soitin juuri poliisit

deeku ei ymmärrä

Siskoni on kärsinyt väkivaltaisessa suhteessa vuosia. Onneksi erosivat n. 2v sitten, kun ex-ukko pieksi lastakin ja sosiaaliviranomaiset puuttuivat asiaan. En tiennyt asiasta mitään, tiesin kyllä ukon ottavan reilummin viinaa, koska tuolloin siskoni oli usein luonani. Tämän lapseen kohdistuvan väkivallanteon jälkeen siskoni onneksi heräsi ja lähti suhteesta, asuivat hetken minun luonani ennen kuin oma asunto löytyi.
Tänään kävin siskontyttöni kanssa ostoksilla, jonka jälkeen vein hänet kotiinsa. Odoteltiin siskoani töistä ja ovikello soi. Kaskas, kukas se muukaan siellä, kuin tämä perkeleen aivoton apina tukka sekaisin Leijona-fiiliksissä (pullon)
Tilanne johti siihen, että poliisit soitettiin paikalle...saatanansaatana, kun vihaankin sitä äijää, oli viittä vaille, ettei tirpaissut minuakin kun en päästänyt sisään. Onneksi sain vedettyä oven sen kusipään nenän edestä, kun jätkä oli sen verran tuubassa, että pieni tuuppaus kaatoi hänet rappukäytävään. Olisi saanut lyödä päänsä hieman kovemmin, niin ei tarttis lapsen kärsiä häpeää tuollaisen luuseri-isän vuoksi!

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läjän kokenut...

Sinä sitten olet mahtava sukusi kanssa !! Vaikka olis kuin kuinka kusipäinen sisko se kelpaa sinulle kyselemättä !! Porukassa te olette varsinaisiä mänttejä, kusipäitä omahyväisiä paskiaisia jossa oikeutta hakevat leijona miehetkin näyttävät oikeilta ihmisisltä teidän sukurakaspierujen rinnalla !
      Tuliko tämä nyt selväksi? Minä kartan teidänlaisianne kuin ruttoa.......

• Läjän kokenut...

Sinäkuule mäntti tuupit sentään lasten isää niiden nähden ! Varsinainen sukulais"rakas" kusipää mäntti, etkö pärjää puhumalla lasten isän edessä? Heikkouttasi heittelet poliisille.... vittu mikä traktori mäntti.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe