Siskoni on kärsinyt väkivaltaisessa suhteessa vuosia. Onneksi erosivat n. 2v sitten, kun ex-ukko pieksi lastakin ja sosiaaliviranomaiset puuttuivat asiaan. En tiennyt asiasta mitään, tiesin kyllä ukon ottavan reilummin viinaa, koska tuolloin siskoni oli usein luonani. Tämän lapseen kohdistuvan väkivallanteon jälkeen siskoni onneksi heräsi ja lähti suhteesta, asuivat hetken minun luonani ennen kuin oma asunto löytyi.
Tänään kävin siskontyttöni kanssa ostoksilla, jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Odoteltiin siskoani töistä ja ovikello soi. Kaskas, kukas se muukaan siellä, kuin tämä perkeleen aivoton apina tukka sekaisin Leijona-fiiliksissä (pullon)
Tilanne johti siihen, että poliisit soitettiin paikalle...saatanansaatana, kun vihaankin sitä äijää, oli viittä vaille, ettei tirpaissut minuakin kun en päästänyt sisään. Onneksi sain vedettyä oven sen kusipään nenän edestä, kun jätkä oli sen verran tuubassa, että pieni tuuppaus kaatoi hänet rappukäytävään. Olisi saanut lyödä päänsä hieman kovemmin, niin ei tarttis lapsen kärsiä häpeää tuollaisen luuseri-isän vuoksi!
soitin juuri poliisit
2
188
Vastaukset
- Läjän kokenut...
Sinä sitten olet mahtava sukusi kanssa !! Vaikka olis kuin kuinka kusipäinen sisko se kelpaa sinulle kyselemättä !! Porukassa te olette varsinaisiä mänttejä, kusipäitä omahyväisiä paskiaisia jossa oikeutta hakevat leijona miehetkin näyttävät oikeilta ihmisisltä teidän sukurakaspierujen rinnalla !
Tuliko tämä nyt selväksi? Minä kartan teidänlaisianne kuin ruttoa....... - Läjän kokenut...
Sinäkuule mäntti tuupit sentään lasten isää niiden nähden ! Varsinainen sukulais"rakas" kusipää mäntti, etkö pärjää puhumalla lasten isän edessä? Heikkouttasi heittelet poliisille.... vittu mikä traktori mäntti.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798