1. Itsemurha
2. Unohtaa miehet ja keskittyä sinkkuna/yh-äitinä olemiseen
Vain kaksi vaihtoehtoa elämässäni
18
56
Vastaukset
3. Muistaa miehet ja keskittyä sinkkuna/yh-äitinä olemiseen
4. Viina ja pillerit
5. Hurahtaa Hare Krishnaksi ja jaella alasti kukkasia helsingin rautatieasemalla- zisel
Pitääkö yh-äidin unohtaa miehet? :O Mun kaveri valehtelee baarissa olevansa yh-äiti, saa kuulemma helpommin munaa.
- weawery kertoi
Missä sinun lapsesi on?
- zisel
weawery kertoi kirjoitti:
Missä sinun lapsesi on?
Mun lapsi? Mullahan on niitä 2 eikä kumpaakaan näy täällä :)
- weawery kertoi
zisel kirjoitti:
Mun lapsi? Mullahan on niitä 2 eikä kumpaakaan näy täällä :)
Tiedätkö, missä he ovat?
- zisel
weawery kertoi kirjoitti:
Tiedätkö, missä he ovat?
En tiedä. Toisen kanssa just puhuin puhelimessa tänään ja toinen ollut kadoksissa eilisestä lähtien.
- kyseIijä
zisel kirjoitti:
En tiedä. Toisen kanssa just puhuin puhelimessa tänään ja toinen ollut kadoksissa eilisestä lähtien.
Haluaisitko mennä tuonne kilahtamaan ->>>
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3445 - zisel
kyseIijä kirjoitti:
Haluaisitko mennä tuonne kilahtamaan ->>>
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3445En just nyt tällähetkellä mutta kiitos linkistäsi - en tiennyt että tollanenkin palsta on. Pahimmissa kilareissani en näe enkä kuule mitään mutta jos joskus joudut todistamaan kilareitani niin anna sillon toi linkki.
- kyseIijä
zisel kirjoitti:
En just nyt tällähetkellä mutta kiitos linkistäsi - en tiennyt että tollanenkin palsta on. Pahimmissa kilareissani en näe enkä kuule mitään mutta jos joskus joudut todistamaan kilareitani niin anna sillon toi linkki.
Onko sinulla hyvä äiti?
- zisel
kyseIijä kirjoitti:
Onko sinulla hyvä äiti?
Voi kuule... tätä aihetta ollaan puitu mun puolenvuoden hoidon aikana vaikka kuinka paljon. Ei ole, ei todellakaan. Meitä on 3 meidän perheessä, 2 vanhempaa veljeä ja minä nuorimpana. Mun äiti on ottanut veljet lapsikseen ja jättänyt mut ulos koko perheestä siitä lähtien kun synnyin. Hän on vihannut mua siitä lähtien kun muistan ja tuonut sen erittäin selväksi mulle. Tiedätkö mitä? Mua olis paljon vähemmän satuttanut se että se ois antanut mut pois kuin se että pitää mut väkisin ja näyttää päivästä toiseen kuinka mä olen huono ja mun veljet on hyviä. Mun toinen veli istunut taposta linnassa mutta se ei haittaa koska se on HÄNEN lapsi. Biologisesti olen molempien vanhempieni lapsi myös. Hoitoni aikana kävi ilmi että äitini on epäillyt että isäni panee mua kun olen ollut pieni. Siitä hyvästä vihannut MINUA!!!!!!! Siis vittu saatana: sä saat selville että miehes panee sun pientä tytärtä niin sä rupeet vihaa sitä LASTA???? Että sillälailla.
- zisel
zisel kirjoitti:
Voi kuule... tätä aihetta ollaan puitu mun puolenvuoden hoidon aikana vaikka kuinka paljon. Ei ole, ei todellakaan. Meitä on 3 meidän perheessä, 2 vanhempaa veljeä ja minä nuorimpana. Mun äiti on ottanut veljet lapsikseen ja jättänyt mut ulos koko perheestä siitä lähtien kun synnyin. Hän on vihannut mua siitä lähtien kun muistan ja tuonut sen erittäin selväksi mulle. Tiedätkö mitä? Mua olis paljon vähemmän satuttanut se että se ois antanut mut pois kuin se että pitää mut väkisin ja näyttää päivästä toiseen kuinka mä olen huono ja mun veljet on hyviä. Mun toinen veli istunut taposta linnassa mutta se ei haittaa koska se on HÄNEN lapsi. Biologisesti olen molempien vanhempieni lapsi myös. Hoitoni aikana kävi ilmi että äitini on epäillyt että isäni panee mua kun olen ollut pieni. Siitä hyvästä vihannut MINUA!!!!!!! Siis vittu saatana: sä saat selville että miehes panee sun pientä tytärtä niin sä rupeet vihaa sitä LASTA???? Että sillälailla.
Ja yksi toinen juttu: kerroin hoidossani myös eräästä palstalaisesta joka ei ole tällä palstalla vaan tuolla toisella ja nää "piripäät" kyseli sen oikeaa nimeä koska olis lahdannut sen. En kertonut oikeaa nimeä enkä tule kertomaan ihan vaan siksi koska se osataan yhdistää minuun.
- zisel
zisel kirjoitti:
Ja yksi toinen juttu: kerroin hoidossani myös eräästä palstalaisesta joka ei ole tällä palstalla vaan tuolla toisella ja nää "piripäät" kyseli sen oikeaa nimeä koska olis lahdannut sen. En kertonut oikeaa nimeä enkä tule kertomaan ihan vaan siksi koska se osataan yhdistää minuun.
Siis kerroin että tapasin sattumalta yhden ihmisen ja sen jälkeen tämä alkoi netissä levittämään juoruja minusta. Ei piripäät tykännyt yhtään. Olen edelleen yhteydessä näihin "piripäihin" ja se päivä kun koittaa että heille kerron tämän miehen oikean nimen niin ei kateeksi käy.
- kyseIijä
zisel kirjoitti:
Siis epäili vai sai selville?
- zisel
kyseIijä kirjoitti:
Siis epäili vai sai selville?
Epäili. Ei mun isä ole muhun koskaan koskenut seksuaalisesti. Joku toinen on mutta se ei ole mun isä.
- kyseIijä
zisel kirjoitti:
Epäili. Ei mun isä ole muhun koskaan koskenut seksuaalisesti. Joku toinen on mutta se ei ole mun isä.
Ok, freudilainen lipsahdus.
- haetko huomiota?
zisel kirjoitti:
Mutta onko tuo sinun elämääsi vai jonkun muun?
- sosiaalitantta
öö kuulostaisko kakkonen paremmalta.niin ja lopeta palstan lukeminen mikäli olet oikea yh.ei päätään tarvitse väkisin sekoittaa ajattele lapsia!!!!
Joo, elämä ilman miestä ei ole elämisen arvoita. Miehen kylkiluu ilman miestä ei ole mitään. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999