Mulle on muuten

zisel

käynyt yks yliluonnollinen juttu jota kukaan ei osaa järjellä selittää. Ainoa järjellinen selitys sille jutulle olis se että mä valehtelen. Mutta sikäli jos puhun totta niin ei ole sellasta ateistia vielä löytynyt joka keksis selityksen sille jutulle. Onhan niitä muitakin mutta olen itse sitten selittänyt ne järkeenkäyviksi että olen vaan kuvitellut jne mutta tämä juttu on kertakaikkiaan sellanen että pakko olla jotain yliluonnollista. Siis kyseessä tässä tapauksessa on "paha voima". Ja kyseisessä tilanteessa olin selvinpäin enkä edes krapulassa tms.

37

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgkluyfghjk

Totta kai sä valehtelet, niinhän mäkin teen kuulemma 24/7!

• zisel

:D

Harmi vaan kun sen ite tietää valehteleeko vai ei. Jos mulle tultais kertoo samallainen juttu niin ihan oman mielenterveyteni säilyttämiseksi uskoisin, tai HALUISIN uskoa että kertoja valehtelee.

• ytrdsxcvbnmlkjhgf
        zisel kirjoitti:

:D

Harmi vaan kun sen ite tietää valehteleeko vai ei. Jos mulle tultais kertoo samallainen juttu niin ihan oman mielenterveyteni säilyttämiseksi uskoisin, tai HALUISIN uskoa että kertoja valehtelee.

Mie haluun vaan jatkaa elämääni ilman toista siun miestä, ja se toinenkin on ihan siun noin fyysisesti.

*harmi et molemmat on niin syötäviä*

(vanhoillakin on silmät pääs)

• zisel
        ytrdsxcvbnmlkjhgf kirjoitti:

Mie haluun vaan jatkaa elämääni ilman toista siun miestä, ja se toinenkin on ihan siun noin fyysisesti.

*harmi et molemmat on niin syötäviä*

(vanhoillakin on silmät pääs)

Joo no eipä ne kumpikaan MUN ole. Taisin eilen puhua vähän mitä sattuu... :-/ Tietysti molemmille toivon hyvää ja mulla on joku ihme psykoottinen leijona-naaraan suojelu heitä kohtaan :D

• edfbnkiuytfbhjklö
        zisel kirjoitti:

Joo no eipä ne kumpikaan MUN ole. Taisin eilen puhua vähän mitä sattuu... :-/ Tietysti molemmille toivon hyvää ja mulla on joku ihme psykoottinen leijona-naaraan suojelu heitä kohtaan :D

Tää katti on jo vanha ja väsynyt, ja toivoo vain levollisia aikoja, ja molemmille jotain hyvää ja kaunista.

• Ei hullu valehtele, kun sanoo kuulevansa ääniä.

• zisel

En mä mitään ääniä ole kuullut ja tapauksella on onneksi todistaja :)

• PS. Heti kun uskoo suhteensa yliluonnolliseen olevan tarpeeksi hyvällä tasolla, että pystyy sen osoittamaan, niin pirautus James Randille ja noutamaan miljoona dollaria.

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

PS. Heti kun uskoo suhteensa yliluonnolliseen olevan tarpeeksi hyvällä tasolla, että pystyy sen osoittamaan, niin pirautus James Randille ja noutamaan miljoona dollaria.

Onko sulla tossa kuvassa joku pillu-hahmotelma vai mikä helvetin hilloviiva siinä on?

• zisel kirjoitti:

Onko sulla tossa kuvassa joku pillu-hahmotelma vai mikä helvetin hilloviiva siinä on?

Voi hemmetti... Mä en taitais haluta nähdä sun pilluas...

• zisel
        hahmotelma kirjoitti:

Voi hemmetti... Mä en taitais haluta nähdä sun pilluas...

Se on terveen merkki :D Katoin nimittäin että toi pilde vois olla vielä hieno mun pildeen verrattuna :D

• :)
        zisel kirjoitti:

Klikkaa sitä, se on entinen crocota.

• zisel
        :) kirjoitti:

Klikkaa sitä, se on entinen crocota.

No niin näköjään ja toi kuvahan on ylävartalo :D Ei helvetti :D

• ;-)
        zisel kirjoitti:

No niin näköjään ja toi kuvahan on ylävartalo :D Ei helvetti :D

Iske se. Se on papun exä. Saadaan vähän draamaa tännekin. Ei paha:

http://mina.suomi24.fi/hahmotelma/kuvat/14321235

• zisel
        ;-) kirjoitti:

Iske se. Se on papun exä. Saadaan vähän draamaa tännekin. Ei paha:

http://mina.suomi24.fi/hahmotelma/kuvat/14321235

Jaa eikö ne ole enää yhdessä? Ei ole paha ollenkaan mutta mä mokasin jo itteni niin en mä enää voi. Sitäpaitsi mä haluan että mut saalistetaan eikä toisinpäin. Ei mua paneta jos tiedän että ite oon houkutellu jonkun hölmön panee itteeni. Tsäänssit meni jo.

• ;-)
        zisel kirjoitti:

Jaa eikö ne ole enää yhdessä? Ei ole paha ollenkaan mutta mä mokasin jo itteni niin en mä enää voi. Sitäpaitsi mä haluan että mut saalistetaan eikä toisinpäin. Ei mua paneta jos tiedän että ite oon houkutellu jonkun hölmön panee itteeni. Tsäänssit meni jo.

Joo, crocsu on sanonut että se ei osaa iske naisia, että naiset iskee sen, joten ei taida tulla mitään. Mutta ajatteles papun hurjistumista..;) Jos kumminkin yrität.. Eeet onnistu kumminkaan, et onnistu!!!!! ;)

• zisel
        ;-) kirjoitti:

Joo, crocsu on sanonut että se ei osaa iske naisia, että naiset iskee sen, joten ei taida tulla mitään. Mutta ajatteles papun hurjistumista..;) Jos kumminkin yrität.. Eeet onnistu kumminkaan, et onnistu!!!!! ;)

No mihin se nyt meni? Täytyy kattoo joku toinen päivä jos natsais kun tais herra häipyä.

Mitäs mä tästä muuten hyödyn?

• hmmm...

Dazu on riivattu.

• zisel

Mun kimppuun on jo käynyt helluntailaiset ja "manannut pahaa henkeä ulos" :D Eivät ilmeisesti onnistuneet.

Vitun törkeetä muutenkin kun kävi alaikäisen lapsen kimppuun neuvottelematta kenenkään aikuisen kanssa.

• zisel

Ajattele, olin 15 vuotias kun nää hellarit oli ihan varmoja että mussa asuu paha henki (tyyliin Manaaja-leffa>). Ne kutsui mut kirkkoon johonkin toimistohuoneen- tyyliseen ja alkoi siellä porukalla rukoilee ja tekee jotain ihme juttuja. Totta helvetissä mä ahdistuin ja juoksin pois. Kirkon ovea rynkytin mutten saanut sitä auki. Joku tuli sitten ja ihan noin vaan avasi sen mulle, eli se ei oikeasti ollut edes lukossa. Toi olis yksi yliluonnollinen juttu kanssa mutta olen selittänyt sen niin että olin niin shokissa että en ole itseasiassa "rynkyttänyt" sitä ovea vaan repinyt sitä väärään suuntaan. Kun sitten pääsin ulos niin jalat tärisi niin paljon etten meinannut pystyssä pysyä vaan piti nojata seinään.

Siis todellakin NIIN vastuutonta kun olla ja voi aikuisilta ihmisiltä! Jos mä olisin mun vanhemmat niin käräjillä todellakin tavattais.

• eiii jaksa

Miksi tulet tänne piereskelemään tuotoksiasi päivästä toiseen aivan tolkuttomia juttuja sulla onko toi siistii tms. jotain teinijuttuja vai oletko oikeasti vakavasti sairas jolloin ymmärtäis sun motiivit paremmin (eli motiivia)

• zisel

"Päivästä toiseen"

• kysymyksiä zizelille

Haet vain miesten huomiota alitajuisesti viesteilläsi tyttö.Kyllä sinulle on järki annettu päähän mikset käytä sitä?

• zisel

Jos teen jotain alitajuisesti niin sillehän en voi mitään enkä tiedä siitä. Se mitä teen tietoisesti on että pidän hauskaa enkä osoita aivopierujani kenellekkään. En ota tätä nettiä niin vakavasti. Näen tän hauskanpitopaikkana, that's it.

• Pääasia:.!1%#+?!
        zisel kirjoitti:

Jos teen jotain alitajuisesti niin sillehän en voi mitään enkä tiedä siitä. Se mitä teen tietoisesti on että pidän hauskaa enkä osoita aivopierujani kenellekkään. En ota tätä nettiä niin vakavasti. Näen tän hauskanpitopaikkana, that's it.

.

että kaikessa mitä tekee on mukana Waltavaa Draamaa

.

• zisel

• Joo Heti:.!1%#+?!

• zisel
        Joo Heti:.!1%#+?! kirjoitti:

.

Waltaisat Draamat päällensä :)

.

Sä olet mun kimpussa ollut ennenkin! Kerkesin jo rakastumaan suhun ennenkun jouduin hoitoon! Harmi kun olet puska.

• No voe:.!1%#+?1
        zisel kirjoitti:

Sä olet mun kimpussa ollut ennenkin! Kerkesin jo rakastumaan suhun ennenkun jouduin hoitoon! Harmi kun olet puska.

.

en kai minä ole jotenkin osallinen siihen hoitoon joutumiseen?????? :(

.

• zisel
        No voe:.!1%#+?1 kirjoitti:

.

en kai minä ole jotenkin osallinen siihen hoitoon joutumiseen?????? :(

.

Kyllä! En mistään muusta selittänyt kuin jostain "epämääräisestä puskasta" joka aiheutti mulle tunteita :D

Eikun oikeesti, ihastuin suhun sillon "ennenvanhaan" ja alkaa taas tunteet herätä. Dramaattinen kun olen :D

• Tässä lämpimikseni:.
        zisel kirjoitti:

Kyllä! En mistään muusta selittänyt kuin jostain "epämääräisestä puskasta" joka aiheutti mulle tunteita :D

Eikun oikeesti, ihastuin suhun sillon "ennenvanhaan" ja alkaa taas tunteet herätä. Dramaattinen kun olen :D

.

höpöttelen mitä sylki suuhun tuo :)

Niin kun juttelen mukavii ajankuluksi :)

.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe