahtunut tosi ikäviä asioita, mutta aina on niistä päässyt yli ja joskus on pitänyt mennä tavoitetta kohti mutkien kautta.
Jos nyt miettii sinkkumiehen tai -naisen asioita, niin onhan sitä paljon, millä voi parantaa omaa "markkina-arvoaan". Kaikki ei tosiaankaan ole rahasta kiinni. Voi kuntoilla ja esimerkiksi sivistää itseään lukemalla lehtiä & kirjoja kirjastossa. Vaatevarastoaankin voi päivittää esim. kirppiksiltä saa uudet farkut vitosella. Töitäkin saattaisi löytyä paremmin, kun alkaisi tietoisesti kehittämään itseään monipuolisesti. Työväenopistossa tai iltalukiossa voi lukea vaikka jotain uutta kieltä tai parannella vanhaa kielitaitoa.
Hirmu usein eniten kiirettä valittavat ihmiset ovat niitä, jotka tuijottavat monta tuntia päivässä telkkaria tai ovat koneella tuntitolkulla. Sellaisella ihmisellä ei ole "aikaa" irrottaa päivästä tuntia esimerkiksi siihen, että lähtisi kävelemään ja parin viikon kävelytreenien jälkeen alkaisi juosta osan matkasta niin, että kunnon taas kasvaessa lopulta jaksaisi juosta koko lenkin. Yleensä fyysinen treeni parantaa mielialaa sekä stressinsietokykyä. Harvemmin muuten paljon liikkuvat onkaan mitään himokiukuttelijoita:)"moni mies on niin laiska ja saamaton"
Miesvihaaja!!! Sun olis pitänyt kirjoittaa "jotkut miehet ovat niin laiskoja ja saamattomia". - Naisten logiikkaa
wtg4aterstgsrg kirjoitti:
"moni mies on niin laiska ja saamaton"
Miesvihaaja!!! Sun olis pitänyt kirjoittaa "jotkut miehet ovat niin laiskoja ja saamattomia"."moni mies on niin laiska ja saamaton eikä tee mitään sen eteen, että kelpaisi paremmin naisille."
Entä mitä moni nainen tekee kelvatakseen, muuta kuin istuu leveällä takapuolellaan ja juo makeaa siideriä? Miksi miehen on oltava se, joka ponnistelee, tekee uhrauksia ja muuttuu, mutta naiset kelpaavat omina itsenään? - suihku ja parturi
keskitason nainen kirjoitti:
Hirmu usein eniten kiirettä valittavat ihmiset ovat niitä, jotka tuijottavat monta tuntia päivässä telkkaria tai ovat koneella tuntitolkulla. Sellaisella ihmisellä ei ole "aikaa" irrottaa päivästä tuntia esimerkiksi siihen, että lähtisi kävelemään ja parin viikon kävelytreenien jälkeen alkaisi juosta osan matkasta niin, että kunnon taas kasvaessa lopulta jaksaisi juosta koko lenkin. Yleensä fyysinen treeni parantaa mielialaa sekä stressinsietokykyä. Harvemmin muuten paljon liikkuvat onkaan mitään himokiukuttelijoita:)"Kaikki ei tosiaankaan ole rahasta kiinni. Voi kuntoilla ja esimerkiksi sivistää itseään lukemalla lehtiä & kirjoja kirjastossa. Vaatevarastoaankin voi päivittää esim. kirppiksiltä saa uudet farkut vitosella."
Vaan ei näillä ohjeilla naisia saada. Ketään naista ei esimerkiksi voi vähempää kiinnostaa, mitä kirjoja mies on lukenut ja montako. Sama juttu vaatteiden suhteen, voi käydä ostamassa uudet rytkyt vaikka viikoittain ja silti ei kelpaa, jos mies on ATM.
Nämä on näitä samoja huuhaa-juttuja, kuin käy suihkussa ja kampaa tukka ja vedä puhdas paita päälle, niin saat tyttöystävän. - wgsrt4ygsgt4yg
Naisten logiikkaa kirjoitti:
"moni mies on niin laiska ja saamaton eikä tee mitään sen eteen, että kelpaisi paremmin naisille."
Entä mitä moni nainen tekee kelvatakseen, muuta kuin istuu leveällä takapuolellaan ja juo makeaa siideriä? Miksi miehen on oltava se, joka ponnistelee, tekee uhrauksia ja muuttuu, mutta naiset kelpaavat omina itsenään?Naiset ovat tajunneet, että kun heillä on pillu niin se riittää useimmille miehille.
- tegastgast
wgsrt4ygsgt4yg kirjoitti:
Naiset ovat tajunneet, että kun heillä on pillu niin se riittää useimmille miehille.
"*****" --- "p-i-l-l-u"
outoa että sukupuolielimestä ei saa puhua omalla nimellään. - nmbjkjk
"moni mies on niin laiska ja saamaton eikä tee mitään sen eteen, että kelpaisi paremmin naisille."
Entä mitä moni nainen tekee kelvatakseen, muuta kuin istuu leveällä takapuolellaan ja juo makeaa siideriä? Miksi miehen on oltava se, joka ponnistelee, tekee uhrauksia ja muuttuu, mutta naiset kelpaavat omina itsenään?Miksi naisen pitäisi kelpuuttaa mies, jonka mielestä naiset jotka eivät häntä kelpuuta (eli kaikki naiset) ovat läskejä siiderinlatkijoita? Minä en juo siideriä, tai alkoholia muutenkaan, enkä makaa sohvalla aamusta iltaan, mutten silti kelpuuta miestä jolla on ikävä asenne eikä mitään tarjottavaa. Ja tarjottavalla tarkoitan mukavaa ja avointa luonnetta, siis sellaista ihmistä jonka kanssa viihtyisin.
Jos miehestä näkee jo valmiiksi, että hän on katkeroitunut naistenvihaaja niin ei sellaista kyllä jaksa katsella. Hän on jo valmiiksi päättänyt että JOS hän ei kelpaa niin vika on naisessa koska mä olen loistoyksilö. - tuutikkinenkin
Entä mitä moni nainen tekee kelvatakseen, muuta kuin istuu leveällä takapuolellaan ja juo makeaa siideriä? Miksi miehen on oltava se, joka ponnistelee, tekee uhrauksia ja muuttuu, mutta naiset kelpaavat omina itsenään?Ei täällä naiset loputtomasti ruikutakaan kelpaamattomuuttaan ja syyllistä siitä miehiä. Joko siis naiset kelpaavat miehille leveine perseineen, tekevät asialle jotain jos huomaavat etteivät kelpaa tai sitten tyytyvät kelpaamattomuuteensa valittamatta ja syyttämättä siitä miehiä.
- rahvastelija
tegastgast kirjoitti:
"*****" --- "p-i-l-l-u"
outoa että sukupuolielimestä ei saa puhua omalla nimellään.Tuota vulgääriä ilmaisua et löydä lääkärikirjasta.
- realismus
suihku ja parturi kirjoitti:
"Kaikki ei tosiaankaan ole rahasta kiinni. Voi kuntoilla ja esimerkiksi sivistää itseään lukemalla lehtiä & kirjoja kirjastossa. Vaatevarastoaankin voi päivittää esim. kirppiksiltä saa uudet farkut vitosella."
Vaan ei näillä ohjeilla naisia saada. Ketään naista ei esimerkiksi voi vähempää kiinnostaa, mitä kirjoja mies on lukenut ja montako. Sama juttu vaatteiden suhteen, voi käydä ostamassa uudet rytkyt vaikka viikoittain ja silti ei kelpaa, jos mies on ATM.
Nämä on näitä samoja huuhaa-juttuja, kuin käy suihkussa ja kampaa tukka ja vedä puhdas paita päälle, niin saat tyttöystävän.Tjaa, olin juuri sokkotreffeillä, ja mies tiesi mikä on Bayreuth, suuri plussa ja sovimme seuraavasta tapaamisesta.
- hgfdhhysd
nmbjkjk kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi kelpuuttaa mies, jonka mielestä naiset jotka eivät häntä kelpuuta (eli kaikki naiset) ovat läskejä siiderinlatkijoita? Minä en juo siideriä, tai alkoholia muutenkaan, enkä makaa sohvalla aamusta iltaan, mutten silti kelpuuta miestä jolla on ikävä asenne eikä mitään tarjottavaa. Ja tarjottavalla tarkoitan mukavaa ja avointa luonnetta, siis sellaista ihmistä jonka kanssa viihtyisin.
Jos miehestä näkee jo valmiiksi, että hän on katkeroitunut naistenvihaaja niin ei sellaista kyllä jaksa katsella. Hän on jo valmiiksi päättänyt että JOS hän ei kelpaa niin vika on naisessa koska mä olen loistoyksilö."Jos miehestä näkee jo valmiiksi, että hän on katkeroitunut naistenvihaaja niin ei sellaista kyllä jaksa katsella."
Tuota ei näe kenestäkään ihmisestä valmiiksi. Tutustukaa naiset miehiin pintaa syvemmältä, älkääkä vain luulko.
- dhfkdfgd
"Ketään naista ei esimerkiksi voi vähempää kiinnostaa, mitä kirjoja mies on lukenut ja montako. Sama juttu vaatteiden suhteen, voi käydä ostamassa uudet rytkyt vaikka viikoittain ja silti ei kelpaa, jos mies on ATM."
ATM=ATM? Mitä mies on, muodostuu kokonaisuudesta. Joitakin naisia luetut kirjat kiinnostavat. "Panoeinokin" on lukenut kirjoja.- Niinpä taas
Naisia ei kiinnosta miehen kultturellisuus ja lukeneisuus kuin kivana plussana. Ne ovat status, varallisuus ja munan koko, jotka ratkaisevat sen kelpuutetaanko mies suhteeseen.
Esimerkkinä: Todella lukenut mies, jolla on pieni kulli vs. vähän yksinkertainen, mutta isomunainen mies. Kumpi saa helpommin naisen?
- just jooo
Blaa blaa blaa. Naisia kyllä riittä ja vapainakin, mutta pitäisi ottaa mummo pullaa leipomaan. Jos et teini-iässä ole lähtenyt niiden naisten kanssa olemaan jotka silloin olisivat olleet saatavilla ja jos sitten siihen vielä parikymppisyytesekin on mennyt hankalissa oloissa ja/tai vähissä rahoissa niin sen jälkeen meidän oloissamme pitäisikin ottaa se mummo jos ylipäätänsä naisen haluaisi. No jos ei sitten tähän mummon naisekseen ottamiseen ole mies edes riittävän parisuhde/seksi kokenut(mitä taasen naisemme ovat aina hyvinkin) niin on mies on vielä turn-offkin tällaisille naisille joiden kanssa hänellä ei ole muutenkaan mitään yhteistä.
Niin että revi viisastelija tästä. Eihän tämä tällainen asetelma miehelle ajan saatossa muuta kuin pahenee, vai mitä- >>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ruikuti ruikuti ruikuti! Itsekin sanoit olleesi haluton sitoutumaan nuorempana jolloin kysyntää vielä ehkä olisi ollut, syytä ihan itseäsi jos olet nyt vasta liian myöhään herännyt etkä enää itse kelpaa. Tuollaisten olisi syytä olla kiitollinen siitä että kelpaavat edes niille vanhemmille naisille jos kelpaavat. Typeryyttä valittaa muille omista tyhmistä valinnoistaan.
- Fiksu mies
Jaa, no keskiverto tavalliset tallukat ja tollukat yleensä sopivat suuremmalle osalle.
Ongelmia tuottaa se että jos poikkeat noista keskiverto-ominaisuuksista ja keskivertoisuuksista tavalla joka ei ole ns. hyväksyttyä.
Siinä voi joutua sitten itteään muuttamaan sellaiseksi jollaisena ei tunne olevan oma itsensä.
"Jollei pysty muuttumaan, tyytyy sitten valittamatta siihen, minkä ansaitsee. "
Tämä ajattelu on pikkaisen paskaa.
Käytännössä tämä luo sellaisen ongelman jossa tuo keskiverto enemmistö määrittelee lähes kaikkien vähemmistön yksilöiden tavan sopeutua.
Se on juuri sellaista "tämä on luonnonlaki" jne. tyyppistä propagandaa jossa kritiikkiä miten vaikka parinvalinta tehdään ei voida esittää etttei vain se enemmistö hermostu.
Yksilön kannatla takia toki valittaminen ei välttämättä auta, mutta mitä haittaa siitä toisaalta on esimerkiksi sinulle?
Millainen inisijä sinä olet jos toisten ininä heidän todellisesta ongelmasta häiritsee sinua?
Suurin ongelma on se että ns. hyvät ominaisuudet voidaan nähdä parinvalinnassa täysin turhina ja paskoina ominaisuuksina joten puheet "paremmuudesta" voidaan unohtaa.
Samoin katsomalla nykyistä parisuhdekulttuuria jossa pettämiset, jättämiset, marinat ovat vähän yhtä yleistä kuin viikottainen likapyykinpesu niin kannattaisi ehkä miettiä että ehkä itse kullakin olisi aihetta sekä valittaa että pikkaisen miettiä yleisesti toimintapoja?
Mutta sä vaikutat siltä porukalta joka lähti taluttamaan ekaa juutalaista polttouuniin heti kuin vain vilkaistiin sun suuntaan. ja jos olit juutalainen itse niin suorastaan juoksit sinne polttouuniin koska valittaahan ei saa. - blaa blaa blaaa
Ongelma on se että jätettyjä ja jo kelpaamattomaksi lässähtäneitä naisia on niin perkeleesti ja sellainen pitäsisi sitten sinkkumiehen ottaa, mutta kun ei sellaisesta enää mihinkään elämän naiseksi edes olisi. Lisäksi kun kaikki naisemme ovat aina kuitenkin paljon parisuhde/seksi-kokeneita jo hyvin nuoresta niin heitä vähemmän näissä asioissa kokenut mies on kaiken lisäksi vielä turn-offkin heille.
- 9475oal<ra
No ole sitten ilman.
- just joooo
9475oal<ra kirjoitti:
No ole sitten ilman.
No jos minunua henkilökohtaisesti tarkoitat niin ei minun silti tarvitse ilman naista olla vaikka en olekkaan näitä aasialaisia naisia itselleni hamuamassa. En ole muuten kertaakaan missään Thaimaassa edes käynyt.
Balttiasta olen kyllä ihan tässä viimeaikoina hakenut sellaista jotain 40 leskinaista itselleni. Tarvitsen nyt sikäläisen naisen muutenkin kuin vain pelkäksi naisseurakseni.
Turha muuten kuvitella että balttiasta noin vain joku kaunotarnainen on saatavissa, vaikka siellä ammattilaisnaisia paljon paremmin saatavilla onkin, mutta nämä ovat ihan eri juttu. Balttiassa ei ole amatöörinaisia juuri lainkaan niinkuin meillä on vaikka kuinka paljon ja nimenomaan jo kaiken nuoruuden kauneutensa menettäneitä ja jo nussijoilleen kelpaamattomiksi käyneitä amatöörinaisia. - Maanteiden kunkku
just joooo kirjoitti:
No jos minunua henkilökohtaisesti tarkoitat niin ei minun silti tarvitse ilman naista olla vaikka en olekkaan näitä aasialaisia naisia itselleni hamuamassa. En ole muuten kertaakaan missään Thaimaassa edes käynyt.
Balttiasta olen kyllä ihan tässä viimeaikoina hakenut sellaista jotain 40 leskinaista itselleni. Tarvitsen nyt sikäläisen naisen muutenkin kuin vain pelkäksi naisseurakseni.
Turha muuten kuvitella että balttiasta noin vain joku kaunotarnainen on saatavissa, vaikka siellä ammattilaisnaisia paljon paremmin saatavilla onkin, mutta nämä ovat ihan eri juttu. Balttiassa ei ole amatöörinaisia juuri lainkaan niinkuin meillä on vaikka kuinka paljon ja nimenomaan jo kaiken nuoruuden kauneutensa menettäneitä ja jo nussijoilleen kelpaamattomiksi käyneitä amatöörinaisia."Balttiassa ei ole amatöörinaisia juuri lainkaan "
Väität että kaikki huoria Baltiassa? - nmjhgffdddd
Maanteiden kunkku kirjoitti:
"Balttiassa ei ole amatöörinaisia juuri lainkaan "
Väität että kaikki huoria Baltiassa?Kyllä sen tiedät mitä amatöörinaisilla tarkoitan. Amatöörinaiset ovat siis sellaisia naisa jotka pyörivät eri miesten nussittavina niin kauan kuin he näiden miesten nussiviksi kelpaavat. Usein näillä amatöörinaislla on jokunen lapsikin joillekkin näistä miehistä joiden nussittavan he ovat aikansa pyörineet , tällöin näitä naisa sanotaan yksinhuoltajiksi tai yh-naisiksi.
Minä jo tuossa viittasinkin naisiin joilta on mies kuollut. Tällaisia naisia sanotaan leskinaisiksi. Heilläkin on yleensä lapsia sen miehen kanssa joka heiltä kuollut on. Tälliset naiset siis eivät ole sen paremmin huoria kuin amatöörinaisiakaan, vaikkakin saattavat hakea itsellen miestä.
Amatöörinainen on siis jossain mielessä kuin huora , mutta toisaalta taasen amatöörinainen on paljon erilainenkin kuin huora. Amatöörinainen ei siis ikinä ota maksua mieheltä, eikä toisaalta myöskään maksa itse miehelle siitä kun nussii miehen kanssa.
- Iikisinkku 30v
Onko kukaan valittajista kuullut koskaan epämukavuusalueelle astumisesta? Yksi pieni muutos tuskin muuttaa mitään niin radikaalisti, että naisia alkaisi olla tungokseksi asti, mutta pienistä puroista kasvaa iso virta. Pitää vaan jaksaa astua mukavuusalueen ulkopuolelle riittävän usein ja mukautua muun maailman menoon.
On turha valittaa ja marista, että naiset ovat vääränlaisia. Yhtälailla ne naiset voisivat marista, että nuo marisijat ovat vääränlaisia. Keskivertotallaaja on keskivertotallaaja juuri siksi, että hän sopeutuu ymäröivään maailmaan. Se, että astuu ulos omalta mukavuusalueeltaan ja kokeilee oppia ympäröivän maailman tapoja, vaikka ne kuinka vaikuttaisivat järjettömiltä, on pois omana itsenä olemisesta korkeintaan hetken.
Siinä vaiheessa, kun tuntuu, että tämä ei ole enää minua, ei kuitenkaan saisi palata vanhaan oppimatta kokemuksestaan mitään, vaan pitäisi miettiä, mikä uudessa kokemuksessa on sellaista, joka mahtuisi omaankin maailmaan.
Tuollaisia pieniä askeleita kun jaksaa ottaa riittävän usein, niin niitä tuloksiakin alkaa tulla.
Esimerkiksi se salille eksynyt narukäsi ei välttämättä saa heti naista vain siksi, että hankki lihaksia, mutta jos ajatus siitä, että onnistui muuttamaan habitustaan, voisi antaa riittävästi intoa ottaa seuraava askel, mikä se sitten itse kunkin kohdalla onkaan. Ja seuraava, ja seuraava, kunnes puhutaankin jo ihan uudesta ihmisestä, joka on kehittynyt versio siitä alkuperäisestä.
Puhun kokemuksesta....- Ohoppas
"Yhtälailla ne naiset voisivat marista, että nuo marisijat ovat vääränlaisia. "
Hehän marisevatkin. Sitten jättävät tai pettävät. Tai sitten marisevat hieman lisää.
"Puhun kokemuksesta.... "
Mutta olet silti ikisinkku? Paljonpa on sinun "kokemuksesta" sitten hyöltyä ja näistä "pienillä askeleilla eteenpäin" tyyppisestä psyykkaamisesta.
Ainut asia joka minut pelastaa on se että minulla on pikkaisen vallinnanvaraa ollut suht normaalina muutoin miehenä mutta en ole ihan se filmaattisimman näköinen joten se karsii aika paljon naisia pois. Varsinkaan niitä jotka eivät ole tuhteja matamia tai tylsiä taviksia joilla ei ole omia ajatuksia koska vaina vain "sopeutuvat" kaikkeen.
Ehkä sinä tahdot hukkua sinne massaan ja olla kuten muut ihan vain että saisit suhteen. Minä esimerkiksi en.
Se on itsensä myymistä tietynlaista huoraamista. - shiny smile
Ohoppas kirjoitti:
"Yhtälailla ne naiset voisivat marista, että nuo marisijat ovat vääränlaisia. "
Hehän marisevatkin. Sitten jättävät tai pettävät. Tai sitten marisevat hieman lisää.
"Puhun kokemuksesta.... "
Mutta olet silti ikisinkku? Paljonpa on sinun "kokemuksesta" sitten hyöltyä ja näistä "pienillä askeleilla eteenpäin" tyyppisestä psyykkaamisesta.
Ainut asia joka minut pelastaa on se että minulla on pikkaisen vallinnanvaraa ollut suht normaalina muutoin miehenä mutta en ole ihan se filmaattisimman näköinen joten se karsii aika paljon naisia pois. Varsinkaan niitä jotka eivät ole tuhteja matamia tai tylsiä taviksia joilla ei ole omia ajatuksia koska vaina vain "sopeutuvat" kaikkeen.
Ehkä sinä tahdot hukkua sinne massaan ja olla kuten muut ihan vain että saisit suhteen. Minä esimerkiksi en.
Se on itsensä myymistä tietynlaista huoraamista.Oletko ajatellut, että sillä itsensä kehittämisellä kasvattaa myös itsetuntoa ja muutenkin tekee omasta elämästään mielenkiintoisempaa? Siinä sivussa saattaa itsensä kasvattamisen ja kehittämisen ohessa löytää myös kiinnostavia ihmisiä ystäväksi, lenkkikaveriksi, deittikumppaniksi tai jopa seurustelukumppaniksi.
Sinä itse sanot olevasi tavallinen normaali mies, mutta sinulle ei kelpaa ylipainoiset naiset tai mielikuvituksettomat tavalliset naiset. Ehkä siis kannattaa jatkaa sitä itsensä kehittämistä siihen suuntaan, että tosiaan saat sellaisen naisen, jota etsit. Joskus kyse on vain siitä, että etsit valtavirrasta poikkeavaa naista, jolloin sellaisen löytämisen todennäköisyys on vaikeampaa kuin tavisnaisen löytäminen, sehän on selvä!
Jos ihminen haluaa olla tavallinen ihminen eikä hänellä ole suuria tavoitteita elämältä, niin mitä hemmetin huoraamista se silloin on? On paljon tavallisia miehiä ja naisia, jotka pariutuvat samankaltaisten ihmisten kanssa. Edelleenkin: jos haluat tasokkaampaa naista etkä nykyisellään sellaisia saa, niin ehkä sitten kannattaisi miettiä, että mitä osa-alueita ulkonäössä, sivistyksessä, käytöstavoissa tms. voisi parantaa, jotta se tuottaisi halutun lopputuloksen. - Ohoppas
shiny smile kirjoitti:
Oletko ajatellut, että sillä itsensä kehittämisellä kasvattaa myös itsetuntoa ja muutenkin tekee omasta elämästään mielenkiintoisempaa? Siinä sivussa saattaa itsensä kasvattamisen ja kehittämisen ohessa löytää myös kiinnostavia ihmisiä ystäväksi, lenkkikaveriksi, deittikumppaniksi tai jopa seurustelukumppaniksi.
Sinä itse sanot olevasi tavallinen normaali mies, mutta sinulle ei kelpaa ylipainoiset naiset tai mielikuvituksettomat tavalliset naiset. Ehkä siis kannattaa jatkaa sitä itsensä kehittämistä siihen suuntaan, että tosiaan saat sellaisen naisen, jota etsit. Joskus kyse on vain siitä, että etsit valtavirrasta poikkeavaa naista, jolloin sellaisen löytämisen todennäköisyys on vaikeampaa kuin tavisnaisen löytäminen, sehän on selvä!
Jos ihminen haluaa olla tavallinen ihminen eikä hänellä ole suuria tavoitteita elämältä, niin mitä hemmetin huoraamista se silloin on? On paljon tavallisia miehiä ja naisia, jotka pariutuvat samankaltaisten ihmisten kanssa. Edelleenkin: jos haluat tasokkaampaa naista etkä nykyisellään sellaisia saa, niin ehkä sitten kannattaisi miettiä, että mitä osa-alueita ulkonäössä, sivistyksessä, käytöstavoissa tms. voisi parantaa, jotta se tuottaisi halutun lopputuloksen.Tässä taas esimerkki nykyisestä hölynpölystä.
Mitä itsensä "kehittämistä" se on jos muuttaa itsensä keskiverrommaksi ja alkaa tehdä samoja asioita kuin muut?
Mikä ihmeen itsetunto se sellainen on?
Tavisnainen kelpaa hyvin kunhan ei ole pyöreä pallukka ja omaa jotain omiakin ajatuksia.
"Jos ihminen haluaa olla tavallinen ihminen eikä hänellä ole suuria tavoitteita elämältä, niin mitä hemmetin huoraamista se silloin on? "
No se on huoraamista jos ihminen väkisin muuttaa itseään tavallisiksi ja puhuu siitä vielä jonakin kasvamisena ja kehittymisenä kuten sinä teet?
"Edelleenkin: jos haluat tasokkaampaa naista etkä nykyisellään sellaisia saa, niin ehkä sitten kannattaisi miettiä, että mitä osa-alueita ulkonäössä, sivistyksessä, käytöstavoissa tms. voisi parantaa, jotta se tuottaisi halutun lopputuloksen."
Minulle kelpaa kyllä ns. keskivertonainen jolla on valtavirrasta poikkeavaa persoonaa. Täällä se on vain harvinaista koska ainut persoona mitä heillä on, on jotain selfhelp kirjoista opeteltua "näin kasvat ja kehityt samanlaiseksi kuin muut" höpönlöpöä.
Toinen vaihtoehto on että nainen on narahtanut tukevuuteensa eikä tee itselleen mitään, mutta miehistä mairsemiseen ja mieheille ladattaviin odotuksiin on kyllä aikaa.
Jos olen näin varma itsestäni ja asiastani niin mitä ihmetteä teen minkään keksityn asian kuten "itsetunnon" parantamisella?
Elämäni on ihan tarpeeksi mielenkiintoinen, se on eri asia kokeeko naiset noin keskimäärin sen mielenkiintoiseksi ja miten sitä kannattaa muuttaa...ettei ala myymään itseään ja alkamaan orjaksi toisten odotuksille.
Ne toisten ja massan odotukset eivät välttämättä ole niitä "hyviä" ja "oikeita" asioita.
"ulkonäössä, sivistyksessä, käytöstavoissa "
Mistäs kuvittelet että niissä on mitään "parannettavaa?
Ehkä käyttäydyn täydellisesti, sivistykseni on laaja ja ulkonäköni on trimmattu kuntoon.
Pitääkö tuntea ittensä huonoksi ja yrittää vain "parantaa" itteään jotakin kohti jota toiset odottaa ja jotka kuvittelee että mitä on olla se "täydellinen"?
Mtä muuta se on kuin huoraamista? - gagagugu
Ohoppas kirjoitti:
Tässä taas esimerkki nykyisestä hölynpölystä.
Mitä itsensä "kehittämistä" se on jos muuttaa itsensä keskiverrommaksi ja alkaa tehdä samoja asioita kuin muut?
Tavisnainen kelpaa hyvin kunhan ei ole pyöreä pallukka ja omaa jotain omiakin ajatuksia.
"Jos ihminen haluaa olla tavallinen ihminen eikä hänellä ole suuria tavoitteita elämältä, niin mitä hemmetin huoraamista se silloin on? "
No se on huoraamista jos ihminen väkisin muuttaa itseään tavallisiksi ja puhuu siitä vielä jonakin kasvamisena ja kehittymisenä kuten sinä teet?
"Edelleenkin: jos haluat tasokkaampaa naista etkä nykyisellään sellaisia saa, niin ehkä sitten kannattaisi miettiä, että mitä osa-alueita ulkonäössä, sivistyksessä, käytöstavoissa tms. voisi parantaa, jotta se tuottaisi halutun lopputuloksen."
Minulle kelpaa kyllä ns. keskivertonainen jolla on valtavirrasta poikkeavaa persoonaa. Täällä se on vain harvinaista koska ainut persoona mitä heillä on, on jotain selfhelp kirjoista opeteltua "näin kasvat ja kehityt samanlaiseksi kuin muut" höpönlöpöä.
Toinen vaihtoehto on että nainen on narahtanut tukevuuteensa eikä tee itselleen mitään, mutta miehistä mairsemiseen ja mieheille ladattaviin odotuksiin on kyllä aikaa.
Jos olen näin varma itsestäni ja asiastani niin mitä ihmetteä teen minkään keksityn asian kuten "itsetunnon" parantamisella?
Elämäni on ihan tarpeeksi mielenkiintoinen, se on eri asia kokeeko naiset noin keskimäärin sen mielenkiintoiseksi ja miten sitä kannattaa muuttaa...ettei ala myymään itseään ja alkamaan orjaksi toisten odotuksille.
Ne toisten ja massan odotukset eivät välttämättä ole niitä "hyviä" ja "oikeita" asioita.
Ehkä käyttäydyn täydellisesti, sivistykseni on laaja ja ulkonäköni on trimmattu kuntoon.
Pitääkö tuntea ittensä huonoksi ja yrittää vain "parantaa" itteään jotakin kohti jota toiset odottaa ja jotka kuvittelee että mitä on olla se "täydellinen"?
Mtä muuta se on kuin huoraamista?Jos käyttäydyt "taydellisesti" (mitä se edes on?), sivistyksesi on laaja jne., voit olla niin erilläsi suuresta osasta ihmisiä, että teidän välillänne ei vuorovaikutus toimi. Naisen hurmaamisessa ja kavereiden löytämisessäkin on kuitenkin tärkeää tietyn yhteyden löytäminen. Tiettyjä puolia itsessään voi olla hyvä tuoda esille tietyllä hetkellä ja jotkut puolet jättää piiloon. Sun mielestä tämä voi olla pepusta, mutta saattaa tuoda lähemmäksi muita ihmisiä. Mun mielestä ihan sosiaalisesti järkevää käytöstä.
- yjkwm.,sm
Ohoppas kirjoitti:
Tässä taas esimerkki nykyisestä hölynpölystä.
Mtä muuta se on kuin huoraamista?Et ymmärtänyt viestiäni lainkaan. Jos olet jo täydelinen ulkonäöltäsi, sivistykseltäsi ja käytöstavoiltasi, niin onkohan se vain sinun oma mielipiteesi? Jos olet oikeasti fiksu, sosiaalisilta taidoiltasi hyvä, osaat puhua aiheesta kuin aiheesta, olet vähintäänkin normaalin näköinen, osaat kohdella naista hyvin jne, niin saat naisen helposti. Ainakin silloin sinulla on mahdollisuus treffailla isoa joukkoa naisia, joista luulisi löytyvän se oikea.
En sanonut viestissäni, että sinun pitäisi yrittää muuttaa itseäsi keskivertomiehen kaltaiseksi. Totesin vain, että suurin osa meistä ihmisistä on keskivertoihmisiä ja se heille suotakoon. Jos treffailet 100 naista, niin eiköhän ainakin se 50 ole heistä ihan tavallisia ulkonäön, koulutuksen, työuran, käytöksen ja älyn suhteen.
Jos omasta mielestäsi sinussa ei ole mitään parannettavaa, vaan olet täysin tyytyväinen elämääsi, niin eihän herranen aika sun tarvitse silloin tehdä yhtään mitään!!! Sitten vaan olet ja elät kuten tähän saakkakin. Kyse on sinkkupalstasta ja alkuperäisestä aiheesta, jossa kehoitetaan miettimään sitä, että jos on sinkkuna vasten tahtoaan, niin voisiko lopettaa naisten syyllistämisen ja yrittää miettiä realistisesti, että kannattaisiko ihan oman itsensä takia tehdä jotakin, joka saattaisi tuottaa tulosta myös parisuhdemarkkinoilla. - Ohoppas
gagagugu kirjoitti:
Jos käyttäydyt "taydellisesti" (mitä se edes on?), sivistyksesi on laaja jne., voit olla niin erilläsi suuresta osasta ihmisiä, että teidän välillänne ei vuorovaikutus toimi. Naisen hurmaamisessa ja kavereiden löytämisessäkin on kuitenkin tärkeää tietyn yhteyden löytäminen. Tiettyjä puolia itsessään voi olla hyvä tuoda esille tietyllä hetkellä ja jotkut puolet jättää piiloon. Sun mielestä tämä voi olla pepusta, mutta saattaa tuoda lähemmäksi muita ihmisiä. Mun mielestä ihan sosiaalisesti järkevää käytöstä.
Yritin lähinnä sanoa että esimerkiksi kohtelias käytös ja naisen iskemis käytös ovat kaksi eri asiaa.
Käytös voi olal täydellistä muttei sillä naisia isketä.
Ajatus siitä että ihmisen tulisi "parantaa itseään" tai parantaa iskemistaitojaan löytääkseen kumppaniin on pitemmällä tähtäimellä kestämätön ajatus.
Se on new age ajattelua yhdistettynä nykyaikaiseen kestävän kehityksen teemaan jossa ihminen kasvaa koko ikänsä ja saavuttaa koko ajan "paremman itsensä".
Se jo alustavasti on ajatuksena on sellainen että olet huono nyt kun et muille kelpaa tai ole muista poikkeava joten muutu, paranna sekä kehitä (eli huoraa) itseäsi ja ominaisuuksiasi kuten toiset haluavat niin voit löytää onnen.
Jossakin se raja tulee vastaan ja se on kestämätöntä ajatellen ihmisen itsensä arvostamista koska vertailukohtana on aina toisten hyväksyntä.
Minun vuorovaikutukseni yleensä toimii ihmisten ja naisten kanssa. en vain osaa viehättää naisia ulkomuodon enkä luontaisen käytöksen perusteella seksuaalisesti. En vetoa niihin massoihin eikä massat vetoa minuun.
Haastan käsityksen että muuttumalla osaksi tuota massaa ihminen kehittyisi yhtään miksikään muuksi kuin luopuisi itsestään. - Ohoppas
yjkwm.,sm kirjoitti:
Et ymmärtänyt viestiäni lainkaan. Jos olet jo täydelinen ulkonäöltäsi, sivistykseltäsi ja käytöstavoiltasi, niin onkohan se vain sinun oma mielipiteesi? Jos olet oikeasti fiksu, sosiaalisilta taidoiltasi hyvä, osaat puhua aiheesta kuin aiheesta, olet vähintäänkin normaalin näköinen, osaat kohdella naista hyvin jne, niin saat naisen helposti. Ainakin silloin sinulla on mahdollisuus treffailla isoa joukkoa naisia, joista luulisi löytyvän se oikea.
En sanonut viestissäni, että sinun pitäisi yrittää muuttaa itseäsi keskivertomiehen kaltaiseksi. Totesin vain, että suurin osa meistä ihmisistä on keskivertoihmisiä ja se heille suotakoon. Jos treffailet 100 naista, niin eiköhän ainakin se 50 ole heistä ihan tavallisia ulkonäön, koulutuksen, työuran, käytöksen ja älyn suhteen.
Jos omasta mielestäsi sinussa ei ole mitään parannettavaa, vaan olet täysin tyytyväinen elämääsi, niin eihän herranen aika sun tarvitse silloin tehdä yhtään mitään!!! Sitten vaan olet ja elät kuten tähän saakkakin. Kyse on sinkkupalstasta ja alkuperäisestä aiheesta, jossa kehoitetaan miettimään sitä, että jos on sinkkuna vasten tahtoaan, niin voisiko lopettaa naisten syyllistämisen ja yrittää miettiä realistisesti, että kannattaisiko ihan oman itsensä takia tehdä jotakin, joka saattaisi tuottaa tulosta myös parisuhdemarkkinoilla."Jos olet oikeasti fiksu, sosiaalisilta taidoiltasi hyvä, osaat puhua aiheesta kuin aiheesta, olet vähintäänkin normaalin näköinen, osaat kohdella naista hyvin jne, niin saat naisen helposti. Ainakin silloin sinulla on mahdollisuus treffailla isoa joukkoa naisia, joista luulisi löytyvän se oikea."
"voisiko lopettaa naisten syyllistämisen ja yrittää miettiä realistisesti, että kannattaisiko ihan oman itsensä takia tehdä jotakin, joka saattaisi tuottaa tulosta myös parisuhdemarkkinoilla. "
Koska näiden välillä on selkeä ristiriita.
Olen sosiaalisilta taidoiltani ihan hyvää tasoa, tosin sosiaaliset piirini ovat nykyään pienet. Olen fiksu ja nimenomaan puhua lähes mistä tahansa.
Se mikä sitten on "normaalin näköinen" onki toinen juttu. Itse en ainakaan pidemmälle omaa ulkonäköä voi muuttaa tai sitä parantaa.
Pelkkä naisen hyvin kohtelu ei myöskään riitä.
Minä ainakin puolustan ihmisten oikeutta valittaa vallassa olevia trendejä yms. vastaan. Ei enemmistö ole aina oikeassa.
"Jos treffailet 100 naista, niin eiköhän ainakin se 50 ole heistä ihan tavallisia ulkonäön, koulutuksen, työuran, käytöksen ja älyn suhteen."
Mistäköhän sitä löytäisi sen sata naista jotka tuosta vain lähtevät treffeille?
Puhumattakan että heillä olsii oikeasti persoonaa eikä vain tavallisia keskivertomielipiteitä joka asiata valmiina sopeutumaan kaikkiin keskivertotoivomuksiin jasiihen mitä enemmistö odottaa? - gagagugu
Ohoppas kirjoitti:
Yritin lähinnä sanoa että esimerkiksi kohtelias käytös ja naisen iskemis käytös ovat kaksi eri asiaa.
Käytös voi olal täydellistä muttei sillä naisia isketä.
Ajatus siitä että ihmisen tulisi "parantaa itseään" tai parantaa iskemistaitojaan löytääkseen kumppaniin on pitemmällä tähtäimellä kestämätön ajatus.
Se on new age ajattelua yhdistettynä nykyaikaiseen kestävän kehityksen teemaan jossa ihminen kasvaa koko ikänsä ja saavuttaa koko ajan "paremman itsensä".
Se jo alustavasti on ajatuksena on sellainen että olet huono nyt kun et muille kelpaa tai ole muista poikkeava joten muutu, paranna sekä kehitä (eli huoraa) itseäsi ja ominaisuuksiasi kuten toiset haluavat niin voit löytää onnen.
Jossakin se raja tulee vastaan ja se on kestämätöntä ajatellen ihmisen itsensä arvostamista koska vertailukohtana on aina toisten hyväksyntä.
Minun vuorovaikutukseni yleensä toimii ihmisten ja naisten kanssa. en vain osaa viehättää naisia ulkomuodon enkä luontaisen käytöksen perusteella seksuaalisesti. En vetoa niihin massoihin eikä massat vetoa minuun.
Haastan käsityksen että muuttumalla osaksi tuota massaa ihminen kehittyisi yhtään miksikään muuksi kuin luopuisi itsestään.Itse en ole sitä mieltä, että olisi jotenkin huono ihminen jos on sinkkuna. Mutta, jos käytöksellä oppii vetoamaan seksuaalisesti, sekin on tietynlaista ymmärrystä ja "osaamista".
Jos haluaa naisen kanssa seksiä, pitää joko löytää ne naiset, joihin omanlainen persoona ja käytös vetoaa, tai sitten viehättää "massaa" enemmän. En tiedä onko se mitään kehitystä sinänsä, mutta ihmisellä on ikävä toisen luo, niin kuin laulussa sanotaan. - Ohoppas
gagagugu kirjoitti:
Itse en ole sitä mieltä, että olisi jotenkin huono ihminen jos on sinkkuna. Mutta, jos käytöksellä oppii vetoamaan seksuaalisesti, sekin on tietynlaista ymmärrystä ja "osaamista".
Jos haluaa naisen kanssa seksiä, pitää joko löytää ne naiset, joihin omanlainen persoona ja käytös vetoaa, tai sitten viehättää "massaa" enemmän. En tiedä onko se mitään kehitystä sinänsä, mutta ihmisellä on ikävä toisen luo, niin kuin laulussa sanotaan.Kysympä ihan huvikseni että kiinnostaisiko sinua kumppanina ihminen joka kiinnostuu sinusta vain sen takia koska omaat ymmärrystä ja osaamista miten vedota ja tehdä vaikutus häneen seksuaalisesti?
Jos hän pitäisi tätä suurenakin saavutuksena ja henkisenä kasvuna sekä kehittymisenä yleisesti niin mitä mieltä olisit tällaisesta ihmisestä?
"Jos haluaa naisen kanssa seksiä, pitää joko löytää ne naiset, joihin omanlainen persoona ja käytös vetoaa, tai sitten viehättää "massaa" enemmän. En tiedä onko se mitään kehitystä sinänsä, mutta ihmisellä on ikävä toisen luo, niin kuin laulussa sanotaan. "
Tässä oli jo rehellisempää tekstiä.
Hyvin usein kysymys on myönnyttelystä ja sovinnaisuudesta vallalla oleviin NORMEIHIN sekä vertailtaessa muden ehdokkaiden ominaisuuksiin joita odotetaan vastapuolelta eikä niinkään siitä että toista arvioitaisiin hyvänä tai itselle sopivana.
Tietysti osa miehistä nyt on valmis syömään vaikak sontaa kunhan saa seksiä. - gagagugu
Ohoppas kirjoitti:
Kysympä ihan huvikseni että kiinnostaisiko sinua kumppanina ihminen joka kiinnostuu sinusta vain sen takia koska omaat ymmärrystä ja osaamista miten vedota ja tehdä vaikutus häneen seksuaalisesti?
Jos hän pitäisi tätä suurenakin saavutuksena ja henkisenä kasvuna sekä kehittymisenä yleisesti niin mitä mieltä olisit tällaisesta ihmisestä?
"Jos haluaa naisen kanssa seksiä, pitää joko löytää ne naiset, joihin omanlainen persoona ja käytös vetoaa, tai sitten viehättää "massaa" enemmän. En tiedä onko se mitään kehitystä sinänsä, mutta ihmisellä on ikävä toisen luo, niin kuin laulussa sanotaan. "
Hyvin usein kysymys on myönnyttelystä ja sovinnaisuudesta vallalla oleviin NORMEIHIN sekä vertailtaessa muden ehdokkaiden ominaisuuksiin joita odotetaan vastapuolelta eikä niinkään siitä että toista arvioitaisiin hyvänä tai itselle sopivana.
Tietysti osa miehistä nyt on valmis syömään vaikak sontaa kunhan saa seksiä." kiinnostaisiko sinua kumppanina ihminen joka kiinnostuu sinusta vain sen takia koska omaat ymmärrystä ja osaamista miten vedota ja tehdä vaikutus häneen seksuaalisesti?"
Ei. Kyllä siinä muutakin vaadittaisiin. Enkä edes väitä että olen seksuaalisen vaikuttamisen ekspertti.
"Hyvin usein kysymys on myönnyttelystä ja sovinnaisuudesta vallalla oleviin NORMEIHIN sekä vertailtaessa muden ehdokkaiden ominaisuuksiin joita odotetaan vastapuolelta eikä niinkään siitä että toista arvioitaisiin hyvänä tai itselle sopivana."
Kyllä. Omassa persoonassani on joitakin vähän erikoisia piirteitä, kuten aika musta/kärjekäs huumori, mieltymys puhua vähän arkipäiväistä erikoisemmista asioista jne., joten olen saanut miettiä haenko niitä harvempia naisia, jotka ymmärtävät juuri minua, vai teenkö myönnytyksiä. Eli pidänkö joskus vaikkapa turpani kiinni, tai muotoilenko sanottavani toisin.
Jos on normista poikkeava persoona, ja haluaisi toisen samantyyppisen, pitää tehdä joko myönnytyksiä tai elää pitkään yksinäistä elämää. Itse en ole niin vahva ihminen, että pitäisin tiukasti kiinni ihanteistani naisen luontaisen sopivuuden suhteen. - Ikisinkku 30v
Ohoppas kirjoitti:
Kysympä ihan huvikseni että kiinnostaisiko sinua kumppanina ihminen joka kiinnostuu sinusta vain sen takia koska omaat ymmärrystä ja osaamista miten vedota ja tehdä vaikutus häneen seksuaalisesti?
Tietysti osa miehistä nyt on valmis syömään vaikak sontaa kunhan saa seksiä.Kuulostat Ohoppas epäilyttävästi minulta, tietyllä tavalla. Sinäkin kirjoitat ihan samantasoista "filosofista moskaa" kuin väitit minun kirjoittavan, vähän erilaista vaan.Erona on se, että sinussa ei mielestäsi ole mitään vikaa, kun taas minusta kaikessa on kehittämisen varaa, minussa itsessänikin.
Kuvittele, että joudut maahan, jossa sinulla ei ole yhteistä kieltä kenenkään kanssa. Tiedät, että osaisit tehdä paljonkin auttaaksesi sikäläisiä ihmisiä ja voisit siten ansaita elantosi tai matkan takaisin kotiin, mutta sitä varten sinun olisi pakko opetella kommunikoimaan sikäläisten kanssa. Alistuisitko nälkäkuolemaan ja syyttäisit paikallisia haluttomuudesta opetella sinun kieltäsi, vai opettelisitko itse heidän kieltään päästäksesi eteenpäin? - Ohoppas
Ikisinkku 30v kirjoitti:
Kuulostat Ohoppas epäilyttävästi minulta, tietyllä tavalla. Sinäkin kirjoitat ihan samantasoista "filosofista moskaa" kuin väitit minun kirjoittavan, vähän erilaista vaan.Erona on se, että sinussa ei mielestäsi ole mitään vikaa, kun taas minusta kaikessa on kehittämisen varaa, minussa itsessänikin.
Kuvittele, että joudut maahan, jossa sinulla ei ole yhteistä kieltä kenenkään kanssa. Tiedät, että osaisit tehdä paljonkin auttaaksesi sikäläisiä ihmisiä ja voisit siten ansaita elantosi tai matkan takaisin kotiin, mutta sitä varten sinun olisi pakko opetella kommunikoimaan sikäläisten kanssa. Alistuisitko nälkäkuolemaan ja syyttäisit paikallisia haluttomuudesta opetella sinun kieltäsi, vai opettelisitko itse heidän kieltään päästäksesi eteenpäin?"Sinäkin kirjoitat ihan samantasoista "filosofista moskaa" kuin väitit minun kirjoittavan, vähän erilaista vaan"
Maassa maan tavalla. Yritän tässä ketjussa sopeutua keskusteluun ja kirjoittaa omaa filosofista moskaani kun kaikki muutkin kirjoittavat.
"Alistuisitko nälkäkuolemaan ja syyttäisit paikallisia haluttomuudesta opetella sinun kieltäsi, vai opettelisitko itse heidän kieltään päästäksesi eteenpäin? "
Aika ontuva vertaus.
Kielen opettelu ei ole sama kuin se miten johonkin tehdään vaikutus tai ollaanko samanlaisia.
Jos tuo sama kansa toivoisi että sinut ympärileikattaisiin ja kielesi venytettäisiin kuten hekin tekevät ja naisena silvottaisiin sukupuolielimet niin etkö valittaisi asiasta vai ottaisitko sen vain ihan normaalina muutoksena vastaan?
Syy minkä takia en pidä filosofisesta moskakeskustelusta on se että se on hyvin kaukana todellisuduesta ja on vaikea saada ihmiset ymmärtämään että ihmisillä on erilaiset rajat jo omasta luonnollisesta puolesta mitä he voivat muuttaa ja mitä eivät.
Jos tuossa tapauksessa missä puhut niin sinun olisi hyvin vaikea opetella tuota kieltä niin jatkaisitko sitä loputtomasti vai odottaisitko ehkä kohtuullisesti että sinun ymmärrettäisiin noiden ihmisten tasolta olevan vaikea oppimaan kieltä ja löytävän ehkä jotakin jossa saat elantosi ilman sitä kielen oppimista?
Ehkä osa osaisi opetella muutaman sanan sinunkin kieltäsi?
Sanonpahan vain että yksipuolinen yksilön orjuuttaminen enemmistön toiveiden varaan ja siihen että mistään ei saa valittaa on juuri se tapa millä ihmiset pidetään tavanomaisina tylsinä auktoriteetteja pelkäävinä tallukoina kuten Suomessa on tapana.
Ei omia mielipiteitä on vain kansan ääni jota kaikki seuraa. - Ohoppas
Ohoppas kirjoitti:
"Sinäkin kirjoitat ihan samantasoista "filosofista moskaa" kuin väitit minun kirjoittavan, vähän erilaista vaan"
Maassa maan tavalla. Yritän tässä ketjussa sopeutua keskusteluun ja kirjoittaa omaa filosofista moskaani kun kaikki muutkin kirjoittavat.
"Alistuisitko nälkäkuolemaan ja syyttäisit paikallisia haluttomuudesta opetella sinun kieltäsi, vai opettelisitko itse heidän kieltään päästäksesi eteenpäin? "
Aika ontuva vertaus.
Kielen opettelu ei ole sama kuin se miten johonkin tehdään vaikutus tai ollaanko samanlaisia.
Jos tuo sama kansa toivoisi että sinut ympärileikattaisiin ja kielesi venytettäisiin kuten hekin tekevät ja naisena silvottaisiin sukupuolielimet niin etkö valittaisi asiasta vai ottaisitko sen vain ihan normaalina muutoksena vastaan?
Syy minkä takia en pidä filosofisesta moskakeskustelusta on se että se on hyvin kaukana todellisuduesta ja on vaikea saada ihmiset ymmärtämään että ihmisillä on erilaiset rajat jo omasta luonnollisesta puolesta mitä he voivat muuttaa ja mitä eivät.
Jos tuossa tapauksessa missä puhut niin sinun olisi hyvin vaikea opetella tuota kieltä niin jatkaisitko sitä loputtomasti vai odottaisitko ehkä kohtuullisesti että sinun ymmärrettäisiin noiden ihmisten tasolta olevan vaikea oppimaan kieltä ja löytävän ehkä jotakin jossa saat elantosi ilman sitä kielen oppimista?
Sanonpahan vain että yksipuolinen yksilön orjuuttaminen enemmistön toiveiden varaan ja siihen että mistään ei saa valittaa on juuri se tapa millä ihmiset pidetään tavanomaisina tylsinä auktoriteetteja pelkäävinä tallukoina kuten Suomessa on tapana.
Ei omia mielipiteitä on vain kansan ääni jota kaikki seuraa.Mutta tämä tästä aiheesta. Yhdelle elämälle tarpeeksi filosofista pohdintaa.
Pointti on se että jos antaa aina periksi ja on todellakin valmis aina muuttaman itseään toisten mielen mukaan eikä koskaan saisi mistään valittaa mitä toiset odottaa, niin miksi edes elää sinuna?
Sinun oma persoona häviää osaksi muiden yhteistä muurahaiskekomaista yhteistä zombie-psyykettä.
Pahimmassa tapauksessa huomaat että se vastapuoli ei edes halua itselleen tehdä mitään, mutta odottaa että sinä tulet vastaan enemmän kuin puoliväliin, vain sen takia kun olet mies. - Ikisinkku 30v
Ohoppas kirjoitti:
"Sinäkin kirjoitat ihan samantasoista "filosofista moskaa" kuin väitit minun kirjoittavan, vähän erilaista vaan"
Aika ontuva vertaus.
Ei omia mielipiteitä on vain kansan ääni jota kaikki seuraa.Minä harrastan filosofista moskaa vain silloin kun siitä on hyötyä. Sinun kuvaamasi filosofia ei vienyt minua mihinkään, nykyinen omani puolestaan vie koko ajan. Se, että olen toistaiseksi ikisinkku, ei tarkoita, etteikö minulla olisi yhtään mitään menneillään.
Olenko orjuutettu ja tylsä auktoriteetteja pelkäävä tallukka, jos haluan oppia tulemaan toimeen "kansan" kanssa? Tiedän, että kansaa ei voi muuttaa, mutta tiedän, että voin oppia ymmärtämään sitä riittävästi saavuttaaakseni sen, mitä haluan. Tiedän myös, että "kansan kielen" oppiminen ei ole minulta pois, mutta se voi olla jopa ainoa keino saavuttaa se, mitä haluan. - Ohoppas
Ikisinkku 30v kirjoitti:
Minä harrastan filosofista moskaa vain silloin kun siitä on hyötyä. Sinun kuvaamasi filosofia ei vienyt minua mihinkään, nykyinen omani puolestaan vie koko ajan. Se, että olen toistaiseksi ikisinkku, ei tarkoita, etteikö minulla olisi yhtään mitään menneillään.
Olenko orjuutettu ja tylsä auktoriteetteja pelkäävä tallukka, jos haluan oppia tulemaan toimeen "kansan" kanssa? Tiedän, että kansaa ei voi muuttaa, mutta tiedän, että voin oppia ymmärtämään sitä riittävästi saavuttaaakseni sen, mitä haluan. Tiedän myös, että "kansan kielen" oppiminen ei ole minulta pois, mutta se voi olla jopa ainoa keino saavuttaa se, mitä haluan.Eihän minun mielipiteetllä ole väliä jos uskot asiaasi ja se vie sinua mielestäsi eteenpäin. Olisin vain varovainen saarnaamaan sitä uskoa muille jos todisteet puuttuvat.
Tällöin tuo moskasi on lähinnä placeboa eli lumetta ja häivettä ilman todellisuuspohjaa.
Otet hyvin pitkälle orjuutettu jos alat tanssimaan samaa tahtia kuin muutkin samoissa kansantanssiasuissa vain saadaksesi kumppanin.
Se on itsensä myymistä ja joskus voi kysyä että mikä on elämää ja mikä on elämistä.
Siinä vaiheessa kun puhut tuon kansan kieltä ja olet saavuttanut tavoiteesi niin ehkäpä äidinkielesi ole tyystin kadonnut tai sitten on.
Mutta saatpahan sitten sen kansantajuisen kansankielisen kansallispukuun pukeutuvan tylsän tallukkasi ja voit elää samalaisena kuin kaikki muutkin elämäsi loppuun asti.
Minä tiedän omalta kohdalta missä rajani kulkevat ja sen takia ymmärrän että osa ihmisistä valittaa asioista ja toisten odotuksista sekä vaatimuksista koska heidän rajansa ovat liian kaukana että kannattaisi lähteä ihan kaikkea muuttamaan.
Itse olen esimerkiksi paljonkin muuttanut itseäni, mutta ihan turha kuvitella että edes saadakseni syödä minä paljastan peppuni että joku saa tyydyttää siihen itsensä.
Ehkä sinä pyllistät sitten mieluummin.
- Ikisinkku 30v
Omalla kohdallani ne pienet askeleet ovat tuoneet jo paljon. "Katu-uskottavuus" on noussut ja sitä myötä se, miten ihmisten ensireaktiot ovat parantuneet. Se, että tässä iässä suurin osa naisita on varattuja, on vaan kylmä fakta, joka hyväksyttävä, ja siksi sen etsiminen, mitä haluaa, ottaa aikansa, mutta on silti olennaisesti eri asia etsiä ja uskoa itseensä kuin luovuttaa.
En tahdo hukkua massaan, enkä hukukaan. Sanoin, että massan tapojen oppiminen ei ole omasta itsestä pois, vaan auttaa näyttämään normaalimmalta, jolloin kanssakäynti ihmisten kanssa helpottuu. Pitää vain miettiä, mikä omassa itsessä on sitä säilyttämisen arvoista, ja missä taas olisi kehitettävää, ja sitten kokeilla, mikä toisi halutun muutoksen.
Esimerkiksi mustaa huumoria laukovan on helppo saada ihmiset hiljaiseksi ja sitten päätyä ihmettelemään, miksi kukaan ei ymmärrä. Ratkaisu ei ole luopua huumoristaan, vaan oppia esittämään se tavalla, joka ymmärretään.- Korvatunturin tonttu
Hyvä kommentti. Näitä asioita olen itsekin ajatellut. Sovittelee niitä omaperäisiä ominaisuuksiaan niin, että ne eivät ole naisille kuin isku vasten pläsiä.
- Ohoppas
En aio tyrmätä sinua. Jos sulla homma toimii niin hyvä.
Tule kertomaan sitten kun ikisinkkuutesi on päättnyt koska tällä hetkellä se on vain puhetta.
Katu-uskottavuus ei ole sama kuin todellinen onnistuminen.
Tunnet ehkä itsesi paremmaksi tällä hetkellä, mutta on eri asia tuntevatko ne jotka kumppaniksi voisit valita sinut niin hyväksi että valitsisivat. - Ohoppas
Korvatunturin tonttu kirjoitti:
Hyvä kommentti. Näitä asioita olen itsekin ajatellut. Sovittelee niitä omaperäisiä ominaisuuksiaan niin, että ne eivät ole naisille kuin isku vasten pläsiä.
Joillakin tämä on paljon vaikeampaa kuin toisilla.
Esimerkkinä ujosta persoonasta ei kasva sitä sosiaalisesti supliikkia menevää heppua kovinkaan helposti. - Ikisinkku 30v
Ohoppas kirjoitti:
Joillakin tämä on paljon vaikeampaa kuin toisilla.
Esimerkkinä ujosta persoonasta ei kasva sitä sosiaalisesti supliikkia menevää heppua kovinkaan helposti.Ei tarvitsekaan. Ehkä ensimmäinen asia onkin sisäistää, että noin todella on, ja lakata edes haaveilemasta moisesta. Toisaalta, jos on valmis kokeilemaan edellämainittuja epämukavuusalueita, voi tehdä yllättäviä löytöjä itsestään.
Toisin sanoen, ensin pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, mikä ei tarkoita luovuttamista, tai sitten pyrkiä sellaiseksi mitä haluaa olla, kunhan tavoitteet ovat realistisia.
Vaikeinkin vihollinen muuttuu helpommaksi, jos voi taistella omalla maallaan. - Ohoppas
Ikisinkku 30v kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. Ehkä ensimmäinen asia onkin sisäistää, että noin todella on, ja lakata edes haaveilemasta moisesta. Toisaalta, jos on valmis kokeilemaan edellämainittuja epämukavuusalueita, voi tehdä yllättäviä löytöjä itsestään.
Toisin sanoen, ensin pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, mikä ei tarkoita luovuttamista, tai sitten pyrkiä sellaiseksi mitä haluaa olla, kunhan tavoitteet ovat realistisia.
Vaikeinkin vihollinen muuttuu helpommaksi, jos voi taistella omalla maallaan.Ihan mihin filosofiseen moskaan haluat uskoa.
- Ikisinkku 30v
Ohoppas kirjoitti:
Ihan mihin filosofiseen moskaan haluat uskoa.
Jos vertauskuvallisella tasolla kirjoittaminen on filosofista moskaa, niin enpä haaskaa enempää aikaani täällä...
- Ohoppas
Ikisinkku 30v kirjoitti:
Jos vertauskuvallisella tasolla kirjoittaminen on filosofista moskaa, niin enpä haaskaa enempää aikaani täällä...
Vertauskuvallisuuden ongelma on se että se on kovin kaukana siitä todellisuudesta.
Yksinkertaistukset sekä "ajattelen positiivisesti" asenne ei välttämättä auta kylmässä ja monimutkaisessa maailmassa jossa omat kyvyt, voimat yms. ei riitä siihen kamppailuun kyseessä olevassa asiassa.
Vertauskuviahan voi kääneellä ja väännellä miten huvittaa, realiteetteja ei muuteta ihan niin helposti varsinkaan jos kyseessä on toinen ihminen joka toimii kuten hän tahtoo hyvin odottamattomallakin tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857