Mistähän mahtaa löytyä iskettäväksi nuorempi mies joka viihtyy luonnossa? :) Olen 22-vuotias nätti sinkkutyttö, ja huomannut että elämäntyylini menee parhaiten yksiin luonnossa viihtyvän, ehkä eräilyä harrastavan miehen kanssa. Olen kasvanut semmoseen elämään pienestä pitäen, eikä nörtti tai cityihminen oikein pysy matkassani, yritetty on.. Monesti tuollainen erämies on myös rauhallinen ja näppärä käsistään, mitä nyt olen analysoinut. :P Ainakin ihannemieheni olisi sellainen. Huumorintajuinen, leppoisa, liikkuvainen tavallinen mies.
Probleemi tuntuu olevan siinä että tämmöiset ihannemieheni taitaa olla enimmäkseen 50 -vuotiaita :D Mistäs nuorempia versioita löytyisi? En ole mikään metsästäjä tai kuulu mihinkään semmosiin seuroihin joista saattas löytyä mukava mies, tykkään muuten vaan vaeltaa, liikkua luonnossa ja olen aika tekevä nainen enkä venkula. Vinkkejä? Sinkkuus alkaa jo tympäistä ja mielellään löytäisin sellaisen kaverin kenen kanssa voisi olla pidempäänkin. :)
erämies miulle!
5
364
Vastaukset
- Mies 28v
Onhan meitä, täällä yksi ainakin.
Mistä päin olet? :) - Neitokainen22
Joensuustahan mie. :) Ehkä täältä päin löytyy kivoja miehiä jostain metsäpuolen kouluista mutta kun sinne ei ole mitään asiaa mennä norkoilemaan niin.. sitten ei. :)
Pitäskö tässä Lappiin muuttaa? :D Siellä tuntuu olevan enemmän samanhenkisiä ihmisiä.. - Sadetanssi85
Minulla ainakin rinkka pysyy selässä. Metsään ihan helpolla eksy ja vaikka eksyisin niin jollakin tavalla toimeen tulisin ja tarvittaessa sinutkin sieltä pois kantaisin ;)
Löytääkö sinut sateenkaaren juurelta vai millä keinolla sinuun saisi yhteyden (Joensuusta itsekin). - Neitokainen22
Hmm, oikeastaan juuri kyselin itse sitä että missä tämmöiset miehet viihtyy :D Että tietäisin mistä etsiä! No missä sie liikut? :)
Minuun törmää enimmäkseen lenkkipolulla kun olosuhteiden pakosta keskustassa asun, yliopistollakin talviaikaan pyörin.. ja joen rannassa kävelen, se on vähän parempaa Joensuuta. :) Mutta en taida kehata sähköpostiani täällä levitellä, monenlaista hörhöä täällä pyörii.. Lenkiltä on oikeestaan mahdotonta iskeä juuri ketään, kaikki juoksee kovaa eri suuntiin, sitä on turha kenenkään edes ehdottaa :D - Sadetanssi85
Kyllähän tuota itsekin aina lenkkipolulla käyn, mutta lenkkipolut on vain vähän toisaalla :) Pitää yrittää eksyä joskus sinne päin jos siellä sinunlaisia liikkuu.
Varmaan tälläisiin miehiin sitten törmäilisi todennäköisimmin näissä ulkoilualueilla, mitä näitä nyt on kuhasalo, noljakan polut. Mutta varmaan aika hakuammuntaa se tuollakin on. Ja muuten varmaan aika hyvin tuonne joukkoon sulaudutaan kaupungissa.
Harmi kun ei pysty selkeää ohjetta oikein antamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226