Narsistin tuntomerkit

hovineito

Omakehu haisee.

Siis tyyppi on kiinnostunut vain itseensä liittyvistä asioista.

5

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Mä tunnen yhden naisen joka on mun mielestä ihan selvä narsisti. Ainakin se on patologinen valehtelija. Ja kun se vielä dokaa reippaasti valehtelee niin sitä pystyy jallittaa ihan ympäri ämpäri. Kerran kysyin siltä puhelimessa että "onko siitä äijästä kuulunu vielä mitään joka lupas viedä sut sinne Pariisiin" niin se oli ihan täysillä mukana siinä jutussa vaikka heitin hatusta koko jutun :D Naureskelin partaani koska tollaselle ihmiselle on ihan turha sanoa että hei sä valehtelet nyt koska se ei KOSKAAN myönnä valehtelevansa. Sieltä tulee sitten niin ufo-juttuja ettei niitä kertakaikkiaan pysty kuuntelee :D

Tällä samaisella henkilöllä on ollut pakkomielteenä yrittää iskeä aina sitä miestä joka kulloinkin on ollut musta kiinnostunut. Ihan sama minkälainen hiippari mutta jos se on musta kiinnostunut niin takuulla saa pillua tältä naiselta josta puhun. Just ennenkun "jouduin" hoitoon niin piti mennä yhteen baariin sanoo yhelle vanhalle äijälle että jos se antaa satasen mulle niin voin esittää sen tyttöystävää niin saa mun kaverilta pillua vielä kaupanpäälle :D

• hovineito

dazu, olet itse eräänlainen narsistimies.

Tosin sen huomaisi vasta silloin kun olet ihmisten seurassa.

Mutta sinulla ei ole kavereita muualla kuin netissä.

• zisel
        hovineito kirjoitti:

dazu, olet itse eräänlainen narsistimies.

Tosin sen huomaisi vasta silloin kun olet ihmisten seurassa.

Mutta sinulla ei ole kavereita muualla kuin netissä.

Höpöhöpö! Dazu on hoikka ja hyvärunkoinen nuori mies. Minä olen iso karvainen volvo-setämies.

• hovineito
        zisel kirjoitti:

Höpöhöpö! Dazu on hoikka ja hyvärunkoinen nuori mies. Minä olen iso karvainen volvo-setämies.

Enrique-Lister-nikkisi kuva kertoo toista.

• Typerää narsismijahtia... miehen logiikan mukaisesti kaikki on narsisteja ja koska se tulee häippäseen seuraavasta tautiluokituksesta, voimme korvata sen sitä edeltäneellä termillä: kusipää.

Ehdotin jo ylläpidolle, että koko sana sensuroitaisiin S24:stä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe