Genio.Mente

ruoppaaja.

on älykkö, mutta vaikuttaa siltä, että hän on myös omahyväinen.

Ovatko muutkin hyvin älykkäät ihmiset hieman itsekkäitä?

20

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaako itsekäs samaa kuin ilkeä??

• ruoppaaja.

Otapa nyt poju kengänkiilloitus-setti esiin ja ryhdy hommiin.

• mauno kuuppa

Miten rakennussiivooja voida olla alykko?

Genio.Mente olla virolainen perseläpi.

• Omahyväisyydestä sen verran, että käys googlaamassa omahyväisyys tai omahyväinen. Sieltä pitäsi jostain kohdasta löytyä Hikipedian versio omahyväisestä. Olis aika lähellä totuutta.

Itsekkyys taas on elinehto tietyssä kohtaa.

• omahyvä= itsetyydytys :)

• monte24 kirjoitti:

omahyvä= itsetyydytys :)

Hehhee..periaatteessa kyllä, jos ton itsetyydytys sanan ajattelee perinpohjin. Itsensä tyytyväisenä pitämisestä kaikki lähtee. :-D

• tsuubiduu

Genion "äly" perustuu kirjasiteerauksiin ja youtube-linkkeihin. Muilta osin sillä sutii tyhjää. Tuksumainen julkisuudenkipeys saa sen notkumaan täällä kuten jazulinkin.

• Jos mä oisin julkisuuden kipee, niin mä menisin sinne mistä mä saisin siitä palkkaa. Eli Tuksuilisin sen sijaan, että mä kälätän tässä teidän kanssa, jotka ette palkitse mua mitenkään mun urakasta huolimatta. Mä voin olla äänekäs, mutten tyhmä. Toki tääkin on näkökulma kysymys.

Äly? Mitä se sinusta on?

• mauno kuuppa
        tinka_tiger kirjoitti:

Jos mä oisin julkisuuden kipee, niin mä menisin sinne mistä mä saisin siitä palkkaa. Eli Tuksuilisin sen sijaan, että mä kälätän tässä teidän kanssa, jotka ette palkitse mua mitenkään mun urakasta huolimatta. Mä voin olla äänekäs, mutten tyhmä. Toki tääkin on näkökulma kysymys.

Äly? Mitä se sinusta on?

Älykkyys olla monia asioita, mutta se olla ennen kaikkea luovuutta D:

• mauno kuuppa kirjoitti:

Älykkyys olla monia asioita, mutta se olla ennen kaikkea luovuutta D:

No mitä se luovuus sitten on?

• tinka_tiger kirjoitti:

No mitä se luovuus sitten on?

luovuus on sitä kun et osaa kunnolla tehdä jotain sovellat pientä tietämystäsi niin että saat aikaiseksi edes jotain

• monte24 kirjoitti:

luovuus on sitä kun et osaa kunnolla tehdä jotain sovellat pientä tietämystäsi niin että saat aikaiseksi edes jotain

Niin, se on itseilmaisua. Itseilmaisu jo kertoo nimenäkin sitten taas mitä se on. Luovuutta voi olla vaikka traditioista poikkeaminen, uuden kehitteleminen, soveltaminen jne. Mun mielestä luovuuden tärkein ydin on se, että se tulee itsestä. Omaehtoista, omalähtöistä, sisäsyntyistä.

• ?!

Ajatelkaapa jos Genio oikeasti olisi jonkun mielestä täällä älykäs? Voihan täällä olla apukoululaisiakin. On se ihan mahdollista ?!

• apukoululainen

Kyllä, hän on älykäs. Hän on myös viisas. Kun vielä pakettiin kuuluu kunnon asenne, niin yhdistelmä on sellainen, jota voisin sanoa ihailevani, jos sellaista harrastaisin. Kyllä hänkin tekee virheitä, eikä näe aina oikein; kukapa meistä täydellinen olisi En ole läheskään kaikista asioista hänen kanssaan samaa mieltä, mutta siinä ihmisessä on Elämä ja hän on hoksannut asioita, joita vain harvat tajuavat.

• ;)
        apukoululainen kirjoitti:

Kyllä, hän on älykäs. Hän on myös viisas. Kun vielä pakettiin kuuluu kunnon asenne, niin yhdistelmä on sellainen, jota voisin sanoa ihailevani, jos sellaista harrastaisin. Kyllä hänkin tekee virheitä, eikä näe aina oikein; kukapa meistä täydellinen olisi En ole läheskään kaikista asioista hänen kanssaan samaa mieltä, mutta siinä ihmisessä on Elämä ja hän on hoksannut asioita, joita vain harvat tajuavat.

Eikö sun Gentsu pitänyt lähteä viikonlopun viettoon??

• apukoululainen kirjoitti:

Kyllä Genio älykäs on, mutta viisaalle hän on vastakohta.

• niin,
        dazu kirjoitti:

Kyllä Genio älykäs on, mutta viisaalle hän on vastakohta.

ehkä vain tällainen apukoulutasoinen pystyy näkemään hänen viisautensa.

• apukoululainen kirjoitti:

Mä olen sun kans samaa mieltä.

>hän on hoksannut asioita, joita vain harvat tajuavat

Mä myös luulen, että tuo on se suurin syy miksi se jätkä ärsyttää toisia. Mua se jäbä ottaa vain sillo päähä ku se on mun kans eri mieltä.

• ilkeä ihminen

Hmmm.. Luulee varmaan olevansa. Eniten hauskoja hetkiä palstalla on kuitenkin tuottanut hänen huono intuitionsa :) Omahyväisyys avittaa tässä.

• zisel

Genio Mente on koulu- tai työpaikkakiusaamisen uhri. Tai sitten hän on aikuisena joutunut narsistin uhriksi (joko siellä työpaikalla tai yksityiselämässään). Hän näkee itsensä nyt heikkona kun "antoi" ihmisten kiusata itseään joten yrittää ottaa kiusaajiensa roolia. Hänen itsetuntoa hivelee kun häntä kutsutaan narsistiksi - juuri sellainen hän haluaa ollakkin. Hänellä on päässään mennyt asiat sekaisin: hän luulee että kiusaajat ja narsistit ovat vahvoja ja hän oli heikko heidän uhrinaan. Nyt jos häntä "tituleerataan" narsistiksi, hän kusee hunajaa. On edes yksi paikka, netti, jossa esiintyä kiusaajana kun IRL se ei onnistu.

Genio sai "sakinhivutusta" palstalla kun riehui täällä ympäripäissään päivätolkulla. Sen jälkeen hän katosi täältä pitkäksi aikaa. Tuo "sakinhivutus" otti niin koville että tuli vittuilijana takaisin palstalle. Mä tiedän että toi mies on heikko. Hän on kehitellyt itselleen alter-egon tänne. Ei sillä että se olis kiellettyä tai väärin, mutta Genio teki siinä kohtaa virheen kun lähti mulle vittuilee. Minä näet tiedän minkälainen ihminen hän on, ja KUKA hän on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe