Alusvaatteiden merkitys

Mies1985

Olin tänään hakemassa pyykkiä talon pyykkituvasta ja siellä odotteli joku ihan OK-näköinen ulkomainen nainen. Revin nopeasti pyykkini pois koneesta että nainen pääsee survomaan omansa sisään. Minulla oli siellä semmoiset pääkallokuvioidut bokserit joita pidän korkealaatuisina. Kuitenkin omien alkkareitten, sikäli kun ne ovat joskus persoonallisiakin, 'näyttäminen' muille tuntuu vähän tabulta asialta.

Mitä naiset ajattelette? Onko tuollaisilla asioilla merkitystä teille?

Minua ei ainakaan sinänsä haittaa jos naisella on lapsekkaat tai persoonalliset alusvaatteet. Tulikin kaunis muisto mieleen rakkauden kesältäni 2007 kun silloisella rakkaimmallani (joka oli tuolloin 16) oli jotkut, ehkä Disney-aiheiset rintaliivit.

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

No, alusvaatteitahan on moneen lähtöön, sen saa viimeistään kokea kun tapailu muuttuu vakavammaksi seurusteluksi. :)

• violet.

Noh, ei jonkun tutun tai tuntemattoman miehen alusvaatteiden näkeminen päällä tai irrallaan herätä yleensä sen suurempia ajatuksia, ainakaan itse alusvaatteista. Ellei ne sitten ole jotain tosi extremeä tai ihan järkyttävässä kunnossa, mitä jotkut normi kallobokserit tuskin ovat. Lapselliset ehkä, mutta mitä sitten.

En muuten ikinä ole ymmärtänyt aiheeseen liittyvää häveliäisyyttä. Omassakin lapsuudenkodissa alusvaatteet oli tabu. Niitä ei saanut ripustaa kesällä ulos muiden vaatteiden joukossa vaan ne oli kuivattava sisällä ettei kukaan näe. Tottelin, mutta ajattelutapa ei tarttunut. Mua ei edes teininä hävettänyt olla miesten tai vaikka tyttöpuolisten kavereiden edessä puolialasti - tai jos hävetti, niin ei siksi että alusvaatteet näkyy. Sekään ei koskaan ole haitannut jos jotain sattuu vilahtamaan, vaikka tahatonta rintsikoiden/pikkuhousujen esittelyä pyrinkin välttämään ihan siitä syystä että se on junttia, mautonta ja white trashia. Mutta omat tai muiden alusvaatteet ei ole sellainen asia mikä saisi mut nolostumaan. Vaikka ne olisi kuinka persoonalliset.

• Jäi nauramatta

Kun luin otsikon niin ajattelin että tämä olisi joku sinun yritys löytää yhteys sen mukaan että pitääkö mies boksereita vai alkkareita suhteessa hänen kivesten kokoon ja miten se vaikuttaa siittiöiden tuotantokykyyn.

Vähän harmittaa että olin väärässä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      149
      5808
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      34
      4166
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3520
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      49
      2731
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2520
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      31
      2494
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      32
      2468
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2338
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2055
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2015
    Aihe