Nyt olisi suuri ongelma.. olen irtisanoutunut ja saanut uuden työpaikan. Irtisanomisaikani on kaksi viikkoa, ja valitettavasti jouduin aloittamaan työt uudessa yrityksessä tämän kahden viikon sisällä. Uusi työnkuva on niin mieletön, että olisin totaalisen hullu jos en ottaisi sitä vastaan pelkästään tämän irtisanomisajan takia. Vanhan yrityksen työvuoro menee kuitenkin pällekkäin uuden yrityksen vuoron kanssa. En voi vaihtaa vuoroa uudessa yrityksessä, koska olen siellä ainoa joka työnkuvaani hoitaa. Yritin vaihtaa vanhan työpaikan vuoroa, ja löysinkin sille tekijän. Tämä vaihto ei kuitenkaan sovi vanhan työni pomolleni, minkä toki ymmärtäisin, jos tälle olisi syy. Pomolla ei kuitenkaan ole minkäänlaista syytä olla hyväksymättä vaihtoa - ainoastaan se, ettei hänen ylpeytensä kestä sitä että joku vaihtaa hänen yrityksestään pois.
Millaiset lait työvuoron vaihtoa koskee? Onko ainoa vaihtoehtoni jättää vain menemättä töihin, jolloin pomo voi ottaa vuoron palkastani?
Vuoron vaihaminen toiselle - ei sovi pomolle?
ongelmallinen
3
237
Vastaukset
- ongelmallinen
Niin, ja kyse on siis kaupan alasta.
- ...............
Haet sairaslomaa ja viet sen vanhaan paikkaan.
- 25
Pomollahan on kaksi vaihtoehtoa
a) vuorot tehdään, kuten olet niiden teon järjestellyt
b) sinun vuorosi jää tekemättä ja firma säästää palkkasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972