Mun ja monten

zisel

rakkaustarina on muuten aika traaginen. Kumpikin rakastaa toista ja haluis varmasti olla yhdessä mutta me tiedetään että tapettais toisemme koska meillä on niin paljon erimielisyyksiä joista ei vaan päästä mitenkään yhteisymmärrykseen. Ja vaikka päästäiskin niin aina tulee uusia asioita joista tapeltais verissäpäin.

Rakastan montea kuten hänkin minua mutta me ei vaan voida koskaan olla yhdessä. Aika surullista :(

11

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta tuo on perin tavallista. On tullut tavattua niin monta hurmaavaa naista, joista jo heti tiesi, että huumaa olisi, mutta arki ei sujuisi päivääkään. Valitettavasti.

• zisel

Mutta sä et varmasti ole tekemisissä näiden naisten kanssa? Mua sattuu kun monten kanssa ollaan kuitenkin tekemisissä (ja aion olla jatkossakin) ja poden mustasukkaisuutta ja pelkoa hylätyksitulemisesta. Pelkään kokoaika koska se soittaa ja sanoo ettei halua olla mun kanssa yhteydessä enää. Mä en voi olla hänen kanssaan. Ihan sama vaikka asuisin naapurissa mutta ei.

• ...
        zisel kirjoitti:

Mutta sä et varmasti ole tekemisissä näiden naisten kanssa? Mua sattuu kun monten kanssa ollaan kuitenkin tekemisissä (ja aion olla jatkossakin) ja poden mustasukkaisuutta ja pelkoa hylätyksitulemisesta. Pelkään kokoaika koska se soittaa ja sanoo ettei halua olla mun kanssa yhteydessä enää. Mä en voi olla hänen kanssaan. Ihan sama vaikka asuisin naapurissa mutta ei.

elämänkokemuksella vois sanoa, että vähiten kiusaat itteäs, kun et ole tekemisissä / unohdat ja siirryt potenttiaalisimpiin tapauksiin.

Suurimmat ihastumiset mullakin on olleet just sellaisiin naisiin, joista tietää melkein heti että tuon kanssa ei arjessa pärjää. Oon heti päättänyt että tuon kanssa ei enää enempiä kontakteja.

• zisel
        ... kirjoitti:

elämänkokemuksella vois sanoa, että vähiten kiusaat itteäs, kun et ole tekemisissä / unohdat ja siirryt potenttiaalisimpiin tapauksiin.

Suurimmat ihastumiset mullakin on olleet just sellaisiin naisiin, joista tietää melkein heti että tuon kanssa ei arjessa pärjää. Oon heti päättänyt että tuon kanssa ei enää enempiä kontakteja.

En mä herättele mitään toiveita monten kanssa. Mä olen varma että jos puhuisin sen kanssa puhelimessa ja sanoisin että olen valmis koittamaan suhdetta niin hän lähtis mukaan. Tai voi olla että hän sanois että on kattellut mun sekoiluja niin kauan jo ettei enää jaksa. Olen aiheuttanut montelle tosi paljon murhetta ja huolta ja hän on mut pelastanut monesta pinteestä irl. Mä olen todellakin oikea draama-pesä!

Mä tulen aina rakastamaan montea ja varmaankin hän myös mua mutta meidän täytyy löytää kumppanit jostain muualta. Mua satuttaa joka kerta kun kuulen että hän on jonkun kanssa mutta suotta mä siitä kiukuttelen kun en itse olisi valmis hänen kanssa olemaan vaikka hän sinkku oliskin. Hitto kun joku hänen naiskaverinsa tietäis mun ja monten suhteen laadun niin taatusti kieltäis meidän yhteydenpidon! :D

• ...
        zisel kirjoitti:

En mä herättele mitään toiveita monten kanssa. Mä olen varma että jos puhuisin sen kanssa puhelimessa ja sanoisin että olen valmis koittamaan suhdetta niin hän lähtis mukaan. Tai voi olla että hän sanois että on kattellut mun sekoiluja niin kauan jo ettei enää jaksa. Olen aiheuttanut montelle tosi paljon murhetta ja huolta ja hän on mut pelastanut monesta pinteestä irl. Mä olen todellakin oikea draama-pesä!

Mä tulen aina rakastamaan montea ja varmaankin hän myös mua mutta meidän täytyy löytää kumppanit jostain muualta. Mua satuttaa joka kerta kun kuulen että hän on jonkun kanssa mutta suotta mä siitä kiukuttelen kun en itse olisi valmis hänen kanssa olemaan vaikka hän sinkku oliskin. Hitto kun joku hänen naiskaverinsa tietäis mun ja monten suhteen laadun niin taatusti kieltäis meidän yhteydenpidon! :D

toistan äskeisen.

Rajoita itte ittees. Tulee helpompi elämä.

• zisel
        ... kirjoitti:

toistan äskeisen.

Rajoita itte ittees. Tulee helpompi elämä.

Kyllä mä tulen pitämään monteen yhteyttä niin kauan kun elän.

• zisel kirjoitti:

Pahimmillaan yritin toista vuotta. Seuraelämäni high-light on ollut useamman lapsen eroamassa oleva yksinhuoltaja. Sellaista tunteenpaloa ei ole ollut eikä tule olemaan. Riipivää kaipuuta, intohimoa, repiviä riitoja jne.

Kolmekymppisenä tuntui kuin viisitoistavuotiaana. Kun saimme toisemme, elämä oli ensin kuin nirvanassa ja heti kohta aivan yhtä helvettiä, kunnes erosimme. Ja erosimme monta kertaa. Siihen ei lopulta purrut kuin ulkomaille muutto ja totaalinen ero. Enkä siltikään ole unohtanut häntä. Tosin en minä häntä takaisinkaan haluaisi.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pahimmillaan yritin toista vuotta. Seuraelämäni high-light on ollut useamman lapsen eroamassa oleva yksinhuoltaja. Sellaista tunteenpaloa ei ole ollut eikä tule olemaan. Riipivää kaipuuta, intohimoa, repiviä riitoja jne.

Kolmekymppisenä tuntui kuin viisitoistavuotiaana. Kun saimme toisemme, elämä oli ensin kuin nirvanassa ja heti kohta aivan yhtä helvettiä, kunnes erosimme. Ja erosimme monta kertaa. Siihen ei lopulta purrut kuin ulkomaille muutto ja totaalinen ero. Enkä siltikään ole unohtanut häntä. Tosin en minä häntä takaisinkaan haluaisi.

Seksi-elämä ilmeisesti toimi? Oliko se parempaa hänen kanssa kuin nykyisen kanssa?

• HEI KIITOS SANOISTASI, GOZZILLA ALKAA JUST

• zisel

Kuka vittu viittii kattella jotain lasten Godzilla- ohjelmaa?

• zisel kirjoitti:

Kuka vittu viittii kattella jotain lasten Godzilla- ohjelmaa?

GONZE24

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe