Kyse aikuisista miehistä.. ollaan olevinaan tositarkoituksella liikkeellä.. profiilissa lukee kuinka luotettavia ja rehellisiä ollaan. Onko se niin vaikeaa laittaa viestissä jos ei oikeesti enään kiinnosta? kirjoitellaan puuta heinää ja sit kadotaan jonnekkin. Ja jos et heti anna numeroasi ja siltä istumalta suostu treffeille niin voi olla varma ettei miehestä enään kuulu mitään.
Luulin että näin olisi helppoa löytää mies mukava elämäänsä?
Vaan nyt on ruvennut usko menemään.
Ainoita ketkä on olleet rehellisiä on varatut ja seikkailuseuraa hakeneet.
Mutta missä on suomalaisen miehen selkäranka?
Mikä miehiä vaivaa?
65
1183
Vastaukset
- yksmuori
kyllä miehet kuvittelee itsestään liikoja ja ei ymmärretä,et mieskin vanhenee, ei voi olla ikinuori.
- Totta puhut!
Olisikohan tämä syy, miksi jotkut miehet "nuortuu" jopa viisi vuotta...Tahallaan
seurannut esim Dobermann- nimimerkillä olevaa miekkosta oli 59 vuotta, nyt tällä hetkellä 53 vuotias! Haloo, ukosta kuva, todellakin näyttää sen 59 ikäiseltä,
mutta luulee, että pystyy hämäämään...All right, jos vielä täällä, mutta, jos ja kun ekat treffit, kaikkihan näkevät, että Dobermann onkin tooosi vanha mies ( iällä sinänsä ei väliä, mutta, jos se valehdellaan => paremmin yhteydenottoja? ) Ja onhan näitä...siis muitakin ikänsä valehtelijoita...Tapasin, yhden, alunperin, ei suomal ( se toinen juttu...)
täällä ikä 51 vuotta, mutta ukko ainakin 65 , se jäi siihen, todellakin ja varsinkin, kun ko maasta kotoisin olevat näyttävät 50 vuotta täytettyään, 10 vuotta ikäisiään vanhemmilta! Kannataako, jäätte KIINNI heti ja vain ns "pienestä" valehtelusta, mitä sen jälkeen............. - nainen 50
Totta puhut! kirjoitti:
Olisikohan tämä syy, miksi jotkut miehet "nuortuu" jopa viisi vuotta...Tahallaan
seurannut esim Dobermann- nimimerkillä olevaa miekkosta oli 59 vuotta, nyt tällä hetkellä 53 vuotias! Haloo, ukosta kuva, todellakin näyttää sen 59 ikäiseltä,
mutta luulee, että pystyy hämäämään...All right, jos vielä täällä, mutta, jos ja kun ekat treffit, kaikkihan näkevät, että Dobermann onkin tooosi vanha mies ( iällä sinänsä ei väliä, mutta, jos se valehdellaan => paremmin yhteydenottoja? ) Ja onhan näitä...siis muitakin ikänsä valehtelijoita...Tapasin, yhden, alunperin, ei suomal ( se toinen juttu...)
täällä ikä 51 vuotta, mutta ukko ainakin 65 , se jäi siihen, todellakin ja varsinkin, kun ko maasta kotoisin olevat näyttävät 50 vuotta täytettyään, 10 vuotta ikäisiään vanhemmilta! Kannataako, jäätte KIINNI heti ja vain ns "pienestä" valehtelusta, mitä sen jälkeen.............siinä yksi syy!! ja noita on tuolla paljon liikkellä!! miksi pitää valehdella ikänsä ja muutakin aikuiset ihmiset en ymmärrä. Mitä sillä saavuttaa ei yhtään mitään!!
- Miksi?
Totta puhut! kirjoitti:
täällä ikä 51 vuotta, mutta ukko ainakin 65 , se jäi siihen, todellakin ja varsinkin, kun ko maasta kotoisin olevat näyttävät 50 vuotta täytettyään, 10 vuotta ikäisiään vanhemmilta! Kannataako, jäätte KIINNI heti ja vain ns "pienestä" valehtelusta, mitä sen jälkeen.............Juupa juu jne... ko pelle on tällä hetkellä 55 vuotta, muutamassa päivässä "vanhentunut" taas 2 vuotta, mutta ei edelleenkään "pääse" 59 vuoteen! Nimimerkki on Dogermann, ei Dobermann, anyway kuvallinen pässi!
- näitä riittää...
Totta puhut! kirjoitti:
täällä ikä 51 vuotta, mutta ukko ainakin 65 , se jäi siihen, todellakin ja varsinkin, kun ko maasta kotoisin olevat näyttävät 50 vuotta täytettyään, 10 vuotta ikäisiään vanhemmilta! Kannataako, jäätte KIINNI heti ja vain ns "pienestä" valehtelusta, mitä sen jälkeen.............Lisää vastaavanlaisia esimerkkejä... Nimimerkki Erik3999 ilmoittaa profiilissaan iäkseen 49 vuotta. Ukko oli vuosi sitten reilusti yli viisikymppinen ja lähettämänsä kuvan perusteella 60 !!! "Urheilullinen" ruumiinrakenne on tässä tapauksessa roikkuva vatsa. Kehuskelee omaisuudellaan ja peräänkuuluttaa kristillisiä arvoja...ziisus!
- alma58
Jos mies ei ole niin kiinnostava, että haluaisit antaa numerosi ja treffata mahd. pian, niin tarvitseeko hänestä enää kuuluakaan mitään?
Nettideitit on maailma, jossa nopeat syövät hitaat. Miksi kuluttaa aikaa kirjoitteluun ja (käsiteltyjen/vanhojen) kuvien vaihteluun, jos voi ottaa puhelinkontaktin ja kenties tavatakin pian? Sillä laillahan parhaiten selviää, onko mitään yhteistä.
Jos toivoo pitkää tutustumista kirjoitellen, se kannattaa mainita omassa profiilissa. - ei niin puutteessa
Sama on huomattu....iltamyöhällä alkaa tulla viestejä että tavattaisiinko, voitko tulla vai tulenko luoksesi..
.Mitä nämä viisikymmpiset miehet oikein kuvittelevat itsestään, että samanikäinen nainen on valmis lähtemään välittömästi heidän luokseen vaikka keskellä yötä...tuntemattoman ukon asuntoon...!! Eräskin kainuulainen mies kirjoitti suoraan "naijaan kunnolla niin mielesi paranee..."ja oikein akateemiset, sivistyneinä itseään pitävät miehet tälläisiä viestejä lähettelee...- Pokkanokka
Juu, saman olen huomannu. Tosin tätä tekee nuoremmatkin...kuvittelevat et lähes 50 nainen on suostuva mihin vaan kun saapi nuorta. Mä haluan tuntea ihmistä vähän ja tulla hänen kanssa toimeen muutenkin kun vaan peiton alla...mut se on miehille täysin tuntematon käsite että mitä se tutustuminen tarkoittaa
Ärsyttää niin paljon et tekee mieli oikein provolla kirjoitella moisille älyttömille tyypeille.
- nainen 50
kyse ei todellakaan ole siitä etteikö mies kiinostaisi, vaan siitä että toki haluaa hetken aikaa kirjoitella ja katsoa ensin millainen toinen on.
ja en todellakaan alkaisi edes numeroani jakelemaan tuosta vain, sillä nykyään on kaikenlaisia sekopäitä liikkeellä..
ja kysehän ei ole siitä että pitäisi kuukaustolkulla kirjoitella :)
kyllä sitä todellakin pitää ensin ihmiseen tutustua ennenkuin tapaa tai numeronsa antaa.
mulla on tullut vastaan vaikka mitä häirikköä ja en todellakaan ole niin tyhmä että ryntäisin suinpäin johonkin kun mies sitä pyytää! - 1016_
Minä olen kerran saanut textiviestin, että haluaisin panna sinua. Olimme
yksillä treffeillä käyneet, mutta muuten ihan asiallisia miehiä ovat olleet.
Ei ole tämän enenpää kommentoitavaa, enkä lähde mollaamaan kaikkia
miehiä yhden viestin perusteella, hänkin jätti rauhaan, kun laitoin palautteen,
ettei mua panna, kuin heinää seipäälle. - nainen 50
en itsekkään halua yleistää ja hyvä ettei kohdallesi ole tullut mitään hörhöjä!!
mutta totuushan on se että miehet todellakin luulevat itsestään nykyään vaikka mitä ja olenkin sanonut että monet miehet kuvittelevat olevansa jumalan lahja naisille :)
ego on hyvin suuri heillä... olemme aikusia ihmsiä ja sen mukaan pitäisi toimia, mutta se ei mene niin sillä miehet nostavat egoaan sillä että he katsovat kuinka monta naista koukkunsa saavat!
ja monilla miehillä se mikä pitäisi olla tuolla pääkopassa onkin valahtanut sinne alaosastolle.
kuviakin on postiin tullut siitä vehkeestä vaikka on naamankuva pitänyt lähettää :D näin toimii suomalainen mies :D - ei muuta
Kyllä itse ainakin miehenä ennemmin kirjoittelen pidempäänkin ensin, treffit on paikallaan vasta sitten kun siltä tuntuu. Ei minulla ole mitään kiirettä. :)
Veikkaisin että nämä törkeydet ja pikkuveitikan kuvat on sitä kun haetaan pika panoa, tuskinpa sitä on kovin pitkän tähtäimen suunnitelmat mielessä silloin.
Vähän tuntuu koko nettideitti homma olevan nykyisin tämmöistä lihatiski menoa, sitä pitäis illaks saada jotain pureksittavaa ja thäts it.
Silloin 10v sitten kun edellisen kerran asiaa harrastin, oli huomattavasti maltillisempi meno eikä ollut puhettakaan että samana iltana olisi pitänyt olla laittamassa. - nainen 50
niin eihän tässä valmiissa maailmassa pitäisikään olla mihinkään kiirettä :)
ja monet vain hakevatkin pelkäästään sitä pikapanoa.
vaikka väittävätkin toista. - asdfqwerty
Mistä tiedät, etteivät hae, mitä väittävät, mutta sattuu vaan olemaan pikapano mielessä sun kohdalla..?
ei pidä yleistää?
niin monta on miestä kuin mieltäkin
ja sitten mieskin on erilainen eri tilanteissa ja suhteissa
ehkä kyse on sen yhteisen sävelen löytämisestä
eikä ole helppo arvioida toista näin netin kautta
kannattaa kai antaa aikaa tilanteen kehittymiseen
älä menetä uskoasi, kyllä niitä hyviäkin kavereita voi löytyä
noita selkärankoja on jokaisella omansa, kyse ei ole luustosta, vaan sisäisestä arvomaailmasta?- nainen 50
Niin mistäpä sen tosiaan tiedän :))
jos vaikka annan aihetta pikapanolle...
no toki ymmärrän täällä että miehet ajattelevat asioista aivan eri tavalla kuin naiset. enkä ole yleistänyt tai haukkunut.. olen todennut sen mitä itse olen kokenut ja mitä monet muutkin naiset ovat sanoneet!
tykkään rehellisestä pelistä kuitenkin, ja vois olla suorasanainen ja kertoa mitä todellisuudessa hakee tai etsii.. eikä niin että valehetelee olevansa liikkeellä tositarkoituksella mutta loppupeleissä onkin mielessä vain se yksi asia. - Ihmissika
Laiton profiilin ihmissika,kyllä on vierailioita,sai hyvät naurut.Jos laitoin mikä todellisuudessa olen ketään kiinnosta,en etsi yhdenillan juttuja ,vaan,KUNNON SUHDETTA.
- pettynyt....
Itselläni on kaksi kasvokuvaa ilmoituksessani, ei siis mitään paljastavaa tms. vaan täysin asialliset kuvat....siitä huolimatta näitä "ehdotuksia" tulee.Suurin osa vastaajista on juuri tälläisiä, jonninjoutavia miehiä....
Uskonkin ettei sellaisia miehiä "kunnollisia""enää ollenkaan ole jota etsin, tai sitten hehän ovat varattuja tietenkin.ja näille miehille varmaan löytyy heti erottua uusi kumppani ilman tälläisiä deittejä.
Nämä deittien miehet eivät itse asiassa suurin osa edes oikeasti ole vapaita, vaan siviilissä heillä kyllä on enemmän tai vähemmän vakituinen naisystävä tai useampikin. Joistain tiedän, on naisseuralainen , mutta silti häneltä salaa haetaan oikein kuvallisella ilmoituksella koko ajan uutta parempaa, tai kenties vaihtelua. siksi he ei ole kovin aktiivisiakaan vaan roikkuvat vuodesta toiseen sivustoilla... - nainen 50
olen ihan samaa miettinyt kuin sinäkin pettynyt!
itselläni on myös ihan asiallinen kasvokuva ja silti vain niitä ehdotuksia satelee.
Todellakin tuntuu siltä ettei mitään välilä ole enään millään vaan leikitään ihmisten tunteilla. - Olis tärät illalla
Ehkä tuosta selkärangasta saa väännettyä puoleen ja toiseen.
Jos ei kuulu mitään niin ehkä mietinnässä on ollut ettei halua pahoittaa toisen mieltä vaan vetäytyä leikistä hiljaisuudella.
Naisia voisin neuvoa että ottakaa ne kuvat tilannekuvina eikä minään ammattilaisen tekeminä.
Joittenkin naisten profiilissa haetaan miestä joka tietää mitä haluaa.
Eikös just tuollainen ruoki siihen nopeaan toimintaan. Toinen tulkinta on se että puoliväkisin pitäisi pitää naisesta kiinni ja sitten sitä ollaankin käräjillä lähestymiskieltoa ja korvauksia hakemassa.Tiedänpä yhden tuollaisen tapauksen.
Kyllä se näin keski-iässä vaan on niin ettei sitä yhteen kauaa paneuduta jos ei olla valmiita nopeisiin treffeihin.Tuohon lisäisin että vain ja ainoastaan nainen päättää miten pitkälle haluaa tutustumisessa omalla kohdallaan mennä.Jos mies ei pyydä niin se ei ole normaali tai nainen ei tosissaan kiinnosta :). - trskele
Kysehän voi olla täysin siitä ettei ne miehet uskalla ja heiltä puuttuu itseluottamus. He eivät usko itseensä, että saisivat sinut tai usko suhteen toimivan ja lopettavat siihen paikkaan. Jotkut saattavat ajatella, että pystyvät keskustelemaan asioista paremmin kasvotusten tai puhelimessa.
Kyse ei ole siitä että miehiä vaivaa jokin. Kumpaakaan sukupuolta ei vaivaa mikään. On vain yksilöllisiä "vaivoja". - No Alcohol
OIsko niin, että hyvät miehet on kaikki varattuja? Heille todella kumppani löytyy muualta kuin s24:n sivuilta. Uudet ns. hyvät profiilit myös häipyvät aika pian joko huomaavat naisten olevan epäkelpoja, koska itse ovat ns. vanhan ajan seurusteluun taipuvaisia tai sitten löytyy heti joku kiva nainen. 50-kymppisiä daameja ja 45-50 herroja netti pullollaan... eronneita, karanneita, varattuja....kaikkea löytyy. Mullakin oli profiili ja otin pois. Useimmat vanhemmat herrasmiehet haluavat timmin vartalon nuorelta kumpaniltaan ja itse juovat....
- 16+2
Minä kyllä naisena haluan treffelle mahdollisimman pian, vaikka heti. Ei treffeille menon tarvitse tarkoittaa seurustelua, siinä vaan voi tutustua nopeammin. Ja jos näyttää että ei ei- niin aikaa ei ole kulunut hukkaan eikä ole tullut haaveiltua turhaan ja luotua omia mielikuvia.
Kyllä kupillisen kahvia voi juoda kenen kanssa vaan. Menee julkiselle paikalle treffeille (ei autoon eikä asuntoon), siinä voi istua sen kahvin verran jos tuntuu ettei aihetta ole enempään niin helppo lähteä eri suuntiin. Tähän mennessä ei ole tarvinnut vielä antaa omaa puhelinnumeroa eikä oikeaa henkilöllisyyttä.
Joskus olen käynyt kolmetkin treffit saman päivän aikana. Se ei ole lupaus vielä mistään vaan vasta ensimmäinen tutustuminen ja tsekkaus että natsaako yhtään.- Huora olet !!
Kolmet treffit samana päivänä, ei jokaiseen voi panostaa täydellä !!
Eli jotain peliä pidät miehillä - - -- - haha joo
Huora olet !! kirjoitti:
Kolmet treffit samana päivänä, ei jokaiseen voi panostaa täydellä !!
Eli jotain peliä pidät miehillä - - --Ai kun sitä käy kittaamassa kahvia kolme kertaa päivässä jonkun kanssa niin sitä on huora? Olisikohan sinulla mennyt kahvit ja "päiväkahvit" vähän sekaisin siellä kupan raiskaamassa päässäsi...
- Huora olet !!
haha joo kirjoitti:
Ai kun sitä käy kittaamassa kahvia kolme kertaa päivässä jonkun kanssa niin sitä on huora? Olisikohan sinulla mennyt kahvit ja "päiväkahvit" vähän sekaisin siellä kupan raiskaamassa päässäsi...
Kuppa on itselläsi !! Jos tapailee jonkun kanssa, siinä on aina mahdollinen elämänkumppani vastassa ..
Nainen ei monien miesten maksamien kahvien kanssa voi muuta kuin nauraa itsekseen miesten tyhmyyttä !
Ei noin pikaisesti voi olla TOSISSAAN hakemassa pitkäaikaista seuraa, Haloo ! - EiLiukuhihnatreffejä
Olen törmännyt näihin, jotka treffailevat liukuhihnalta ja kertovat sitten turtuneensa treffailuun, jolloin oman mielentilan takia saattaa se itselle oikea mennä sivu suun, kun ei anna aikaa.
Itse en ainakaan osaisi 5 minuutin kahvikupposen aikana antaa itsestäni hyvää kuvaa. Lukkoonhan siinä menisi.
- SQA-
Kaipa ongelmana on se, että sinä alat olemaan jo liian vanha. Etkä kovin hyvällä ulkonäölläkään varustettu.
- tsot tsot
Pyh ja päh. Tuo on sitä logiikkaa että jos joku käyttäytyy kuin ääliö niin se jota kohtaan hän käyttäytyy ääliömäisesti on aina itse syypää siihen käytökseen.
Jos aloittaja olisi liian vanha ja ruma, niin ei kai häneen otettaisi alunperin ollenkaan yhteyttä. Se että yhteydenottajat ovat pässejä jotka puhuvat paskaa ja häipyvät johtuu tietenkin siitä että vain sellaiset miehet ovat enää vapaina vanhempien miesten kyseessä ollessa.
Ja vaikka olisi naama kuin petolinnun perse, niin oikeuttaako se kohtelemaan kuin paskaa? Ovatko miehet muka jotain kansikuvapoikia, kaikki tyynni, ja hautaan asti?
- nainen 50
Tässä se kommentti tulikin :) siis olen kai liian vanha eikä ulkonäkökään ole kehuttava :D
No huh sanon minä... sen sinä tiedätkin..
nyt siis kipin kapin leikkaukseen :D
katsos kun itseäni mitenkään kehumatta niin kukaan ei ole koskaan vielä karkuun mua juossut ja yhteydenottoja saan kyllä aika paljonkin joten en usko että olen kovinkaan pahannäköinen!!
kyse on siitä että siellä on suurin osa miehistä vain ja ainoastaan aikansa kuluksi!!! onneksi joukkoon mahtuu niitä fiksujakin miehiä!! ja täällä ja muualla ollaan kyllä oltu samaa mieltä kanssani!!- näin on marjat
Kukaan ei ole liian vanha, joka vaan osaa käyttää konetta! Viiskymppinen ei ole liian vanha viiskymppisille, samoin kuuskymppinen ei ole liian vanha kuuskymppiselle jne........ Pysytään vaan omissa ikäluokissamme, ne, jotka roikkuvat täällä vuositolkulla eivätkä edes vastaa, ovat vaan saamattomia typeryyksiä, eihän sellaista kukaan huolisikaan. Sen tiedän, että tällä hetkellä s24 ei ole yhtään fiksua yli kuuskymppistä miestä, ainoastaan saamattomia nahjuksia - voin haukkua, koska eivät varmaankaan osaa lukea tätäkään palstaa, hauskaa jussukkaa:)
- nainen 50
erittäin hyvin sanottu ja aivan totta :)
- Mies 50+ ja 05alue
Hei "nainen 50". Mistäs päin Suomea sinä kirjoittelet? Täällä itseään suht asiallisena pitävä mies kiinnostui mielipiteistäsi. Siis ihan aikuisten oikeesti:=)
Katsellaanko treffikalentereista ( mulla toistaiseksi tyhjä) aikaa tapaamiselle, tietenkin ensin viestiteltäisiin ja katsottaisiin onko tarpeellista treffata:)
Laitan sähköpostiosoitteeni jos emme kovin kaukana toisistamme.
Hyvää Juhannusta! - nainen 50
Mies 50+ ja 05alue kirjoitti:
Hei "nainen 50". Mistäs päin Suomea sinä kirjoittelet? Täällä itseään suht asiallisena pitävä mies kiinnostui mielipiteistäsi. Siis ihan aikuisten oikeesti:=)
Katsellaanko treffikalentereista ( mulla toistaiseksi tyhjä) aikaa tapaamiselle, tietenkin ensin viestiteltäisiin ja katsottaisiin onko tarpeellista treffata:)
Laitan sähköpostiosoitteeni jos emme kovin kaukana toisistamme.
Hyvää Juhannusta!Hei mies 50 valitettavasti taidan asua liian kaukana sinusta kun asun 03 alueella? mutta hyvää juhannusta myöskin sinulle sinne :)
- Mies 50+ ja 05-alue
nainen 50 kirjoitti:
Hei mies 50 valitettavasti taidan asua liian kaukana sinusta kun asun 03 alueella? mutta hyvää juhannusta myöskin sinulle sinne :)
Moi. No eihän kolmosen ja vitosen väli ylivoimaiselta kuullosta:=)
Jos kiinnostaa viestitellä niin os on: [email protected]
Kirjoitellaan ja katsellaan miten edistytään?
Joten keskeytä hetkeksi juhannustaikojen tekeminen ja katso mitä tarjoaa tämä 05-alueen taikamies:=) Ajattele, säästyt nyt juoksentelemasta siellä kaurapellossa! - nainen 50
Mies 50+ ja 05-alue kirjoitti:
Moi. No eihän kolmosen ja vitosen väli ylivoimaiselta kuullosta:=)
Jos kiinnostaa viestitellä niin os on: [email protected]
Kirjoitellaan ja katsellaan miten edistytään?
Joten keskeytä hetkeksi juhannustaikojen tekeminen ja katso mitä tarjoaa tämä 05-alueen taikamies:=) Ajattele, säästyt nyt juoksentelemasta siellä kaurapellossa!Laitoin sulle mies 50 postia :)
- itik-ka_
Kivaa jussia vaan kaikille ja älkää kilistelkö liikaa !!!
- Mr. Teneriffa
Mikäkö miehiä vaivaa... turha kysymys. Piparin puute se ajaa miehet "ajattelemaan" paisuvaisillaan, ja kuten loputtomiin onkin todettu, verenkato aivoissa ajaa miehet kirjoittelemaan/sanomaan ihan mitä sattuu.
Tunnen myötänoloutta, oikeasti. - m30+
Ei minua ainakaan vaivaa mitään.
Naiset ovat ihan yhtä hyviä katoamaan pienen jutustelun jälkeen.- m30+
po. olla "ei mikään".
- juhannuskoivu
Kun olen lukenut näitä juttuja useammasta ketjusta, niin jokaasiasta tehdään
hiton vaikeaa.
Ei ole hyvä olla laiha/lihava, pitkä/tappi eikä nuori/ keskiikäinen, joten
eiköhän meitä kaikkia vaivaa jokin asia, kun syvenmältä tonkii.
Minä unohdan nämä asiat ja katoan mökille, ei nettiä, vain ihana luonto ja sit
sauna höyryämään,,,,,,,aah. kivaa kaikille teille sinne jonnekkin ! - yst.terv. tptien777
Asian laita on nimittäin niin, etteivät naiset ole enää osanneet arvostaa ainakaan pariin vuosikymmeneen miestä ja miehisyyttä pätkän vertaa. Jo 1980-luvun loppupuoleella joku keksi tehdä kyselytutkimuksen irtosuhteista, jolloin yllättäen tulokseksi tulikin, että naiset käyvät enemmän vieraissa kuin miehet. Tilanne ei kaiketi ole tästä muuttunut, vaan kaikki samat merkit näyttävät vain vahvistuneen. Esimerkiksi tanssipaikan yleisin totuus on, että valinta on naisen. Miehet ovat verbaalisesti lahjattomampia, joten nettikirjoittelukin on miehelle joskus pelkkää kitumista. Itsekin olen sitä mieltä, että treffeille olisi päästävä mahdollisimman nopeasti, koska kaiken maailman tyhjät ja usein tyhmätkin kirjoittelulöpinät ovat vain ajan haaskausta. Onhan se joka tapauksessa kiva antautua naama naamaa vasten keskusteluun joskus ventovieraankin kanssa. Samanlaisia pälliäisiä tässä kuitenkin lopulta kaikki ollaan. Toiset vaan ehkä toisia persoonallisempia, toiset teennäisempiä.
http://www.youtube.com/user/tptien777
yst.terv. tptien777- nainen 50
En puolusta naisia yhtään sen enenmpää kuin miehiäkään vaikka naisena kirjoitan. Tiedän kyllä että nykyään naiset pettävät miehiä enemmän!! itse en kuitenkaan kuulu siihen luokkaan, sillä yksi kerrallaan on mottoni ollut aina! Mutta sekin on totuus että ainakin itselleni tulee päivittäin monilta varatuilta viestiä! Jokainen meistä toimiin kuten parhaalta tuntuu on se asia mikä vain!!
en käy ketään tuomitsemaan.
Itse en lähde suinpäin treffeille. koska todellakin haluan hetken tietää ihmisestä jotakin ennenkuin suostun treffaamaan!! Naisena ajattelen erilailla tästäkin asiasta koska tiedän että varovaisuus ei ole koskaan liikaa ja mistä kukaan voi tietää mitä on vastassa?
sen verran olen nähnyt ja kokenut että tiedän mistä puhun!! - hmh.
Ja noinkohan joskus narsistisen 80-luvun lopulla tehty tutkimus pitää vieläkin paikkansa?
Itse en ole koskaan pettänyt ja aina olen etsinyt pelkästään vapaita miehiä. Mutta tuntuu että nykyään ei yhtään ainoaa miestä kiinnosta mikään muu suhde kuin prkl panokaveruus. Siinä on kaksi sanaa jotka eivät sovi sitten yhtään toisiinsa. Pano ja kaveruus. Kaveruudessa käsittääkseni välitetään toisesta edes vähän, mutta paneminen on itsekästä touhua ja kun se yhdistetään kaveruuteen, niin kysymys on siitä että toisesta ihmisestä halutaan kaikki kiva irti, mutta ei haluta välittää hänestä. Jos toisella sattuisi olemaan paha olla, ei häntä tarvitse tukea. Ei lähteä kaveriksi lääkärille. Eikä muutenkaan jakaa yhtään mitään muita asioita kuin se hemmetin paneminen.
Tätä samaa paskaa tuputtavat niin nuoret kuin vanhat miehet. Eikö ihmisillä ole enää mitään halua tai kykyä kumppanuuteen? - nainen 50
hmh. kirjoitti:
Ja noinkohan joskus narsistisen 80-luvun lopulla tehty tutkimus pitää vieläkin paikkansa?
Itse en ole koskaan pettänyt ja aina olen etsinyt pelkästään vapaita miehiä. Mutta tuntuu että nykyään ei yhtään ainoaa miestä kiinnosta mikään muu suhde kuin prkl panokaveruus. Siinä on kaksi sanaa jotka eivät sovi sitten yhtään toisiinsa. Pano ja kaveruus. Kaveruudessa käsittääkseni välitetään toisesta edes vähän, mutta paneminen on itsekästä touhua ja kun se yhdistetään kaveruuteen, niin kysymys on siitä että toisesta ihmisestä halutaan kaikki kiva irti, mutta ei haluta välittää hänestä. Jos toisella sattuisi olemaan paha olla, ei häntä tarvitse tukea. Ei lähteä kaveriksi lääkärille. Eikä muutenkaan jakaa yhtään mitään muita asioita kuin se hemmetin paneminen.
Tätä samaa paskaa tuputtavat niin nuoret kuin vanhat miehet. Eikö ihmisillä ole enää mitään halua tai kykyä kumppanuuteen?Joskus tulee tunne etteikö kelpaa muuhun kuin siihen ns.. panemiseen??
samoin tulee mulle niitä ehdotuksia miehiltä ikäluokassa 20-60v..
itse kunnioitan ja arvostan sen verran että vaikka olenkin nyt yksin niin ei tulisi pieneen mieleenikään mennä heti panemaan jos suoraan sanon!
ensin haluan tuntea ihmisen ja seurustella ja se kuuluu mielestäni siihen suhteeseen. en saisi mitään sellaisesta yhdenyön panemisesta. mikä todellakin on kamala ja halventava sana jos se sanotaan näin että haluaisin panna sua , kuten mulle on näitä viestejä tullut!!
pidetään naista kuin... jääköön sanomatta nyt.. ei mitään arvoa anneta.. ilmeisesti vain ja ainoastaan miesten mielessä on se sexi ja se siitä. vaikka kuinka väitetäänkin muuta!!! ja sit mut haukuttu kun sanon etten etsi pelkkää sitä, luullaan etten siitä tykkää :) näin ajattelee mies!! - yst.terv.tptien777
nainen 50 kirjoitti:
En puolusta naisia yhtään sen enenmpää kuin miehiäkään vaikka naisena kirjoitan. Tiedän kyllä että nykyään naiset pettävät miehiä enemmän!! itse en kuitenkaan kuulu siihen luokkaan, sillä yksi kerrallaan on mottoni ollut aina! Mutta sekin on totuus että ainakin itselleni tulee päivittäin monilta varatuilta viestiä! Jokainen meistä toimiin kuten parhaalta tuntuu on se asia mikä vain!!
en käy ketään tuomitsemaan.
Itse en lähde suinpäin treffeille. koska todellakin haluan hetken tietää ihmisestä jotakin ennenkuin suostun treffaamaan!! Naisena ajattelen erilailla tästäkin asiasta koska tiedän että varovaisuus ei ole koskaan liikaa ja mistä kukaan voi tietää mitä on vastassa?
sen verran olen nähnyt ja kokenut että tiedän mistä puhun!!hei vaan
Kiva, kun joku vastasikin [nainen 50]. Ensi treffit järjestetään tietysti mahdollisimman turvalliseen, julkiseen paikkaan. Keskustan kahvioon. Kyllä pärstäkerroin kertoo heti miljoona kertaa enemmän kuin tuhat sanaa jossain deittipalstan mystisessä mielikuvitusmaailmassa. On se kurjaa, kun kaunis rakkaustarina on kirjoitettuna jossain jokaiselle, mutta ihminen itse pilaa kaiken niin, että joutuu vielä viiskymppisenä metsästämään deitissä uutta teinirakkautta. Ei se voi niin mennnä. Muuta kuin jollain Leo Mellerillä, jolla tuntuu olevan tarpeeksi rahaa, älliä ja röyhkeyttä. Siitä tulee häämarssia ja -valssia, kuten seuraavassa. Ne tulevat siis peräkkäin.
http://www.youtube.com/watch?v=zQZZ4uCwDuc&feature=player_embedded
yst.terv.tptien777
yst.terv.tptien777 - Yst.terv.tptien777
hmh. kirjoitti:
Tätä samaa paskaa tuputtavat niin nuoret kuin vanhat miehet. Eikö ihmisillä ole enää mitään halua tai kykyä kumppanuuteen?Hei vaan [ hmh ]
Tästä me kaikki puhdasmieliset kärsimme, koska olemme uskoneet yhteen suhteeseen. Tilanne on niin ällöttävän raju nykymaailmassa, että oikein puistattaa vanhaa äijänkppyrää, kun vertailee menneisiin asenteisiin. Ihminen itse luulee koko ajan kehittyvänsä, mutta todellisuudessa menossa on degeneraatio koko ihmiskunnassa. Tämä ei hyvin pääty. "Luulleensa viisaaksi
tulleensa, he ovat tyhmiksi tulleet." Eikä kukaan - en edes minä - ole pystynyt laistamaan vallitsevan ajanhengen vaikutuksia. Silloin, kun luulee löytäneensä mielitiettynsä, niin helposti pyrkiikin hiukan muuntelemaan sitä toista oman mielikuvituksensa mukaisen ihanteensa kaltaiseksi. Emme anna toinen toistemme olla sellaisia kuin luonnostaan olemme, koska olemme vapaassa uusliberalistisessa yhteiskunnassa, jossa muka kaikilla on oikeus olla sitä, mitä ovat, mutta ei sitten kuitenkaan kummankaan toisen kotona. Viime häihini sävelsin itse häämarssimme ja .valssimme. Liitto kesti 4kk. Thanks and good buy: http://www.youtube.com/watch?v=zQZZ4uCwDuc&feature=player_embedded
yst.terv.tptien777 - yst.terv.tptien777
nainen 50 kirjoitti:
Joskus tulee tunne etteikö kelpaa muuhun kuin siihen ns.. panemiseen??
samoin tulee mulle niitä ehdotuksia miehiltä ikäluokassa 20-60v..
itse kunnioitan ja arvostan sen verran että vaikka olenkin nyt yksin niin ei tulisi pieneen mieleenikään mennä heti panemaan jos suoraan sanon!
ensin haluan tuntea ihmisen ja seurustella ja se kuuluu mielestäni siihen suhteeseen. en saisi mitään sellaisesta yhdenyön panemisesta. mikä todellakin on kamala ja halventava sana jos se sanotaan näin että haluaisin panna sua , kuten mulle on näitä viestejä tullut!!
pidetään naista kuin... jääköön sanomatta nyt.. ei mitään arvoa anneta.. ilmeisesti vain ja ainoastaan miesten mielessä on se sexi ja se siitä. vaikka kuinka väitetäänkin muuta!!! ja sit mut haukuttu kun sanon etten etsi pelkkää sitä, luullaan etten siitä tykkää :) näin ajattelee mies!!Niin ja hei [nainen 50]
Kuinka mies ajattelee?
-Siten kuinka viiskymppinen neiti sanoo miehen ajattelevan.
Mistä hän sen voi tietää?
Sitä ei tiedä kukaan muu kuin neiti itse.
Voi hyvät hyssykät sun kanssas.
Kunpa löytäisit itsellesi elämänkumppanin piakkoin. Pistä siihen deittiprofiiliisi ettei sukupuolielinten tarvitse olla koko ajan ihan priimakunnossa, niin saat ison joukon vastauksia. Saattaa olla, että pääset vielä lypsämään lehmiäkin, kun peräkammarin pojat innostuvat vastaamaan.
yst.terv.tptien777 - 19-1
yst.terv.tptien777 kirjoitti:
hei vaan
Kiva, kun joku vastasikin [nainen 50]. Ensi treffit järjestetään tietysti mahdollisimman turvalliseen, julkiseen paikkaan. Keskustan kahvioon. Kyllä pärstäkerroin kertoo heti miljoona kertaa enemmän kuin tuhat sanaa jossain deittipalstan mystisessä mielikuvitusmaailmassa. On se kurjaa, kun kaunis rakkaustarina on kirjoitettuna jossain jokaiselle, mutta ihminen itse pilaa kaiken niin, että joutuu vielä viiskymppisenä metsästämään deitissä uutta teinirakkautta. Ei se voi niin mennnä. Muuta kuin jollain Leo Mellerillä, jolla tuntuu olevan tarpeeksi rahaa, älliä ja röyhkeyttä. Siitä tulee häämarssia ja -valssia, kuten seuraavassa. Ne tulevat siis peräkkäin.
http://www.youtube.com/watch?v=zQZZ4uCwDuc&feature=player_embedded
yst.terv.tptien777
yst.terv.tptien777Sinähän pieni777 varmaan oletkin osannut sitten rakkaustarinasi hoitaa niin ettei sinun tarvii viisikymppisenä enää muuta kuin olla vaan...
vai eikös kohdallesi ole koskaan naista osunutkaan, niin ehkä onkin että saamattomat vanhat pojat parhaita ihmissuhde asiantuntijoita ovatkin... - yst.terv.tptien777
19-1 kirjoitti:
Sinähän pieni777 varmaan oletkin osannut sitten rakkaustarinasi hoitaa niin ettei sinun tarvii viisikymppisenä enää muuta kuin olla vaan...
vai eikös kohdallesi ole koskaan naista osunutkaan, niin ehkä onkin että saamattomat vanhat pojat parhaita ihmissuhde asiantuntijoita ovatkin...Hei
Olin lukevinani annoksen kitkeryyttä tekstissäsi, koska otit sen viiskymmppisen liian henkilökohtaisesti. Ajattelin yleistä tilannetata nykyään ja siksi hiukan sitten yritin vitsailla, mutta sehän oli aika tyhmää. Sori. Ajanhenki vaan on sellainen, että se tuntuu vaikuttavan kaikkiin, vaikka useimmat väittävät, että He ovat sen vaikutuspiirin ulkopuolella. Heiltä onnistuu uudet parisuhteet, kuten on aina onnistunut.
Ihmiset ovat kaiketi suurena massana kuitenkin rakkaudenkipeimpiä kuin koskaan aikaisemmin. Kiitos kaikenmaailman ismien ja dogmaatikkojen, viimeisimpänä ja vahvimpana tämä suloinen globaali uusliberalismi.
Mutta kaksi viiskymppistä ei kai todellisesti voi samalla tavalla enää "rakastua", kuten teini-iässä erakastutaan? Eikös se ole jotenkin järkeen enemmän perustuvaa kaveruutta, ystävyyttä? Olen vain ollut huomaavinani sellaista "teinietsintää" ihmisten parissa iastään piittaamatta; että mukamas kaiken voisi tosta noin naps vaan aloittaa uudelleen uuden ihmisen kanssa, ja rakastumisen tunne kantaisi, kuten nuorena kannatti. Never ever, sano jenkkiläinen. Minullakin kesti viimeinen avioliitto pitkät 4kk. Hurraa! Kuka vika?
yst.terv.tptien777
- ikisinkku35
Mut ei nainenkaan pidä enään yhteyttä jos naama ei miellytä sen jälkeen kun on kuvan saanut. Kokemusta on ihan liikaa, et missäs naisten selkäranka on??
- n.on
Ei missään, kaikkea jaaritellaan,mutta tosipaikan tullen laitetaan pää
sinne, minne se ei kuuluis, eli perseeseen. - just.
Ihan hullua, että minä sosiaalinen ja kova jutustelemaan vietän nyt jussia
omassa seurassa, mut mut on hyvät puolet tässäkin, jaa mitkä ?
Noo voi välillä miettiä syntiä syviä, eikä kukaan, ei mikään keskeytä.
Mulla on ihan hauskaa, oon tutustustunut omaan itseeni ja voikin sanoa,
että nämä toiveet, mitä netissä toisille esitetään on, sanonko mitä ?
Enpä sano, huu "kuin silloin ennen, kuin eilispäivää ollutkaan oolut ois". - mies 50v.
...ehkä näitä miehiä vain alkanut kyllästyttää turhien löpertelyjen kirjoittelu pitempään sivuilla ja se että että naiset välttävät live tapaamista kahvien merkeissä.Jos ja kun tulevat ei ehkä näky ole kuvausten/kuvan kaltainen.
Netti treffien karvaat kokemukset tylsistyttävät...- nainen 50
eihän sen tarvitse olla mitään turhaa höpinää, varsinkin jos vastassa on fiksu ja asiallinen mies. Mutta harvemmin on näitä vastaan siellä tullut. Yleensä mennään suoraan asiaan ja aletaan kysymään seximieltymyksisä ja mikä on kuppikoko yms.. siihen tyssää ainakin mun kirjoittelu heti. Toki asioista pitääkin puhua niiden omilla nimillään ja itse en mitään aihetta vierasta.mutta rajansa kaikella.
kyllä olen ollut valmis piankin tapaamiseen jos mies on sellaiselta tuntunut. Mutta eipä olekkaan sit vastannut kuvausta minkä itsestään on antanut.
en etsi ollenkkaan epätoivoiseti vaan käyn sivulla silloin tällöin. sillä sen omansa voi tavata missä ja milloin vain.
- 14-2
Todellakin ovat hirvittävän rumia, lähes kaikki yli 50-v, miehet....
Selasin tarjontaa e-kontakin sivustolla...Todella masentavaa, epäsiistejä ja suuret vatsankumpareet. Ilmoituksessa kuitenkin itseään kehutaan nuorekkaiksi, komeiksi ym. Haetaan huomattavasti itseään nuorempaa...Missä näiden miesten todellisuudentaju lienee...
En todellakaan usko enää miestä löytäväni, tai jos löytyy niin jostain muualta sitten. Noiden kanssa en edes ajattele tapaamista saati muuta yhteistä.- KaukanaTasa-arvosta
Itsekin olen tätä ihmetellyt, että kelpaavat nuorille likoille, mutta näin se ikävä kyllä on. Naisen pitää olla trimmissä kunnossa ja huoliteltu, kun miehellä saa olla vatsaa. Kumma juttu.
- 616
Antaisitte vaan sitä pillua sen sijaa että parjaatte ukkoja. Ottasitte vaikka kohteliaisuutena jos joku haluaa nussia Teitä selvinpäin.
- nainen 50
no just näin se menee et pillua pitäs antaa :))
katsos kun sitä nyt ei kaikille halukkaille jaeta!! ja miehille monille kelpaa nainen kuin nainen!!
vai pitäisi ottaa koheliasuutena moinen asia :D ja vielä pitäis huolia mies joka on kännissä!! luuletko tosiaankin että vaikka meillä on ikää niin me todellakin huolitaan jokainen mies joka moista ehdottaa!!
ja sekin on hyvä että miehissä ei koskaan ole mitään vikaa!! eiköhän niitä vikoja löydy moelmmista sukupuolista! - -,-
nainen 50 kirjoitti:
no just näin se menee et pillua pitäs antaa :))
katsos kun sitä nyt ei kaikille halukkaille jaeta!! ja miehille monille kelpaa nainen kuin nainen!!
vai pitäisi ottaa koheliasuutena moinen asia :D ja vielä pitäis huolia mies joka on kännissä!! luuletko tosiaankin että vaikka meillä on ikää niin me todellakin huolitaan jokainen mies joka moista ehdottaa!!
ja sekin on hyvä että miehissä ei koskaan ole mitään vikaa!! eiköhän niitä vikoja löydy moelmmista sukupuolista!Ei kannata välittää näistä mololla ajattelevista. Jussi on mennyt, mutta joiillekkini se vaikuttuttaa viellä viikonkin päästä.
- helpotuksen huokaus
Lopetin suhteen mieheen, joka muka oli kanssani, ja paljastu, et tapailee useita naisia?
Nauraa vielä selän takana ja arvostelee näitä naisia, huomasin, että on tunnevammanen ja ei ymmärrä mitään toisen ihmisen kunnioittamisesta.Pysyn erossa jatkossa tämäntyyppisistä miehistä, ja tuli mieleen "moni kakku päältä kaunis"
Kukahan on seuraava joka uskoo puheita?- viisastunut täti
Mistähän päin oli tämä miekkosesi? Kuulostaa kovin tutulta.
Minulla juuri vastaavanlainen tapahtuma puolisen vuotta sitten.
Jopa toisen naisen luota suoraan minun luokse ja päinvastoin.
Arvosteli tosiaan muita naisia ja oli tunnevammainen, eikä tosiaan kunnioittanut toista yhtään.
Mistä näitä sikiää näillä palstoilla???
- 1-1
Samaa koettu. Näitä miehiä riittää.....Täälläkin Pohjois-savon alueella...nimi alkaa V-kirjaimella, erehdyin tähän. Arvostelee naisia, itsessään ei näe syytä mihinkään. Sairas ukko, alkoholi-ja pornoriippuvaiseksi osoittautui myös.
- Ikävää!
Kyllä sekin, aika ikävää, "just" tavattu, kirjoiteltu, vaihdettu kuvia...mies heti valmis tapaamaan tai ainakin hyvin nopeasti! Ok, sovitaan päivä ( todella nopeasti, aina miehen "mielen mukaan" )...Aikaa, ns tapaamiseen pari-kolme päivää, sen aikana ei tunneta, ei kysytä mitä kuuluu, kunnes edeltävänä päivänä, mistä tulen hakemaan huomenna klo jne...? Siinhän on sattunut ja tapahtunut ( kuitenkin kolmen päivän aikana, vaikka ja mitä...), kun ilmoittaa, että sorry ei käy ( odottamaton syy, esim sairastuminen ) ja odottaa vastausta, sitä ei tule!
Olen päättänyt, että minun puolestani ko "herrat" ko palstalla voivat aivan rauhassa olla ja miettiä, esim syntyjä syviä!!!???- nainen 50
Niitä valitettavasti vain riittää, eikä loppua näy.. olen mielenkiinnolla vielä sivulla ollut ja katsellut :) ensin tosiaankin laitellaan viestiä, kuvaa ja kerrotaan kuinka kiinnostuneita ollaan!! ei kunnolla kysytä mitään, ja silti jo sen yhden viestin jälkeen hävitään savuna ilmaan!!
ei voi kuin sanoa edelleen että kuinka pettynyt sitä onkaan siitä että aikuiset miehet viitsivätkin pelleillä!!
Sit täällä keskusteluissa saa lukea kuinka kamalia me naiset ollaan :)
pitäis ensin katsoa peiliin ja miettiä miten itse toimii, ennenkuin alkaa morkkaamaa muita! en itsekkään yleistä ja tiedän että fiksujakin löytyy vaan hankalaa kohdata, ja sit nämä ketkä leikkii vie uskon muiltakin miehiltä, koska pakosti sitä rupeaa ajattelemaan ja usko menemään muidenkin miesten kohdalta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646185Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813826Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242831- 232360
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol442260Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341271
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256