En ole tunnetusti mikään romantikko, mutta mielestäni tähän yhteen pieneen videoon ollaan saatu tiivistetyksi kaikki mikä rakkaudessa on tärkeää ja kaunista.
http://www.youtube.com/watch?v=WNfvuJr9164
(Ei kannata katsoa jos on erityisen herkässä mielentilassa, sillä video on samalla kovin surullinen.)
Jotain kaunista
11
107
Vastaukset
- Söpö tarina, mutta
Sorry, kun rikon illuusiosi.
Noin kauniisti tarina päättyy yleensä vain silloin, jos mies sairastuu. Vaimo jää rinnalle. Jos nainen sairastuu, niin mies jättää vaimonsa sairaalaan nääntymään ja lähtee itse naisiin. Tämä on ikävä tosiasia. Olen työskennellyt sairaalassa ja itse nähnyt tämän lukuisia kertoja.- also_sprach_jungfrau
Ei minulla mitään illuusioita ole, ja olen kyllä itsekin todistanut tuon ilmiön lähipiirissä (rintasyöpä => mies jätti).
Ajattelen tosin, että Danny olisi kyllä pysynyt Annien rinnalla loppuun asti. Elämä ei ole yleensä ihanteellista, mutta ei se tarkoita etteikö jokin auringon alla voisi ihanteita vastatakin.
- Perhaps..
Joo, ehkä Danny. Mutta Dannyn kaltaisia miehiä on 1 %. Loput 99 % viis veisaa vaimostaan, jos vaimo sairastuu vakavasti. Naiset ovat kyllä toista maata.
- Käsittämätöntä
Mä muistan kerran jostain lukeneeni, että peräti 70 % miehistä jättää vaimonsa, jos niiltä rintasyövän jälkeen poistetaan toinen rinta. Aika järkyttävää.
- Villi veikkaus
Luultavasti syynä on se, että naiset skitsoilevat rinnattomuuttaan niin pahasti, etteivät enää anna pillua miehille vaan nukkuvat joku yösäkki päällä eikä koskea saa?
Ja jos ei saa pillua, niin mitä sellaisella naisella tekee....
- Ja roskaa!!
Se ei johdu siitä, sillä moni rintasyövän kärsinyt nainen kärsii nimenomaan seksin ja hellyyden puutteesta, koska heidän miehensä kääntää heille kylmästi selkänsä. Rinnattomalla naisellahan ei tee mitään, kuten eräs mies sanoi. Monessa tapauksessa avioliitto on saattanut kestää jopa 30 vuotta, mutta se ei merkitse miehelle yhtään mitään. Ei mitään. Tuotteeseen on tullut virhe ja tuote vaihdetaan. Se on miesten ajattelutapa.
- 3564hhg476
Mä olen kans miettinyt sitä, miksi niin usein miehet jättää vaimon kun vaimo sairastuu pahasti, mutta naiset ei miestä. Kai se johtuu siitä just, että miehet näkee naisen enemmän jotenki välineenä ja esineenä ja naiset taas näkee miehen niin kuin ihmisenä. En mä parempaa selitystä keksi.
- Entäpä tämä
Miksi naiset jättävät työttömäksi joutuneen miehen useammin kuin miehet työttömän naisen?
Kai se johtuu siitä just, että naiset näkee miehen enemmän jotenki rahaa ansaitsevana välineenä ja esineenä ja miehet taas näkee naisen niin kuin ihmisenä.
- Darth
Kaunis tarina, johon liittyy suruakin. Mutta suruun sekoittuu ilo ja toivo, mikä tuo vain tarinan kauneuden esiin. Loppu ei ole traaginen, vaikka elämä päättyykin kuolemaan, sillä toivo jää jäljelle. Ehkä Danny ja Annie halusivat jakaa tuon toivon myös muiden kanssa ennen Dannyn kuolemaa. Hienoa että on vielä pareja jotka ovat aidosti erityisiä toisilleen loppuun saakka kaiken kertakulutuksen ja elämysmatkailun keskellä, sillä välillä sitä on aika vaikea uskoa.
- alea_iacta_essi
Olisipa joku. Kuulen palstakuoron mölisevän: "Haluamme nuorta, kaunista teinipillua, josta tulisi käytön jälkeen käytetty, on vaihdettava uuteen; haluamme..."
- Pöhlö
Mikä joku neidille saisi olla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362