Omakehu haisee.
Siis tyyppi on kiinnostunut vain itseensä liittyvistä asioista.
Narsistin tuntomerkit
5
86
Vastaukset
- zisel
Mä tunnen yhden naisen joka on mun mielestä ihan selvä narsisti. Ainakin se on patologinen valehtelija. Ja kun se vielä dokaa reippaasti valehtelee niin sitä pystyy jallittaa ihan ympäri ämpäri. Kerran kysyin siltä puhelimessa että "onko siitä äijästä kuulunu vielä mitään joka lupas viedä sut sinne Pariisiin" niin se oli ihan täysillä mukana siinä jutussa vaikka heitin hatusta koko jutun :D Naureskelin partaani koska tollaselle ihmiselle on ihan turha sanoa että hei sä valehtelet nyt koska se ei KOSKAAN myönnä valehtelevansa. Sieltä tulee sitten niin ufo-juttuja ettei niitä kertakaikkiaan pysty kuuntelee :D
Tällä samaisella henkilöllä on ollut pakkomielteenä yrittää iskeä aina sitä miestä joka kulloinkin on ollut musta kiinnostunut. Ihan sama minkälainen hiippari mutta jos se on musta kiinnostunut niin takuulla saa pillua tältä naiselta josta puhun. Just ennenkun "jouduin" hoitoon niin piti mennä yhteen baariin sanoo yhelle vanhalle äijälle että jos se antaa satasen mulle niin voin esittää sen tyttöystävää niin saa mun kaverilta pillua vielä kaupanpäälle :D- hovineito
dazu, olet itse eräänlainen narsistimies.
Tosin sen huomaisi vasta silloin kun olet ihmisten seurassa.
Mutta sinulla ei ole kavereita muualla kuin netissä. - zisel
hovineito kirjoitti:
dazu, olet itse eräänlainen narsistimies.
Tosin sen huomaisi vasta silloin kun olet ihmisten seurassa.
Mutta sinulla ei ole kavereita muualla kuin netissä.Höpöhöpö! Dazu on hoikka ja hyvärunkoinen nuori mies. Minä olen iso karvainen volvo-setämies.
- hovineito
zisel kirjoitti:
Höpöhöpö! Dazu on hoikka ja hyvärunkoinen nuori mies. Minä olen iso karvainen volvo-setämies.
Enrique-Lister-nikkisi kuva kertoo toista.
Typerää narsismijahtia... miehen logiikan mukaisesti kaikki on narsisteja ja koska se tulee häippäseen seuraavasta tautiluokituksesta, voimme korvata sen sitä edeltäneellä termillä: kusipää.
Ehdotin jo ylläpidolle, että koko sana sensuroitaisiin S24:stä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808