"Hän nosti melodian sijasta tekstin kappaleen tärkeimmäksi osuudeksi ja muutti laulutyylinsä puhemaisemmaksi."[Wikipedia]
Anssi Kelasta siis kyse.
Tiedättekös muuta biisiä tai artistia, joka laulaa arkipäivän asioista?
Esim. Nummela biisist tulee ihanat ja kultaset nuoruusajat mieleen!
Puistossa kappaleessa on sitten vähän surullisempi tarina, mut sellasta tämä elämä onki.
Itse en tiiä muitakuin Anssi Kela ja Pyhimys. Pyhimykseltä kuitenki löytyy vaan surullisia biisejä..
Suosin kotimaista, koska sillon pystyn paremmin keskittymään tarinaan, kun ei tarvi keskittyä sanojen suomentamisee. Kiitoksi
Jonttu
"Arkipäivän tarinoita" biisejä? :)
Kurlahtanut
2
140
Vastaukset
- af
Avaimen Punainen tiili -albumi tulis mieleen. Ja tuskin tuo tyyli hirveästi on muuttunut, vaikka herra nimensä muuttikin Asaksi. En vaan ite oo Asaa enää kuunnellut. Punainen tiili sen sijaan löytyy levyhyllystä.
- af
Niin ja eikös se tuo Irwin lauleskellut aikalailla elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169