HIRMUVALTIASANOPPI

MINIÄÄ

Anoppini on oikea hirmuvaltias.

Anopin tempauksia: poikieni synttärijuhlilla hän vetäisi lapinkullan minuutissa, jotta saisi nuppinsa sekaisin ja klo oli 13. Kyseessä lastenjuhlat. Aikaisemmin olen kuullut tarinoita kuinka rikas, hoikka ja kaunis hän on (käyttää apen rahoja kuin omiaan). Kuinka hän osaa kieliä mm. saksaa (on lukenut Saksaa vuoden 55 vuotta sitten). Joissain hienoissa juhlissa hän kaatui pöheikköön kun oli niin kännissä. Nauraa lihaville ihmisille. Sai hepulin kun apella todettiin eturauhassyöpä ja hepuli tuli siitä kun HÄN EI SAA ENÄÄ SEKSIÄ. Siis HÄN. Viis apen syövästä. Anoppi valehteee mm. oli nähnyt poikani (edellisestä avioliitosta) kaljatölkin kanssa. Asiaa selvitettiin ja selvisi, että anoppi valehteli. Mutta tietysti mieheni uskoo anoppia. Ja ainahan voi itkeä tirauttaa jos tulee tiukka paikka - sillähän siitä valheesta selviää.

Jos joku anoppi tunnisti tästä itsensä, niin voi olla, että miniässä ei ole kaikki vika. Ainiin - unohtui se kuinka HÄN katsoo valveksivasti minua miniäänsä ja kuinka HÄN on kieltäytynyt hoitamasta lastenlastaan. Ketään ei tarvitse hoitaa ja tässä tapauksessa voi olla hyväkin, että suhde lapsinlapsiin jää etäiseksi:)

4

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää

      Onko teillä lapinkultaa tarjolla lasten juhlissa ?
      Kun vain omassa elämässäsi asiat ovat hyvällä tolalla
      niin miksi murehtia anopin elämää ?
      Ilmoittelet vain ettemme käytä lasten juhlissa alkoholia
      Jos juot et tule synttäreille.
      Lasten kekkereissä on alkolukko päällä.
      Pidä nokka pystyssä .
      Kenessään ei ole kaikki vika .
      Anoppisi ei tule elämään tahtosi mukaisesti etkä sinä
      toimi anoppisi tahdon mukaan .
      Opettele elämään ilman anopin mielipiteitä .
      Miksi ylipäätään metit mitä anoppisi teidän kodin ulkopuolella
      tekee tai on tekemättä ovatko ne kiinnostavia asioita jos anoppi
      kaatuu kännissä pöheikköön ja joutuu ilmeisesti naurun alaiseksi
      ja leimautuu vähemmän hienoksi ?
      Täytyy sanoa se vanha fraasi" Hanki elämä" jossa on muuta kiinnostuksen
      aiheita kuin kulahtanut anoppi.
      Muistutan vielä koska sinulla vaikuttaa olevan elämän arvot kohdallaan
      niin ei ole sinun häpeä jos anoppis tekeytyy naurunalaiseksi.
      Niin tähän anoppis suhteeseen mieheensä voit sanoutua täysin irti
      jos hän sinulle alkaa setvimään oman liittonsa seksiongelmia.
      Sanot vain ettet halua ottaa kantaa heidän seksielämästään.
      Jos jotain uusia sotkuja ilmantuu anoppisi taholta valheellista juoruamista
      tai muuta sellaista vinoilet vain entisestä valheesta.
      Mitä parasta kun asuu omassa elämässä saa tehdä elämästään
      niin mieluisen kun haluaa ennen kaikkea nauttia siitä
      asiasta kun itsellä on asiat kunnossa.
      Nauti siitä mitä sinulla .
      Sitäpaitsi ei kannata tehdä toisten tekemistä virheistä itselleen ongelmaa
      koska omassa kodissaan saa päättää anopin käyttäytymisestä .
      Hyvä asia muistaa jokaisen anoppiin tai miniään kyllästyneen.

      • MINIÄÄ

        Ap! Kiitos vastauksesta - tuollaista tukea olen kaivennutkin. Jonkun järkevän joka sanoo mitenkä toimia. Kiitos sinulle!!


    • uusiero tulossa?

      Voi tyttö raasu.


      "HÄN katsoo valveksivasti minua miniäänsä"

      • gregre

        Kiitos kiitos minä ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe